quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:57 schreef 2live het volgende:
vertaling!!!!
Hopelijk zegt ze dan in dat brabbeltaaltje net wél de interessante dingen.quote:
Ach laat maar komen dan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:38 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Als Syl en Huub er nu iets van zouden zeggen wardt dat gelijk tegen hun gebruikt, daar zit NL net op te wachten.
Ze doen er het beste aan om nu stil te blijven maar zullen nu echt wel iets gaan verzinnen om NL een hak te zetten (hoop ik). Als ik daar zou zitten zou het nu in Natasia's bewoordingen oorlog zijn.
Vind ik goed genoeg (ik maar 1% ofzo). Kleine vertaling aub.quote:
welke kleur andersquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef demins het volgende:
Waarom wordt er nou weer bijgehaald dat Natasj een zwarte vrouw is?
Niet erger dan hier hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef ruby het volgende:
't Schijnt dat Natasia op die site flink door het slijk wordt gehaald.
Gek zeg.
Geen kleur! Bij Ilona zeg je ook niet erbij dat het een blanke vrouw is.quote:
Heb je het kunnen volgen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Wow, dat was nogal wat!
Jij kan het weten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Wow, dat was nogal wat!
pleasequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je het kunnen volgen?
(samenvatting misschien?)
Dat is toch haar zwaktebod. Ze zei ooit eens: "Jij maakt me zwart, ik ben ook zwart, maar jij maakt mij pikzwart..."quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef demins het volgende:
Waarom wordt er nou weer bijgehaald dat Natasj een zwarte vrouw is?
Ooow, dan valt het nog wel mee.quote:
Dat zei de zus van Natas toch? Maakt toch niet uit!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef demins het volgende:
[..]
Geen kleur! Bij Ilona zeg je ook niet erbij dat het een blanke vrouw is.
ja echt he ik schrok ook, echt te ergquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:02 schreef rooie3 het volgende:
Sliep dat jochie nu elke avond ergens anders.
Of hoorde ik dat verkeerd.
Mag nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Ooow, dan valt het nog wel mee.
Naja, ze kan best even langskomen op Fok of mag dat niet?
Dus toch goed gehoord.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:07 schreef Lady-night het volgende:
[..]
ja echt he ik schrok ook, echt te erg
Het komt er eigenlijk op neer dat ze een powertalk van d'r zus heeft gekregen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je het kunnen volgen?
(samenvatting misschien?)
jawel, NL zei dat Wilgo onschuldig is totdat het tegndeel bewezen was. Wilgo kan zich nu niet verdedigen, zei hij.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef demins het volgende:
Nou, ik weet het niet hoor, maar mijn indruk, uit alle telefoongesprekken, is toch dat er wel wat aan de hand is met vriend Wilgo!
Het opvallendste vond ik dat niemand, al was het maar in een bijzinnetje, zei dat Natasia er niks van moest geloven, dat ze vertrouwen moest hebben in Wilgo. Helemaal niks!
Geen hartje onder de riem. Alleen: Wees sterk! Laat je niet breken! Wordt hard! Denk aan je kinderen, daar heb je troost van.
Hou kan Natasia dat niet in de gaten hebben? Heet dat niet decompenseren?
Ja onbegrijpelijk dat niemand het hiet daar niet over hoor praten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze geeft haarzelf een vrijbrief om met Brian het bed in te duiken...![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer... / knip /
Dat wil je toch ook zo snel mogelijk vergeten...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:13 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk dat niemand het hiet daar niet over hoor praten.
Ze heeft echt duidelijk tegen Brian gezegd als dat waar is dan wil ik je nu.
en Brian gilde toen van plezier
Hoorde het op het eind toch zeggen hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat ze een powertalk van d'r zus heeft gekregen.
Effe kijken wat ik nog weet:
* er wordt binnen de Surinaamse gemeenschap veel over d'r geroddeld (maar dat is niet nieuws)
* Cheyenne heeft iets gelezen over Natasia (iets over een hoer, weet niet of dat nou op Natasia sloeg) en wat daar heel erg geschokt/verdrietig over, begreep niet waarom men dat zei over haar moeder. Ze schijnt het gelezen te hebben bij een oom (broer van vader), Joan is daar heel erg kwaad over, heeft met Cheyenne gesproken en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat ze dat soort info niet te zien/te lezen krijgt. Ze heeft dat van Wilgo dus inderdaad niet gelezen.
* Joan belt morgen met Su, als het waar is, krijgt ze het hoe dan ook naar boven
* Zoon van Joan werkt ook als portier bij diverse discotheken en heeft heel veel moeite met het commentaar op zijn tante, moet zich ook heel erg inhouden.
* Nicht van Natasia heeft alle info over Natasia wat op Mamjo te vinden is uitgeprint en stuurt dat richting de redactie.
* Joan heeft in ieder geval Natasia aangemoedigd om niet op te geven, zij zorgt voor de kinderen, Natasia moet doorgaan met haar doelen en het doen voor haar en de kinderen.
Volgens mij was dat het wel.
Edit: er is absoluut NIET gezegd dat Natasia's zoon elke dag ergens anders slaapt. Ze logeren al sinds Wilgo weg is bij die Joan en volgens mij zijn ze daar wel vaker (weekenden etc.). Hij voelt zich niet lekker en als dat morgen nog steeds zo is, brengt het nichtje hem naar de dokter in Almere.
Jawel, dat maakt wel uit. Ik zou nooit tegen mijn zus zeggen dat ze een trotse, blanke vrouw is, als mijn zwager op de Wilgo-tour ging. Omdat het er niets mee te maken heeft. Doe ik het toch, zal iemand die dat hoort zich ook afvragen wat mijn drijfveren zijn... Toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat zei de zus van Natas toch? Maakt toch niet uit!
Niet om je tegen te spreken, maar het is wel iets typisch van de gemiddelde Surinaamse vrouw.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:11 schreef demins het volgende:
Nou, ik weet het niet hoor, maar mijn indruk, uit alle telefoongesprekken, is toch dat er wel wat aan de hand is met vriend Wilgo!
Het opvallendste vond ik dat niemand, al was het maar in een bijzinnetje, zei dat Natasia er niks van moest geloven, dat ze vertrouwen moest hebben in Wilgo. Helemaal niks!
Geen hartje onder de riem. Alleen: Wees sterk! Laat je niet breken! Wordt hard! Denk aan je kinderen, daar heb je troost van.
Hou kan Natasia dat niet in de gaten hebben? Heet dat niet decompenseren?
Ja okee tuurlijk, maar dat zegt toch al genoeg over hoe Natasia denkt over Wilgo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat wil je toch ook zo snel mogelijk vergeten...![]()
Ok, dan heb ik dat niet gehoord. Ik dacht dat het uit tijdens het telefoongesprek gezegd werd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:17 schreef Lady-night het volgende:
Edit: er is absoluut NIET gezegd dat Natasia's zoon elke dag ergens anders slaapt
Quote:
Ze zei dat echt hoor in het nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |