Vond Guido af en toe een beetje leuk. Lang niet zo leuk als Theo in elk geval, maar toch wel om aan te zien.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind guido ook helemaal niet leuk.
waarom hebben wij theo niet als conferance laten zien?
of waarom hebben wij geen dane cook rondlopen. kut l&j kut guido, bijna allemaal zijn ze kut.
In een gestolen Heerenveen-shirt?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik doe volgend jaar de oudjaarsconference wel
mag ik dan de inkopper zijn? jij geeft zo heerlijk aan.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik doe volgend jaar de oudjaarsconference wel
Idd, dit hoort absoluut niét in NWSquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag ik dan de inkopper zijn? jij geeft zo heerlijk aan.
for your record. mijn opmerking was niet erotisch bedoeld.quote:
sex is zo 2006quote:Op maandag 1 januari 2007 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
for your record. mijn opmerking was niet erotisch bedoeld.![]()
quote:
Voila, het probleem met Verdonk-fans in een notendop perfect geillustreerd door jouw post.quote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Makkelijk hoor, de enige vrouw die zich aan de wet houdt bashen.
Sorry, het gaat om de juiste woorden op het examen, dus geen gepiep, nu is het te laat. Wij flikkeren jou vandaag op het vliegtuig naar Mogadishu.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel natuurlijk die gekleurde Dolf, Jansen of hoe ie ook heet. Alcohol is nog niet uitgewerkt.
Meneer, er bestaat helemaal geen gekleurde dolf of jansen. Wij denken dat u liegt, om in nederland te blijven. Zou u leugenaars toelaten in nederland?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:04 schreef Hathor het volgende:
Ik bedoel natuurlijk die gekleurde Dolf, Jansen of hoe ie ook heet. Alcohol is nog niet uitgewerkt.
Ik denk dat ze daardoor volgend jaar de show niet zulllen doenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dan een keer gaan nadenken.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Makkelijk hoor, de enige vrouw die zich aan de wet houdt bashen.
dat denk ik ook. zeker gezien alle kritiek en volstrekte humorloosheid.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daardoor volgend jaar de show niet zulllen doen
Vergis je niet. Rita's ego is levensgroot, ik denk dat zoiets haar meer doet dan ze zelf toe zal willen geven.quote:Op zondag 31 december 2006 23:28 schreef Lemmeb het volgende:
Nou daar gaat Rita echt wakker van liggen!
Daarom is het ook zo leuk. Zeker die racistische broer van haar zal hebben zitten vloekenquote:Op maandag 1 januari 2007 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergis je niet. Rita's ego is levensgroot, ik denk dat zoiets haar meer doet dan ze zelf toe zal willen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |