quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef Klonk het volgende:
En tevens wil ik Bosbeeltle veel plezier wensen met de baksteen
Niet zo raarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:46 schreef Hagelkaas het volgende:
Even een algemene waarschuwing voor een persoon die enorm veel mensen heeft opgelicht:
Roy Vonk
Amaryllislaan 59
1616 XB Hoogkarspel
the.symbol@gmail.com
Verschijnt onder de naam Hutkoffer, Kutstoffer of iets in die trant. PAS OP VOOR HEM! Hij naait je echt heel hard. Google zijn naam maar eens
verkeerde topic, maar hij is dichtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:55 schreef MrManiak het volgende:
[TK] Xbox + 2 controllers + Games
Mag ik een slotje, het is verkocht
Sorry, maar toch bedanktquote:
Ik ben er weerquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Patch het volgende:
[..]
en Flugeltjes geld is weer terug op mijn rekening![]()
Ondanks dat alle gegevens goed zijn, wordt de transactie niet goedgekeurd.
Heb net acceptgiro-boekje besteld, dan ga ik het daar mee proberen ipv internetbankieren, of anders wacht ik wel totdat Flugeltje terug is van vakantie...
Ook goede ervaringen met NootjesBV & SuperRogier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:08 schreef NootjesBV het volgende:
Goede ervaring met Ken_X in dit topic [TK] PC Hardware (Kast/voeding/videokaarten/dvdbrander)![]()
ja hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:46 schreef win2k het volgende:
[TK/TR] SEGA GameGear + spellen
mooi en snel afgeronde deal met patch gehad, Hopelijk was dat geheel wederzijds
Dat ben ik dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:31 schreef Ken_X het volgende:
[..]
Ook goede ervaringen met NootjesBV & SuperRogier.![]()
eigenlijk het verkeerde topic, maar hij's dichtquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:04 schreef Ricepuppet het volgende:
Deze mag dicht
[TK] Mitsubishi Carisma 1.9 TD Comfort
Vandaag verkocht.
Ow, ok. Ik haal al die feedback topics door elkaar. Misschien handiger om dit wat duidelijker 'aan te duiden'?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
eigenlijk het verkeerde topic, maar hij's dicht
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb inmiddels het geld van Patch terug mogen ontvangen
goede vraag (hoewel in het verkeerde topic)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:22 schreef TwyLight het volgende:
Maar waarom staat er eigenlijk [V&A] in de TT? Dit IS toch V&A dan hoeft dat niet in de TT er bij.
[afbeelding]
Die EV is nergens voor nodigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:43 schreef Dizer het volgende:
Wat een kut TT eigenlijk. TL heeft gelijk.
Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:43 schreef Dizer het volgende:
Wat een kut TT eigenlijk. TL heeft gelijk.
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef One_conundrum het volgende:
Dsquared2 verkoopt veel, maar ik zie nergens echt afhandeling ofzo. Iemand ervaring mee? of gehoord mods?
Ben eerder genaaid, niets persoonlijks
quote:
[TK] 14 (PS2) Playstation 2 games + mem card & controllerquote:Op maandag 12 maart 2007 20:52 schreef One_conundrum het volgende:
daar werd ik gequote. wijchen ligt niet naast groningen.
nogmaals;
Heeft iemand ervaring met Dsquared2? z'n topics lopen wat vreemd, of niet, af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |