Het vervelende is ook, hoe dichter de redactie de spelers naar zich toe haalt, hoe amicaler het wordt - hoe meer de spelers denken te kunnen "eisen", hoe meer we in dat soort situaties streamlocks kunnen verwachten. Ze zijn echt fout bezig daarachter.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:41 schreef avonne het volgende:
Hallo, dus Bart, Nena, Natasia en Nel zijn nog steeds achter?
Wie wil er nou met Natasia borrelen?
De oordoppensponsor?
Wat ze achter ook aan het doen zijn, die streamlocks zijn een reden voor streamers om af te haken
Het is in mijn ogen zeer verarmend en niets grappigs aan. er moet een constante spanning zijn tussen de 2 partijen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:46 schreef Kaleddis het volgende:
Maar los of het nou partijdig is of niet, het is wel verfrissend om te zien hoe redactie en bewoners met elkaar omgaan. Heel anders dan bij een BB. Levert soms rare taverelen op, maar heeft toch ook wel iets grappigs.
Ik vind het ook iets weinig professioneels hebben...hoe beter je het met iemand kunt vinden, hoe meer je diegene dan gaat voortrekken, of je wilt of niet...het is menselijk maar niet correct in een spel als deze.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het vervelende is ook, hoe dichter de redactie de spelers naar zich toe haalt, hoe amicaler het wordt - hoe meer de spelers denken te kunnen "eisen", hoe meer we in dat soort situaties streamlocks kunnen verwachten. Ze zijn echt fout bezig daarachter.
Waarom ? Ze willen toch echt wel mensen voor de lange adem overhouden anders wordt het wel een hele rare soap. En dus moet je die mensen die dat willen doen voor je ook een beetje bewegingsruimte geven, anders rennen ze 1 voor 1 gillend het huis uit. Op den duur wel de bedoeling, maar nu nog zeker niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen zeer verarmend en niets grappigs aan. er moet een constante spanning zijn tussen de 2 partijen.
Ze schotelde het wel voor als reallife soap.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom ? Ze willen toch echt wel mensen voor de lange adem overhouden anders wordt het wel een hele rare soap. En dus moet je die mensen die dat willen doen voor je ook een beetje bewegingsruimte geven, anders rennen ze 1 voor 1 gillend het huis uit. Op den duur wel de bedoeling, maar nu nog zeker niet.
Ik zie het als een compleet team wat samen TV probeert te maken. TV die raakvlakken heeft met reality, maar geen reality TV.
inderdaad.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het vervelende is ook, hoe dichter de redactie de spelers naar zich toe haalt, hoe amicaler het wordt - hoe meer de spelers denken te kunnen "eisen", hoe meer we in dat soort situaties streamlocks kunnen verwachten. Ze zijn echt fout bezig daarachter.
Er is een hele hoop geld mee gemoeid. als ze een spel willen spelen met zo'n grote hoofdprijs zouden ze de spelregels voor iedereen gelijk moeten maken, niet hun favorieten gezelligheid achter de schermen gunnen en de helft naar hun bed laten gaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom ? Ze willen toch echt wel mensen voor de lange adem overhouden anders wordt het wel een hele rare soap. En dus moet je die mensen die dat willen doen voor je ook een beetje bewegingsruimte geven, anders rennen ze 1 voor 1 gillend het huis uit. Op den duur wel de bedoeling, maar nu nog zeker niet.
Ik zie het als een compleet team wat samen TV probeert te maken. TV die raakvlakken heeft met reality, maar geen reality TV.
Ja, BB ook. Daar werd ook flink geregiseerd, alleen dat werd angstvallig verstopt. Dat vind ik nu juist zo grappig aan DGK, dat je dus veel meer inzicht krijgt hoe zoiets tot stand komt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze schotelde het wel voor als reallife soap.
Uhm, nee. Wat betekent het ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
Is 'POS' een nederlands woord ?
Ik weet het niet, maar dat was net de oplossing in het belspel van sbs6quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat was net de oplossing in het belspel van sbs6![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat was net de oplossing in het belspel van sbs6![]()
[afbeelding]
Zijn gewoon criminelen daar...en het mag allemaal...quote:
vemoedelijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 04:17 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn ze nu nog aan het feesten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |