Jij hebt de conference blijkbaar niet gezienquote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Makkelijk hoor, de enige vrouw die zich aan de wet houdt bashen.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:21 schreef Snotslak het volgende:
De reden dat dit stuk in deze cathegorie is geplaatst is dat er mogelijk juridische gevolgen voort kunnen komen uit de uitspraken van dhr. Sibbel. Daarom: you hear it first!!!
Waarom zouden ze hiervoor vervolgd kunnen worden?quote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Snotslak het volgende:
Op het moment van dit schrijven is nog niet bekend welke reacties de conference in Den Haag zal opwekken. Ook is nog niet bekend of Sibbel en Jansen vervolgd zullen worden.
(Sluiting 31 december 2006, 23:12h)
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hiervoor vervolgd kunnen worden?
Als je de zienswijze van Verdonk hebt dan zal deze redenering wel opgaan. Ofzo.quote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Wat is de definitie van goed hè... Als dat alleen betekent: Zo effectief mogelijk de opgestelde regels uitvoeren, ja, dan heb je een punt.quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef longinus het volgende:
Het is altijd een no win situatie voor Rita, doet ze niks wordt ze uitgelachen, doet ze wel wat wordt ze ook uitgelachen.
Het is gewoon populisme om haar zo aan te pakken en de staat zou die Dolf keihard aan mogen pakken.
Niet dat ik een fan ben van Rita maar zij doet haar werk gewoon (iets te) goed.
Nou ja, het Openbaar Ministerie let ook op de kleintjes, zullen we maar zeggen...quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu verlaag jij jezelf tot zijn niveau..... was dat de bedoeling of ben je gewoon kortzichtig?quote:Op zondag 31 december 2006 23:21 schreef axis303 het volgende:
Nee sibbel en die andere mafketel zijn een aanwinst voor de wereld...
Met zijn lelijke kop.
Verdonk is een slecht mens. Zij is echt een slecht mens. Ze is slecht, echt waar.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:49 schreef franske19 het volgende:
Weer een stel linkse wankers, word er moe van. Raoul Heertje is ook al zo'n figuur. Hij verpest "Dit was het nieuws" met z'n typisch links gemekker. Want dat is het enige wat ze kunnen, mekkeren. Misschien moet het hen eens duidelijk gemaakt worden dat het niet meer grappig is als het zestig keer herhaalt wordt.
Als je echt gelijk had zouden ze het wel merken aan hun kaartverkopen. Zolang mensen ernaar willen luisteren, wat is dan je punt?quote:Op maandag 1 januari 2007 01:49 schreef franske19 het volgende:
Misschien moet het hen eens duidelijk gemaakt worden dat het niet meer grappig is als het zestig keer herhaalt wordt.
Het wordt hoog tijd dat de woorden beledigen en belediging eens uit het woordenboek der Nederlandse taal worden geschrapt.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:51 schreef _The_General_ het volgende:
Helaas kunnen veel cabaretiers de fijne grens tussen humor en belediging steeds slechter vinden. Ze laten zichzelf hier erg mee kennen. Schande om een democratisch gekozen Minister zo te beledigen.Vroeger stond hiervoor gewoon nog gewoon een straf.
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:50 schreef Ericr het volgende:
Ja en die linkse Koefnoen rukkers vielen Rita ook al aan, het is een schande!! Damm wat een rechts gejank weer, het is het einde van het jaar. Iedereen gaat op de schop, dat hoort er bij.
Ik zeg: ophangenquote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Snotslak het volgende:
Ook is nog niet bekend of Sibbel en Jansen vervolgd zullen worden.
Maar lelijke mensen topique's zijn ontzettend 2007.quote:Op maandag 1 januari 2007 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg: ophangen
Verdonk-topics zijn zo 2006![]()
dat heb ik altijd bij Lebbis en Jansen.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond het ook een matige poging om humoristisch te zijn.
true. twee vieze afakrakers zijn het.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik altijd bij Lebbis en Jansen.
quote:Op maandag 1 januari 2007 10:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
true. twee vieze afakrakers zijn het.
tsja.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Verdonk zit nu te studeren op de HOVO-onderwijsmaatregelen![]()
![]()
Heb nog geen glimlach op m'n smoel gehad.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond het ook een matige poging om humoristisch te zijn. maar goed zij weer een erectie.
en dan te bedenken dat ik dacht dat we met seth een absoluut dieptepunt hadden bereikt.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb nog geen glimlach op m'n smoel gehad.
Ze gingen wel erg ver met het klagen![]()
Da's nou die fantastische vrijheid van meningsuiting. Die is er voor jou, en voor mij. En voor Lebbis en Janssen. Kneus.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:51 schreef _The_General_ het volgende:
Helaas kunnen veel cabaretiers de fijne grens tussen humor en belediging steeds slechter vinden. Ze laten zichzelf hier erg mee kennen. Schande om een democratisch gekozen Minister zo te beledigen.Vroeger stond hiervoor gewoon nog gewoon een straf.
Ow, dus mensen bij schiphol laten verbranden is beleid.quote:Op maandag 1 januari 2007 09:56 schreef Suko het volgende:
En waar ik echt een pesthekel aan heb is die ozo popi-jopi politieke correctheid van de diverse grappenmakers, het hakketakken op iemand die gewoon het beleid uitvoert.
Rita slaapt altijd.quote:Op zondag 31 december 2006 23:28 schreef Lemmeb het volgende:
Nou daar gaat Rita echt wakker van liggen!
ja want rita heeft met een aansteker lopen spelen. ach laat ook maar...quote:Op maandag 1 januari 2007 11:00 schreef gronk het volgende:
[..]
Ow, dus mensen bij schiphol laten verbranden is beleid.![]()
Wat dacht je van smaad en belediging? Ik vind het vrij ver gaan en ik kan mij voorstellen dat Verdonk hier juridische stappen tegen zou willen ondernemen. Denk eens na.quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:51 schreef _The_General_ het volgende:
Adequaat mensen, adequaatquote:Op maandag 1 januari 2007 11:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja want rita heeft met een aansteker lopen spelen. ach laat ook maar...![]()
Dan ben ik benieuwd wanneer Marijnissen een paar Fokkertjes gaat vervolgen vanwege hun 'humoristische' gewoonte hem 'Maorijnissen' te noemen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:01 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wat dacht je van smaad en belediging? Ik vind het vrij ver gaan en ik kan mij voorstellen dat Verdonk hier juridische stappen tegen zou willen ondernemen. Denk eens na.
ik ben het hartgrondig eens met zijn stukje.quote:
Die mensen hebben het er zelf naar gemaakt anders. Zelfs die kinderen in de cel, want neem bijvoorbeeld die Taida... één grote oplichtster was het. Afvoeren die hap.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:15 schreef Yi-Long het volgende:
Dat honderden/duizenden mensen op straat gezet worden omdat ze als illegaal bestempeld zijn, en dat mensen uitgezet worden naar Congo en Iran... en dat mensen levend verbranden omdat een gevangenis voor illegalen totaal niet aan de veiligheidsdiensten voldoet, en dat er kinderen in de cel zitten... dat vinden jullie niet erg...
quote:Op maandag 1 januari 2007 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel positief het nieuwe jaar in
Da's gewoon een typfout omdat de a en de o zo dicht naast elkaar op het toetsenbord zittenquote:Op maandag 1 januari 2007 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wanneer Marijnissen een paar Fokkertjes gaat vervolgen vanwege hun 'humoristische' gewoonte hem 'Maorijnissen' te noemen.
waarom? Het was namelijk Hans die het zei.quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef longinus het volgende:
Het is gewoon populisme om haar zo aan te pakken en de staat zou die Dolf keihard aan mogen pakken.
En dít wordt dan beweerd door de enige twee mensen in Nederland die nóg lelijker zijn dan Verdonk?!quote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Snotslak het volgende:
Amsterdam - Hans Sibbel heeft in zijn oudejaarsconference van 2006, samen met Dolf Jansen keihard uitgehaald naar Rita Verdonk. "Ik kan mij niet voorstellen dat Rita Verdonk voortkwam uit de liefde tussen twee mensen. Rita verdonk is het product van parthenogenese, zoals hagedissen het doen. Ooit is daar iets gebeurt en daaruit kwam een gezwel voort dat wat ongebreideld voortwoekerde en daaruit kwam Rita op een gegeven moment uit."
Dolf is de minst aantrekkelijkste van de tweequote:Op maandag 1 januari 2007 11:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom? Het was namelijk Hans die het zei.
Ze is niet in functie beledigd, dus waarom moet ik via de belastingen de proceskosten betalen?quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef longinus het volgende:
hey ff tussen ons. dwerg is nu de fokker van de weekquote:Op maandag 1 januari 2007 11:09 schreef SCH het volgende:
Ik vond het nog vrij mild eigenlijk.
Wat had je dan te grof gevonden?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:09 schreef SCH het volgende:
Volgens mij vergeet je dan nog de intentie van de zender.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:14 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat de woorden beledigen en belediging eens uit het woordenboek der Nederlandse taal worden geschrapt.
Ik zeg het nog één keer.
EEN BELEDIGING KAN *NIET* BESTAAN ZONDER BELEDIGDE
Knoop dat GOED in je oren
Het woord beledigde mag van mij nog slechts tijdelijk in het woordenboek blijven staan. De betekenis hiervan zou vervolgens moeten zijn: iemand die een voor zichzelf NEGATIEVE BETEKENIS GEEFT aan een mening of uiting van iemand anders
Ik bedoel, als ik jou beledig, wat zorgt er dan precies voor dat je beledigd bent? Zijn het slechts de geluidsgolven welke uit mijn mond voortkomen en tot je oren geraken (iets waar je niets aan kunt doen), of is het de verwerking van deze geluidsgolven door je hersenen en de betekenis die je er ZELF aan geeft? (iets waar je wel wat aan kunt doen)
quote:Op maandag 1 januari 2007 11:18 schreef Sidekick het volgende:
Een niet al te gelukte poging tot humor middels belediging en aanhangers van een profeet persoon die over te lange tenen beschikken. Het komt me bekend voor.
M'n eerste goede daad dit jaar, het een keer eenSCH zijn met SCHquote:Op maandag 1 januari 2007 11:09 schreef SCH het volgende:
Dus dat verhaal over parthenogenese is echt waar?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:18 schreef Sidekick het volgende:
Een niet al te gelukte poging tot humor middels belediging en aanhangers van een profeet persoon die over te lange tenen beschikken. Het komt me bekend voor.
Net zo waar als een tulbandvormige bom.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Dus dat verhaal over parthenogenese is echt waar?
Volgens mij om dezelfde reden waarom ik naar Fox News kijk. Hoewel, niet helemaal; ik ga daar geen serieuze berichten over posten. Op de een of andere manier ontbreekt het die rechtse rukkers aan relativeringsvermogen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
Waarom kijken al die rechtse rukkertjes eigenlijk naar Lebbis en Jansen, terwijl ze er geen ruk aanvinden? Een vorm van zelfkastijding?
We hebben het opgenomen. Maar ik zit er nu aan te denken om maar niet te kijken. Wat ik in de OP lees, gaat wel erg ver. Daarmee raak je niet alleen Rita, maar ook haar ouders. En dat is gewoon te grof. Ik houd van goed cabaret, maar daar schaar ik zulke vuilspuierij niet onder.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
Waarom kijken al die rechtse rukkertjes eigenlijk naar Lebbis en Jansen, terwijl ze er geen ruk aanvinden? Een vorm van zelfkastijding?
Waarom ANDERE mensen dingen doen is in deze niet relevant. Dus gewoon LINKS dan wel RECHTS laten liggen. Tenzij je geinteresseerd bent in de medemens, zoals ik, dan kan je vragen "Pardon, meneer, kan ik u ergens mee van dienst zijn?".quote:Op maandag 1 januari 2007 11:18 schreef damian5700 het volgende:
Volgens mij vergeet je dan nog de intentie van de zender.
Dolf Brouwers? Die is allang dood, hoor.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Dolf Brouwers een product van is, en van welke planeet in het bijzonder.
quote:Adolphus (Dolf) Brouwers (31 augustus 1912 – 23 september 1997) was een Nederlands operettezanger en komiek. Hij werd op zestigjarige leeftijd ontdekt door Wim T. Schippers en groeide als Sjef van Oekel uit tot hoofdrolspeler in een televisieshow van Schippers en in een reeks stripverhalen, getekend door Theo van den Boogaard.
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dolf Brouwers? Die is allang dood, hoor.
[..]
Incest.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Dolf Brouwers een product van is, en van welke planeet in het bijzonder.
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:08 schreef whosvegas het volgende:
Ik vond ze niet leuk.
Ze probeerde duidelijk hun (linkse) mening op te dringen.
quote:Op maandag 1 januari 2007 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
Jij ook een goed 2007 Gia, en blijf vooral zo postenquote:Op maandag 1 januari 2007 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
We hebben het opgenomen. Maar ik zit er nu aan te denken om maar niet te kijken. Wat ik in de OP lees, gaat wel erg ver. Daarmee raak je niet alleen Rita, maar ook haar ouders. En dat is gewoon te grof. Ik houd van goed cabaret, maar daar schaar ik zulke vuilspuierij niet onder.
Ja, jullie ook veel goeds voor 2007. En ik zal zeker doorgaan!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij ook een goed 2007 Gia, en blijf vooral zo posten
Ik vond de koran ook maar een slecht boek. Geen woord over jezus, en de hele tijd maar geemmer over mohammed, en allah dit en allah zus. Alsof ze me 't moslimgeloof wilden opdringen!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:08 schreef whosvegas het volgende:
Ik vond ze niet leuk.
Ze probeerde duidelijk hun (linkse) mening op te dringen.
Ik klaag je aanquote:Op maandag 1 januari 2007 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
als ik die magere diareejunk zie dan vraag ik me altijd af of er vrouwen zijn die over dat adhdskelet zouden gaan.
kom maar... hey trouwens ik heb nog nergens gehoord dat rita ze wil aanklagen. eerst bashen en dan al bij voorbaat zeggen dat ze daar niet tegen kanquote:
ik hoop dat ze dan een keer gaan nadenken.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:29 schreef _The_General_ het volgende:
Het gastenboek van L&B staat helemaal vol met mensen die het een slechte show vonden !
Nou nouquote:Op maandag 1 januari 2007 12:29 schreef _The_General_ het volgende:
Het gastenboek van L&B staat helemaal vol met mensen die het een slechte show vonden !
L&B? Laurel & Bardy?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:29 schreef _The_General_ het volgende:
fractie leuker. helaas kan ze maar een stem.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:31 schreef SCH het volgende:
De persiflage van Rita bij Koefnoen was wel iets leuker
Mevrouw Ten katequote:Op maandag 1 januari 2007 12:31 schreef SCH het volgende:
De persiflage van Rita bij Koefnoen was wel iets leuker
'Kleine tip kijk eens naar jullie collega Guido op SBS'quote:Op maandag 1 januari 2007 12:29 schreef _The_General_ het volgende:
Vond Guido af en toe een beetje leuk. Lang niet zo leuk als Theo in elk geval, maar toch wel om aan te zien.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind guido ook helemaal niet leuk.
waarom hebben wij theo niet als conferance laten zien?
of waarom hebben wij geen dane cook rondlopen. kut l&j kut guido, bijna allemaal zijn ze kut.
In een gestolen Heerenveen-shirt?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik doe volgend jaar de oudjaarsconference wel
mag ik dan de inkopper zijn? jij geeft zo heerlijk aan.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik doe volgend jaar de oudjaarsconference wel
Idd, dit hoort absoluut niét in NWSquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag ik dan de inkopper zijn? jij geeft zo heerlijk aan.
for your record. mijn opmerking was niet erotisch bedoeld.quote:
sex is zo 2006quote:Op maandag 1 januari 2007 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
for your record. mijn opmerking was niet erotisch bedoeld.![]()
quote:
Voila, het probleem met Verdonk-fans in een notendop perfect geillustreerd door jouw post.quote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Sorry, het gaat om de juiste woorden op het examen, dus geen gepiep, nu is het te laat. Wij flikkeren jou vandaag op het vliegtuig naar Mogadishu.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel natuurlijk die gekleurde Dolf, Jansen of hoe ie ook heet. Alcohol is nog niet uitgewerkt.
Meneer, er bestaat helemaal geen gekleurde dolf of jansen. Wij denken dat u liegt, om in nederland te blijven. Zou u leugenaars toelaten in nederland?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:04 schreef Hathor het volgende:
Ik bedoel natuurlijk die gekleurde Dolf, Jansen of hoe ie ook heet. Alcohol is nog niet uitgewerkt.
Ik denk dat ze daardoor volgend jaar de show niet zulllen doenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dan een keer gaan nadenken.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
dat denk ik ook. zeker gezien alle kritiek en volstrekte humorloosheid.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daardoor volgend jaar de show niet zulllen doen
Vergis je niet. Rita's ego is levensgroot, ik denk dat zoiets haar meer doet dan ze zelf toe zal willen geven.quote:Op zondag 31 december 2006 23:28 schreef Lemmeb het volgende:
Nou daar gaat Rita echt wakker van liggen!
Daarom is het ook zo leuk. Zeker die racistische broer van haar zal hebben zitten vloekenquote:Op maandag 1 januari 2007 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergis je niet. Rita's ego is levensgroot, ik denk dat zoiets haar meer doet dan ze zelf toe zal willen geven.
Ach, als ze rita echt hadden willen jennen, dan hadden ze d'r niet genoemdquote:Op maandag 1 januari 2007 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vergis je niet. Rita's ego is levensgroot, ik denk dat zoiets haar meer doet dan ze zelf toe zal willen geven.
dat bedoel ik. de show was niet bijzonder slim.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:47 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach, als ze rita echt hadden willen jennen, dan hadden ze d'r niet genoemd
Haha. Wel opmerkelijk trouwens dat zoveel rechtse politici van die ontzettend proletarische, LPF-achtige familieleden hebben.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo leuk. Zeker die racistische broer van haar zal hebben zitten vloeken![]()
Ach, liever familie van die rechtse politici als een kwart van de genen van Dolfquote:Op maandag 1 januari 2007 13:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Wel opmerkelijk trouwens dat zoveel rechtse politici van die ontzettend proletarische, LPF-achtige familieleden hebben.
Waar zijn toch de ouderwetse, elitaire salonfascisten gebleven, zoals Engeland bijvoorbeeld kende?
Ja lieverd, help ffquote:Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef SCH het volgende:
Moet ie vol?
Alleen als het moet, niet uit vrije wil omdat ik mij verveel .quote:Op maandag 1 januari 2007 13:56 schreef SCH het volgende:
Jij kan niet hardlopen he
Ik wacht nou al met smart op deeltje II. En III.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:53 schreef Loedertje het volgende:
niet
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:56 schreef SCH het volgende:
Jij kan niet hardlopen he
Het gaat er niet om familie te zijn van die rechtse politici, maar juist familie ván die familie.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ach, liever familie van die rechtse politici als een kwart van de genen van Dolf
[afbeelding]
en dan? menselijke hazewindhonden met een gecoupeerd kutje?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:00 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Deze wil kindjes las ik vorige week (als voorpaginanieuws) ergens ...kunnen *we* die niet kruisen met Dolf?
Ik ben principieel tegenstander van het verspreiden van Dolfs genen. Ook met AHA.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:00 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Deze wil kindjes las ik vorige week (als voorpaginanieuws) ergens ...kunnen *we* die niet kruisen met Dolf?
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:03 schreef LXIV het volgende:
Heeft ze trouwens een vriend, of gaat ze zaadshoppen?
Ze schijnt gewoon *in tact * te zijn, er zijn hooguit wat flubberende stukjes afgeknipt las ik laatst ergens.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan? menselijke hazewindhonden met een gecoupeerd kutje?
Nou, als ze dat is dan heeft dat shoppen ook maar weinig zin. Echter betwijfel ik of de stand der medische wetenschap in Somalië hoog genoeg staat om zo'n transformatie te bewerkstelligen.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als mevr eigenlijk van geboorte een mnr is maar zaadhoppen acht ik niet uitgesloten in dit geval.
ik zie nix anders dan positieve reactiesquote:Op maandag 1 januari 2007 12:37 schreef gronk het volgende:
[..]
'Kleine tip kijk eens naar jullie collega Guido op SBS'
mwah met 158 postings kijk ik ff de andere kant op.quote:Op zondag 31 december 2006 23:19 schreef Youssef het volgende:
Wat is dit voor slechte relpoging![]()
Dit hoort gewoon in ONZ, KLB of TV![]()
Al net zo verrassend als dat dat genetische experiment dat Verdonk heet niet steriel bleek te zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
...
Toch wel lief verder, dat ze een nestje bouwen wil en kindjes krijgen. Wie had dat nu ooit verwacht?![]()
Voor wiequote:
Je bent zelf de recordposter in dit topic, dus leg eens uit waarom je het steeds omhoog kickt?quote:
Gaat er toch nog wat over Rita heenquote:Op maandag 1 januari 2007 11:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben het hartgrondig eens met zijn stukje.![]()
als rita slim is laat ze het lekker over zich heen gaan.
Ik dacht zelf meer aan vader en hond, waarschijnlijk een whippet.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef ShaoliN het volgende:
Grappig dat zoiets uit de mond van een nageboorte als die Dolf Jansen moet komen. Misschien is dat wel het product van liefde geweest. Vader en dochter ofzo.
Ook goed mogelijk ja.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan vader en hond, waarschijnlijk een whippet.
Het kwam niet uit zijn mond, maar uit die van Lebbis. Jansen nam het daarna zelfs nog even voor Verdonk op (om haar daarna weer te bashen, maar goed). Ik vind Dolf Jansen vaak wel leuk, maar Lebbis inderdaad een te irritante betweter.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef ShaoliN het volgende:
Grappig dat zoiets uit de mond van een nageboorte als die Dolf Jansen moet komen. Misschien is dat wel het product van liefde geweest. Vader en dochter ofzo.
Da's een compliment voor een cabaretier.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef speknek het volgende:
maar Lebbis inderdaad een te irritante betweter.
Het was niet Dolf maar Hans (Lebbis/Sibbel) die de tirade hield. Dolf kwam daarna met 'Procentueel gezien zou van deze zaal 31 mensen op Verdonk gestemd moeten hebben. Waar zijn die andere 30?' en heeft dus blijkbaar zelf ook op Verdonk gestemd.quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef longinus het volgende:
Het is altijd een no win situatie voor Rita, doet ze niks wordt ze uitgelachen, doet ze wel wat wordt ze ook uitgelachen.
Nee, die ene was die man aan het begin, die 'zweefspijtoptant'.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:31 schreef De_Hertog het volgende:
Wat een hoop typische reacties weer hier. Eerst even iets rechtzetten:
[..]
Het was niet Dolf maar Hans (Lebbis/Sibbel) die de tirade hield. Dolf kwam daarna met 'Procentueel gezien zou van deze zaal 31 mensen op Verdonk gestemd moeten hebben. Waar zijn die andere 30?' en heeft dus blijkbaar zelf ook op Verdonk gestemd.
[...]
Van tact heeft mevrouw anders nog nooit wat begrepen...quote:Op maandag 1 januari 2007 14:07 schreef Loedertje het volgende:
Ze schijnt gewoon *in tact * te zijn, er zijn hooguit wat flubberende stukjes afgeknipt las ik laatst ergens.
Ze moeten van hun moeder.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
Is die van gisteren niet te vinden?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:37 schreef bolletje_25 het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=259845&playerName=variatee.player
Hehe.
dat vonden ze in de States nou ook na het vertonen van "submission" bij verschillende gelegenheden zag ik laatst .. dus dan maar de volgende carrière-move, kindjes krijgen ?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Van tact heeft mevrouw anders nog nooit wat begrepen...
Vol= Vol.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:17 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je bent zelf de recordposter in dit topic, dus leg eens uit waarom je het steeds omhoog kickt?
Zeg ik ergens dat dat zo isquote:Op maandag 1 januari 2007 16:19 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Goh, en dat heeft wel nieuwswaarde?
nee dat is geen compliment, die man schaamt zich nu rot om zijn kutoptreden en verkeerde inschatting. en ik gun hem die schaamte wel even.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's een compliment voor een cabaretier.
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:58 schreef moussie het volgende:
[..]
dat vonden ze in de States nou ook na het vertonen van "submission" bij verschillende gelegenheden zag ik laatst .. dus dan maar de volgende carrière-move, kindjes krijgen ?
hopelijk toch niet in nederland, waar het volk zich weer zo gewillig voor het karretje van haar persoonlijke jihad tegen de islam laat spannen ?
SCHei toch uit, hij hoeft zich nergens voor te SCHamenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat is geen compliment, die man schaamt zich nu rot om zijn kutoptreden en verkeerde inschatting. en ik gun hem die schaamte wel even.
Nou, het lijkt me duidelijk dat de vrijheid van meningsuiting niet bedoeld is om de ex-deportatieminister te beledigen. Die is enkel en alleen bedoeld om nare dingen te mogen zeggen over moslims en andere enge mensen. Lijkt me helder.quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen uitgezet of veel minder mensen binnengekomen dóór haar persoonlijk handelen?quote:
Ik bespeur hier een multiple choice-vraag? Heb ik hulplijnen?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen uitgezet of veel minder mensen binnengekomen dóór haar persoonlijk handelen?
Teringteef nog welquote:Op maandag 1 januari 2007 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
SCHei toch uit, hij hoeft zich nergens voor te SCHamen
SCHaamte hoort bij die teringteef die nu vage onderwijsdossiers mag bestuderen
Dat bankje is duidelijk VOL! D'r uit met de linker!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
Rita als kind (Rechts uiteraard)
Ach, voor mooie, blonde kindjes kan altijd wel plaats gemaakt worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:48 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat bankje is duidelijk VOL! D'r uit met de linker!!!
Beetje respect voor je medemens is jou ook vreemd he.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:26 schreef SCH het volgende:
SCHaamte hoort bij die teringteef die nu vage onderwijsdossiers mag bestuderen
quote:Als iemand kanker verdient is 't Paul Rosenmöller, de hopman van politiekcorrect Nederland; mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, en laat ons dan beluisteren of er enig verschil is in meneers gekwebbel vergeleken met wat er uit kwam voor die Blijde Boodschap.
Laat ons pissen op zijn graf.
Oplichter.
duh, daar gaat het over een links persoon, dan mag het .. dat je dat nou nog niet snaptquote:
hehe, bij dit voorbeeld van economische vluchteling en goudzoeker ben ik idd eenzijdig bevooroordeeld ..quote:Op maandag 1 januari 2007 16:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik zou jou wel de fok!prijs van volledig éénzijdige uitspraken gunnen.
Het mocht juist niet! Alleen had toendertijd niemand het lef om van Gogh aan te pakken vandaar dat hij gewoon zijn gang kon gaan.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:10 schreef moussie het volgende:
[..]
duh, daar gaat het over een links persoon, dan mag het .. dat je dat nou nog niet snapt![]()
Je hebt van die mensen, die roepen het over zich af een compleet ongenuanceerde tirade over zich heen te krijgen.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Beetje respect voor je medemens is jou ook vreemd he.![]()
Dat geld trouwens ook voor Lebbis en Jansen gezien hun uitspraken die in de OP geschetst worden
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ach, liever familie van die rechtse politici als een kwart van de genen van Dolf
[afbeelding]
Pardon? Het leuke van dat 'zeiken op rita' is dat rechtse huilies keer op keer opstaan omdat ze zich beledigd voelen omdat hun boegbeeld wordt aangetast.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:25 schreef Lemmeb het volgende:
Ik kan er niet mee zitten, dat goedkope gezanik op Rita. Dat toont voor mij alleen maar aan hoe verzuurd politiek links tegenwoordig is, hoe men van een blije, gezellige, progressieve, idealistische stroming verworden is tot een stel azijnpissers eersteklas, die absoluut niet tegen hun verlies kunnen. Wat rechts vroeger was, is links nu. En dat is triest. Dieptriest.
maar, zoals L&J ook al zeiden, wat verdonk doet is alleen maar het beleid uitvoeren zoals dat door Cohen is bedacht. Uweetwel, die van het kopjethee enzo. Die man kan zich blijkbaar wel aanpassen aan de omstandigheden.quote:
Oh, dat zie ik toch echt heel anders, zoals ik hierboven al aangeef.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Pardon? Het leuke van dat 'zeiken op rita' is dat rechtse huilies keer op keer opstaan omdat ze zich beledigd voelen omdat hun boegbeeld wordt aangetast.
Da's het kenmerk van linkse en rechts huillies. Dat ze denken dat de andere groep groter is.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:35 schreef Lemmeb het volgende:
Overigens, de reacties daarop van de rechtse huilies waren soms ook om je te bescheuren, maar ik heb sterk het idee dat de linkse huilies de afgelopen jaren ver in de meerderheid waren.
lemmeb die anderen voor azijnpissers uitmaaktquote:Op maandag 1 januari 2007 17:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh, dat zie ik toch echt heel anders, zoals ik hierboven al aangeef.
Ik vind het juist wel treffend hoe bepaalde linkse azijnpissertjes zich jarenlang steeds weer lieten kennen door keer op keer Rita te kiezen als slachtoffer van hun nogal goedkope en kinderlijke pesterijtjes en grappen. Meelijwekkend haast, vooral ook omdat het al die jaren geen flikker geholpen heeft.
Overigens, de reacties daarop van de rechtse huilies waren soms ook om je te bescheuren, maar ik heb sterk het idee dat de linkse huilies de afgelopen jaren ver in de meerderheid waren.
Ha, hij is er weer. Dat zal sigme goed doen.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
lemmeb die anderen voor azijnpissers uitmaakt.
Ik ben blij dat ik een brede glimlach op je gezicht kan toveren op deze eerste dag van het nieuwe jaar.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
lemmeb die anderen voor azijnpissers uitmaakt.
Dat wordt immer gewaardeerdquote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een brede glimlach op je gezicht kan toveren op deze eerste dag van het nieuwe jaar.
D'r ouders niet, alleen.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:34 schreef du_ke het volgende:
Tja Verdonk kon er natuurlijk op rekeken dat ze bij elk jaaroverzicht in de zeik genomen zou worden. Daar heeft ze veel moeite voor gedaan.
nee dat klopt maar die wisten ook vast wel dat het er aan zat te komen en gezien haar broers gedrag zit eea ook wel in de familiequote:
Laat die kinderen tochquote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Snotslak het volgende:
Amsterdam - Hans Sibbel heeft in zijn oudejaarsconference van 2006, samen met Dolf Jansen keihard uitgehaald naar Rita Verdonk. "Ik kan mij niet voorstellen dat Rita Verdonk voortkwam uit de liefde tussen twee mensen. Rita verdonk is het product van parthenogenese, zoals hagedissen het doen. Ooit is daar iets gebeurt en daaruit kwam een gezwel voort dat wat ongebreideld voortwoekerde en daaruit kwam Rita op een gegeven moment uit."
De reden voor de ongebreidelde kritiek waren volgens Sibbel en Jansen de steeds wederkerende tumult rondom de persoon van Verdonk. Op het moment van dit schrijven is nog niet bekend welke reacties de conference in Den Haag zal opwekken. Ook is nog niet bekend of Sibbel en Jansen vervolgd zullen worden.
(Sluiting 31 december 2006, 23:12h)
Dat je er de moeite voor doet een hele kloon aan te maken. Kansloos.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:28 schreef RitaVerdonk het volgende:
[..]
Laat die kinderen toch
Ik heb echt wel andere dingen om mij druk om te maken. Bovendien: wie heeft die uitzending nou gezien? Ik moet het hier lezen dat ze een grap over mij gemaakt hebben.
Geregistreerd op: donderdag 28 december 2006 @ 21:10quote:Op maandag 1 januari 2007 19:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat je er de moeite voor doet een hele kloon aan te maken. Kansloos.
1.435.000 mensen hebben gisteren L&J gekeken. Da's iets meer dan 620.555 voorkeursstemmen.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:28 schreef RitaVerdonk het volgende:
[..]
Laat die kinderen toch
Ik heb echt wel andere dingen om mij druk om te maken. Bovendien: wie heeft die uitzending nou gezien? Ik moet het hier lezen dat ze een grap over mij gemaakt hebben.
Niet per sé op deze post bedoeld.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:33 schreef RitaVerdonk het volgende:
[..]
RitaVerdonk
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:33 schreef gronk het volgende:
[..]
1.435.000 mensen hebben gisteren L&J gekeken. Da's iets meer dan 620.555 voorkeursstemmen.
Lebbis houdt morgenmiddag een persconferentie. In welke kroeg is nog niet bekend.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:33 schreef gronk het volgende:
[..]
1.435.000 mensen hebben gisteren L&J gekeken. Da's iets meer dan 620.555 voorkeursstemmen.
SCH is van mening van mensen als Hitler minder erg zijn dan verdonk.quote:
Ja, want Hitler is doodquote:Op maandag 1 januari 2007 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
SCH is van mening van mensen als Hitler minder erg zijn dan verdonk.
iemand uitschelden is geen cabaretquote:Op zondag 31 december 2006 23:22 schreef bolletje_25 het volgende:
Heerlijk stukje cabaret. Wat werd die gore trut door het slijk gehaald zeg.
Zal wel in een of andere darkroom zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Lebbis houdt morgenmiddag een persconferentie. In welke kroeg is nog niet bekend.
Ze hebben ook hun beledigingen en hun mening over die vrouw stevig onderbouwt. Je zou denken dat men dan 'geschokt' zou zijn door hoe die vrouw en de IND etc omgaan met 'illegalen', maar nee... men is geschokt omdat Sibbel zegt dat zo'n vrouw toch niet vanuit liefde ontstaan kan zijn.quote:
Op * haar * geweten ?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
.
Het spijt me, maar zo'n belediging lijkt me toch een stuk minder erg dan wat Verdonk allemaal op haar 'geweten' heeft.
.
Weet wel zeker dat je voor dit onderdeel van de PO geen belasting betaalt. Meer dan 1 miljoen kijkers is goed voor voldoende sterinkomsten om dit te financierenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef raptorix het volgende:
Schande dat dit op de publieke omroep getoond wordt, en hier betaal ik dan belasting voor om dit soort parasieten te financieren, imo gelijk weer een reden om de publieke omroep af te schaffen!
je kan een beleid op vele verschillende manieren uitvoeren. Verdonk heeft niet echt voor de humane optie gekozenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Op * haar * geweten ?
Come on, uitvoering van een beleid , meer is het niet.
Ik vind het anders heel humaan ten opzichte van de Nederlanders om volledig nutteloze goudzoekers over de grens te zetten, het ruimt zo lekker op.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
je kan een beleid op vele verschillende manieren uitvoeren. Verdonk heeft niet echt voor de humane optie gekozen.
Het zijn vaak juist de hoogopgeleiden die ze uitgezet heeft. De analfabeten mogen of blijven of worden gezellig illegaal in Nederland.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het anders heel humaan ten opzichte van de Nederlanders om volledig nutteloze goudzoekers over de grens te zetten, het ruimt zo lekker op.
Ik weet precies wat jij bedoeltquote:Op maandag 1 januari 2007 22:19 schreef PrinceLu het volgende:
De moslims werden ook op de hak genomen, maar volgens mij hadden weinig mensen hier dat door. Ze deden het namelijk bewust politiek correct, met angstige ondertoon. Heel soepel gedaan, met duidelijk statement.
Precies zoals hij bedoelt dus. Links zijn is niet meer een positief wereldbeeld, een droom wat je wil doen met de mensheid, maar het is puur reactionair geworden.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Pardon? Het leuke van dat 'zeiken op rita' is dat rechtse huilies keer op keer opstaan omdat ze zich beledigd voelen omdat hun boegbeeld wordt aangetast.
Jah, zo kan ik ook twintig adjectieven bijelkaarvegen en daar rechts de schuld van geven.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:22 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Precies zoals hij bedoelt dus. Links zijn is niet meer een positief wereldbeeld, een droom wat je wil doen met de mensheid, maar het is puur reactionair geworden.
Je hebt een voorkeur voor sex met oudere dames?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:39 schreef buachaille het volgende:
Verder gaan mij herinneringen niet over die "show" en dat zegt veel zowel over de Jonge als over m'n eige.
Hoe zo heeft zij mensen de dood in gejaagd? Heeft zij hoogst persoonlijk de trekker over gehaald?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:46 schreef PrinceLu het volgende:
Ik was het volledig eens met het stukje tekst van Dolf Jansen. Mooi verwoord ook.Als mevrouw Verdonk zich beledigd voelt, is dat haar probleem. Moet ze maar nadenken voordat ze mensen de dood in jaagt.
Nee, zij voert een beleid uit en dat vinden sommige mensen een reden om haar zo mensonwaaridg neer te zetten. Dat is waar dit hele topic over gaat.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:54 schreef Againzender het volgende:
En dat 'ze voert alleen maar beleid uit' is offtopic en hebben mijn grootouders zo'n 60 jaar geleden ook vaak zat gehoord.
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:46 schreef PrinceLu het volgende:
Moet ze maar nadenken voordat ze mensen de dood in jaagt.
Hou es je kop.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er dan doodgegaan *door Verdonk* en waar baseer je dat op
Dat zij beleid uitvoert wil niet per definitie zeggen dat ze goed bezig is. Ik blijf dat een hele zwakke dooddoener vinden: "Ik voer alleen maar beleid uit". Kennlijk heeft ze zelf geen ideeen om beleid te makenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, zij voert een beleid uit en dat vinden sommige mensen een reden om haar zo mensonwaaridg neer te zetten. Dat is waar dit hele topic over gaat.
Ik vraag om een concreet antwoord, cijfers/feiten dus graag.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:59 schreef Aoristus het volgende:
Je weet heus wel dat er gegevens zijn doorgespeeld aan landen die verkeerde intenties hadden met die gegevens.
Sorry, haar beleid is gebaseerd op wetten welke opgesteld zijn door haar voorgangers en waar de volksvertegenwoordiging het mee eens is. Dus ze kan wel een beleid maken maar ze zal wel binnen de kaders van de wetten dienen te blijven.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
Dat zij beleid uitvoert wil niet per definitie zeggen dat ze goed bezig is. Ik blijf dat een hele zwakke dooddoener vinden: "Ik voer alleen maar beleid uit". Kennlijk heeft ze zelf geen ideeen om beleid te maken![]()
Voor zover we weten zijn daar geen slachtoffers bij gevallen. Maar jij wilt Verdonk natuurlijk zonder proces veroordelenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hou es je kop.
Je weet heus wel dat er gegevens zijn doorgespeeld aan landen die verkeerde intenties hadden met die gegevens. Ga dan niet als een debiel lopen blaten graag.
Nee joh, ze is poeslief en zorgt goed voor iedereen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er dan doodgegaan *door Verdonk* en waar baseer je dat op
Flikker maar op domboquote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik vraag om een concreet antwoord, cijfers/feiten dus graag.
Aan speculaties hebben we weinig m.b.t. deze beschuldigingen.
Niemand heeft haar opgedragen om de olifant in de porceleinkast te zijn. Maar dat is ze niet eens. Ze is een kudde ADHD-buffelsquote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry, haar beleid is gebaseerd op wetten welke opgesteld zijn door haar voorgangers en waar de volksvertegenwoordiging het mee eens is. Dus ze kan wel een beleid maken maar ze zal wel binnen de kaders van de wetten dienen te blijven.
Grapjas, dat heeft Verdonk al eerder gedaan. Ga je ook al zo imbecielig als loddertje posten?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef buachaille het volgende:
[..]
Voor zover we weten zijn daar geen slachtoffers bij gevallen. Maar jij wilt Verdonk natuurlijk zonder proces veroordelen(overigens heeft ze wel een fout gemaakt in die zaak die ze ook later correct hersteld heeft).
Oude![]()
![]()
![]()
dus.
Ach, Rita mag nadenken over de toekomst van het vak tekenen in het middelbaar onderwijsquote:Op maandag 1 januari 2007 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Beetje zwaktebod hier van Aoristus en SCH
In welke krant stond dat?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:00 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Onzin, de islam werd niet anders op de hak genomen dan de christenen of de joden. Prutshuilliequote:Op maandag 1 januari 2007 22:19 schreef PrinceLu het volgende:
De moslims werden ook op de hak genomen, maar volgens mij hadden weinig mensen hier dat door. Ze deden het namelijk bewust politiek correct, met angstige ondertoon. Heel soepel gedaan, met duidelijk statement.
en die kaders van de wet zijn denk ik niet zo strak zoals zij het doet voorkomen. En als het haar echt zou raken, waarom maakt ze dan geen nieuw beleid? Wetten worden continu ingediend of gewijzigd.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry, haar beleid is gebaseerd op wetten welke opgesteld zijn door haar voorgangers en waar de volksvertegenwoordiging het mee eens is. Dus ze kan wel een beleid maken maar ze zal wel binnen de kaders van de wetten dienen te blijven.
Dat klopt wel, je ligt daar altijd onder vuur, voor Kosto was dat zelfs iets te letterlijkquote:Op maandag 1 januari 2007 23:07 schreef Suko het volgende:
Wat raar dat je voor rechts wordt uitgemaakt als je ervoor bent dat de wet wordt uitgevoerd. Overigens zal dat minsterie altijd op de lazer krijgen ongeacht welke kleur dat straks krijgt. Ik ben niet voor Rita Verdonk en ook niet tegen, zij voert het kabinetsbeleid uit maar brengt het af en toe wat lullig naar buiten. Zie verder mijn eerdere post. Ook Aad Kosto (PvdA) kreeg vet op z'n flikker, toendertijd toch links, toen het nog echt links was! Kortom, gezeik zal er altijd zijn.
Omdat je zomaar iets roept zonder dat je daadwerkelijk concrete bewijzen hebt?quote:
Idd, toont weer aan hoe gefundeerd hun post zijn en hoe respectvol een bepaald type mensen over andere mensen denkt die een andere politieke voorkeur hebben dan zij.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Beetje Een gigantisch zwaktebod hier van Aoristus en SCH
Mmm, van 't zelfde.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Grapjas, dat heeft Verdonk al eerder gedaan. Ga je ook al zo imbecielig als loddertje posten?
Waarom denk je dat ik advies aan jou vraag eigenlijk?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Omdat je zomaar iets roept zonder dat je daadwerkelijk concrete bewijzen hebt?
Kun je je niet beter aansluiten bij de club van Maurice de Hond met *de klusjesman heeft het gedaan* hysterie?
Vos heeft bij mijn weten weinig fout gedaan. De procedure voor de Proba Koala is een regeringsbesluit geweest. Verder gaat het redelijk tot goed met de iepenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:11 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mmm, van 't zelfde.
Mevrouw Marijke Vos had als wethouder van Amsterdam na één week in het zadel al meer slachtoffers op haar geweten als Verdonk na 4 jaar minister van integratie en vreemdelingenzaken. Als je dan toch bezig bent met grappen maken over Verdonk dan weet ik er ook nog wel eentje![]()
Tuurlijk en als een minister een regeringsbesluit (lees wet) uitvoert dan doet ze het wel foutquote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef Aoristus het volgende:
Vos heeft bij mijn weten weinig fout gedaan. De procedure voor de Proba Koala is een regeringsbesluit geweest. Verder gaat het redelijk tot goed met de iepen
Waarom zou ik moeten nadenken over iets wat jij kennelijk gewoon uit je duim hebt gezogen?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik advies aan jou vraag eigenlijk?
Je bewijst alleen maar dat je niet kunt nadenken. Misschien is dat een klusje voor degene die je bij wilt brengen, ik ga er geen energie in steken.![]()
Hoor haarquote:Op maandag 1 januari 2007 23:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, toont weer aan hoe gefundeerd hun post zijn en hoe respectvol een bepaald type mensen over andere mensen denkt die een andere politieke voorkeur hebben dan zij.![]()
Ach, Loeder, wat laat je je weer kennen. Tegen beter weten inquote:Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kun je je niet beter aansluiten bij de club van Maurice de Hond met *de klusjesman heeft het gedaan* hysterie?
omdat ik wel het nieuws lees, ex-nieuwsmodquote:Op maandag 1 januari 2007 23:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten nadenken over iets wat jij kennelijk gewoon uit je duim hebt gezogen?
quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
omdat ik wel het nieuws lees, ex-nieuwsmod
Weet jij dan hoeveel mensen er dood zijn dóór Rita Verdonk?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, Loeder, wat laat je je weer kennen. Tegen beter weten in
Ze heeft heel wat op haar geweten.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet jij dan hoeveel mensen er dood zijn dóór Rita Verdonk?
Ik weet het dus écht niet.
Ben je rechts als je wilt weten HOEVEEL mensen er dood zijn door een politici?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
Heerlijk dat die rechtse tokkies zo slecht tegen hun verlies kunnen.
Kijk eens aan!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
..
Verder gaat het redelijk tot goed met de iepen
Alsof zij haar matras in de hens stakquote:Op maandag 1 januari 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft heel wat op haar geweten.
Ik was al geen fan maar na haar reactie op de Schipholbrand ben ik echt het laatste milligrammetje respect verloren.
Concrete bewijzen, schmoncrete bewijzen. Je speelt gewoon het oude, doodsaaie spelletje van 'geef mij een bron', die iemand anders dan met veel tijd en moeite moet opzoeken, waarna je de data uit die bron ontkent, niet voldoende geloofwaardig vindt, of omdat je 't toch al beter wist (PJOmallebrootje is daar 't best voorbeeld van, als zelfverklaard 'statisticus'quote:Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef Loedertje het volgende:
wie tot 10 kan tellen, kan de héle wereld bellen, Loddertje. Misschien heb je daar wat aan. Politici is trouwens meervoud, Verdonk kun je wel betichten van het hebben van een gespleten persoonlijkheid, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ben je rechts als je wilt weten HOEVEEL mensen er dood zijn door een politici?
Beetje vreemde conclusie lijkt mij...
Rechtse huilies denken dat 'vrijheid van meningsuiting' betekent dat 't toegestaan is om rechtse meningen te uiten. 'Linkse' meningen moeten natuurlijk verboden wordenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:54 schreef Againzender het volgende:
Jezus Christus, wat een gezeik over een stukkie cabaret. Of je het leuk vindt, dat is een persoonlijk iets. Ik vind Lebbis & Jansen helemaal niks, en dat is al sinds ik ze zo'n 14 jaar geleden op het podium zag staan.
Maar dit is toch vrijheid van meningsuiting?
Tuurlijk maar geen bron kunnen noemen.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
Ze heeft heel wat op haar geweten.
Ja en dat hoort in TVquote:Op maandag 1 januari 2007 23:25 schreef Drugshond het volgende:
Dit topic ging toch over een oudejaarsconference of ben ik nou gek geworden.
Dat dacht ik dus ook, maar als er 'Verdonk' in de titel staat dan verzuipen sommige mensen weer eens in hun hormonen geloof ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:25 schreef Drugshond het volgende:
In de NRC stond laatst dat Verdonk als geen ander de maatschappij verdeelt; je bent voor haar, of tegen haar. Dat blijkt maar weer eens in dit topic. Tot nog toe ieder verdonk-topic wat ik gezien heb eindigde in een links/rechts bash.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:25 schreef Drugshond het volgende:
Overigens dat geflame over en weer mag ook wel eens ophouden.
Nou, doe je best, bewijs 't tegendeel.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:26 schreef Loedertje het volgende:
Als je keihard durft te beweren dat je zeker weet dat iemand de dood van anderen op zijn of haar geweten heeft dan moet je toch ook wel minimaal metb 1 concreet voorbeeld kunnen komen zonder dat je daarvoor een uur op het internet moet zoeken lijkt mij...
Ze heeft geen enkele dode op haar geweten als gevolg van de uitvoering van haar beleid.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou, doe je best, bewijst 't tegendeel.
Een Journalist als SCH hoeft geen feiten te kennen, die heeft voldoende aan een mening.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ben je rechts als je wilt weten HOEVEEL mensen er dood zijn door een politici?
Beetje vreemde conclusie lijkt mij...
Waarom het tegendeel bewijzen? In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dus ga je gang bewijs dat zij persoonlijk verantwoordelijk is voor de doden die ze in haar schoenen geschoven krijgt en waardoor twee mensen het nodig vinden om haar in een oudjaarsconferance compleet af te zeiken.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef gronk het volgende:
Nou, doe je best, bewijs 't tegendeel.
Ik heb wel betere dingen te doen dan wat fact-finding te gaan doen voor rechtse jokersquote:Op maandag 1 januari 2007 23:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom het tegendeel bewijzen? In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dus ga je gang bewijs dat zij persoonlijk verantwoordelijk is voor de doden die ze in haar schoenen geschoven krijgt en waardoor twee mensen het nodig vinden om haar in een oudjaarsconferance compleet af te zeiken.
Dat afzeiken hoort er nu eenmaal bij, geen enkel probleem mee, maar als mensen nadien werkelijk gaan geloven dat iemand doden op zijn/haar geweten heeft en dus de oorzaak is van dit dan is het verhaal even anders .quote:Op maandag 1 januari 2007 23:33 schreef Martijn_77 het volgende:
om haar in een oudjaarsconferance compleet af te zeiken.
Heeft De Vries zijn ambtenaren gelijk gedekt destijds?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:35 schreef Monidique het volgende:
Die gevangenisbrand? Verdonk is net zo verantwoordelijk voor die doden, als Klaas de Vries was voor de doden die gevallen zijn toen dat café in Volendam vlam vatte.
Tja dit topic kan ik net zo goed in [VBL] plaatsen. Iedereen loopt hier toch al te pronken met zijn/haar politieke kleuren alsof het een voetbalwedstrijd is. En het leukste is dat Verdonk nog niet eens op het voetbalveldje staat, ze is namelijk al weggefloten.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef gronk het volgende:
In de NRC stond laatst dat Verdonk als geen ander de maatschappij verdeelt; je bent voor haar, of tegen haar. Dat blijkt maar weer eens in dit topic. Tot nog toe ieder verdonk-topic wat ik gezien heb eindigde in een links/rechts bash.
O, dat weet ik niet. Het zou ook kunnen dat iemand anders MiBiZa was, trouwens, maar goed... dekken is achteraf. Je kunt iemand dan verwijten slecht ermee omgegaan te zijn, maar niet die doden.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft De Vries zijn ambtenaren gelijk gedekt destijds?
Ja, in tegenstelling tot al die andere topics op fok.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef gronk het volgende:
[..]
In de NRC stond laatst dat Verdonk als geen ander de maatschappij verdeelt; je bent voor haar, of tegen haar. Dat blijkt maar weer eens in dit topic. Tot nog toe ieder verdonk-topic wat ik gezien heb eindigde in een links/rechts bash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |