abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44962752
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:03 schreef rooie3 het volgende:
Brian is kierewiet geworden.
Zit tegen een beeldscherm te kletsen.
Spoort echt die gozer
En dan nog dat engelse gelul. Probeert ie .NL na te doen ofzo
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 3 januari 2007 @ 02:09:44 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_44962754
Nou, als je zoveel lol hebt van een spelletje op de PC dan ben je vast zo schizofreen dat het idd wel gezellig zal zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_44962783
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Nou, als je zoveel lol hebt van een spelletje op de PC dan ben je vast zo schizofreen dat het idd wel gezellig zal zijn
en dan nog wel poker, hoe kansrijk
pi_44962804
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Spoort echt die gozer
En dan nog dat engelse gelul. Probeert ie .NL na te doen ofzo
Hij denkt dat ie leuk is.
Maar zet zijn eigen nog verder voor schut
pi_44962840
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:12 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Tja, hoop dat de redactie nu zo'n beetje klaar is met de groepssessie. Ben erg benieuwd wat daar besproken is!
pi_44962855
quote:

[..]

Zwaar schizofreen
  woensdag 3 januari 2007 @ 02:17:02 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_44962864
Ik ga er iig niet meer op wachten...... ik lees t morgen vast wel
Truste all
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_44962869
quote:

[..]

Inspirerend voor een nieuw stukje gedicht
pi_44962883
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er iig niet meer op wachten...... ik lees t morgen vast wel
Truste all
trustels ik geef het nog 5 minuten
pi_44962904
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Inspirerend voor een nieuw stukje gedicht
zal wel in zijn onderzoek passen, hoe kan iemand zo enorm materialistisch ingesteld raken o.i.d.
pi_44962912
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:

[..]

trustels ik geef het nog 5 minuten
Hij valt nu zelf in slaap
pi_44962940
Wat ik nou niet snap he, waarom moeten dit soort dingen altijd ´s nachts. Overdag kan het toch veel onopvallender
En bovendien, die mensen gaan steeds minder slapen. Dat breekt ze nog eens op.
pi_44962956
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:19 schreef vronie het volgende:

[..]

Hij valt nu zelf in slaap
¨

En maar vol blijven houdern, ik kan niet slapen, ik kan niet slapen.
pi_44962961
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:22 schreef Kaleddis het volgende:
Wat ik nou niet snap he, waarom moeten dit soort dingen altijd ´s nachts. Overdag kan het toch veel onopvallender
En bovendien, die mensen gaan steeds minder slapen. Dat breekt ze nog eens op.
sorry, welk soort dingen bedoel je?
pi_44962982
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:23 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

¨

En maar vol blijven houdern, ik kan niet slapen, ik kan niet slapen.
en maar in zijn ogen vrijfen
pi_44963044
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:

[..]

sorry, welk soort dingen bedoel je?
.NL kreeg een telefoontje van achter. Hij, Bart, Nena en Natasia moesten even wachten en zouden een seintje krijgen wanneer ze naar kantoor moesten komen. Dat is het laatste wat we van ze gezien hebben.
Nena dacht te weten wat het was en werd er helemaal blij van.
Vermoed dus dat het een gesprek, feestje of whatever is met achter.
pi_44963129
Zo dan, om 02:45 nog steeds leven in het huis
pi_44963140
wtf, NL komt binnen bij Brian, gaat wat vertellen en hop, streamlock
pi_44963149
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:38 schreef Wireless het volgende:
Zo dan, om 02:45 nog steeds leven in het huis
Nou ja leven, leven, Brian z´n lichtje is bijna uit hoor. Gelukkig is daar net reddende engel NL.
Maarja, dat levert dan weer een streamlock op
pi_44963160
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:39 schreef tipsch het volgende:
wtf, NL komt binnen bij Brian, gaat wat vertellen en hop, streamlock
Krijg steeds meer het vermoeden dat ze daar een verkapte nieuwsjaarsborrel zitten te houden....
pi_44963173
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

.NL kreeg een telefoontje van achter. Hij, Bart, Nena en Natasia moesten even wachten en zouden een seintje krijgen wanneer ze naar kantoor moesten komen. Dat is het laatste wat we van ze gezien hebben.
Nena dacht te weten wat het was en werd er helemaal blij van.
Vermoed dus dat het een gesprek, feestje of whatever is met achter.
ah ja, vreemde praktijken - en dat allemaal buiten een aantal andere spelers om
pi_44963227
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Krijg steeds meer het vermoeden dat ze daar een verkapte nieuwsjaarsborrel zitten te houden....
Als dat zo is beetje (lees:heel erg) aso om dat te doen als er al een aantal mensen op bed liggen
pi_44963260
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Als dat zo is beetje (lees:heel erg) aso om dat te doen als er al een aantal mensen op bed liggen
True (Brian steekt me aan ), maar ze kunnen moeilijk iedereen uitnodigen. Is het huis opeens leeg, valt ook een beetje op. (Nu ook wel, maar dat was niet de bedoeling denk ik )
pi_44963283
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:52 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

True (Brian steekt me aan ), maar ze kunnen moeilijk iedereen uitnodigen. Is het huis opeens leeg, valt ook een beetje op. (Nu ook wel, maar dat was niet de bedoeling denk ik )
staat er op de schermen - bewoners en personeel houden korte nieuwjaarsborrel - gaat alles een uurtje plat, lijkt me logischer. anyway, McDonalds dus..
pi_44963290
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:52 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Streamers mochten toch ook weten dat ze Kerst eerder zouden vieren, dan maar een paar uur een leeg huis toch?
Feestje hoort m.i. te allen tijde gewoon echt met alle deelnemers te zijn en als er mensen zijn die er geen trek in hebben okay, maar nodig ze in ieder geval uit.
pi_44963324
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Streamers mochten toch ook weten dat ze Kerst eerder zouden vieren, dan maar een paar uur een leeg huis toch?
Feestje hoort m.i. te allen tijde gewoon echt met alle deelnemers te zijn en als er mensen zijn die er geen trek in hebben okay, maar nodig ze in ieder geval uit.
Maar een kerstborrel met de redactie valt hier toch echt buiten. Ze proberen zoveel mogelijk die buiten het spel te houden. Ben het wel met je eens hoor, een beetje flauw is het wel.
Misschien is het wel om het een beetje goed te maken met NL omdat hij geen feestje mocht bouwen.
pi_44963345
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:59 schreef Kaleddis het volgende:

[..]
Misschien is het wel om het een beetje goed te maken met NL omdat hij geen feestje mocht bouwen.
Zo kan ik nog wel een paar goedmakertjes verzinnen, anyway. de redactie laat weer eens zien partijdig te zijn, dank!
pi_44963355
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:59 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Maar een kerstborrel met de redactie valt hier toch echt buiten. Ze proberen zoveel mogelijk die buiten het spel te houden. Ben het wel met je eens hoor, een beetje flauw is het wel.
Nou ik kan je vertellen dat ik me zwaar gepasseerd zou voelen als ik het de volgende dag zou horen en ik zou niet gevraagd zijn voor de Nieuwjaarsborrel...
Komt in dit geval ook heel partijdig over...naar Brian was overigens wel gevraagd...
pi_44963438
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Nou ik kan je vertellen dat ik me zwaar gepasseerd zou voelen als ik het de volgende dag zou horen en ik zou niet gevraagd zijn voor de Nieuwjaarsborrel...
Komt in dit geval ook heel partijdig over...naar Brian was overigens wel gevraagd...
In eerste instantie niet, ik denk dat hij daarom ook zo raar loopt te doen. En nu zich groot houden en vol blijven houden dat hij geen zin heeft.
  woensdag 3 januari 2007 @ 03:21:30 #230
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44963511
Huub liep te zeiken over Nathanael dat ie zijn foto's erop heeft gezet en dat die van brian een nette blog was. Nou, op die van brian staan meer foto's van Huub met die stripper dan bij Nathanael.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_44963520
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:10 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

In eerste instantie niet, ik denk dat hij daarom ook zo raar loopt te doen. En nu zich groot houden en vol blijven houden dat hij geen zin heeft.
interessant, wist ik niet. kan me goed voorstellen dat hij zich gepasseerd voelt en op deze manier heeft gereageerd. vandaar dus ook dat Nena, Nathanael en Natasia tussendoor een poging hebben gedaan hem erbij te betrekken. die snappen ook wel degelijk dat zoiets erg lullig kan overkomen. ja ja redactie, knap gedaan hoor! loosers
pi_44963533
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
Huub liep te zeiken over Nathanael dat ie zijn foto's erop heeft gezet en dat die van brian een nette blog was. Nou, op die van brian staan meer foto's van Huub met die stripper dan bij Nathanael.
ik kan me goed voorstellen dat Huub niet wil dat Nathanael met zijn blog loopt te pronken met de weinige actiefoto's uit het huis waar Huub de meeste deel aan had!
pi_44963541
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:22 schreef tipsch het volgende:

[..]

interessant, wist ik niet. kan me goed voorstellen dat hij zich gepasseerd voelt en op deze manier heeft gereageerd. vandaar dus ook dat Nena, Nathanael en Natasia tussendoor een poging hebben gedaan hem erbij te betrekken. die snappen ook wel degelijk dat zoiets erg lullig kan overkomen. ja ja redactie, knap gedaan hoor! loosers
Ik vind dat de redactie een sanctie verdient
pi_44963554
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

die moesten maar eens in de bladen ter discussie worden gesteld.
pi_44963562
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel een hersenspinsel van me he. Het is niet gezegd dat het zo is.
pi_44963576
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:29 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel een hersenspinsel van me he. Het is niet gezegd dat het zo is.
Nou alles wijst erop dat ze daar aan het nieuwjaarsborrelen zijn toch...
Anders had Natasia ook niet aan Brian gevraagd:"Kom nou ook, ze vroegen het achter ook waarom je er niet bij bent"
pi_44963600
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Nou alles wijst erop dat ze daar aan het nieuwjaarsborrelen zijn toch...
Anders had Natasia ook niet aan Brian gevraagd:"Kom nou ook, ze vroegen het achter ook waarom je er niet bij bent"
Als Nena even komt koekeloeren bij Brian en dan wegloopt, roept Brian iets naar haar over de McDonald's (heb niet verstaan wat precies). Er wordt daarachter dus lekker gesnackt en geborreld.
  woensdag 3 januari 2007 @ 03:36:56 #238
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44963606
Flauw hoor, kon de redactie niet in het huis komen, konden wij ook meegenieten van het feestje
pi_44963636
Hallo, dus Bart, Nena, Natasia en Nel zijn nog steeds achter?

Wie wil er nou met Natasia borrelen?
De oordoppensponsor?

Wat ze achter ook aan het doen zijn, die streamlocks zijn een reden voor streamers om af te haken
pi_44963644
Kop van de Telegraaf morgen:
"Partijdigheid redactie nekt De Gouden Kooi"
pi_44963679
Maar los of het nou partijdig is of niet, het is wel verfrissend om te zien hoe redactie en bewoners met elkaar omgaan. Heel anders dan bij een BB. Levert soms rare taverelen op, maar heeft toch ook wel iets grappigs.
pi_44963689
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:41 schreef avonne het volgende:
Hallo, dus Bart, Nena, Natasia en Nel zijn nog steeds achter?

Wie wil er nou met Natasia borrelen?
De oordoppensponsor?

Wat ze achter ook aan het doen zijn, die streamlocks zijn een reden voor streamers om af te haken
Het vervelende is ook, hoe dichter de redactie de spelers naar zich toe haalt, hoe amicaler het wordt - hoe meer de spelers denken te kunnen "eisen", hoe meer we in dat soort situaties streamlocks kunnen verwachten. Ze zijn echt fout bezig daarachter.
pi_44963700
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:46 schreef Kaleddis het volgende:
Maar los of het nou partijdig is of niet, het is wel verfrissend om te zien hoe redactie en bewoners met elkaar omgaan. Heel anders dan bij een BB. Levert soms rare taverelen op, maar heeft toch ook wel iets grappigs.
Het is in mijn ogen zeer verarmend en niets grappigs aan. er moet een constante spanning zijn tussen de 2 partijen.
pi_44963707
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

Het vervelende is ook, hoe dichter de redactie de spelers naar zich toe haalt, hoe amicaler het wordt - hoe meer de spelers denken te kunnen "eisen", hoe meer we in dat soort situaties streamlocks kunnen verwachten. Ze zijn echt fout bezig daarachter.
Ik vind het ook iets weinig professioneels hebben...hoe beter je het met iemand kunt vinden, hoe meer je diegene dan gaat voortrekken, of je wilt of niet...het is menselijk maar niet correct in een spel als deze.
pi_44963736
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:

[..]

Het is in mijn ogen zeer verarmend en niets grappigs aan. er moet een constante spanning zijn tussen de 2 partijen.
Waarom ? Ze willen toch echt wel mensen voor de lange adem overhouden anders wordt het wel een hele rare soap. En dus moet je die mensen die dat willen doen voor je ook een beetje bewegingsruimte geven, anders rennen ze 1 voor 1 gillend het huis uit. Op den duur wel de bedoeling, maar nu nog zeker niet.
Ik zie het als een compleet team wat samen TV probeert te maken. TV die raakvlakken heeft met reality, maar geen reality TV.
  woensdag 3 januari 2007 @ 03:56:44 #246
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44963739
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:55 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Waarom ? Ze willen toch echt wel mensen voor de lange adem overhouden anders wordt het wel een hele rare soap. En dus moet je die mensen die dat willen doen voor je ook een beetje bewegingsruimte geven, anders rennen ze 1 voor 1 gillend het huis uit. Op den duur wel de bedoeling, maar nu nog zeker niet.
Ik zie het als een compleet team wat samen TV probeert te maken. TV die raakvlakken heeft met reality, maar geen reality TV.
Ze schotelde het wel voor als reallife soap.
  woensdag 3 januari 2007 @ 03:59:52 #247
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44963753
Is 'POS' een nederlands woord ?
pi_44963771
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

inderdaad.
Het is niet voor niks dat Bartenel telkens praten over hoe het programma er uit moet zien.
Dat wordt gewoon gevoed door al die besprekingen.

Tja, dolle boel, en erg gezellig voor de redactie, maar de streamer en de uitzendingen worden er niet mee bediend.
De streamer ziet niks, en met morgen al die slaperige koppen zal er ook niet veel uitzendmateriaal te maken zijn.
pi_44963773
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:55 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Er is een hele hoop geld mee gemoeid. als ze een spel willen spelen met zo'n grote hoofdprijs zouden ze de spelregels voor iedereen gelijk moeten maken, niet hun favorieten gezelligheid achter de schermen gunnen en de helft naar hun bed laten gaan.
Ik begrijp ook wel dat ze het voor zichzelf ook leuk willen maken, dit verhaal gaat als het goed is nog heel lang duren, maar hoe losser je gaat worden met de deelnemers hoe lastiger het voor ze zal zijn om afstand te bewaren wanneer het nodig is.
Samen tv maken, ja heel leuk, maar de deelnemers moeten wel het beetje puurheid wat ze nog hebben bewaren zodat het reality-tv blijft...anders kan iedereen straks beter gewoon afstemmen op GTST of ONM
pi_44963778
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 03:56 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ze schotelde het wel voor als reallife soap.
Ja, BB ook. Daar werd ook flink geregiseerd, alleen dat werd angstvallig verstopt. Dat vind ik nu juist zo grappig aan DGK, dat je dus veel meer inzicht krijgt hoe zoiets tot stand komt.
Het is toch bijna is alle realityshows hetzelfde. Er staat een cameraploeg voor je neus wel of niet met een regisseur en dan moet je zo natuurlijk mogelijk gaan doen, maar wel binnen de normen van wat kan op TV
Het is toch eigenlijk te bizar voor woorden dat zoveel mensen daar in trappen.

Maar daarom zeg ik ook tv die raakvlakken heeft met reality en dat is ook zo. Natuurlijk er gebeuren genoeg dingen in huis die spontaan gebeuren (dat kan niet anders 24/7), maar wil je het een beetje interessant houden dan zul je toch echt iets meer moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')