Uhm, nee. Wat betekent het ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
Is 'POS' een nederlands woord ?
Ik weet het niet, maar dat was net de oplossing in het belspel van sbs6quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat was net de oplossing in het belspel van sbs6![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat was net de oplossing in het belspel van sbs6![]()
[afbeelding]
Zijn gewoon criminelen daar...en het mag allemaal...quote:
vemoedelijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:17 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn ze nu nog aan het feesten ?
zou hoer Brian zich lenen voor Natasia?quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel grappig hoe Nena binnenkort gaat reageren als Brian zich heeft laten behandelen door Natasia...
Komt weer ruzie van...gaat ze vast simpen want dan had ze hem opeens wel weer gewild enzo.![]()
Ja hoor, dat bleek wel uit zijn reactie toen ze het hem vroeg vanavond.quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
zou hoer Brian zich lenen voor Natasia?
Zo hee, gemistquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor, dat bleek wel uit zijn reactie toen ze het hem vroeg vanavond.
Toen ze hem later op de avond wilde zoenen stopte hij haar en liet hij weten dat iedereen mee keek.
Ja dat gaat nog wel een staartje krijgen...en ze is nu ook al dol op haar schoonmoeder en die heeft ze al tot oma van haar kindjes gebombardeerd dus als Wilgo exit blijkt dan is Brian haar project for surequote:
way to go Brian! bootytime!quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog wel een staartje krijgen...en ze is nu ook al dol op haar schoonmoeder en die heeft ze al tot oma van haar kindjes gebombardeerd dus als Wilgo exit blijkt dan is Brian haar project for sure![]()
Ja, vond ik ook een opmerkelijke reactie van Brain. Maar anderzijds kan wil ik het me niet voorstellenquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor, dat bleek wel uit zijn reactie toen ze het hem vroeg vanavond.
Toen ze hem later op de avond wilde zoenen stopte hij haar en liet hij weten dat iedereen mee keek ( m.a.w. anders wel?)
Wil ik dat zien/horen ?quote:
Oma Netty zal dat wel fantastisch vinden, ze vind Natasja (zoals zij het uitspreekt) geweldig !!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog wel een staartje krijgen...en ze is nu ook al dol op haar schoonmoeder en die heeft ze al tot oma van haar kindjes gebombardeerd dus als Wilgo exit blijkt dan is Brian haar project for sure![]()
Ik geloof echt dat het niet lang zal duren voordat het zover zal zijn...ze gaat troost bij hem zoeken en dat gaat heel zwaar uit de hand lopenquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook een opmerkelijke reactie van Brain. Maar anderzijds kan wil ik het me niet voorstellen![]()
Tja, 't zou wel nieuws wezen. Ik zie de koppen al voor mequote:Op woensdag 3 januari 2007 04:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja toch!? Brian mag, bijna is zijn moment daar. Is welliswaar geen Nena, maar het komt
Ja en dat is voor Brian prioriteit, maakt niet uit wie.quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja toch!? Brian mag, bijna is zijn moment daar. Is welliswaar geen Nena, maar het komt
Nena liep net in beeld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:37 schreef tipsch het volgende:
Vreemd, hoorde net iemand de slaapkamer van Brian binnekomen, pissen, en toen een sluitende deur. Bert is in het huis? Geen beelden? Bang voor nog wat napraters?
Telegraaf - woensdag 3 Januari 2007quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, 't zou wel nieuws wezen. Ik zie de koppen al voor me![]()
En brians proteïnen schijnen ook heel gezond voor je te zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:43 schreef Kaleddis het volgende:
Zoenen schijnt wel heel goed voor de lijn te zijn![]()
Dus op die manier kan Brian dan Natasia helpen om zo snel mogelijk haar doelen te bereiken![]()
Natasia vreet hem op, die gaat hem bruut verkrachten als ze de kans krijgt en als ie dan weg wil rennen en gaat roepen laat me laat me dan rent zij er krijsend achteraan met de woorden: Neeeeee je bent van MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:43 schreef Kaleddis het volgende:
Zoenen schijnt wel heel goed voor de lijn te zijn![]()
Dus op die manier kan Brian dan Natasia helpen om zo snel mogelijk haar doelen te bereiken![]()
Oh, dat zouden pas mooie streams zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Natasia vreet hem op, die gaat hem bruut verkrachten als ze de kans krijgt en als ie dan weg wil rennen en gaat roepen laat me laat me dan rent zij er krijsend achteraan met de woorden: Neeeeee je bent van MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ik verzin het niet hoor, ze heeft in het prille begin zonder verhouding al geroepen dat zij onder zijn huid zat dus waar gaat dat heen....ik wil er liever niet aan denkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Oh, dat zouden pas mooie streams zijn![]()
Brian krijgt er spontaan nachtmerries van zo te horen![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En brians proteïnen schijnen ook heel gezond voor je te zijn![]()
Wel jammer, ik had de combinatie met Nathanael spectaculairder gevonden...quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heel belangrijk dat tijdens het lijnen je dieet wordt aangevuld met voedingssupplementen
![]()
Ja, dat zou pas echte SM wordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel jammer, ik had de combinatie met Nathanael spectaculairder gevonden...
Ja en als Huub het huis uit is en Lesley er niet meer werkt....een videoboodschap op het plasmascherm dat ze een affaire zijn begonnen samenquote:
Naja, in een dronken bui kan het nog een trio wordenquote:
Nu draai je doorquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en als Huub het huis uit is en Lesley er niet meer werkt....een videoboodschap op het plasmascherm dat ze een affaire zijn begonnen samen![]()
Zoiets ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie die smoel van Bart dan namelijk al voor me...
![]()
Maar daar zijn ze. Andere streamlock, maar Benjij (en een wakkere Ilona daardoor) verraden hetquote:
Kunnen we eindelijk rustig slapenquote:Op woensdag 3 januari 2007 05:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar daar zijn ze. Andere streamlock, maar Benjij (en een wakkere Ilona daardoor) verraden het![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |