Jij hebt de conference blijkbaar niet gezienquote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Makkelijk hoor, de enige vrouw die zich aan de wet houdt bashen.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:21 schreef Snotslak het volgende:
De reden dat dit stuk in deze cathegorie is geplaatst is dat er mogelijk juridische gevolgen voort kunnen komen uit de uitspraken van dhr. Sibbel. Daarom: you hear it first!!!
Waarom zouden ze hiervoor vervolgd kunnen worden?quote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Snotslak het volgende:
Op het moment van dit schrijven is nog niet bekend welke reacties de conference in Den Haag zal opwekken. Ook is nog niet bekend of Sibbel en Jansen vervolgd zullen worden.
(Sluiting 31 december 2006, 23:12h)
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hiervoor vervolgd kunnen worden?
Als je de zienswijze van Verdonk hebt dan zal deze redenering wel opgaan. Ofzo.quote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Makkelijk hoor, de enige vrouw die zich aan de wet houdt bashen.
Wat is de definitie van goed hè... Als dat alleen betekent: Zo effectief mogelijk de opgestelde regels uitvoeren, ja, dan heb je een punt.quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef longinus het volgende:
Het is altijd een no win situatie voor Rita, doet ze niks wordt ze uitgelachen, doet ze wel wat wordt ze ook uitgelachen.
Het is gewoon populisme om haar zo aan te pakken en de staat zou die Dolf keihard aan mogen pakken.
Niet dat ik een fan ben van Rita maar zij doet haar werk gewoon (iets te) goed.
Nou ja, het Openbaar Ministerie let ook op de kleintjes, zullen we maar zeggen...quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu verlaag jij jezelf tot zijn niveau..... was dat de bedoeling of ben je gewoon kortzichtig?quote:Op zondag 31 december 2006 23:21 schreef axis303 het volgende:
Nee sibbel en die andere mafketel zijn een aanwinst voor de wereld...
Met zijn lelijke kop.
Verdonk is een slecht mens. Zij is echt een slecht mens. Ze is slecht, echt waar.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:49 schreef franske19 het volgende:
Weer een stel linkse wankers, word er moe van. Raoul Heertje is ook al zo'n figuur. Hij verpest "Dit was het nieuws" met z'n typisch links gemekker. Want dat is het enige wat ze kunnen, mekkeren. Misschien moet het hen eens duidelijk gemaakt worden dat het niet meer grappig is als het zestig keer herhaalt wordt.
Als je echt gelijk had zouden ze het wel merken aan hun kaartverkopen. Zolang mensen ernaar willen luisteren, wat is dan je punt?quote:Op maandag 1 januari 2007 01:49 schreef franske19 het volgende:
Misschien moet het hen eens duidelijk gemaakt worden dat het niet meer grappig is als het zestig keer herhaalt wordt.
Het wordt hoog tijd dat de woorden beledigen en belediging eens uit het woordenboek der Nederlandse taal worden geschrapt.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:51 schreef _The_General_ het volgende:
Helaas kunnen veel cabaretiers de fijne grens tussen humor en belediging steeds slechter vinden. Ze laten zichzelf hier erg mee kennen. Schande om een democratisch gekozen Minister zo te beledigen.Vroeger stond hiervoor gewoon nog gewoon een straf.
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:50 schreef Ericr het volgende:
Ja en die linkse Koefnoen rukkers vielen Rita ook al aan, het is een schande!! Damm wat een rechts gejank weer, het is het einde van het jaar. Iedereen gaat op de schop, dat hoort er bij.
Ik zeg: ophangenquote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Snotslak het volgende:
Ook is nog niet bekend of Sibbel en Jansen vervolgd zullen worden.
Maar lelijke mensen topique's zijn ontzettend 2007.quote:Op maandag 1 januari 2007 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg: ophangen
Verdonk-topics zijn zo 2006![]()
dat heb ik altijd bij Lebbis en Jansen.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond het ook een matige poging om humoristisch te zijn.
true. twee vieze afakrakers zijn het.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik altijd bij Lebbis en Jansen.
quote:Op maandag 1 januari 2007 10:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
true. twee vieze afakrakers zijn het.
tsja.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Verdonk zit nu te studeren op de HOVO-onderwijsmaatregelen![]()
![]()
Heb nog geen glimlach op m'n smoel gehad.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond het ook een matige poging om humoristisch te zijn. maar goed zij weer een erectie.
en dan te bedenken dat ik dacht dat we met seth een absoluut dieptepunt hadden bereikt.quote:Op maandag 1 januari 2007 10:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb nog geen glimlach op m'n smoel gehad.
Ze gingen wel erg ver met het klagen![]()
Da's nou die fantastische vrijheid van meningsuiting. Die is er voor jou, en voor mij. En voor Lebbis en Janssen. Kneus.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:51 schreef _The_General_ het volgende:
Helaas kunnen veel cabaretiers de fijne grens tussen humor en belediging steeds slechter vinden. Ze laten zichzelf hier erg mee kennen. Schande om een democratisch gekozen Minister zo te beledigen.Vroeger stond hiervoor gewoon nog gewoon een straf.
Ow, dus mensen bij schiphol laten verbranden is beleid.quote:Op maandag 1 januari 2007 09:56 schreef Suko het volgende:
En waar ik echt een pesthekel aan heb is die ozo popi-jopi politieke correctheid van de diverse grappenmakers, het hakketakken op iemand die gewoon het beleid uitvoert.
Rita slaapt altijd.quote:Op zondag 31 december 2006 23:28 schreef Lemmeb het volgende:
Nou daar gaat Rita echt wakker van liggen!
ja want rita heeft met een aansteker lopen spelen. ach laat ook maar...quote:Op maandag 1 januari 2007 11:00 schreef gronk het volgende:
[..]
Ow, dus mensen bij schiphol laten verbranden is beleid.![]()
Wat dacht je van smaad en belediging? Ik vind het vrij ver gaan en ik kan mij voorstellen dat Verdonk hier juridische stappen tegen zou willen ondernemen. Denk eens na.quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:51 schreef _The_General_ het volgende:
Adequaat mensen, adequaatquote:Op maandag 1 januari 2007 11:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja want rita heeft met een aansteker lopen spelen. ach laat ook maar...![]()
Dan ben ik benieuwd wanneer Marijnissen een paar Fokkertjes gaat vervolgen vanwege hun 'humoristische' gewoonte hem 'Maorijnissen' te noemen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:01 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wat dacht je van smaad en belediging? Ik vind het vrij ver gaan en ik kan mij voorstellen dat Verdonk hier juridische stappen tegen zou willen ondernemen. Denk eens na.
ik ben het hartgrondig eens met zijn stukje.quote:
Die mensen hebben het er zelf naar gemaakt anders. Zelfs die kinderen in de cel, want neem bijvoorbeeld die Taida... één grote oplichtster was het. Afvoeren die hap.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:15 schreef Yi-Long het volgende:
Dat honderden/duizenden mensen op straat gezet worden omdat ze als illegaal bestempeld zijn, en dat mensen uitgezet worden naar Congo en Iran... en dat mensen levend verbranden omdat een gevangenis voor illegalen totaal niet aan de veiligheidsdiensten voldoet, en dat er kinderen in de cel zitten... dat vinden jullie niet erg...
quote:Op maandag 1 januari 2007 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel positief het nieuwe jaar in
Da's gewoon een typfout omdat de a en de o zo dicht naast elkaar op het toetsenbord zittenquote:Op maandag 1 januari 2007 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wanneer Marijnissen een paar Fokkertjes gaat vervolgen vanwege hun 'humoristische' gewoonte hem 'Maorijnissen' te noemen.
waarom? Het was namelijk Hans die het zei.quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef longinus het volgende:
Het is gewoon populisme om haar zo aan te pakken en de staat zou die Dolf keihard aan mogen pakken.
En dít wordt dan beweerd door de enige twee mensen in Nederland die nóg lelijker zijn dan Verdonk?!quote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Snotslak het volgende:
Amsterdam - Hans Sibbel heeft in zijn oudejaarsconference van 2006, samen met Dolf Jansen keihard uitgehaald naar Rita Verdonk. "Ik kan mij niet voorstellen dat Rita Verdonk voortkwam uit de liefde tussen twee mensen. Rita verdonk is het product van parthenogenese, zoals hagedissen het doen. Ooit is daar iets gebeurt en daaruit kwam een gezwel voort dat wat ongebreideld voortwoekerde en daaruit kwam Rita op een gegeven moment uit."
Dolf is de minst aantrekkelijkste van de tweequote:Op maandag 1 januari 2007 11:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom? Het was namelijk Hans die het zei.
Ze is niet in functie beledigd, dus waarom moet ik via de belastingen de proceskosten betalen?quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef longinus het volgende:
Niet dat ik een fan ben van Rita maar zij doet haar werk gewoon (iets te) goed.
hey ff tussen ons. dwerg is nu de fokker van de weekquote:Op maandag 1 januari 2007 11:09 schreef SCH het volgende:
Ik vond het nog vrij mild eigenlijk.
Wat had je dan te grof gevonden?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:09 schreef SCH het volgende:
Volgens mij vergeet je dan nog de intentie van de zender.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:14 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat de woorden beledigen en belediging eens uit het woordenboek der Nederlandse taal worden geschrapt.
Ik zeg het nog één keer.
EEN BELEDIGING KAN *NIET* BESTAAN ZONDER BELEDIGDE
Knoop dat GOED in je oren
Het woord beledigde mag van mij nog slechts tijdelijk in het woordenboek blijven staan. De betekenis hiervan zou vervolgens moeten zijn: iemand die een voor zichzelf NEGATIEVE BETEKENIS GEEFT aan een mening of uiting van iemand anders
Ik bedoel, als ik jou beledig, wat zorgt er dan precies voor dat je beledigd bent? Zijn het slechts de geluidsgolven welke uit mijn mond voortkomen en tot je oren geraken (iets waar je niets aan kunt doen), of is het de verwerking van deze geluidsgolven door je hersenen en de betekenis die je er ZELF aan geeft? (iets waar je wel wat aan kunt doen)
quote:Op maandag 1 januari 2007 11:18 schreef Sidekick het volgende:
Een niet al te gelukte poging tot humor middels belediging en aanhangers van een profeet persoon die over te lange tenen beschikken. Het komt me bekend voor.
M'n eerste goede daad dit jaar, het een keer eenSCH zijn met SCHquote:Op maandag 1 januari 2007 11:09 schreef SCH het volgende:
Dus dat verhaal over parthenogenese is echt waar?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:18 schreef Sidekick het volgende:
Een niet al te gelukte poging tot humor middels belediging en aanhangers van een profeet persoon die over te lange tenen beschikken. Het komt me bekend voor.
Net zo waar als een tulbandvormige bom.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Dus dat verhaal over parthenogenese is echt waar?
Volgens mij om dezelfde reden waarom ik naar Fox News kijk. Hoewel, niet helemaal; ik ga daar geen serieuze berichten over posten. Op de een of andere manier ontbreekt het die rechtse rukkers aan relativeringsvermogen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
Waarom kijken al die rechtse rukkertjes eigenlijk naar Lebbis en Jansen, terwijl ze er geen ruk aanvinden? Een vorm van zelfkastijding?
We hebben het opgenomen. Maar ik zit er nu aan te denken om maar niet te kijken. Wat ik in de OP lees, gaat wel erg ver. Daarmee raak je niet alleen Rita, maar ook haar ouders. En dat is gewoon te grof. Ik houd van goed cabaret, maar daar schaar ik zulke vuilspuierij niet onder.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
Waarom kijken al die rechtse rukkertjes eigenlijk naar Lebbis en Jansen, terwijl ze er geen ruk aanvinden? Een vorm van zelfkastijding?
Waarom ANDERE mensen dingen doen is in deze niet relevant. Dus gewoon LINKS dan wel RECHTS laten liggen. Tenzij je geinteresseerd bent in de medemens, zoals ik, dan kan je vragen "Pardon, meneer, kan ik u ergens mee van dienst zijn?".quote:Op maandag 1 januari 2007 11:18 schreef damian5700 het volgende:
Volgens mij vergeet je dan nog de intentie van de zender.
Dolf Brouwers? Die is allang dood, hoor.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Dolf Brouwers een product van is, en van welke planeet in het bijzonder.
quote:Adolphus (Dolf) Brouwers (31 augustus 1912 – 23 september 1997) was een Nederlands operettezanger en komiek. Hij werd op zestigjarige leeftijd ontdekt door Wim T. Schippers en groeide als Sjef van Oekel uit tot hoofdrolspeler in een televisieshow van Schippers en in een reeks stripverhalen, getekend door Theo van den Boogaard.
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dolf Brouwers? Die is allang dood, hoor.
[..]
Incest.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Dolf Brouwers een product van is, en van welke planeet in het bijzonder.
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:08 schreef whosvegas het volgende:
Ik vond ze niet leuk.
Ze probeerde duidelijk hun (linkse) mening op te dringen.
quote:Op maandag 1 januari 2007 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
Jij ook een goed 2007 Gia, en blijf vooral zo postenquote:Op maandag 1 januari 2007 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
We hebben het opgenomen. Maar ik zit er nu aan te denken om maar niet te kijken. Wat ik in de OP lees, gaat wel erg ver. Daarmee raak je niet alleen Rita, maar ook haar ouders. En dat is gewoon te grof. Ik houd van goed cabaret, maar daar schaar ik zulke vuilspuierij niet onder.
Ja, jullie ook veel goeds voor 2007. En ik zal zeker doorgaan!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij ook een goed 2007 Gia, en blijf vooral zo posten
Ik vond de koran ook maar een slecht boek. Geen woord over jezus, en de hele tijd maar geemmer over mohammed, en allah dit en allah zus. Alsof ze me 't moslimgeloof wilden opdringen!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:08 schreef whosvegas het volgende:
Ik vond ze niet leuk.
Ze probeerde duidelijk hun (linkse) mening op te dringen.
Ik klaag je aanquote:Op maandag 1 januari 2007 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
als ik die magere diareejunk zie dan vraag ik me altijd af of er vrouwen zijn die over dat adhdskelet zouden gaan.
kom maar... hey trouwens ik heb nog nergens gehoord dat rita ze wil aanklagen. eerst bashen en dan al bij voorbaat zeggen dat ze daar niet tegen kanquote:
ik hoop dat ze dan een keer gaan nadenken.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:29 schreef _The_General_ het volgende:
Het gastenboek van L&B staat helemaal vol met mensen die het een slechte show vonden !
Nou nouquote:Op maandag 1 januari 2007 12:29 schreef _The_General_ het volgende:
Het gastenboek van L&B staat helemaal vol met mensen die het een slechte show vonden !
L&B? Laurel & Bardy?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:29 schreef _The_General_ het volgende:
fractie leuker. helaas kan ze maar een stem.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:31 schreef SCH het volgende:
De persiflage van Rita bij Koefnoen was wel iets leuker
Mevrouw Ten katequote:Op maandag 1 januari 2007 12:31 schreef SCH het volgende:
De persiflage van Rita bij Koefnoen was wel iets leuker
'Kleine tip kijk eens naar jullie collega Guido op SBS'quote:Op maandag 1 januari 2007 12:29 schreef _The_General_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |