Jij hebt de conference blijkbaar niet gezienquote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Makkelijk hoor, de enige vrouw die zich aan de wet houdt bashen.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:21 schreef Snotslak het volgende:
De reden dat dit stuk in deze cathegorie is geplaatst is dat er mogelijk juridische gevolgen voort kunnen komen uit de uitspraken van dhr. Sibbel. Daarom: you hear it first!!!
Waarom zouden ze hiervoor vervolgd kunnen worden?quote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Snotslak het volgende:
Op het moment van dit schrijven is nog niet bekend welke reacties de conference in Den Haag zal opwekken. Ook is nog niet bekend of Sibbel en Jansen vervolgd zullen worden.
(Sluiting 31 december 2006, 23:12h)
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hiervoor vervolgd kunnen worden?
Als je de zienswijze van Verdonk hebt dan zal deze redenering wel opgaan. Ofzo.quote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Makkelijk hoor, de enige vrouw die zich aan de wet houdt bashen.
Wat is de definitie van goed hè... Als dat alleen betekent: Zo effectief mogelijk de opgestelde regels uitvoeren, ja, dan heb je een punt.quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef longinus het volgende:
Het is altijd een no win situatie voor Rita, doet ze niks wordt ze uitgelachen, doet ze wel wat wordt ze ook uitgelachen.
Het is gewoon populisme om haar zo aan te pakken en de staat zou die Dolf keihard aan mogen pakken.
Niet dat ik een fan ben van Rita maar zij doet haar werk gewoon (iets te) goed.
Nou ja, het Openbaar Ministerie let ook op de kleintjes, zullen we maar zeggen...quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu verlaag jij jezelf tot zijn niveau..... was dat de bedoeling of ben je gewoon kortzichtig?quote:Op zondag 31 december 2006 23:21 schreef axis303 het volgende:
Nee sibbel en die andere mafketel zijn een aanwinst voor de wereld...
Met zijn lelijke kop.
Verdonk is een slecht mens. Zij is echt een slecht mens. Ze is slecht, echt waar.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:49 schreef franske19 het volgende:
Weer een stel linkse wankers, word er moe van. Raoul Heertje is ook al zo'n figuur. Hij verpest "Dit was het nieuws" met z'n typisch links gemekker. Want dat is het enige wat ze kunnen, mekkeren. Misschien moet het hen eens duidelijk gemaakt worden dat het niet meer grappig is als het zestig keer herhaalt wordt.
Als je echt gelijk had zouden ze het wel merken aan hun kaartverkopen. Zolang mensen ernaar willen luisteren, wat is dan je punt?quote:Op maandag 1 januari 2007 01:49 schreef franske19 het volgende:
Misschien moet het hen eens duidelijk gemaakt worden dat het niet meer grappig is als het zestig keer herhaalt wordt.
Het wordt hoog tijd dat de woorden beledigen en belediging eens uit het woordenboek der Nederlandse taal worden geschrapt.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:51 schreef _The_General_ het volgende:
Helaas kunnen veel cabaretiers de fijne grens tussen humor en belediging steeds slechter vinden. Ze laten zichzelf hier erg mee kennen. Schande om een democratisch gekozen Minister zo te beledigen.Vroeger stond hiervoor gewoon nog gewoon een straf.
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:50 schreef Ericr het volgende:
Ja en die linkse Koefnoen rukkers vielen Rita ook al aan, het is een schande!! Damm wat een rechts gejank weer, het is het einde van het jaar. Iedereen gaat op de schop, dat hoort er bij.
Ik zeg: ophangenquote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Snotslak het volgende:
Ook is nog niet bekend of Sibbel en Jansen vervolgd zullen worden.
Maar lelijke mensen topique's zijn ontzettend 2007.quote:Op maandag 1 januari 2007 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg: ophangen
Verdonk-topics zijn zo 2006![]()
dat heb ik altijd bij Lebbis en Jansen.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond het ook een matige poging om humoristisch te zijn.
true. twee vieze afakrakers zijn het.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik altijd bij Lebbis en Jansen.
quote:Op maandag 1 januari 2007 10:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
true. twee vieze afakrakers zijn het.
tsja.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Verdonk zit nu te studeren op de HOVO-onderwijsmaatregelen![]()
![]()
Heb nog geen glimlach op m'n smoel gehad.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond het ook een matige poging om humoristisch te zijn. maar goed zij weer een erectie.
en dan te bedenken dat ik dacht dat we met seth een absoluut dieptepunt hadden bereikt.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb nog geen glimlach op m'n smoel gehad.
Ze gingen wel erg ver met het klagen![]()
Da's nou die fantastische vrijheid van meningsuiting. Die is er voor jou, en voor mij. En voor Lebbis en Janssen. Kneus.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:51 schreef _The_General_ het volgende:
Helaas kunnen veel cabaretiers de fijne grens tussen humor en belediging steeds slechter vinden. Ze laten zichzelf hier erg mee kennen. Schande om een democratisch gekozen Minister zo te beledigen.Vroeger stond hiervoor gewoon nog gewoon een straf.
Ow, dus mensen bij schiphol laten verbranden is beleid.quote:Op maandag 1 januari 2007 09:56 schreef Suko het volgende:
En waar ik echt een pesthekel aan heb is die ozo popi-jopi politieke correctheid van de diverse grappenmakers, het hakketakken op iemand die gewoon het beleid uitvoert.
Rita slaapt altijd.quote:Op zondag 31 december 2006 23:28 schreef Lemmeb het volgende:
Nou daar gaat Rita echt wakker van liggen!
ja want rita heeft met een aansteker lopen spelen. ach laat ook maar...quote:Op maandag 1 januari 2007 11:00 schreef gronk het volgende:
[..]
Ow, dus mensen bij schiphol laten verbranden is beleid.![]()
Wat dacht je van smaad en belediging? Ik vind het vrij ver gaan en ik kan mij voorstellen dat Verdonk hier juridische stappen tegen zou willen ondernemen. Denk eens na.quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:51 schreef _The_General_ het volgende:
Adequaat mensen, adequaatquote:Op maandag 1 januari 2007 11:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja want rita heeft met een aansteker lopen spelen. ach laat ook maar...![]()
Dan ben ik benieuwd wanneer Marijnissen een paar Fokkertjes gaat vervolgen vanwege hun 'humoristische' gewoonte hem 'Maorijnissen' te noemen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:01 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wat dacht je van smaad en belediging? Ik vind het vrij ver gaan en ik kan mij voorstellen dat Verdonk hier juridische stappen tegen zou willen ondernemen. Denk eens na.
ik ben het hartgrondig eens met zijn stukje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |