Vond Guido af en toe een beetje leuk. Lang niet zo leuk als Theo in elk geval, maar toch wel om aan te zien.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind guido ook helemaal niet leuk.
waarom hebben wij theo niet als conferance laten zien?
of waarom hebben wij geen dane cook rondlopen. kut l&j kut guido, bijna allemaal zijn ze kut.
In een gestolen Heerenveen-shirt?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik doe volgend jaar de oudjaarsconference wel
mag ik dan de inkopper zijn? jij geeft zo heerlijk aan.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik doe volgend jaar de oudjaarsconference wel
Idd, dit hoort absoluut niét in NWSquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag ik dan de inkopper zijn? jij geeft zo heerlijk aan.
for your record. mijn opmerking was niet erotisch bedoeld.quote:
sex is zo 2006quote:Op maandag 1 januari 2007 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
for your record. mijn opmerking was niet erotisch bedoeld.![]()
quote:
Voila, het probleem met Verdonk-fans in een notendop perfect geillustreerd door jouw post.quote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Makkelijk hoor, de enige vrouw die zich aan de wet houdt bashen.
Sorry, het gaat om de juiste woorden op het examen, dus geen gepiep, nu is het te laat. Wij flikkeren jou vandaag op het vliegtuig naar Mogadishu.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel natuurlijk die gekleurde Dolf, Jansen of hoe ie ook heet. Alcohol is nog niet uitgewerkt.
Meneer, er bestaat helemaal geen gekleurde dolf of jansen. Wij denken dat u liegt, om in nederland te blijven. Zou u leugenaars toelaten in nederland?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:04 schreef Hathor het volgende:
Ik bedoel natuurlijk die gekleurde Dolf, Jansen of hoe ie ook heet. Alcohol is nog niet uitgewerkt.
Ik denk dat ze daardoor volgend jaar de show niet zulllen doenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dan een keer gaan nadenken.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:20 schreef longinus het volgende:
Makkelijk hoor, de enige vrouw die zich aan de wet houdt bashen.
dat denk ik ook. zeker gezien alle kritiek en volstrekte humorloosheid.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daardoor volgend jaar de show niet zulllen doen
Vergis je niet. Rita's ego is levensgroot, ik denk dat zoiets haar meer doet dan ze zelf toe zal willen geven.quote:Op zondag 31 december 2006 23:28 schreef Lemmeb het volgende:
Nou daar gaat Rita echt wakker van liggen!
Daarom is het ook zo leuk. Zeker die racistische broer van haar zal hebben zitten vloekenquote:Op maandag 1 januari 2007 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergis je niet. Rita's ego is levensgroot, ik denk dat zoiets haar meer doet dan ze zelf toe zal willen geven.
Ach, als ze rita echt hadden willen jennen, dan hadden ze d'r niet genoemdquote:Op maandag 1 januari 2007 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vergis je niet. Rita's ego is levensgroot, ik denk dat zoiets haar meer doet dan ze zelf toe zal willen geven.
dat bedoel ik. de show was niet bijzonder slim.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:47 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach, als ze rita echt hadden willen jennen, dan hadden ze d'r niet genoemd
Haha. Wel opmerkelijk trouwens dat zoveel rechtse politici van die ontzettend proletarische, LPF-achtige familieleden hebben.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo leuk. Zeker die racistische broer van haar zal hebben zitten vloeken![]()
Ach, liever familie van die rechtse politici als een kwart van de genen van Dolfquote:Op maandag 1 januari 2007 13:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Wel opmerkelijk trouwens dat zoveel rechtse politici van die ontzettend proletarische, LPF-achtige familieleden hebben.
Waar zijn toch de ouderwetse, elitaire salonfascisten gebleven, zoals Engeland bijvoorbeeld kende?
Ja lieverd, help ffquote:Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef SCH het volgende:
Moet ie vol?
Alleen als het moet, niet uit vrije wil omdat ik mij verveel .quote:Op maandag 1 januari 2007 13:56 schreef SCH het volgende:
Jij kan niet hardlopen he
Ik wacht nou al met smart op deeltje II. En III.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:53 schreef Loedertje het volgende:
niet
quote:Op maandag 1 januari 2007 13:56 schreef SCH het volgende:
Jij kan niet hardlopen he
Het gaat er niet om familie te zijn van die rechtse politici, maar juist familie ván die familie.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ach, liever familie van die rechtse politici als een kwart van de genen van Dolf
[afbeelding]
en dan? menselijke hazewindhonden met een gecoupeerd kutje?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:00 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Deze wil kindjes las ik vorige week (als voorpaginanieuws) ergens ...kunnen *we* die niet kruisen met Dolf?
Ik ben principieel tegenstander van het verspreiden van Dolfs genen. Ook met AHA.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:00 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Deze wil kindjes las ik vorige week (als voorpaginanieuws) ergens ...kunnen *we* die niet kruisen met Dolf?
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:03 schreef LXIV het volgende:
Heeft ze trouwens een vriend, of gaat ze zaadshoppen?
Ze schijnt gewoon *in tact * te zijn, er zijn hooguit wat flubberende stukjes afgeknipt las ik laatst ergens.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan? menselijke hazewindhonden met een gecoupeerd kutje?
Nou, als ze dat is dan heeft dat shoppen ook maar weinig zin. Echter betwijfel ik of de stand der medische wetenschap in Somalië hoog genoeg staat om zo'n transformatie te bewerkstelligen.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als mevr eigenlijk van geboorte een mnr is maar zaadhoppen acht ik niet uitgesloten in dit geval.
ik zie nix anders dan positieve reactiesquote:Op maandag 1 januari 2007 12:37 schreef gronk het volgende:
[..]
'Kleine tip kijk eens naar jullie collega Guido op SBS'
mwah met 158 postings kijk ik ff de andere kant op.quote:Op zondag 31 december 2006 23:19 schreef Youssef het volgende:
Wat is dit voor slechte relpoging![]()
Dit hoort gewoon in ONZ, KLB of TV![]()
Al net zo verrassend als dat dat genetische experiment dat Verdonk heet niet steriel bleek te zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
...
Toch wel lief verder, dat ze een nestje bouwen wil en kindjes krijgen. Wie had dat nu ooit verwacht?![]()
Voor wiequote:
Je bent zelf de recordposter in dit topic, dus leg eens uit waarom je het steeds omhoog kickt?quote:
Gaat er toch nog wat over Rita heenquote:Op maandag 1 januari 2007 11:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben het hartgrondig eens met zijn stukje.![]()
als rita slim is laat ze het lekker over zich heen gaan.
Ik dacht zelf meer aan vader en hond, waarschijnlijk een whippet.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef ShaoliN het volgende:
Grappig dat zoiets uit de mond van een nageboorte als die Dolf Jansen moet komen. Misschien is dat wel het product van liefde geweest. Vader en dochter ofzo.
Ook goed mogelijk ja.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan vader en hond, waarschijnlijk een whippet.
Het kwam niet uit zijn mond, maar uit die van Lebbis. Jansen nam het daarna zelfs nog even voor Verdonk op (om haar daarna weer te bashen, maar goed). Ik vind Dolf Jansen vaak wel leuk, maar Lebbis inderdaad een te irritante betweter.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef ShaoliN het volgende:
Grappig dat zoiets uit de mond van een nageboorte als die Dolf Jansen moet komen. Misschien is dat wel het product van liefde geweest. Vader en dochter ofzo.
Da's een compliment voor een cabaretier.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef speknek het volgende:
maar Lebbis inderdaad een te irritante betweter.
Het was niet Dolf maar Hans (Lebbis/Sibbel) die de tirade hield. Dolf kwam daarna met 'Procentueel gezien zou van deze zaal 31 mensen op Verdonk gestemd moeten hebben. Waar zijn die andere 30?' en heeft dus blijkbaar zelf ook op Verdonk gestemd.quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef longinus het volgende:
Het is altijd een no win situatie voor Rita, doet ze niks wordt ze uitgelachen, doet ze wel wat wordt ze ook uitgelachen.
Het is gewoon populisme om haar zo aan te pakken en de staat zou die Dolf keihard aan mogen pakken.
Niet dat ik een fan ben van Rita maar zij doet haar werk gewoon (iets te) goed.
Nee, die ene was die man aan het begin, die 'zweefspijtoptant'.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:31 schreef De_Hertog het volgende:
Wat een hoop typische reacties weer hier. Eerst even iets rechtzetten:
[..]
Het was niet Dolf maar Hans (Lebbis/Sibbel) die de tirade hield. Dolf kwam daarna met 'Procentueel gezien zou van deze zaal 31 mensen op Verdonk gestemd moeten hebben. Waar zijn die andere 30?' en heeft dus blijkbaar zelf ook op Verdonk gestemd.
[...]
Van tact heeft mevrouw anders nog nooit wat begrepen...quote:Op maandag 1 januari 2007 14:07 schreef Loedertje het volgende:
Ze schijnt gewoon *in tact * te zijn, er zijn hooguit wat flubberende stukjes afgeknipt las ik laatst ergens.
Ze moeten van hun moeder.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
Waarom kijken al die rechtse rukkertjes eigenlijk naar Lebbis en Jansen, terwijl ze er geen ruk aanvinden? Een vorm van zelfkastijding?
Is die van gisteren niet te vinden?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:37 schreef bolletje_25 het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=259845&playerName=variatee.player
Hehe.
dat vonden ze in de States nou ook na het vertonen van "submission" bij verschillende gelegenheden zag ik laatst .. dus dan maar de volgende carrière-move, kindjes krijgen ?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Van tact heeft mevrouw anders nog nooit wat begrepen...
Vol= Vol.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:17 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je bent zelf de recordposter in dit topic, dus leg eens uit waarom je het steeds omhoog kickt?
Zeg ik ergens dat dat zo isquote:Op maandag 1 januari 2007 16:19 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Goh, en dat heeft wel nieuwswaarde?
nee dat is geen compliment, die man schaamt zich nu rot om zijn kutoptreden en verkeerde inschatting. en ik gun hem die schaamte wel even.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's een compliment voor een cabaretier.
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:58 schreef moussie het volgende:
[..]
dat vonden ze in de States nou ook na het vertonen van "submission" bij verschillende gelegenheden zag ik laatst .. dus dan maar de volgende carrière-move, kindjes krijgen ?
hopelijk toch niet in nederland, waar het volk zich weer zo gewillig voor het karretje van haar persoonlijke jihad tegen de islam laat spannen ?
SCHei toch uit, hij hoeft zich nergens voor te SCHamenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat is geen compliment, die man schaamt zich nu rot om zijn kutoptreden en verkeerde inschatting. en ik gun hem die schaamte wel even.
Nou, het lijkt me duidelijk dat de vrijheid van meningsuiting niet bedoeld is om de ex-deportatieminister te beledigen. Die is enkel en alleen bedoeld om nare dingen te mogen zeggen over moslims en andere enge mensen. Lijkt me helder.quote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hiervoor vervolgd kunnen worden?
Zijn er meer mensen uitgezet of veel minder mensen binnengekomen dóór haar persoonlijk handelen?quote:
Ik bespeur hier een multiple choice-vraag? Heb ik hulplijnen?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen uitgezet of veel minder mensen binnengekomen dóór haar persoonlijk handelen?
Teringteef nog welquote:Op maandag 1 januari 2007 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
SCHei toch uit, hij hoeft zich nergens voor te SCHamen
SCHaamte hoort bij die teringteef die nu vage onderwijsdossiers mag bestuderen
Dat bankje is duidelijk VOL! D'r uit met de linker!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
Rita als kind (Rechts uiteraard)
Ach, voor mooie, blonde kindjes kan altijd wel plaats gemaakt worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:48 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat bankje is duidelijk VOL! D'r uit met de linker!!!
Beetje respect voor je medemens is jou ook vreemd he.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:26 schreef SCH het volgende:
SCHaamte hoort bij die teringteef die nu vage onderwijsdossiers mag bestuderen
quote:Als iemand kanker verdient is 't Paul Rosenmöller, de hopman van politiekcorrect Nederland; mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, en laat ons dan beluisteren of er enig verschil is in meneers gekwebbel vergeleken met wat er uit kwam voor die Blijde Boodschap.
Laat ons pissen op zijn graf.
Oplichter.
duh, daar gaat het over een links persoon, dan mag het .. dat je dat nou nog niet snaptquote:
hehe, bij dit voorbeeld van economische vluchteling en goudzoeker ben ik idd eenzijdig bevooroordeeld ..quote:Op maandag 1 januari 2007 16:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik zou jou wel de fok!prijs van volledig éénzijdige uitspraken gunnen.
Het mocht juist niet! Alleen had toendertijd niemand het lef om van Gogh aan te pakken vandaar dat hij gewoon zijn gang kon gaan.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:10 schreef moussie het volgende:
[..]
duh, daar gaat het over een links persoon, dan mag het .. dat je dat nou nog niet snapt![]()
Je hebt van die mensen, die roepen het over zich af een compleet ongenuanceerde tirade over zich heen te krijgen.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Beetje respect voor je medemens is jou ook vreemd he.![]()
Dat geld trouwens ook voor Lebbis en Jansen gezien hun uitspraken die in de OP geschetst worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |