Het is een smeerlap eerste klas. Dit overtreft Natasia volledig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef Miraaa het volgende:
Dit is echt walgelijk......denigrerend.......ongehoort........ballerig eikelig gedrag.......
Die nathanel laat zich echt kennen zeg.
Dan geef je die ellendelingen helemáál het gevoel dat ze je te pakken hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef CarOnline het volgende:
Ik zou gewoon weglopen hoor, hier hóef je toch niet naar te luisteren?
ik vond het echt schitterend.. fantastisch verwoordquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef Miraaa het volgende:
Dit is echt walgelijk......denigrerend.......ongehoort........ballerig eikelig gedrag.......
Die nathanel laat zich echt kennen zeg.
Beter geen contactpunten dan helemaal geen contactpunten!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef n1ek het volgende:
Nou die beargumentatie is toch duidelijk. Of je het er nou totaal niet mee eens bent of niet.
Altijd zijn er een paar de sjaak en waarom in gods naam waarom zou je ze dan aan mensen geven die je niet mag of minder mee hebt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef n1ek het volgende:
Nou die beargumentatie is toch duidelijk. Of je het er nou totaal niet mee eens bent of niet.
Altijd zijn er een paar de sjaak en waarom in gods naam waarom zou je ze dan aan mensen geven die je niet mag of minder mee hebt. Ben het er niet helemaal mee eens maar je moet wat.
Het zegt inderdaad heel duidelijk iets over Nathanael. Huub verdient dit echt niet. Het is triest van NL: Met Huub praat ik niet'.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil zeggen van Nathanael, maar is wel heel duidelijk.
Dat was misschien wel het sterkste geweest op dit moment. Maar volgens mij willen zowel Sylvia als Huub niets uit de weg gaan en niet weglopen voor problemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef CarOnline het volgende:
Ik zou gewoon weglopen hoor, hier hóef je toch niet naar te luisteren?
Copy/Pastequote:
Kun je het quote? die site is overbelast namelijk.quote:
Bart wil een aantal mensen uitnodigen; zijn ouders en 2 vrienden, tegelijk en dan voor een half uur.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael tegen Bart: "Je hebt ze ook nodig deze maand"
Hoezo is dat?
mamjo.comquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:31 schreef Flyduck het volgende:
over welke site hadden ze het nou? iets van nambo of mambo?
Die van jou zijn ook wel lachen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:31 schreef Suikeroom het volgende:
jullie reactie zijn nog mooier
En maar proberen reacties uit te lokken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:31 schreef Suikeroom het volgende:
jullie reactie zijn nog mooier
.NL speelt een mooie hoofdrol
Ja maar om je dit soort dingen te laten zeggen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan geef je die ellendelingen helemáál het gevoel dat ze je te pakken hebben.
Huub en Sylvia hadden volkomen gelijk met hun wantrouwen, uiteraard.
Ik was vergeten hoe lelijk ze is.quote:
Hij blijft ook nu nog gewoon zitten. Respect voor die jongenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar om je dit soort dingen te laten zeggen?
Sorry hoor maar dat gaat me echt te ver! 't Zijn mn ouders niet!
Lieve schat, Mamjo is 1 grote roddelsite. Geloof niet alles wat er staat.quote:
Is van 2 maanden geleden manquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe lelijk ze is.
vraag me echt af wat Milton Felter in haar zag
als hij goed voor haar was geweest was ze niet doorgedraaid
Daarvóór was ze al doorgedraaid...hij heeft t alleen maar erger gemaakt, maar ook mede dankzij haar eigen medewerking...bij de eerste klappen had ze al moeten vertrekken..
Marscha
en verderop:
Milton is altijd een waardeloze vader geweest vandar dat zij hem waarschijnlijk heeft verbannen. Als hij zo goed was voor ze dan had hij zijn kinderen niet in de steel gelaten. Zogenaamd wilde tasja hem beheksen terwijl hij het te druk had met achter andere vrouwen aanrennen. en geen tijd voor zijn gezin had. Stomme leegloper. Ben benieuwd hoe hij dat met zijn nieuw gezin doet
Hij heeft blijkbaar een behoorlijke dikke huid.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij blijft ook nu nog gewoon zitten. Respect voor die jongen
Vind dit echt te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar om je dit soort dingen te laten zeggen?
Sorry hoor maar dat gaat me echt te ver! 't Zijn mn ouders niet!
En als je nou echt idioot gedrag vertoont zoals Brian, oké daar valt nog wat voor te zeggen. Maar dat doen ze niet eens.
Stijn / Fransquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef Black_king het volgende:
Natasia : ik geloof ze niet als ze zeggen dat er niets opstaat....
Bart wil S of F spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |