Dizer liet zich al een aantal topics lang niet meer zien hier...zou het iets met de fotos te maken hebben?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:44 schreef MissBliss het volgende:
Nee, hij is gewoon fotogeil.
Jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Ook waar hij op lacht?
Neequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dizer liet zich al een aantal topics lang niet meer zien hier...zou het iets met de fotos te maken hebben?![]()
eentje die klopt jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
En nu hopen dat er een gebruiksaanwijzing bij zit..
quote:
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:58 schreef babette21 het volgende:
na het fiasco van vorige keer heb ik nu deze mp3-speler besteld
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.quote:
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Dada het volgende:
Ziet er mooi uitIk weet dat jij weinig MP3tjes hebt, maar ikzelf vind 512mb te weinig geheugen.
Ja, en dan dat bureau zo van:"Ooquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.
hij was vannacht nog bij mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef Dada het volgende:
Ja, ik wilde net naar het politiebureau gaan om "Dizer" als vermist op te geven.
Ik dacht ongeveer 10 muziekCD's (omgezet in mp3 dan.) Maar dat weet ik dan weer niet zeker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder was
maar 512mb is toch wel redelijk?! hoeveel nummers zijn dat ongeveer??
Ligt aan de kwaliteit van de mp3tjes, maar een wilde gok: 100 nummers.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef babette21 het volgende:
ja ik zag daarna pas dat dezelfde, maar dan met 1gb, maar een tientje duurder was
maar 512mb is toch wel redelijk?! hoeveel nummers zijn dat ongeveer??
Mijn reactie:quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef PeRi het volgende:
Hallo. Welterusten. Dag.
Je gaat naar bed?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef Paltos het volgende:
Ik neem ook een beslissing.
Ik wel iigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |