Neehee, dat is selectiefquote:Op maandag 1 januari 2007 22:01 schreef Bupatih het volgende:
Da's aardig, zeg...
Van wie denk je?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
uit welk fobo heb je dat gevist!?
Mijne is mooierquote:Op maandag 1 januari 2007 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Brainpower & Krewcial - Belgische Wafels.
[afbeelding]
Niet!quote:Op maandag 1 januari 2007 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijne is mooier!
[afbeelding]
Dank jequote:Op maandag 1 januari 2007 21:59 schreef Dada het volgende:
Ik wens een aantal van jullie een heel gelukkig nieuwjaar
Fatimaquote:Op maandag 1 januari 2007 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, díé Jochem.
Mja, dan zie ik toch liever Fatima.
En het is allemaal jouw schuld!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:41 schreef Canisfire het volgende:
Er zijn hier echt kampen onstaan he.![]()
En vroeger was het allemaal een grote happy familie
Wil je nou nog die award voor inhoudelijk sterkste user of wat?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En het is allemaal jouw schuld!.
Ik moet nu de hele situatie analyseren, om zo conclusies te kunnen trekken en eventueel met aanbevelingen aan te komen?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je nou nog die award voor inhoudelijk sterkste user of wat?
Juistem.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik moet nu de hele situatie analyseren, om zo conclusies te kunnen trekken en eventueel met aanbevelingen aan te komen?
In welk kamp zit ik?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:41 schreef Canisfire het volgende:
Er zijn hier echt kampen onstaan he.![]()
En vroeger was het allemaal een grote happy familie
Ik heb werkelijk geen ideequote:
Niet echtquote:Op maandag 1 januari 2007 23:54 schreef BVO het volgende:
RR is sowieso veel toffer dan SC.
Ja ik zag dat jij een andere reeks de voorkeur gaf boven deze?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:54 schreef BVO het volgende:
RR is sowieso veel toffer dan SC.
Ik vind de users er wel toffer om eerlijk te zijnquote:
Vergeet je Woellie daar toch helemaal!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:01 schreef BVO het volgende:
RR heeft CDP, SS
, charmed
, meer PeRi
. Bijvoorbeeld.
Misschien kunnen we ze werven als vaste SC'ersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:01 schreef BVO het volgende:
RR heeft CDP, SS
, charmed
, meer PeRi
. Bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vergeet je Woellie daar toch helemaal!
quote:
Na IDO lukte dat ook nauwelijksquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze werven als vaste SC'ersIk vind ze ook leuk. Zelfs CDP is stiekem wel tof (
)
Was Woelli niet ooit een ShowChatter?quote:
Nee, gewoon druk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:10 schreef Canisfire het volgende:
En is Dizer met vakantie ofzo?
Ze is wel op FOK! dankzij Orginial geloof ik. Niet in SC, wel in SHO. Typte ze de hele tijd met ,,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was Woelli niet ooit een ShowChatter?![]()
Uit het Orginial tijdperk, geloof ik![]()
![]()
![]()
En ze zat ook in die SHO-soap geloof ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is wel op FOK! dankzij Orginial geloof ik. Niet in SC, wel in SHO. Typte ze de hele tijd met ,,.
Niemand voelde zich welkom.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Na IDO lukte dat ook nauwelijks.
Al is Erik als SC'er wel te danken aan Blue Room natuurlijk.
Net zo als Bar-rel die kwam hier ook via hem toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is wel op FOK! dankzij Orginial geloof ik. Niet in SC, wel in SHO. Typte ze de hele tijd met ,,.
Neuh.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Net zo als Bar-rel die kwam hier ook via hem toch?
Wat een kneus was datquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:19 schreef Paltos het volgende:
Zhenar!![]()
Hoe heette die user nuweer die ogenschijnlijk gewoon perongeluk hier terecht kwam?
Jij deed er zo onvriendelijk tegen en zei dat 'ie op moest rotten.
En dat leidde tot zo'n hele discussie rond internetethiek en sociaal gedrag tov nieuwelingen.![]()
Dát waren mooie tijden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |