hey ff tussen ons. dwerg is nu de fokker van de weekquote:Op maandag 1 januari 2007 11:09 schreef SCH het volgende:
Ik vond het nog vrij mild eigenlijk.
Wat had je dan te grof gevonden?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:09 schreef SCH het volgende:
Volgens mij vergeet je dan nog de intentie van de zender.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:14 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat de woorden beledigen en belediging eens uit het woordenboek der Nederlandse taal worden geschrapt.
Ik zeg het nog één keer.
EEN BELEDIGING KAN *NIET* BESTAAN ZONDER BELEDIGDE
Knoop dat GOED in je oren
Het woord beledigde mag van mij nog slechts tijdelijk in het woordenboek blijven staan. De betekenis hiervan zou vervolgens moeten zijn: iemand die een voor zichzelf NEGATIEVE BETEKENIS GEEFT aan een mening of uiting van iemand anders
Ik bedoel, als ik jou beledig, wat zorgt er dan precies voor dat je beledigd bent? Zijn het slechts de geluidsgolven welke uit mijn mond voortkomen en tot je oren geraken (iets waar je niets aan kunt doen), of is het de verwerking van deze geluidsgolven door je hersenen en de betekenis die je er ZELF aan geeft? (iets waar je wel wat aan kunt doen)
quote:Op maandag 1 januari 2007 11:18 schreef Sidekick het volgende:
Een niet al te gelukte poging tot humor middels belediging en aanhangers van een profeet persoon die over te lange tenen beschikken. Het komt me bekend voor.
M'n eerste goede daad dit jaar, het een keer eenSCH zijn met SCHquote:Op maandag 1 januari 2007 11:09 schreef SCH het volgende:
Dus dat verhaal over parthenogenese is echt waar?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:18 schreef Sidekick het volgende:
Een niet al te gelukte poging tot humor middels belediging en aanhangers van een profeet persoon die over te lange tenen beschikken. Het komt me bekend voor.
Net zo waar als een tulbandvormige bom.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Dus dat verhaal over parthenogenese is echt waar?
Volgens mij om dezelfde reden waarom ik naar Fox News kijk. Hoewel, niet helemaal; ik ga daar geen serieuze berichten over posten. Op de een of andere manier ontbreekt het die rechtse rukkers aan relativeringsvermogen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
Waarom kijken al die rechtse rukkertjes eigenlijk naar Lebbis en Jansen, terwijl ze er geen ruk aanvinden? Een vorm van zelfkastijding?
We hebben het opgenomen. Maar ik zit er nu aan te denken om maar niet te kijken. Wat ik in de OP lees, gaat wel erg ver. Daarmee raak je niet alleen Rita, maar ook haar ouders. En dat is gewoon te grof. Ik houd van goed cabaret, maar daar schaar ik zulke vuilspuierij niet onder.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
Waarom kijken al die rechtse rukkertjes eigenlijk naar Lebbis en Jansen, terwijl ze er geen ruk aanvinden? Een vorm van zelfkastijding?
Waarom ANDERE mensen dingen doen is in deze niet relevant. Dus gewoon LINKS dan wel RECHTS laten liggen. Tenzij je geinteresseerd bent in de medemens, zoals ik, dan kan je vragen "Pardon, meneer, kan ik u ergens mee van dienst zijn?".quote:Op maandag 1 januari 2007 11:18 schreef damian5700 het volgende:
Volgens mij vergeet je dan nog de intentie van de zender.
Dolf Brouwers? Die is allang dood, hoor.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Dolf Brouwers een product van is, en van welke planeet in het bijzonder.
quote:Adolphus (Dolf) Brouwers (31 augustus 1912 – 23 september 1997) was een Nederlands operettezanger en komiek. Hij werd op zestigjarige leeftijd ontdekt door Wim T. Schippers en groeide als Sjef van Oekel uit tot hoofdrolspeler in een televisieshow van Schippers en in een reeks stripverhalen, getekend door Theo van den Boogaard.
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dolf Brouwers? Die is allang dood, hoor.
[..]
Incest.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Dolf Brouwers een product van is, en van welke planeet in het bijzonder.
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:08 schreef whosvegas het volgende:
Ik vond ze niet leuk.
Ze probeerde duidelijk hun (linkse) mening op te dringen.
quote:Op maandag 1 januari 2007 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |