eentje die klopt jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
En nu hopen dat er een gebruiksaanwijzing bij zit..
quote:
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:58 schreef babette21 het volgende:
na het fiasco van vorige keer heb ik nu deze mp3-speler besteld
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.quote:
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Dada het volgende:
Ziet er mooi uitIk weet dat jij weinig MP3tjes hebt, maar ikzelf vind 512mb te weinig geheugen.
Ja, en dan dat bureau zo van:"Ooquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.
hij was vannacht nog bij mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Dada het volgende:
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.
Ik dacht ongeveer 10 muziekCD's (omgezet in mp3 dan.) Maar dat weet ik dan weer niet zeker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder was
maar 512mb is toch wel redelijk?! hoeveel nummers zijn dat ongeveer??
Ligt aan de kwaliteit van de mp3tjes, maar een wilde gok: 100 nummers.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef babette21 het volgende:
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder was
maar 512mb is toch wel redelijk?! hoeveel nummers zijn dat ongeveer??
Mijn reactie:quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef PeRi het volgende:
Hallo. Welterusten. Dag.
Je gaat naar bed?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef Paltos het volgende:
Ik neem ook een beslissing.
Ik wel iigquote:
Coole animatie in de wind?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:42 schreef Canisfire het volgende:
Kikker?
een stukje uit Prison break ik had ooit een hele toffe avatar er bij maar die was na het uploaden heen gegaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wat is trouwens "Tweener Denver"?
Oke, zie net dat je een topic over Deventer hebt.En ik ben dysleties dus dat leest ongeveer het zelfde als Denver.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
een stukje uit Prison break ik had ooit een hele toffe avatar er bij maar die was na het uploaden heen gegaan.![]()
Tweener Denver slaat hier op :quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, zie net dat je een topic over Deventer hebt.En ik ben dysleties dus dat leest ongeveer het zelfde als Denver.![]()
Oke, hij wil daar naar luisteren omdat hij berichten die over hem gaan niet aan haar wil laten horen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tweener Denver slaat hier op :
http://www.youtube.com/watch?v=nF1RX_x8TY0
Ik zit nu te wachten tot ze in amerika weer gaan uitzenden kan ik die weer online kijkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, hij wil daar naar luisteren omdat hij berichten die over hem gaan niet aan haar wil laten horen.![]()
Klopt he?![]()
Maar ja, dat wist je waarschijnlijk al omdat je die serie kijkt.![]()
Ja ik heb alleen een handvol van de eerste gezien, was wel oke.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik zit nu te wachten tot ze in amerika weer gaan uitzenden kan ik die weer online kijken
Ik heb twee afl lost gezien in mijn hele leven. Ben niet zo serie achtig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen een handvol van de eerste gezien, was wel oke.Ik heb trouwens LOST nog nooit gezien.
!
Aha, ja ik doe aan tekenfilmseries. The Simpsons, American Dad en Family Guy.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb twee afl lost gezien in mijn hele leven. Ben niet zo serie achtig.
Andere dingen volg ik ook niet. Prisonbreak ben ik ook toevalig gaan volgen omdat mijn vader er langs zapte bij afl 1.
Ook leuk .quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ja ik doe aan tekenfilmseries. The Simpsons, American Dad en Family Guy.![]()
American dad is de beste van die drie als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ook leuk .
American dad ken ik dan wel alleen van plaatjes
Maar die andere twee en zeker The Simpsons heb ik wel eens wat van gezien.
you tube en andere sites idd ja ik zou eens kijken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
American dad is de beste van die drie als je het mij vraagt.![]()
Die zul je wel vinden op dezelfde manier als die nieuwste PB afl.![]()
Als je daarvan houdt. Ken je "Princess Mononoke" en "Spirited Away" zeker al?quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
you tube en andere sites idd ja ik zou eens kijken.
Zelf mag ik een af en toe ook wel eens een leuke anime kijken.
Nee, nog steeds niet gekregen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je dat zwempak al eens aan gehad?
Yup die ken ik zeker bedankt voor de You tube links en jij ook slaapzequote:Op woensdag 3 januari 2007 02:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als je daarvan houdt. Ken je "Princess Mononoke" en "Spirited Away" zeker al?
Beide zeer goede films van Hayao Miyazaki.
En hij heeft er nog meer gemaakt die echt goed zijn.![]()
Ja, die laatste is verwijderd merk ik net.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Yup die ken ik zeker bedankt voor de You tube links en jij ook slaapze![]()
al iik da meer net den of ik dronken ben? ;d;quote:
Leest als een trein.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
al iik da meer net den of ik dronken ben? ;d;D
Hahhah&!! .D Diat wsa focking hatlirascih!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:02 schreef Bupatih het volgende:
O ja!![]()
;'! ik ws ok drnoken, he!1
:'D!!
Heb je ok zo die scenee gezien mte die ene dat ze gingen ,,vechten?~!! naakt!! -O_!!
Oeh, ik denk dat ik weer nuchter ben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:05 schreef Bupatih het volgende:
mY suit is blaakc.......pause,,,,,.....nOT!!!'(
!!!
!!
My Suit is NOT Black!!)O!11
Niet doen. Gewoon laten staan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:21 schreef Paltos het volgende:
Omdat het zever was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |