Er werd hier door meerdere mensen geschreven toen dat ze hem net een jaar kent.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze schijnen al 4 of 5 jaar een relatie te hebben.
Ook zoiets inderdaad. Lulde ze gewoon overheen en noemt het nu ook niet in het gesprekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:13 schreef rooie3 het volgende:
Haar ventje is ook ziek.
Maar daar hoor je haar niet over.
Bah wat een mens zeg.
Ze kennen elkaar al 5 jaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er werd hier door meerdere mensen geschreven toen dat ze hem net een jaar kent.
heel nederland te oordelen naar de bereikbaarheid (server busy)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:14 schreef Miraaa het volgende:
Wie zit er nu stiekum naar die site te zoeken. ??![]()
nee, .com (maar is overbelast)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
Dus het is niet www.mamjo.nl
Kon ook al geen forum vinden daar.
quote:[Re: Natasia Gouden Kooi, Wilgo gaat vreemd??
« Reply #6 on: Today at 00:14:33 » Quote
--------------------------------------------------------------------------------
Ja idd wreed dat gesprek, maar ze hebben t over wrede shit die over haar en wilgo word geschreven! Nou ik kan t nergens terug vinden.. Over wilgo staat bijna niks geschreven toch??
50.000 hits meer (streamvolgers), dat kon de server kennelijk niet aan.....quote:
www.mamjo.com. Er staat slechts 8 berichtjes. n.a.v. de brief. Eerste berichtje daar is vanavond gepost om 22.18 uur.:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
Dus het is niet www.mamjo.nl
Kon ook al geen forum vinden daar.
quote:Natasia kreeg net een kaartje met de mededeling dat Wilgo met een andere meid in Suriname zit..
ik denk dat iemand haar probeert op te f*cken
Kijk nu live naar de goudenkooi!!
Zo dom zal hij niet zijn....Dan heeft hij Bart en Brian tegen zich.....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou er 100 zelf houden als ik Nathanael was. Ik bedoel, hij heeft er nog maar heel weinig volgens mij.
Vertel ! De site is hier niet meer te bereikenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Mamjo Forum
Nieuwtjes» Arki noh!» Re: Wat vinden jullie van Natasia uit de GOUDEN KOOI
Maar ik zie daar nergens TSquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Mamjo Forum
Nieuwtjes» Arki noh!» Re: Wat vinden jullie van Natasia uit de GOUDEN KOOI
excuses dit is van november, maar er staat wel wat info over Wilgo en de vader van de kinderenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
http://209.85.135.104/search?q=cache:qwu-z_Klql8J:www.mamjo.com/index.php%3Foption%3Dcom_smf%26Itemid%3D26%26action%3Dpost%3Btopic%3D76730.90%3Bnum_replies%3D98+mamjo+wilgo&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=2
dit is in cache, dus even plakken in de adresbalk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |