quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:38 schreef ron1970 het volgende:[..]
Als Syl en Huub er nu iets van zouden zeggen wardt dat gelijk tegen hun gebruikt, daar zit NL net op te wachten.
Ze doen er het beste aan om nu stil te blijven maar zullen nu echt wel iets gaan verzinnen om NL een hak te zetten (hoop ik). Als ik daar zou zitten zou het nu in Natasia's bewoordingen oorlog zijn.
Ach laat maar komen dan.
Hoezo dulden ze geen tegenspraak.
Dat is niet hun probleem, maar toch echt dat van hun.
Dat terzijde werdt Sylvia toch wel degelijk door NL uitgenodigt dit nader toe te ligten. Iets waar ze op zeker ook terug op moet komen, en dan meteen de emo-argumenten op z'n dak gooien.
NL moet je niet met z'n posse pakken, maar alleen. Het probleem met Huub en Sylvia is dat ze NL niets te bieden hebben, maar NL heeft wel iets te beiden aan hun. Daar zit z'n kracht, en daarom hangt de rest als een zuignap aan hem zogenaamde snode plannen kweken. Het enige is dat de rest de snode plannen kweken en uitvoeren en zich vastplakken aan NL. NL hoeft alleen maar bij te sturen. Hij spreekt ze er zelfs op aan, en dan wordt er letterlijk overheen gelachen alsof het een grap is!
'jij vuile zuignap met je snode plannen!' en
'dit is het moment!' Hij geeft het moment aan! dat moment was precies het beargumenteren van de CP's dat deze puur emo gebeurde terwijl dit juist rationeel zou zijn zoals belooft door NL. Men ziet dat niet...
MAar goed.
Willen Huub en Sylvia enige kans maken, dan moeten ze zorgen iets te hebben wat NL wilt. Iets wat de rest net ziet zodat er een brug kan ontstaan. Ik weet zeker dat NL hiervoor open staat, omdat ik het gevoel heeft hij een beetje simpel begint te worden. Hij heeft al meerdere keren aangegeven dat het te langzaam gaan, er moet sneller iets gebeuren. Er zijn te veel mensen die het allemaal wel best vinden zegt hij, maar dat werkt niet. Je kan niet tot het eind wachten, er moeten dingen gebeuren om dit tot een eind te laten komen (en ik denk dat hij hier op Bart doelt).
Hij staat er dus open voor, en zoals ik het zi verandert Bart echt niet.