Dat hoopte ik al gedurende 2006!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef Bupatih het volgende:
Gemeend iemand belachelijk maken met z'n gebreken wordt het helemaal in 2007. [afbeelding]
Ja, halfgod wel, jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zicht op vanaf hier![]()
Maar "dyslectische halfgod" klinkt wat zwakjes, vind je niet?![]()
Same herequote:
En morgen moet ik ook nog eens naarquote:
Waar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En morgen moet ik ook nog eens naarRotterdam
![]()
Gebouw Willemswerf. Vlak bij station Blaak, aan de overkant van de Willemsbrug of hoe heet dat.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:53 schreef BVO het volgende:
Jullie kennen http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do waarschijnlijk al?
quote:kutbol (2 hours ago)
Microsoft Sam is er niets bij.
Nee. Omdat ik gisterennacht maar 2 uur geslapen heb.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Omdat je niet luisterd naar mijn tips?![]()
Je moet naar de toekomst kijken niet over het verleden blijven zeiken...dat kan altijd nog.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee. Omdat ik gisterennacht maar 2 uur geslapen heb.![]()
Neequote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:53 schreef BVO het volgende:
Jullie kennen http://www.youtube.com/watch?v=6qHbKfel6Do waarschijnlijk al?
Juistquote:
quote:
Jup.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:14 schreef Paltos het volgende:
Oliebollen = smoutebollen?
Volgens Wikipedia wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:14 schreef Paltos het volgende:
Oliebollen = smoutebollen?
Ik weet noch wat pikkels zijn, noch wat piccalilly is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia wel.
http://www.opstal.com/kar(...)ss4/smoutebollen.htm
Pikkels is toch piccalilly?
Oliebollen met piccalilly?
Ja?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Bij Samson en Gert aten ze altijd 'patat met pikkels'.
Het komt zelfs voor in een van hun liedjes.
Vetjes, hč.quote:
Hoi.quote:Met riante villa's zou men denken, maar dat wil De Kort nuanceren: “Dat is slechts 15%, dat weliswaar belangrijk is voor Brasschaat.
Kijk dan ook naar mijn PI!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja?![]()
Bupatih, gebruik Samson en Gert alsjeblieft niet als maatstaf voor hoe de Belgische maatschappij en eetgewoontes in elkaar zitten.![]()
Zeker.quote:
Kijk jij dan naar mijn PI!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef Bupatih het volgende:
Kijk dan ook naar mijn PI!
Maar dat was alleen om aan te tonen dat 'pikkels' een synoniem is voor piccalilly.
En zoals je hierboven zag, waren er twee Belgen die oliebollen met piccalilly aten.
Ziet er mooi uit, man!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:37 schreef Paltos het volgende:
Maar goed, ik ga naar Borat kijken (Is die eigenlijk een beetje goed?) in de béste bioscoop van de Lage Landen. Jezus, wat is mijn leven toch goed!
![]()
[afbeelding]
Ik ookquote:
Niet helemaal, maar hij heeft het zo druk dat hij er amper nog zal zijn...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
heeft Dizer dezelfde beslissing genomen als XM?!?!
Vlakbij.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, man!
En Borat is echt TOF!!![]()
vaag.... blijft hij wel moderator dan??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:39 schreef MissBliss het volgende:
Niet helemaal, maar hij heeft het zo druk dat hij er amper nog zal zijn...
Om hier niet meer te posten. Denk ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef Paltos het volgende:
Welke beslissing heeft XM genomen?
zo vind jij jezelf niet 'n beetje brutaal?!? je zomaar in 'n privégesprek mengen?!?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef Paltos het volgende:
Welke beslissing heeft XM genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |