Hoe on-niksannerig!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:10 schreef niksan het volgende:
Check this:
Happy New Year! Happy New Year! Lalala Lįaaaalalalalaaaalalaaa!![]()
Ja!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Is Suske en Wiske nou al op tv geweest?
quote:
Ja, daar was deze toch al te laat voor, toch? En die andere te vroeg.quote:
Ja, maar toch...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, daar was deze toch al te laat voor, toch? En die andere te vroeg.![]()
En hallo iedereen die binnen is komen waaien en nog binnen moet komen waaien.
Ja gisteren en ik heb het gezien, was geweeeeeeeeeeldigquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Ja, was het echt leuk?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:55 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja gisteren en ik heb het gezien, was geweeeeeeeeeeldig![]()
En voor iedereen: HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!
Ja je hebt heel wat gemistquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, was het echt leuk?!
!!
En gelukkig nieuwjaar.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:57 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja je hebt heel wat gemist
Vooral Sidonia was goed![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:07 schreef toetatoet het volgende:
Boepie Boepie Boepie, tis leuk dat je hier weer bent![]()
zo dat moest ik even kwijt![]()
... Ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:10 schreef toetatoet het volgende:
[..]
foto staat erboven toch, dus die link hoeft het helemaal niet te doen
Ja, je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Oh, jij hebt gekeken?quote:
Je was niet onlinequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, jij hebt gekeken?
En hebt mij niet even gewaarschuwd?!!
Dus niet zo zeurenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Dat gevoel is geheel wederzijds.
[..]
... Ja.
Da's ook weer zo.
Er is ook nog zoiets als PM! Of mail! Of telefoon! Of fax!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:16 schreef niksan het volgende:
[..]
Je was niet online
Trouwens, [afbeelding] is zó 2005
Juist welquote:
Zoals "Bupatih".quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Juist wel
Alles wat ik nķet leuk vind, vindt Bupa wel leuk
Je ondertitel is ook zó 2005quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als PM! Of mail! Of telefoon! Of fax!
[afbeelding]! Dįt is pas 2005.
Die van mij is tenminste van 2006quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:29 schreef toetatoet het volgende:
Ik heb er tenminste geen, das pas 2007![]()
Ja! Ik had toch ooit zo'n nijntje-avatar voor jou gemaakt? Waar is die gebleven?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef toetatoet het volgende:
[..]
cool he
![]()
Zal ik hem maar eens veranderen dan?
dat was volgens mij een sinterklaasnijntje, ik ga zoeken want volgens mij heb ik die nog!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! Ik had toch ooit zo'n nijntje-avatar voor jou gemaakt? Waar is die gebleven?
Oh.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:39 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dat was volgens mij een sinterklaasnijntje, ik ga zoeken want volgens mij heb ik die nog!
hebbiknie meer, maak jij maar eens een leuke voor mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.Nou ja, het origineel daarvan dan?
Verklaar u nader?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:54 schreef Re het volgende:
ahh het is weer zover...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:46 schreef toetatoet het volgende:
[..]
hebbiknie meer, maak jij maar eens een leuke voor mij
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een kunstwerk gemaakt voor de notoire PI-twijfelaars.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doe wel wat in een potje.
ShowChat #658: Waar wachten we op?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
Chris-ti-ne gaat naar de kin-der-boer-de-rij.
Kijk, kijk: een schaap! gilt Chris-ti-ne.
Doe mij, schaap, doe mij!
Het schaap dekt Chris-ti-ne.
Kijk, kijk: een big! krijst Chris-ti-ne.
Pak mij, big, pak mij!
De big be-stijgt Chris-ti-ne.
Kijk, kijk: een koe! kwijlt Chris-ti-ne.
Neuk mij koe, neuk mij!
De koe ver-kracht Chris-ti-ne.
Kijk, kijk: een hond! kreunt Chris-ti-ne.
Ga weg hond, ik ben moe!
De hond pe-ne-treert Chris-ti-ne.
Gekke hond!
Chris-ti-ne gaat naar huis.
Een maatschappijkritisch relaas verpakt in een ogenschijnlijk onschuldig verhaaltje! Dįt is het.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dat verhaaltje
is een puberverhaaltje....:')
OMG!!!! 't is een complot!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:29 schreef PeRi het volgende:
2 + 0 + 0 + 7 = 9!
Ik had hem laatst al in mijn favorieten gezet.quote:
Mag ik ook eens labiel zijnquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Bu-pa en Zhe-nar spe-len in de tuin.
Ze heb-ben veel ple-zier.
Ze spe-len met de bal.
'Hup, Zhe-nar', roept Bu-pa.
'Hup, Bu-pa', roept Zhe-nar.
Ze spelen de he-le middag met de bal.
Bu-pa en Zhe-nar zijn de dik-ste maat-jes.
Bu-pa heeft een an-der kleur-tje dan Zhe-nar.
Maar dat deert niet.
Want Bu-pa is even-zo-goed een tof-fe peer.
Net als Zhe-nar?
Ja, net als Zhe-nar.
Dan roept moe-der.
'Kin-de-ren, ko-men jul-lie?'
'Ik heb lek-ker-e cho-co-la-de-melk. En koek-jes.'
Bu-pa en Zhe-nar gaan naar bin-nen. Naar moe-der.
=========
[afbeelding]Zhe-nar en Bu-pa spe-len nog steeds in de tuin.
Ze spe-len met de bal.
Bu-pa heeft iets ge-post in Show-Chat.
Zhe-nar raakt daar op-ge-won-den van.
Er ver-schijnt een bob-bel in zijn broek.
'Ver-hip', roept Bu-pa ver-baasd.
'Sa-pri-sti', roept Zhe-nar be-schaamd.
Daar komt moe-der aan.
Moe-der legt uit dat het niks is om je voor te scha-men.
'Dat ge-beurt nou een-maal'.
'Mensen kun-nen soms op-ge-wonden ra-ken'.
'Waar-om denk je dat jul-lie ge-bo-ren zijn?'
Moe-der knip-oogt.
Bu-pa en Zhe-nar gniffelen mee met moeder.
Er ver-schij-nen ro-de blos-jes op hun wan-gen.
=========
[..]
[..]
[..]
ShowChat #658: Waar wachten we op?
Goed topic was dat.!
Laten we terug gaan naar die tijd, Zhenar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
!!!
Alsof het de dag van gisteren was dat we in die tuin speelden( <-- weemoedig glimlachende smiley)
Maar zonder kleren ook geen broekjes meer om onze bobbels te verbergen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we terug gaan naar die tijd, Zhenar.
Hand in hand.
Terug naar vervlogen tijden!
Heel ShowChat giechelend en huppelend door de wei, lustig de kleren van het lijf gooiend.
Er is enkel een bobbel mits broekje! Dus zonder kleren ook geen bobbels meer, dus geen bobbels om te verbergen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar zonder kleren ook geen broekjes meer om onze bobbels te verbergen!![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:48 schreef Bupatih het volgende:
1-0 voor de Belgen.
We hebben het ook over Zhe-nar en Bu-pa-tih!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:48 schreef toetatoet het volgende:
Nijntje is een meisje dus zij kan geen bobbel in haar broek hebben
Nee. Maar Paltos vertegenwoordigt de groep van alle Belgen. Dus hij scoort voor het hele land.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is toetatoet ook een Belg?!
Want dat is het alleen 1-0 voor Paltos![]()
Hij is echt uber tofquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Maar Paltos vertegenwoordigt de groep van alle Belgen. Dus hij scoort voor het hele land.
Zeer zeker. Maar dat had ik al vanaf het begin door.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We hebben het ook over Zhe-nar en Bu-pa-tih!![]()
![]()
Niet over
Nijntje
![]()
![]()
neeeeeeeeee ik hagenees zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]Is toetatoet ook een Belg?!
Want dat is het alleen 1-0 voor Paltos![]()
Maar de rooklucht is nu wel weg.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:57 schreef Paltos het volgende:
Had ik m'n jas gister buitengehangen om te verluchten van die vieze rooklucht van O&N.![]()
Wil ik net even naar de winkel en zoek ik m'n jas om niet nat te worden.![]()
Hangt 'ie nog buiten.![]()
Doorweekt.![]()
1-0 voor De Elementen: Storm in een kop koffie![]()
Wat dom!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:57 schreef Paltos het volgende:
Had ik m'n jas gister buitengehangen om te verluchten van die vieze rooklucht van O&N.![]()
Wil ik net even naar de winkel en zoek ik m'n jas om niet nat te worden.![]()
Hangt 'ie nog buiten.![]()
Doorweekt.![]()
1-0 voor De Elementen: Storm in een kop koffie![]()
Renactie?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:01 schreef alwaysthebest het volgende:
En ziedaar, een renareactie.
Je moet het altijd positief bekijken, hč.quote:
doe ik toch ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet het altijd positief bekijken, hč.
Ik snapte 'm niet.quote:
Miffy I'd Like to Fuckquote:
Omdat je niet luisterd naar mijn tips?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:24 schreef Paltos het volgende:
[[afbeelding]]
Waarom word ik pas om 2 uur wakker?![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Omdat je niet luisterd naar mijn tips?![]()
Maar geen trol.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!
Dyslectische trol!!!!![]()
En ja: ik weet dat je daadwerkelijk "dyslectisch" bent![]()
Daar zal ik maar beter niet aan mee doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef Bupatih het volgende:
Gemeend iemand belachelijk maken met z'n gebreken wordt het helemaal in 2007. [afbeelding]
Daar heb ik geen zicht op vanaf hierquote:
Dat hoopte ik al gedurende 2006!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef Bupatih het volgende:
Gemeend iemand belachelijk maken met z'n gebreken wordt het helemaal in 2007. [afbeelding]
Ja, halfgod wel, jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zicht op vanaf hier![]()
Maar "dyslectische halfgod" klinkt wat zwakjes, vind je niet?![]()
Same herequote:
En morgen moet ik ook nog eens naarquote:
Waar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En morgen moet ik ook nog eens naarRotterdam
![]()
Gebouw Willemswerf. Vlak bij station Blaak, aan de overkant van de Willemsbrug of hoe heet dat.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:53 schreef BVO het volgende:
Jullie kennen http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do waarschijnlijk al?
quote:kutbol (2 hours ago)
Microsoft Sam is er niets bij.
Nee. Omdat ik gisterennacht maar 2 uur geslapen heb.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Omdat je niet luisterd naar mijn tips?![]()
Je moet naar de toekomst kijken niet over het verleden blijven zeiken...dat kan altijd nog.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee. Omdat ik gisterennacht maar 2 uur geslapen heb.![]()
Neequote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:53 schreef BVO het volgende:
Jullie kennen http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do waarschijnlijk al?
Juistquote:
quote:
Jup.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:14 schreef Paltos het volgende:
Oliebollen = smoutebollen?
Volgens Wikipedia wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:14 schreef Paltos het volgende:
Oliebollen = smoutebollen?
Ik weet noch wat pikkels zijn, noch wat piccalilly is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia wel.
http://www.opstal.com/kar(...)ss4/smoutebollen.htm
Pikkels is toch piccalilly?
Oliebollen met piccalilly?
Ja?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Bij Samson en Gert aten ze altijd 'patat met pikkels'.
Het komt zelfs voor in een van hun liedjes.
Vetjes, hč.quote:
Hoi.quote:Met riante villa's zou men denken, maar dat wil De Kort nuanceren: “Dat is slechts 15%, dat weliswaar belangrijk is voor Brasschaat.
Kijk dan ook naar mijn PI!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja?![]()
Bupatih, gebruik Samson en Gert alsjeblieft niet als maatstaf voor hoe de Belgische maatschappij en eetgewoontes in elkaar zitten.![]()
Zeker.quote:
Kijk jij dan naar mijn PI!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef Bupatih het volgende:
Kijk dan ook naar mijn PI!
Maar dat was alleen om aan te tonen dat 'pikkels' een synoniem is voor piccalilly.
En zoals je hierboven zag, waren er twee Belgen die oliebollen met piccalilly aten.
Ziet er mooi uit, man!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:37 schreef Paltos het volgende:
Maar goed, ik ga naar Borat kijken (Is die eigenlijk een beetje goed?) in de béste bioscoop van de Lage Landen. Jezus, wat is mijn leven toch goed!
![]()
[afbeelding]
Ik ookquote:
Niet helemaal, maar hij heeft het zo druk dat hij er amper nog zal zijn...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
heeft Dizer dezelfde beslissing genomen als XM?!?!
Vlakbij.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, man!
En Borat is echt TOF!!![]()
vaag.... blijft hij wel moderator dan??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:39 schreef MissBliss het volgende:
Niet helemaal, maar hij heeft het zo druk dat hij er amper nog zal zijn...
Om hier niet meer te posten. Denk ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef Paltos het volgende:
Welke beslissing heeft XM genomen?
zo vind jij jezelf niet 'n beetje brutaal?!? je zomaar in 'n privégesprek mengen?!?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef Paltos het volgende:
Welke beslissing heeft XM genomen?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo vind jij jezelf niet 'n beetje brutaal?!? je zomaar in 'n privégesprek mengen?!?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Heb je dat zwempak al eens aan gehadquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, man!
En Borat is echt TOF!!![]()
Ik vroeg het aan Bupa.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo vind jij jezelf niet 'n beetje brutaal?!? je zomaar in 'n privégesprek mengen?!?![]()
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
vaag.... blijft hij wel moderator dan??
dan duikt ie hier ook wel weer opquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dat wel.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan duikt ie hier ook wel weer op![]()
Nee, das waarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
welnee... hij kan toch geen 3 dagen zonder La Bliss en La Eenentwintig....![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:57 schreef Dada het volgende:
Is er geprobeerd contact te krijgen met Dizer? Heeft iemand zijn adres? Dit is niets voor Dizer![]()
Ik meen hetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
!
*Christine-stalk-flashbacks krijgt
Hij was gisteren nog bijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik meen hetStel dat hij...een....leven...buiten Fok! krijgt, of nog erger, HEEFT
![]()
We moeten hem reddenIk bestel nu een zeldzame 2Disc Regio 8 editie van Buffy, we halen hem terug, terug in de wereld die contactgestoord heet
Ik heb heel veel foto'squote:
Je heb zijn albums gejat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:42 schreef MissBliss het volgende:
Honderden foto's.
Dizer liet zich al een aantal topics lang niet meer zien hier...zou het iets met de fotos te maken hebben?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:44 schreef MissBliss het volgende:
Nee, hij is gewoon fotogeil.
Jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Ook waar hij op lacht?
Neequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dizer liet zich al een aantal topics lang niet meer zien hier...zou het iets met de fotos te maken hebben?![]()
eentje die klopt jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
En nu hopen dat er een gebruiksaanwijzing bij zit..
quote:
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:58 schreef babette21 het volgende:
na het fiasco van vorige keer heb ik nu deze mp3-speler besteld
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.quote:
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Dada het volgende:
Ziet er mooi uitIk weet dat jij weinig MP3tjes hebt, maar ikzelf vind 512mb te weinig geheugen.
Ja, en dan dat bureau zo van:"Ooquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.
hij was vannacht nog bij mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Dada het volgende:
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.
Ik dacht ongeveer 10 muziekCD's (omgezet in mp3 dan.) Maar dat weet ik dan weer niet zeker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder was
maar 512mb is toch wel redelijk?! hoeveel nummers zijn dat ongeveer??
Ligt aan de kwaliteit van de mp3tjes, maar een wilde gok: 100 nummers.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef babette21 het volgende:
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder was
maar 512mb is toch wel redelijk?! hoeveel nummers zijn dat ongeveer??
Mijn reactie:quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef PeRi het volgende:
Hallo. Welterusten. Dag.
Je gaat naar bed?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef Paltos het volgende:
Ik neem ook een beslissing.
Ik wel iigquote:
Coole animatie in de wind?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:42 schreef Canisfire het volgende:
Kikker?
een stukje uit Prison break ik had ooit een hele toffe avatar er bij maar die was na het uploaden heen gegaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wat is trouwens "Tweener Denver"?
Oke, zie net dat je een topic over Deventer hebt.En ik ben dysleties dus dat leest ongeveer het zelfde als Denver.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
een stukje uit Prison break ik had ooit een hele toffe avatar er bij maar die was na het uploaden heen gegaan.![]()
Tweener Denver slaat hier op :quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, zie net dat je een topic over Deventer hebt.En ik ben dysleties dus dat leest ongeveer het zelfde als Denver.![]()
Oke, hij wil daar naar luisteren omdat hij berichten die over hem gaan niet aan haar wil laten horen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tweener Denver slaat hier op :
http://www.youtube.com/watch?v=nF1RX_x8TY0
Ik zit nu te wachten tot ze in amerika weer gaan uitzenden kan ik die weer online kijkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, hij wil daar naar luisteren omdat hij berichten die over hem gaan niet aan haar wil laten horen.![]()
Klopt he?![]()
Maar ja, dat wist je waarschijnlijk al omdat je die serie kijkt.![]()
Ja ik heb alleen een handvol van de eerste gezien, was wel oke.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik zit nu te wachten tot ze in amerika weer gaan uitzenden kan ik die weer online kijken
Ik heb twee afl lost gezien in mijn hele leven. Ben niet zo serie achtig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen een handvol van de eerste gezien, was wel oke.Ik heb trouwens LOST nog nooit gezien.
!
Aha, ja ik doe aan tekenfilmseries. The Simpsons, American Dad en Family Guy.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb twee afl lost gezien in mijn hele leven. Ben niet zo serie achtig.
Andere dingen volg ik ook niet. Prisonbreak ben ik ook toevalig gaan volgen omdat mijn vader er langs zapte bij afl 1.
Ook leuk .quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ja ik doe aan tekenfilmseries. The Simpsons, American Dad en Family Guy.![]()
American dad is de beste van die drie als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ook leuk .
American dad ken ik dan wel alleen van plaatjes
Maar die andere twee en zeker The Simpsons heb ik wel eens wat van gezien.
you tube en andere sites idd ja ik zou eens kijken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
American dad is de beste van die drie als je het mij vraagt.![]()
Die zul je wel vinden op dezelfde manier als die nieuwste PB afl.![]()
Als je daarvan houdt. Ken je "Princess Mononoke" en "Spirited Away" zeker al?quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
you tube en andere sites idd ja ik zou eens kijken.
Zelf mag ik een af en toe ook wel eens een leuke anime kijken.
Nee, nog steeds niet gekregen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je dat zwempak al eens aan gehad?
Yup die ken ik zeker bedankt voor de You tube links en jij ook slaapzequote:Op woensdag 3 januari 2007 02:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als je daarvan houdt. Ken je "Princess Mononoke" en "Spirited Away" zeker al?
Beide zeer goede films van Hayao Miyazaki.
En hij heeft er nog meer gemaakt die echt goed zijn.![]()
Ja, die laatste is verwijderd merk ik net.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Yup die ken ik zeker bedankt voor de You tube links en jij ook slaapze![]()
al iik da meer net den of ik dronken ben? ;d;quote:
Leest als een trein.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
al iik da meer net den of ik dronken ben? ;d;D
Hahhah&!! .D Diat wsa focking hatlirascih!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:02 schreef Bupatih het volgende:
O ja!![]()
;'! ik ws ok drnoken, he!1
:'D!!
Heb je ok zo die scenee gezien mte die ene dat ze gingen ,,vechten?~!! naakt!! -O_!!
Oeh, ik denk dat ik weer nuchter ben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:05 schreef Bupatih het volgende:
mY suit is blaakc.......pause,,,,,.....nOT!!!'(
!!!
!!
My Suit is NOT Black!!)O!11
Niet doen. Gewoon laten staan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:21 schreef Paltos het volgende:
Omdat het zever was.
Omdat ik net thuis kwam.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:44 schreef Paltos het volgende:
Waarom ben je nog wakker?
Ik ging even mijn mail checken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:50 schreef Paltos het volgende:
Je zal heus niet in slaap vallen door achter de computer te gaan zitten!
Ja! Daarvoor kwam ik toch.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:51 schreef Paltos het volgende:
Heb je m'n mail gehad?
Any time, Paltos.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je advies.Van een moeilijk begin van het jaar gesproken.
![]()
Mja, denk het ook, inderdaad.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:53 schreef Bupatih het volgende:
Cafeļne stelt je moeheid toch alleen maar uit?
Volgens mij slaap je die avond daarna wel makkelijker, hoor.
Maarre.. Ben je zeker dat ik nu de juiste beslissing neem?quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Any time, Paltos.
Nou, ik ga.
Slaap ze (als het lukt)!
Jahaa!quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maarre.. Ben je zeker dat ik nu de juiste beslissing neem?![]()
quote:
quote:De meest humorvolle user :
De grote winnaar met 5 stemmen is geworden:
Zhenar
Nr:2 Dribbel_, Braun, tong80, Bupatih- 3 stemmen.
quote:
babettequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
De uitslag is er nog helemaal niet!![]()
Of heeft Babette ze verstopt in een of ander onvindbaar topic![]()
quote:De meest ondergewaardeerde user:
De winnaar2 met 2 stemmen zijn geworden:
Always the best en Fir3fly
quote:De meest veelbelovende user voor 2007:
De grote winnaar met 5 stemmen is geworden:
Tha-Erik
Geen nummers 2 en 3
quote:De meest creatieve user met plaatjes:
De grote winnaar met 8 stemmen is geworden:
Bupatih
Nr:2 Dribbel_- 3 stemmen.
quote:De meest crewinlikkende user:
De grote winnaar met 4 stemmen is geworden:
Svensational
Nr:2 Ikwilookwatzeggen- 3 stemmen.
Maar dat is niet echt een compliment ofzoquote:
Aandacht is aandachtquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt een compliment ofzo![]()
Dat dan weer wel.quote:
Hé, die was ik ook ooit.quote:
quote:
Tweede! Achter Zhenar.quote:
nee hoor, Babette heeft zich verstopt op 't werk...quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:01 schreef Zhenar het volgende:
De uitslag is er nog helemaal niet!![]()
Of heeft Babette ze verstopt in een of ander onvindbaar topic![]()
Ik heb toch al op alles gestemd?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, Babette heeft zich verstopt op 't werk...
...en wacht op de laatste stemmen, dus ik zou zeggen: help even een handje
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:11 schreef babette21 het volgende:
nee, jij hebt alleen lopen gillen om de uitslag
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:31 schreef Zhenar het volgende:
Algemeen:
Yvon Jaspers Award � Meest toffe user (v) – Ik kan niet kiezen tussen Babette en MB!Maar ik MOET kiezen, dus het wordt... rena
![]()
Jan Smit Award � Meest toffe user (m) – Dizer
Mariska Hulscher Award � Meest spraakmakende user – Haaibaaike
Paul de Leeuw Award � Grappigste user – Svensational
Tom Cruise Award � Meest irritante user – Odysseuzzz
Henk Jan Smits Award � User met het grootste ego – Bupatih
Gerard Joling Award � Grootste dramaqueen – Even leek het ThaErik te worden, maar het is toch titelverdedigerDizer
![]()
Steve Irwin Award � User die geen grenzen kent – Svensational
Edwin de Roy van Zuydewijn Award � Grootste relschopper – Paltos&kloons
Beautifull Hope Award � Meest afgrijselijke username – Tįįįįįnia18![]()
Olga (ER) Award � Leukste nieuwkomer – Tha_Erik
Fréderique Huydts Award � Meest gemiste user – Copycat![]()
Postings:
Herman Brood Award � Meest originele user (m.b.t. TT�s en OP�s) – Svensational
Peter R. de Vries Award � Inhoudelijk sterkste user – Dada
Sabrina (BB) Award � User met de meest onlogische uitspraken – ook Dada![]()
Wendy van Dijk Award � User met de liefste opmerkingen – Dizer
Bridget Maasland Award � User met de meest bitchy opmerkingen – MissBliss, de slet![]()
Fiona Hering Award � User die het meest praat, maar het minst zegt – Bupatih
Reeksen:
Lama�s Award � Leukste topic(reeks) 2006 – ShowChat, duh![]()
Albert Verlinde Award � Grootste Show Fanaat – Static?
Ludo Sanders Award �Grootste Soap Fanaat – Iwan1976
Veerkampjes Award � Grootste Real-Life Soap Fanaat (algemeen) – BVO
ErnstPaul Hasselbach Award � Grootste �Expeditie Robinson / PE� Fanaat – Bliksemschigt
Angela Groothuizen Award � Grootste �Wie is de Mol� Fanaat – Babette21![]()
Tyra Banks Award � Grootste �America�s (cq. Hollands) Next Top Model� Fanaat – MissBliss
Paris Hilton Award � Ultieme �Celebs onflatteus op de kiek� Poster – Who cares![]()
Maar ik lees nergens iets over een shoot-out!quote:
Dat heeft babette al ontiegelijk vaak gezegd, hoor!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik lees nergens iets over een shoot-out!!!!
Maar het staat niet in dat topic!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heeft babette al ontiegelijk vaak gezegd, hoor!Tsssssssss!
quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:41 schreef babette21 het volgende:
Het nieuwe jaar is begonnen, de stembus is gesloten!!!
Dat wil zeggen..... bķjna gesloten, want nog niet alle Awards zijn bekend!!
Daar waar sprake is van gelijk spel, moet nog even "gebattled" worden.
Ook hierbij gelden natuurlijk weer wat regeltjes:Users mogen niet stemmen op een Award waarvoor zij zelf in de race zijn Stemmen mogen nķet gewijzigd worden De user die als eerste 4 stemmen heeft, wint de Award!
Ja, behalve dįįrquote:
Tof! Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef babette21 het volgende:
hihihi
het is 'n leuk, gevarieerd lijstje geworden
Hoiquote:
Veel plezierquote:
Neem die dan als avatar!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:42 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja nou ja nou dus enzo want en uh daarom dus ja niks eigenlijk![]()
Zes dagen geleden?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef Zhenar het volgende:
Zes dagen geleden hebben Dizzle, MB en ik elkaar voor het eerst ontmoet![]()
En nu zijn we onze anniversary vergeten!!!En ik heb geeneens cadeaus gekregen!
![]()
Ik bedoel zes dagen geleden was het een jaar geleden dat... blablabla.quote:
we hebben je niet gezien op 1 januari, dan had je overspoeld geworden met geile presentjesquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef Zhenar het volgende:
Zes dagen geleden hebben Dizzle, MB en ik elkaar voor het eerst ontmoet![]()
En nu zijn we onze anniversary vergeten!!!En ik heb geeneens cadeaus gekregen!
![]()
Was het niet het idee om MissBliss juist te overspoelen met presentjes?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:02 schreef Re het volgende:
[..]
we hebben je niet gezien op 1 januari, dan had je overspoeld geworden met geile presentjes
Naaa na na naaaa na!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:04 schreef Bupatih het volgende:
Hihi, Zhenar praat poehoep!
Hoezo? Ik zie nog steeds dat je je oude avatar hebt, namelijk deze (brede):quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |