Het is een smeerlap eerste klas. Dit overtreft Natasia volledig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef Miraaa het volgende:
Dit is echt walgelijk......denigrerend.......ongehoort........ballerig eikelig gedrag.......
Die nathanel laat zich echt kennen zeg.
Dan geef je die ellendelingen helemáál het gevoel dat ze je te pakken hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef CarOnline het volgende:
Ik zou gewoon weglopen hoor, hier hóef je toch niet naar te luisteren?
ik vond het echt schitterend.. fantastisch verwoordquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef Miraaa het volgende:
Dit is echt walgelijk......denigrerend.......ongehoort........ballerig eikelig gedrag.......
Die nathanel laat zich echt kennen zeg.
Beter geen contactpunten dan helemaal geen contactpunten!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef n1ek het volgende:
Nou die beargumentatie is toch duidelijk. Of je het er nou totaal niet mee eens bent of niet.
Altijd zijn er een paar de sjaak en waarom in gods naam waarom zou je ze dan aan mensen geven die je niet mag of minder mee hebt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef n1ek het volgende:
Nou die beargumentatie is toch duidelijk. Of je het er nou totaal niet mee eens bent of niet.
Altijd zijn er een paar de sjaak en waarom in gods naam waarom zou je ze dan aan mensen geven die je niet mag of minder mee hebt. Ben het er niet helemaal mee eens maar je moet wat.
Het zegt inderdaad heel duidelijk iets over Nathanael. Huub verdient dit echt niet. Het is triest van NL: Met Huub praat ik niet'.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil zeggen van Nathanael, maar is wel heel duidelijk.
Dat was misschien wel het sterkste geweest op dit moment. Maar volgens mij willen zowel Sylvia als Huub niets uit de weg gaan en niet weglopen voor problemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef CarOnline het volgende:
Ik zou gewoon weglopen hoor, hier hóef je toch niet naar te luisteren?
Copy/Pastequote:
Kun je het quote? die site is overbelast namelijk.quote:
Bart wil een aantal mensen uitnodigen; zijn ouders en 2 vrienden, tegelijk en dan voor een half uur.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael tegen Bart: "Je hebt ze ook nodig deze maand"
Hoezo is dat?
mamjo.comquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:31 schreef Flyduck het volgende:
over welke site hadden ze het nou? iets van nambo of mambo?
Die van jou zijn ook wel lachen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:31 schreef Suikeroom het volgende:
jullie reactie zijn nog mooier
En maar proberen reacties uit te lokken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:31 schreef Suikeroom het volgende:
jullie reactie zijn nog mooier
.NL speelt een mooie hoofdrol
Ja maar om je dit soort dingen te laten zeggen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan geef je die ellendelingen helemáál het gevoel dat ze je te pakken hebben.
Huub en Sylvia hadden volkomen gelijk met hun wantrouwen, uiteraard.
Ik was vergeten hoe lelijk ze is.quote:
Hij blijft ook nu nog gewoon zitten. Respect voor die jongenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar om je dit soort dingen te laten zeggen?
Sorry hoor maar dat gaat me echt te ver! 't Zijn mn ouders niet!
Lieve schat, Mamjo is 1 grote roddelsite. Geloof niet alles wat er staat.quote:
Is van 2 maanden geleden manquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe lelijk ze is.
vraag me echt af wat Milton Felter in haar zag
als hij goed voor haar was geweest was ze niet doorgedraaid
Daarvóór was ze al doorgedraaid...hij heeft t alleen maar erger gemaakt, maar ook mede dankzij haar eigen medewerking...bij de eerste klappen had ze al moeten vertrekken..
Marscha
en verderop:
Milton is altijd een waardeloze vader geweest vandar dat zij hem waarschijnlijk heeft verbannen. Als hij zo goed was voor ze dan had hij zijn kinderen niet in de steel gelaten. Zogenaamd wilde tasja hem beheksen terwijl hij het te druk had met achter andere vrouwen aanrennen. en geen tijd voor zijn gezin had. Stomme leegloper. Ben benieuwd hoe hij dat met zijn nieuw gezin doet
Hij heeft blijkbaar een behoorlijke dikke huid.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij blijft ook nu nog gewoon zitten. Respect voor die jongen
Vind dit echt te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar om je dit soort dingen te laten zeggen?
Sorry hoor maar dat gaat me echt te ver! 't Zijn mn ouders niet!
En als je nou echt idioot gedrag vertoont zoals Brian, oké daar valt nog wat voor te zeggen. Maar dat doen ze niet eens.
Stijn / Fransquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Black_king het volgende:
Natasia : ik geloof ze niet als ze zeggen dat er niets opstaat....
Bart wil S of F spreken
Ja, dat heb ik ook hoor. Maar ergens vind ik het nog zielig ook. Ik hoop dat ie hoog scoort in de popi-poll!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij blijft ook nu nog gewoon zitten. Respect voor die jongen
De toon was dusdanig, dat er nauwelijks ruimte voor tegenspraak of discussie was.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:35 schreef Sonique het volgende:
Beetje jammer dat de beargumentatie van natanael juist verre van rationeel, terwijl hij dit wel gezegt had. Het was juist geheel emotioneel onderbouwt.
Niemand zegt er wat over, wat ik raar vind...
Zegt veel dat syl en Huub daar nits over zeggen. Zegt nog meer dat de rest er niets van zegt...
Juit daarom vind ik NL zo goed. Hij legt alles bloot, en niemand ziet het!
Als Syl en Huub er nu iets van zouden zeggen wardt dat gelijk tegen hun gebruikt, daar zit NL net op te wachten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:35 schreef Sonique het volgende:
Beetje jammer dat de beargumentatie van natanael juist verre van rationeel, terwijl hij dit wel gezegt had. Het was juist geheel emotioneel onderbouwt.
Niemand zegt er wat over, wat ik raar vind...
Zegt veel dat syl en Huub daar nits over zeggen. Zegt nog meer dat de rest er niets van zegt...
Juit daarom vind ik NL zo goed. Hij legt alles blood, en niemand ziet het!
ja, het beruchte jeroen- effect, op iemand stemmen omdat hij zielig is!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook hoor. Maar ergens vind ik het nog zielig ook. Ik hoop dat ie hoog scoort in de popi-poll!
Ik vind het gewoon idioot dat niemand hier iets over zegt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind dit echt te belachelijk voor woorden.
Ik vind dit echt niet meer normaal.
Een vrouw die haar kids zo laat barsten.
Die Huub bashing .
NL is echt de man bah.
Eensch; maar nooit meerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ja, het beruchte jeroen- effect, op iemand stemmen omdat hij zielig is!
Hoooo, ik zei niet dàt ie zielig was, maar ergens vind ik het wel zielig. Maar hij houdt zich er goed onder.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind hem alles behalve zielig. Hij reageerde perfect op alles wat ze hem tot nu toe hebben aangedaan. Zelfs Nicolaas stond hij recht in z;n bek uit te lachen na al die idiote opmerkingen van hem. Huub is zeker niet zielig. Hoewel hij net wel even sip zat te kijken. Maar ook mooi dat hij totaal niet op Nathanael reageerde.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar Jeroen was een saaie flapdrol, met Huub valt wel e.e.a. te beleven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub is ook een bralletje en in het gewone leven zou ik hem echt niet mogen (arrogant en idd overdrijven om zelf popi over te komen) Maar hij is allesbehalve zielig en ik ben momenteel toch echt wel voor Huub en Sylvia gewoon omdat NL en Bart (en meeloper Brian) gewoon geen respect hebben voor andere mnesen (en ze hebben daar zo de mond vol van) Huub is van het begin af irreëel bejegend en ik hoop dat ie nu toch wat scherper het spel zal gaan spelenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Als Natasia nu weg gaat, komt er een nieuwe bewoner voor in de plaats.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:45 schreef Miraaa het volgende:
Ilona vind het zielig......jaja..........die denkt hoppa en nu zijn er nog maar 7...![]()
Althans zo zou ik het doen....Owww wat erg (*gniffel*) Ja echt heel erg (*proest*)........Rot voor je(*whaha*)...Ja ik zou ook naar huis gaan in jou geval ().......
Ik denk dat Ilona eerder denkt: Hmmmm, ik heb ook een leuke, jonge man buiten.......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:45 schreef Miraaa het volgende:
Ilona vind het zielig......jaja..........die denkt hoppa en nu zijn er nog maar 7...![]()
Althans zo zou ik het doen....Owww wat erg (*gniffel*) Ja echt heel erg (*proest*)........Rot voor je(*whaha*)...Ja ik zou ook naar huis gaan in jou geval ().......
Ik vind het bijna allemaal rotzakken. Op z'n minst.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef ron1970 het volgende:
Zelfs Nena vind ik achterbaks geworden, ze heeft altijd wel volop lol met Huub maar achter zijn rug maakt ze hem belachelijk.
dat idee had ik dus ook! Ze zat ff te bedenken of michel dat ook zou doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat Ilona eerder denkt: Hmmmm, ik heb ook een leuke, jonge man buiten.......
Erg he .quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:46 schreef ron1970 het volgende:
Van mij mogen alle registers open tegen NL, pak hem op zijn drankgebruik en zijn zoontje zijn zogenaamde topbaan. alles is nu toegestaan
[Dit is de 1ste keer dat ik me druk zit te maken om een tv-soap, maar moet er ff uit]
Dat zei ik laatst ook en toen werd ik uitgelachen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het bijna allemaal rotzakken. Op z'n minst.
O,ja das waar ook .....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Als Natasia nu weg gaat, komt er een nieuwe bewoner voor in de plaats.
Het is beter haar nog even tot het eind van de maand vast te houden.
Goed gezien Demins!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:19 schreef demins het volgende:
Ik maak nieuwe groepjes...
Spoort niet
Natasia
Brian
Nena
Satanael
Huub
Spoort misschien
Bart
Ilona
Sylvia
Ik heb getwijfeld over Nena, omdat ze nog zo jong is en zo'n idiote voorgeschiedenis heeft. Maar een moeder die haar 15-jarige dochter mee laat gaan met een voetballer naar Duitsland zal vóór die gebeurtenis ook wel geen pedagogisch wonder zijn geweest. Daar plukt Nena nu de wrange vruchten van...
Staat natuurlijk geen 176.000 Euro op het spel he? Zoals bij BB6.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook en toen werd ik uitgelachen.
Ik geloof best dat ze leuke mensen zijn in de buitenwereld, maar het spel haalt hun gemene kanten naar boven.
Dit is echt absurd ik vroeg me bij sommige reacties op forums al altijd af van, ""pak het niet zo persoonlijk op""quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erg he .
Ik maakte me ook druk en toen vroeg de DGK redactie aan me of ik wel gelukkig het nieuwe jaar was ingegaan![]()
het is maar een spelletje!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:54 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Dit is echt absurd ik vroeg me bij sommige reacties op forums al altijd af van, ""pak het niet zo persoonlijk op""
maar nu doe ik het ook![]()
Maar het beinvloed mijn nieuwe jaar niet, 2007 wordt gewoon een geweldig jaar en ik hoop voor iedereen
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:57 schreef 2live het volgende:
vertaling!!!!
Hopelijk zegt ze dan in dat brabbeltaaltje net wél de interessante dingen.quote:
Ach laat maar komen dan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:38 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Als Syl en Huub er nu iets van zouden zeggen wardt dat gelijk tegen hun gebruikt, daar zit NL net op te wachten.
Ze doen er het beste aan om nu stil te blijven maar zullen nu echt wel iets gaan verzinnen om NL een hak te zetten (hoop ik). Als ik daar zou zitten zou het nu in Natasia's bewoordingen oorlog zijn.
Vind ik goed genoeg (ik maar 1% ofzo). Kleine vertaling aub.quote:
welke kleur andersquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef demins het volgende:
Waarom wordt er nou weer bijgehaald dat Natasj een zwarte vrouw is?
Niet erger dan hier hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef ruby het volgende:
't Schijnt dat Natasia op die site flink door het slijk wordt gehaald.
Gek zeg.
Geen kleur! Bij Ilona zeg je ook niet erbij dat het een blanke vrouw is.quote:
Heb je het kunnen volgen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Wow, dat was nogal wat!
Jij kan het weten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Wow, dat was nogal wat!
pleasequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je het kunnen volgen?
(samenvatting misschien?)
Dat is toch haar zwaktebod. Ze zei ooit eens: "Jij maakt me zwart, ik ben ook zwart, maar jij maakt mij pikzwart..."quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef demins het volgende:
Waarom wordt er nou weer bijgehaald dat Natasj een zwarte vrouw is?
Ooow, dan valt het nog wel mee.quote:
Dat zei de zus van Natas toch? Maakt toch niet uit!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef demins het volgende:
[..]
Geen kleur! Bij Ilona zeg je ook niet erbij dat het een blanke vrouw is.
ja echt he ik schrok ook, echt te ergquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef rooie3 het volgende:
Sliep dat jochie nu elke avond ergens anders.
Of hoorde ik dat verkeerd.
Mag nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Ooow, dan valt het nog wel mee.
Naja, ze kan best even langskomen op Fok of mag dat niet?
Dus toch goed gehoord.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:07 schreef Lady-night het volgende:
[..]
ja echt he ik schrok ook, echt te erg
Het komt er eigenlijk op neer dat ze een powertalk van d'r zus heeft gekregen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je het kunnen volgen?
(samenvatting misschien?)
jawel, NL zei dat Wilgo onschuldig is totdat het tegndeel bewezen was. Wilgo kan zich nu niet verdedigen, zei hij.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef demins het volgende:
Nou, ik weet het niet hoor, maar mijn indruk, uit alle telefoongesprekken, is toch dat er wel wat aan de hand is met vriend Wilgo!
Het opvallendste vond ik dat niemand, al was het maar in een bijzinnetje, zei dat Natasia er niks van moest geloven, dat ze vertrouwen moest hebben in Wilgo. Helemaal niks!
Geen hartje onder de riem. Alleen: Wees sterk! Laat je niet breken! Wordt hard! Denk aan je kinderen, daar heb je troost van.
Hou kan Natasia dat niet in de gaten hebben? Heet dat niet decompenseren?
Ja onbegrijpelijk dat niemand het hiet daar niet over hoor praten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze geeft haarzelf een vrijbrief om met Brian het bed in te duiken...![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer... / knip /
Dat wil je toch ook zo snel mogelijk vergeten...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:13 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk dat niemand het hiet daar niet over hoor praten.
Ze heeft echt duidelijk tegen Brian gezegd als dat waar is dan wil ik je nu.
en Brian gilde toen van plezier
Hoorde het op het eind toch zeggen hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat ze een powertalk van d'r zus heeft gekregen.
Effe kijken wat ik nog weet:
* er wordt binnen de Surinaamse gemeenschap veel over d'r geroddeld (maar dat is niet nieuws)
* Cheyenne heeft iets gelezen over Natasia (iets over een hoer, weet niet of dat nou op Natasia sloeg) en wat daar heel erg geschokt/verdrietig over, begreep niet waarom men dat zei over haar moeder. Ze schijnt het gelezen te hebben bij een oom (broer van vader), Joan is daar heel erg kwaad over, heeft met Cheyenne gesproken en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat ze dat soort info niet te zien/te lezen krijgt. Ze heeft dat van Wilgo dus inderdaad niet gelezen.
* Joan belt morgen met Su, als het waar is, krijgt ze het hoe dan ook naar boven
* Zoon van Joan werkt ook als portier bij diverse discotheken en heeft heel veel moeite met het commentaar op zijn tante, moet zich ook heel erg inhouden.
* Nicht van Natasia heeft alle info over Natasia wat op Mamjo te vinden is uitgeprint en stuurt dat richting de redactie.
* Joan heeft in ieder geval Natasia aangemoedigd om niet op te geven, zij zorgt voor de kinderen, Natasia moet doorgaan met haar doelen en het doen voor haar en de kinderen.
Volgens mij was dat het wel.
Edit: er is absoluut NIET gezegd dat Natasia's zoon elke dag ergens anders slaapt. Ze logeren al sinds Wilgo weg is bij die Joan en volgens mij zijn ze daar wel vaker (weekenden etc.). Hij voelt zich niet lekker en als dat morgen nog steeds zo is, brengt het nichtje hem naar de dokter in Almere.
Jawel, dat maakt wel uit. Ik zou nooit tegen mijn zus zeggen dat ze een trotse, blanke vrouw is, als mijn zwager op de Wilgo-tour ging. Omdat het er niets mee te maken heeft. Doe ik het toch, zal iemand die dat hoort zich ook afvragen wat mijn drijfveren zijn... Toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat zei de zus van Natas toch? Maakt toch niet uit!
Niet om je tegen te spreken, maar het is wel iets typisch van de gemiddelde Surinaamse vrouw.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef demins het volgende:
Nou, ik weet het niet hoor, maar mijn indruk, uit alle telefoongesprekken, is toch dat er wel wat aan de hand is met vriend Wilgo!
Het opvallendste vond ik dat niemand, al was het maar in een bijzinnetje, zei dat Natasia er niks van moest geloven, dat ze vertrouwen moest hebben in Wilgo. Helemaal niks!
Geen hartje onder de riem. Alleen: Wees sterk! Laat je niet breken! Wordt hard! Denk aan je kinderen, daar heb je troost van.
Hou kan Natasia dat niet in de gaten hebben? Heet dat niet decompenseren?
Ja okee tuurlijk, maar dat zegt toch al genoeg over hoe Natasia denkt over Wilgo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat wil je toch ook zo snel mogelijk vergeten...![]()
Ok, dan heb ik dat niet gehoord. Ik dacht dat het uit tijdens het telefoongesprek gezegd werd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:17 schreef Lady-night het volgende:
Edit: er is absoluut NIET gezegd dat Natasia's zoon elke dag ergens anders slaapt
Quote:
Ze zei dat echt hoor in het nederlands
begrijp ik, maar is dat niet iets van die cultuur?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Jawel, dat maakt wel uit. Ik zou nooit tegen mijn zus zeggen dat ze een trotse, blanke vrouw is, als mijn zwager op de Wilgo-tour ging. Omdat het er niets mee te maken heeft. Doe ik het toch, zal iemand die dat hoort zich ook afvragen wat mijn drijfveren zijn... Toch?
Want.. ze zijn toch niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
[..]
Niet om je tegen te spreken, maar het is wel iets typisch van de gemiddelde Surinaamse vrouw.
Een man is leuk, maar hij is niet het belangrijkste in je leven.
Fair enough!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:18 schreef Day het volgende:
[..]
Niet om je tegen te spreken, maar het is wel iets typisch van de gemiddelde Surinaamse vrouw.
Een man is leuk, maar hij is niet het belangrijkste in je leven. Belangrijk is het zelfstandig zijn (het voor jezelf kunnen zorgen) en, als je ze hebt, je kinderen.
Ik denk dat Natasia echt wel haar bedenkingen heeft (en haar familie ook) en dat ze echt wel verdriet heeft of zal hebben als blijkt dat dit waar is, maar ze zal te trots zijn om dat echt te laten merken, misschien wel aan haar familie, maar niet zo gauw op tv. Schijnbaar heeft ze dit ook vaker meegemaakt (met vader van kinderen). Daarom zegt haar zus, denk aan jezelf en de kinderen.
Hmm ik vraag me af of alles wat er naar natasia gestuurd word aan roddels wel door de redactie word doorgestuurd: ze mocht de website toch ook niet lezen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef Day het volgende:
Het komt er eigenlijk op neer dat ze een powertalk van d'r zus heeft gekregen.
Effe kijken wat ik nog weet:
* er wordt binnen de Surinaamse gemeenschap veel over d'r geroddeld (maar dat is niet nieuws)
* Cheyenne heeft iets gelezen over Natasia (iets over een hoer, weet niet of dat nou op Natasia sloeg) en wat daar heel erg geschokt/verdrietig over, begreep niet waarom men dat zei over haar moeder. Ze schijnt het gelezen te hebben bij een oom (broer van vader), Joan is daar heel erg kwaad over, heeft met Cheyenne gesproken en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat ze dat soort info niet te zien/te lezen krijgt. Ze heeft dat van Wilgo dus inderdaad niet gelezen.
* Joan belt morgen met Su, als het waar is, krijgt ze het hoe dan ook naar boven
* Zoon van Joan werkt ook als portier bij diverse discotheken en heeft heel veel moeite met het commentaar op zijn tante, moet zich ook heel erg inhouden.
* Nicht van Natasia heeft alle info over Natasia wat op Mamjo te vinden is uitgeprint en stuurt dat richting de redactie.
* Joan heeft in ieder geval Natasia aangemoedigd om niet op te geven, zij zorgt voor de kinderen, Natasia moet doorgaan met haar doelen en het doen voor haar en de kinderen.
Volgens mij was dat het wel.
Edit: er is absoluut NIET gezegd dat Natasia's zoon elke dag ergens anders slaapt. Ze logeren al sinds Wilgo weg is bij die Joan en volgens mij zijn ze daar wel vaker (weekenden etc.). Hij voelt zich niet lekker en als dat morgen nog steeds zo is, brengt het nichtje hem naar de dokter in Almere.
Ja. En dan gaat het niet eens alleen over de Surinaamse man, maar over de man in het algemeen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Want.. ze zijn toch niet te vertrouwen.
Toch?
Maar diploma's mag je zoveel halen als je wil!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ja. En dan gaat het niet eens alleen over de Surinaamse man, maar over de man in het algemeen.
De Surinaamse vrouw leert van huis uit: je hebt maar 1 man en dat is je diploma. (met nadruk op hebben, want een man hoef je niet alleen te hebben)
Zo zou je het ook kunnen bekijken natuurlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:28 schreef demins het volgende:
[..]
Maar diploma's mag je zoveel halen als je wil!![]()
Het lijkt me ook niet verstandig van haar dat ze het nu te lezen krijgt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm ik vraag me af of alles wat er naar natasia gestuurd word aan roddels wel door de redactie word doorgestuurd: ze mocht de website toch ook niet lezen?
(Bedankt trouwens)
Nou, het is geen klein forum, hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:48 schreef Tomahawk39 het volgende:
stel je hebt een forum met weinig bezoekers en je wil je forum in het daglicht zetten en zo bezoekers proberen te trekken.
Zou je dan een vette roddel naar DGK sturen met daarin vermeld de naam van het forum?????
Niet om je gelijk te geven, maar dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, het is geen klein forum, hoor.
En ik weet niet of de naam genoemd werd in de brief/kaart. Volgens mij kwam Mamjo pas ter sprake na het 1e telefoongesprek met haar zus.
Kan dit ff in een contextje gegoten worden?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:55 schreef Suikeroom het volgende:
vet sick ouwe
Volgens mij bedoelt ie: ik ben een vet sick ouwe manquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:57 schreef demins het volgende:
[..]
Kan dit ff in een contextje gegoten worden?
Natasia denkt dan ook dat Raymond van Barneveld zichzelf tot miljonair gedart heeft....quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
Het is Barney niet aan te zien dat ie geld heeft, zegt natasia
Duhhh
Goed idee van hemquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
Bart is ondertussen creatief met plakband....... stukje over zijn neus en mond, stukje over beide wangen, stukje over zijn ogen.....
Had hij al gelezen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Huub heeft over de blog van Nathanael gehoort
Ja hoor het is dus gewoon zo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben achter idd flink op hem ingepraat........ en kennelijk heeft het groepje Bart, Natasia, Nathanael en Nena nu een gesprekje.....
Huub heeft waarschijnlijk net gehoord dat hij echt minder moet pikken en over zich heen moet laten lopen, zou BNNN de opdracht krijgen nog meer te gallen???
Dan zal hij ook half Fok! en VOL moeten aanklagen want het barst hier ook van de foto's van Huub, al dan niet met escort.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:26 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor het is dus gewoon zo.
Heeft hij gelijk met die advocaat.
Zal hem dat achter ook verteld zijn.
Hij komt maar niet zo op dat idee.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
Pfffff Huub gaat nu wel even te ver door met zijn gedachten omdat Nathanael een foto van hem met die escort op zijn blog heeft gezet, Huub wil Nathanael dwingen deze foto te verwijderen omdat het zijn privacy schendt.
Dan vergeet Huub kennelijk even dat er mensen zat hebben zitten streamen en cappen en dat hij door zijn deelname sowieso al zijn portretrecht te grabbel heeft gegooid.
Nathanael dreigen met een advocaat lijkt me nou niet iets waar Nathanael van onder de indruk zal zijn.
Ben ook benieuwd of hij een advocaat zou kunnen vinden die hem een kans zou geven.
Als je je door achter op het idee laat brengen je medebewoner aan te klagen voor iets wat op nog tig plekken online staat dan ben je echt minder sterk dan je denkt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:30 schreef rooie3 het volgende:
Hij komt maar niet zo op dat idee.
is van achter allemaal ingefluisterd.
Kan niet anders.
Hij praat nu heel sterk.
Ik ben ook niet thuis in zulke dingen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je je door achter op het idee laat brengen je medebewoner aan te klagen voor iets wat op nog tig plekken online staat dan ben je echt minder sterk dan je denkt.
Laten we even niet vergeten dat Huub beter dan welke bewoner dan ook weet wat er allemaal online staat, dus ook foto's.
Zijn op gesprek.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
waarom zien wij het soepie niet? (NL, Natasia, Nena, Brian, Bert)
Is het weer zover - groepstherapietje. Droevig allemaal. Waarover denken we dat het gaat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn op gesprek.
Mogen we niet zien.
Zou het echt niet weten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is het weer zover - groepstherapietje. Droevig allemaal. Waarover denken we dat het gaat?
Ja hij speelt pokerquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
Zit Brian nou tegen de PC te praten???
Spoort echt die gozerquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:03 schreef rooie3 het volgende:
Brian is kierewiet geworden.
Zit tegen een beeldscherm te kletsen.
en dan nog wel poker, hoe kansrijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Nou, als je zoveel lol hebt van een spelletje op de PC dan ben je vast zo schizofreen dat het idd wel gezellig zal zijn![]()
Hij denkt dat ie leuk is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Spoort echt die gozer![]()
En dan nog dat engelse gelul. Probeert ie .NL na te doen ofzo![]()
Tja, hoop dat de redactie nu zo'n beetje klaar is met de groepssessie. Ben erg benieuwd wat daar besproken is!quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie leuk is.
Maar zet zijn eigen nog verder voor schut![]()
Zwaar schizofreenquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Inspirerend voor een nieuw stukje gedichtquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
trustelsquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er iig niet meer op wachten...... ik lees t morgen vast wel
Truste all![]()
zal wel in zijn onderzoek passen, hoe kan iemand zo enorm materialistisch ingesteld raken o.i.d.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inspirerend voor een nieuw stukje gedicht![]()
¨quote:
sorry, welk soort dingen bedoel je?quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:22 schreef Kaleddis het volgende:
Wat ik nou niet snap he, waarom moeten dit soort dingen altijd ´s nachts. Overdag kan het toch veel onopvallender![]()
En bovendien, die mensen gaan steeds minder slapen. Dat breekt ze nog eens op.
en maar in zijn ogen vrijfenquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
¨
En maar vol blijven houdern, ik kan niet slapen, ik kan niet slapen.
.NL kreeg een telefoontje van achter. Hij, Bart, Nena en Natasia moesten even wachten en zouden een seintje krijgen wanneer ze naar kantoor moesten komen. Dat is het laatste wat we van ze gezien hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
sorry, welk soort dingen bedoel je?
Nou ja leven, leven, Brian z´n lichtje is bijna uit hoor. Gelukkig is daar net reddende engel NL.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:38 schreef Wireless het volgende:
Zo dan, om 02:45 nog steeds leven in het huis![]()
Krijg steeds meer het vermoeden dat ze daar een verkapte nieuwsjaarsborrel zitten te houden....quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:39 schreef tipsch het volgende:
wtf, NL komt binnen bij Brian, gaat wat vertellen en hop, streamlock
ah ja, vreemde praktijken - en dat allemaal buiten een aantal andere spelers omquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
.NL kreeg een telefoontje van achter. Hij, Bart, Nena en Natasia moesten even wachten en zouden een seintje krijgen wanneer ze naar kantoor moesten komen. Dat is het laatste wat we van ze gezien hebben.
Nena dacht te weten wat het was en werd er helemaal blij van.
Vermoed dus dat het een gesprek, feestje of whatever is met achter.
Als dat zo is beetje (lees:heel erg) aso om dat te doen als er al een aantal mensen op bed liggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Krijg steeds meer het vermoeden dat ze daar een verkapte nieuwsjaarsborrel zitten te houden....
True (Brian steekt me aanquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als dat zo is beetje (lees:heel erg) aso om dat te doen als er al een aantal mensen op bed liggen
staat er op de schermen - bewoners en personeel houden korte nieuwjaarsborrel - gaat alles een uurtje plat, lijkt me logischer. anyway, McDonalds dus..quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
True (Brian steekt me aan), maar ze kunnen moeilijk iedereen uitnodigen. Is het huis opeens leeg, valt ook een beetje op. (Nu ook wel, maar dat was niet de bedoeling denk ik
)
Streamers mochten toch ook weten dat ze Kerst eerder zouden vieren, dan maar een paar uur een leeg huis toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
True (Brian steekt me aan), maar ze kunnen moeilijk iedereen uitnodigen. Is het huis opeens leeg, valt ook een beetje op. (Nu ook wel, maar dat was niet de bedoeling denk ik
)
Maar een kerstborrel met de redactie valt hier toch echt buiten. Ze proberen zoveel mogelijk die buiten het spel te houden. Ben het wel met je eens hoor, een beetje flauw is het wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Streamers mochten toch ook weten dat ze Kerst eerder zouden vieren, dan maar een paar uur een leeg huis toch?
Feestje hoort m.i. te allen tijde gewoon echt met alle deelnemers te zijn en als er mensen zijn die er geen trek in hebben okay, maar nodig ze in ieder geval uit.
Zo kan ik nog wel een paar goedmakertjes verzinnen, anyway. de redactie laat weer eens zien partijdig te zijn, dank!quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien is het wel om het een beetje goed te maken met NL omdat hij geen feestje mocht bouwen.
Nou ik kan je vertellen dat ik me zwaar gepasseerd zou voelen als ik het de volgende dag zou horen en ik zou niet gevraagd zijn voor de Nieuwjaarsborrel...quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar een kerstborrel met de redactie valt hier toch echt buiten. Ze proberen zoveel mogelijk die buiten het spel te houden. Ben het wel met je eens hoor, een beetje flauw is het wel.
Misschien is het wel om het een beetje goed te maken met NL omdat hij geen feestje mocht bouwen.
In eerste instantie niet, ik denk dat hij daarom ook zo raar loopt te doen. En nu zich groot houden en vol blijven houden dat hij geen zin heeft.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat ik me zwaar gepasseerd zou voelen als ik het de volgende dag zou horen en ik zou niet gevraagd zijn voor de Nieuwjaarsborrel...
Komt in dit geval ook heel partijdig over...naar Brian was overigens wel gevraagd...
interessant, wist ik niet. kan me goed voorstellen dat hij zich gepasseerd voelt en op deze manier heeft gereageerd. vandaar dus ook dat Nena, Nathanael en Natasia tussendoor een poging hebben gedaan hem erbij te betrekken. die snappen ook wel degelijk dat zoiets erg lullig kan overkomen. ja ja redactie, knap gedaan hoor! loosersquote:Op woensdag 3 januari 2007 03:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
In eerste instantie niet, ik denk dat hij daarom ook zo raar loopt te doen. En nu zich groot houden en vol blijven houden dat hij geen zin heeft.
ik kan me goed voorstellen dat Huub niet wil dat Nathanael met zijn blog loopt te pronken met de weinige actiefoto's uit het huis waar Huub de meeste deel aan had!quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
Huub liep te zeiken over Nathanael dat ie zijn foto's erop heeft gezet en dat die van brian een nette blog was. Nou, op die van brian staan meer foto's van Huub met die stripper dan bij Nathanael.
Ik vind dat de redactie een sanctie verdientquote:Op woensdag 3 januari 2007 03:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
interessant, wist ik niet. kan me goed voorstellen dat hij zich gepasseerd voelt en op deze manier heeft gereageerd. vandaar dus ook dat Nena, Nathanael en Natasia tussendoor een poging hebben gedaan hem erbij te betrekken. die snappen ook wel degelijk dat zoiets erg lullig kan overkomen. ja ja redactie, knap gedaan hoor! loosers
die moesten maar eens in de bladen ter discussie worden gesteld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind dat de redactie een sanctie verdient![]()
Het is natuurlijk wel een hersenspinsel van me he. Het is niet gezegd dat het zo is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind dat de redactie een sanctie verdient![]()
Nou alles wijst erop dat ze daar aan het nieuwjaarsborrelen zijn toch...quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een hersenspinsel van me he. Het is niet gezegd dat het zo is.
Als Nena even komt koekeloeren bij Brian en dan wegloopt, roept Brian iets naar haar over de McDonald's (heb niet verstaan wat precies). Er wordt daarachter dus lekker gesnackt en geborreld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou alles wijst erop dat ze daar aan het nieuwjaarsborrelen zijn toch...
Anders had Natasia ook niet aan Brian gevraagd:"Kom nou ook, ze vroegen het achter ook waarom je er niet bij bent"
Het vervelende is ook, hoe dichter de redactie de spelers naar zich toe haalt, hoe amicaler het wordt - hoe meer de spelers denken te kunnen "eisen", hoe meer we in dat soort situaties streamlocks kunnen verwachten. Ze zijn echt fout bezig daarachter.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:41 schreef avonne het volgende:
Hallo, dus Bart, Nena, Natasia en Nel zijn nog steeds achter?
Wie wil er nou met Natasia borrelen?
De oordoppensponsor?
Wat ze achter ook aan het doen zijn, die streamlocks zijn een reden voor streamers om af te haken
Het is in mijn ogen zeer verarmend en niets grappigs aan. er moet een constante spanning zijn tussen de 2 partijen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:46 schreef Kaleddis het volgende:
Maar los of het nou partijdig is of niet, het is wel verfrissend om te zien hoe redactie en bewoners met elkaar omgaan. Heel anders dan bij een BB. Levert soms rare taverelen op, maar heeft toch ook wel iets grappigs.
Ik vind het ook iets weinig professioneels hebben...hoe beter je het met iemand kunt vinden, hoe meer je diegene dan gaat voortrekken, of je wilt of niet...het is menselijk maar niet correct in een spel als deze.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het vervelende is ook, hoe dichter de redactie de spelers naar zich toe haalt, hoe amicaler het wordt - hoe meer de spelers denken te kunnen "eisen", hoe meer we in dat soort situaties streamlocks kunnen verwachten. Ze zijn echt fout bezig daarachter.
Waarom ? Ze willen toch echt wel mensen voor de lange adem overhouden anders wordt het wel een hele rare soap. En dus moet je die mensen die dat willen doen voor je ook een beetje bewegingsruimte geven, anders rennen ze 1 voor 1 gillend het huis uit. Op den duur wel de bedoeling, maar nu nog zeker niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen zeer verarmend en niets grappigs aan. er moet een constante spanning zijn tussen de 2 partijen.
Ze schotelde het wel voor als reallife soap.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom ? Ze willen toch echt wel mensen voor de lange adem overhouden anders wordt het wel een hele rare soap. En dus moet je die mensen die dat willen doen voor je ook een beetje bewegingsruimte geven, anders rennen ze 1 voor 1 gillend het huis uit. Op den duur wel de bedoeling, maar nu nog zeker niet.
Ik zie het als een compleet team wat samen TV probeert te maken. TV die raakvlakken heeft met reality, maar geen reality TV.
inderdaad.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het vervelende is ook, hoe dichter de redactie de spelers naar zich toe haalt, hoe amicaler het wordt - hoe meer de spelers denken te kunnen "eisen", hoe meer we in dat soort situaties streamlocks kunnen verwachten. Ze zijn echt fout bezig daarachter.
Er is een hele hoop geld mee gemoeid. als ze een spel willen spelen met zo'n grote hoofdprijs zouden ze de spelregels voor iedereen gelijk moeten maken, niet hun favorieten gezelligheid achter de schermen gunnen en de helft naar hun bed laten gaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom ? Ze willen toch echt wel mensen voor de lange adem overhouden anders wordt het wel een hele rare soap. En dus moet je die mensen die dat willen doen voor je ook een beetje bewegingsruimte geven, anders rennen ze 1 voor 1 gillend het huis uit. Op den duur wel de bedoeling, maar nu nog zeker niet.
Ik zie het als een compleet team wat samen TV probeert te maken. TV die raakvlakken heeft met reality, maar geen reality TV.
Ja, BB ook. Daar werd ook flink geregiseerd, alleen dat werd angstvallig verstopt. Dat vind ik nu juist zo grappig aan DGK, dat je dus veel meer inzicht krijgt hoe zoiets tot stand komt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze schotelde het wel voor als reallife soap.
Uhm, nee. Wat betekent het ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
Is 'POS' een nederlands woord ?
Ik weet het niet, maar dat was net de oplossing in het belspel van sbs6quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat was net de oplossing in het belspel van sbs6![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat was net de oplossing in het belspel van sbs6![]()
[afbeelding]
Zijn gewoon criminelen daar...en het mag allemaal...quote:
vemoedelijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:17 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn ze nu nog aan het feesten ?
zou hoer Brian zich lenen voor Natasia?quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel grappig hoe Nena binnenkort gaat reageren als Brian zich heeft laten behandelen door Natasia...
Komt weer ruzie van...gaat ze vast simpen want dan had ze hem opeens wel weer gewild enzo.![]()
Ja hoor, dat bleek wel uit zijn reactie toen ze het hem vroeg vanavond.quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
zou hoer Brian zich lenen voor Natasia?
Zo hee, gemistquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor, dat bleek wel uit zijn reactie toen ze het hem vroeg vanavond.
Toen ze hem later op de avond wilde zoenen stopte hij haar en liet hij weten dat iedereen mee keek.
Ja dat gaat nog wel een staartje krijgen...en ze is nu ook al dol op haar schoonmoeder en die heeft ze al tot oma van haar kindjes gebombardeerd dus als Wilgo exit blijkt dan is Brian haar project for surequote:
way to go Brian! bootytime!quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog wel een staartje krijgen...en ze is nu ook al dol op haar schoonmoeder en die heeft ze al tot oma van haar kindjes gebombardeerd dus als Wilgo exit blijkt dan is Brian haar project for sure![]()
Ja, vond ik ook een opmerkelijke reactie van Brain. Maar anderzijds kan wil ik het me niet voorstellenquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor, dat bleek wel uit zijn reactie toen ze het hem vroeg vanavond.
Toen ze hem later op de avond wilde zoenen stopte hij haar en liet hij weten dat iedereen mee keek ( m.a.w. anders wel?)
Wil ik dat zien/horen ?quote:
Oma Netty zal dat wel fantastisch vinden, ze vind Natasja (zoals zij het uitspreekt) geweldig !!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog wel een staartje krijgen...en ze is nu ook al dol op haar schoonmoeder en die heeft ze al tot oma van haar kindjes gebombardeerd dus als Wilgo exit blijkt dan is Brian haar project for sure![]()
Ik geloof echt dat het niet lang zal duren voordat het zover zal zijn...ze gaat troost bij hem zoeken en dat gaat heel zwaar uit de hand lopenquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook een opmerkelijke reactie van Brain. Maar anderzijds kan wil ik het me niet voorstellen![]()
Tja, 't zou wel nieuws wezen. Ik zie de koppen al voor mequote:Op woensdag 3 januari 2007 04:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja toch!? Brian mag, bijna is zijn moment daar. Is welliswaar geen Nena, maar het komt
Ja en dat is voor Brian prioriteit, maakt niet uit wie.quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja toch!? Brian mag, bijna is zijn moment daar. Is welliswaar geen Nena, maar het komt
Nena liep net in beeld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:37 schreef tipsch het volgende:
Vreemd, hoorde net iemand de slaapkamer van Brian binnekomen, pissen, en toen een sluitende deur. Bert is in het huis? Geen beelden? Bang voor nog wat napraters?
Telegraaf - woensdag 3 Januari 2007quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, 't zou wel nieuws wezen. Ik zie de koppen al voor me![]()
En brians proteïnen schijnen ook heel gezond voor je te zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:43 schreef Kaleddis het volgende:
Zoenen schijnt wel heel goed voor de lijn te zijn![]()
Dus op die manier kan Brian dan Natasia helpen om zo snel mogelijk haar doelen te bereiken![]()
Natasia vreet hem op, die gaat hem bruut verkrachten als ze de kans krijgt en als ie dan weg wil rennen en gaat roepen laat me laat me dan rent zij er krijsend achteraan met de woorden: Neeeeee je bent van MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:43 schreef Kaleddis het volgende:
Zoenen schijnt wel heel goed voor de lijn te zijn![]()
Dus op die manier kan Brian dan Natasia helpen om zo snel mogelijk haar doelen te bereiken![]()
Oh, dat zouden pas mooie streams zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Natasia vreet hem op, die gaat hem bruut verkrachten als ze de kans krijgt en als ie dan weg wil rennen en gaat roepen laat me laat me dan rent zij er krijsend achteraan met de woorden: Neeeeee je bent van MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ik verzin het niet hoor, ze heeft in het prille begin zonder verhouding al geroepen dat zij onder zijn huid zat dus waar gaat dat heen....ik wil er liever niet aan denkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Oh, dat zouden pas mooie streams zijn![]()
Brian krijgt er spontaan nachtmerries van zo te horen![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En brians proteïnen schijnen ook heel gezond voor je te zijn![]()
Wel jammer, ik had de combinatie met Nathanael spectaculairder gevonden...quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heel belangrijk dat tijdens het lijnen je dieet wordt aangevuld met voedingssupplementen
![]()
Ja, dat zou pas echte SM wordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel jammer, ik had de combinatie met Nathanael spectaculairder gevonden...
Ja en als Huub het huis uit is en Lesley er niet meer werkt....een videoboodschap op het plasmascherm dat ze een affaire zijn begonnen samenquote:
Naja, in een dronken bui kan het nog een trio wordenquote:
Nu draai je doorquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en als Huub het huis uit is en Lesley er niet meer werkt....een videoboodschap op het plasmascherm dat ze een affaire zijn begonnen samen![]()
Zoiets ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie die smoel van Bart dan namelijk al voor me...
![]()
Maar daar zijn ze. Andere streamlock, maar Benjij (en een wakkere Ilona daardoor) verraden hetquote:
Kunnen we eindelijk rustig slapenquote:Op woensdag 3 januari 2007 05:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar daar zijn ze. Andere streamlock, maar Benjij (en een wakkere Ilona daardoor) verraden het![]()
Precies, niet veel langerquote:Op woensdag 3 januari 2007 05:52 schreef schizolientje het volgende:
Hoe lang laten wij ons nog bedonderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |