quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo vind jij jezelf niet 'n beetje brutaal?!? je zomaar in 'n privégesprek mengen?!?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Heb je dat zwempak al eens aan gehadquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, man!
En Borat is echt TOF!!![]()
Ik vroeg het aan Bupa.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo vind jij jezelf niet 'n beetje brutaal?!? je zomaar in 'n privégesprek mengen?!?![]()
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
vaag.... blijft hij wel moderator dan??
dan duikt ie hier ook wel weer opquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dat wel.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan duikt ie hier ook wel weer op![]()
Nee, das waarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
welnee... hij kan toch geen 3 dagen zonder La Bliss en La Eenentwintig....![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:57 schreef Dada het volgende:
Is er geprobeerd contact te krijgen met Dizer? Heeft iemand zijn adres? Dit is niets voor Dizer![]()
Ik meen hetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
!
*Christine-stalk-flashbacks krijgt
Hij was gisteren nog bijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik meen hetStel dat hij...een....leven...buiten Fok! krijgt, of nog erger, HEEFT
![]()
We moeten hem reddenIk bestel nu een zeldzame 2Disc Regio 8 editie van Buffy, we halen hem terug, terug in de wereld die contactgestoord heet
Ik heb heel veel foto'squote:
Je heb zijn albums gejat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:42 schreef MissBliss het volgende:
Honderden foto's.
Dizer liet zich al een aantal topics lang niet meer zien hier...zou het iets met de fotos te maken hebben?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:44 schreef MissBliss het volgende:
Nee, hij is gewoon fotogeil.
Jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Ook waar hij op lacht?
Neequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dizer liet zich al een aantal topics lang niet meer zien hier...zou het iets met de fotos te maken hebben?![]()
eentje die klopt jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
En nu hopen dat er een gebruiksaanwijzing bij zit..
quote:
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:58 schreef babette21 het volgende:
na het fiasco van vorige keer heb ik nu deze mp3-speler besteld
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.quote:
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Dada het volgende:
Ziet er mooi uitIk weet dat jij weinig MP3tjes hebt, maar ikzelf vind 512mb te weinig geheugen.
Ja, en dan dat bureau zo van:"Ooquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.
hij was vannacht nog bij mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Dada het volgende:
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.
Ik dacht ongeveer 10 muziekCD's (omgezet in mp3 dan.) Maar dat weet ik dan weer niet zeker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder was
maar 512mb is toch wel redelijk?! hoeveel nummers zijn dat ongeveer??
Ligt aan de kwaliteit van de mp3tjes, maar een wilde gok: 100 nummers.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef babette21 het volgende:
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder was
maar 512mb is toch wel redelijk?! hoeveel nummers zijn dat ongeveer??
Mijn reactie:quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef PeRi het volgende:
Hallo. Welterusten. Dag.
Je gaat naar bed?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef Paltos het volgende:
Ik neem ook een beslissing.
Ik wel iigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |