Genoteerd. Een eind onderweg, maar het is echt een supertas en het geld waard!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:53 schreef diamant het volgende:
ik bied 25
ik bied 30quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef Stinger666 het volgende:
[..]
Genoteerd. Een eind onderweg, maar het is echt een supertas en het geld waard!
Genoteerd.quote:
Okey, vandaag ook nog dan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:41 schreef Stinger666 het volgende:
[..]
Genoteerd.
Voor de snelle beslisser. 45 euro incl. verzekerd aangetekend verzenden! (Alleen vandaag!)
Als jij belooft hem te kopen hebben daarvoor een deal. (Zij het niet dat ik dit weekend in Parijs ben) Maar indien serieus kun je me gewoon mailen op het adres in mn profiel en dan beantwoord ik dat maandag.quote:
Jah uuh nog steeds beschikbaar, maar als je hem echt wilt kopen zul je met iets meer geld over de brug moeten komen. Je mag me mailen op het adres in mn profiel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:13 schreef gateway het volgende:
en hoe staat het ermee?
en wat is met meer? 0,50 meer al voldoende? of wat had je in gedachten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 05:34 schreef Stinger666 het volgende:
[..]
Jah uuh nog steeds beschikbaar, maar als je hem echt wilt kopen zul je met iets meer geld over de brug moeten komen. Je mag me mailen op het adres in mn profiel.
Je vindt 45 euro incl. aangetekend verzekerd verzenden niks? Dat is dus 8 euro meer dan je vorige bod van 30 euro. Of je komt hem ophalen voor 38 euro.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:23 schreef gateway het volgende:
[..]
en wat is met meer? 0,50 meer al voldoende? of wat had je in gedachten?
en ophalen is waar? ver wegquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:47 schreef Stinger666 het volgende:
[..]
Je vindt 45 euro incl. aangetekend verzekerd verzenden niks? Dat is dus 8 euro meer dan je vorige bod van 30 euro. Of je komt hem ophalen voor 38 euro.
MVG Steven
gaat ie van wassen niet stuk?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Stinger666 het volgende:
Hij lijkt meer op deze: (En dan helemaal in de lichte kleur blauw van de blauw/blauw combinatie.
http://www.e-eastpak.com/(...),fromWhere=floatmenu
Ik zal de tas eerst nog even netjes wassen voordat hij verkocht wordt. Zit wel wat stofvuil/vlekjes op (Niks van vet of smeer of vlekker die er niet uit gaan. Dus hij is volkomen netjes!)
Die tas uit jouw link kan ook, maar dan meer met een extra vakje voorop het voorste vak incl een etui en een keyclip ofzoiets.
BTW als je serieus interesse hebt; Ik ben vanaf vrijdag voor mn werk naar Italie tot volgende week zondag
Hij ziet er nog prima uit. Gewoon lekker met het handje he! Staat er ook in. Heb er zelfs wat wash tech doorheen gedraaid zodat tie weer netjes waterafstotend isquote:
Dat is al een stuk beter. 42,- > Dan wordt het zonder aangetekend verzekerd vervoer en zijn de risico's voor jou. Ik heb de afgelopen tijd alleen maar slechte ervaringen met de TNT dus...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef gateway het volgende:
okeej, bied 40 eurowat zeg je daar van?
hmmzz, zie net dat aangetekend maar 1,95 duurder is dan gewoon pakketje.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:08 schreef Stinger666 het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter. 42,- > Dan wordt het zonder aangetekend verzekerd vervoer en zijn de risico's voor jou. Ik heb de afgelopen tijd alleen maar slechte ervaringen met de TNT dus...
p.s. Vanaf vanavond ben ik op vakantie dus we kunnen het beter afhandelen nadat ik terugben, dus als je me even mailt naar het adres in mn profiel...
| 1 2 3 4 | Basis 0 - 10 kg ¤ 6,20 (AVP-vrij) Zeker 0 - 10 kg ¤ 6,89 ¤ 7,95 |
Je hebt mail terug. Snel beantwoorden, dan kan ik hem nog op de post doen. Verkocht dus!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:19 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzz, zie net dat aangetekend maar 1,95 duurder is dan gewoon pakketje.....
[ code verwijderd ]
doe maar gewoon voor 45 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |