Het lijkt me ook niet verstandig van haar dat ze het nu te lezen krijgt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm ik vraag me af of alles wat er naar natasia gestuurd word aan roddels wel door de redactie word doorgestuurd: ze mocht de website toch ook niet lezen?
(Bedankt trouwens)
Nou, het is geen klein forum, hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:48 schreef Tomahawk39 het volgende:
stel je hebt een forum met weinig bezoekers en je wil je forum in het daglicht zetten en zo bezoekers proberen te trekken.
Zou je dan een vette roddel naar DGK sturen met daarin vermeld de naam van het forum?????
Niet om je gelijk te geven, maar dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, het is geen klein forum, hoor.
En ik weet niet of de naam genoemd werd in de brief/kaart. Volgens mij kwam Mamjo pas ter sprake na het 1e telefoongesprek met haar zus.
Kan dit ff in een contextje gegoten worden?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:55 schreef Suikeroom het volgende:
vet sick ouwe
Volgens mij bedoelt ie: ik ben een vet sick ouwe manquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:57 schreef demins het volgende:
[..]
Kan dit ff in een contextje gegoten worden?
Natasia denkt dan ook dat Raymond van Barneveld zichzelf tot miljonair gedart heeft....quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
Het is Barney niet aan te zien dat ie geld heeft, zegt natasia
Duhhh
Goed idee van hemquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
Bart is ondertussen creatief met plakband....... stukje over zijn neus en mond, stukje over beide wangen, stukje over zijn ogen.....
Had hij al gelezen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Huub heeft over de blog van Nathanael gehoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |