Sorry, haar beleid is gebaseerd op wetten welke opgesteld zijn door haar voorgangers en waar de volksvertegenwoordiging het mee eens is. Dus ze kan wel een beleid maken maar ze zal wel binnen de kaders van de wetten dienen te blijven.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
Dat zij beleid uitvoert wil niet per definitie zeggen dat ze goed bezig is. Ik blijf dat een hele zwakke dooddoener vinden: "Ik voer alleen maar beleid uit". Kennlijk heeft ze zelf geen ideeen om beleid te maken![]()
Voor zover we weten zijn daar geen slachtoffers bij gevallen. Maar jij wilt Verdonk natuurlijk zonder proces veroordelenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hou es je kop.
Je weet heus wel dat er gegevens zijn doorgespeeld aan landen die verkeerde intenties hadden met die gegevens. Ga dan niet als een debiel lopen blaten graag.
Nee joh, ze is poeslief en zorgt goed voor iedereen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er dan doodgegaan *door Verdonk* en waar baseer je dat op
Flikker maar op domboquote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik vraag om een concreet antwoord, cijfers/feiten dus graag.
Aan speculaties hebben we weinig m.b.t. deze beschuldigingen.
Niemand heeft haar opgedragen om de olifant in de porceleinkast te zijn. Maar dat is ze niet eens. Ze is een kudde ADHD-buffelsquote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry, haar beleid is gebaseerd op wetten welke opgesteld zijn door haar voorgangers en waar de volksvertegenwoordiging het mee eens is. Dus ze kan wel een beleid maken maar ze zal wel binnen de kaders van de wetten dienen te blijven.
Grapjas, dat heeft Verdonk al eerder gedaan. Ga je ook al zo imbecielig als loddertje posten?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef buachaille het volgende:
[..]
Voor zover we weten zijn daar geen slachtoffers bij gevallen. Maar jij wilt Verdonk natuurlijk zonder proces veroordelen(overigens heeft ze wel een fout gemaakt in die zaak die ze ook later correct hersteld heeft).
Oude![]()
![]()
![]()
dus.
Ach, Rita mag nadenken over de toekomst van het vak tekenen in het middelbaar onderwijsquote:Op maandag 1 januari 2007 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Beetje zwaktebod hier van Aoristus en SCH
In welke krant stond dat?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:00 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Deze wil kindjes las ik vorige week (als voorpaginanieuws) ergens ...kunnen *we* die niet kruisen met Dolf?
Onzin, de islam werd niet anders op de hak genomen dan de christenen of de joden. Prutshuilliequote:Op maandag 1 januari 2007 22:19 schreef PrinceLu het volgende:
De moslims werden ook op de hak genomen, maar volgens mij hadden weinig mensen hier dat door. Ze deden het namelijk bewust politiek correct, met angstige ondertoon. Heel soepel gedaan, met duidelijk statement.
en die kaders van de wet zijn denk ik niet zo strak zoals zij het doet voorkomen. En als het haar echt zou raken, waarom maakt ze dan geen nieuw beleid? Wetten worden continu ingediend of gewijzigd.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry, haar beleid is gebaseerd op wetten welke opgesteld zijn door haar voorgangers en waar de volksvertegenwoordiging het mee eens is. Dus ze kan wel een beleid maken maar ze zal wel binnen de kaders van de wetten dienen te blijven.
Dat klopt wel, je ligt daar altijd onder vuur, voor Kosto was dat zelfs iets te letterlijkquote:Op maandag 1 januari 2007 23:07 schreef Suko het volgende:
Wat raar dat je voor rechts wordt uitgemaakt als je ervoor bent dat de wet wordt uitgevoerd. Overigens zal dat minsterie altijd op de lazer krijgen ongeacht welke kleur dat straks krijgt. Ik ben niet voor Rita Verdonk en ook niet tegen, zij voert het kabinetsbeleid uit maar brengt het af en toe wat lullig naar buiten. Zie verder mijn eerdere post. Ook Aad Kosto (PvdA) kreeg vet op z'n flikker, toendertijd toch links, toen het nog echt links was! Kortom, gezeik zal er altijd zijn.
Omdat je zomaar iets roept zonder dat je daadwerkelijk concrete bewijzen hebt?quote:
Idd, toont weer aan hoe gefundeerd hun post zijn en hoe respectvol een bepaald type mensen over andere mensen denkt die een andere politieke voorkeur hebben dan zij.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Beetje Een gigantisch zwaktebod hier van Aoristus en SCH
Mmm, van 't zelfde.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Grapjas, dat heeft Verdonk al eerder gedaan. Ga je ook al zo imbecielig als loddertje posten?
Waarom denk je dat ik advies aan jou vraag eigenlijk?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Omdat je zomaar iets roept zonder dat je daadwerkelijk concrete bewijzen hebt?
Kun je je niet beter aansluiten bij de club van Maurice de Hond met *de klusjesman heeft het gedaan* hysterie?
Vos heeft bij mijn weten weinig fout gedaan. De procedure voor de Proba Koala is een regeringsbesluit geweest. Verder gaat het redelijk tot goed met de iepenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:11 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mmm, van 't zelfde.
Mevrouw Marijke Vos had als wethouder van Amsterdam na één week in het zadel al meer slachtoffers op haar geweten als Verdonk na 4 jaar minister van integratie en vreemdelingenzaken. Als je dan toch bezig bent met grappen maken over Verdonk dan weet ik er ook nog wel eentje![]()
Tuurlijk en als een minister een regeringsbesluit (lees wet) uitvoert dan doet ze het wel foutquote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef Aoristus het volgende:
Vos heeft bij mijn weten weinig fout gedaan. De procedure voor de Proba Koala is een regeringsbesluit geweest. Verder gaat het redelijk tot goed met de iepen
Waarom zou ik moeten nadenken over iets wat jij kennelijk gewoon uit je duim hebt gezogen?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik advies aan jou vraag eigenlijk?
Je bewijst alleen maar dat je niet kunt nadenken. Misschien is dat een klusje voor degene die je bij wilt brengen, ik ga er geen energie in steken.![]()
Hoor haarquote:Op maandag 1 januari 2007 23:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, toont weer aan hoe gefundeerd hun post zijn en hoe respectvol een bepaald type mensen over andere mensen denkt die een andere politieke voorkeur hebben dan zij.![]()
Ach, Loeder, wat laat je je weer kennen. Tegen beter weten inquote:Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kun je je niet beter aansluiten bij de club van Maurice de Hond met *de klusjesman heeft het gedaan* hysterie?
omdat ik wel het nieuws lees, ex-nieuwsmodquote:Op maandag 1 januari 2007 23:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten nadenken over iets wat jij kennelijk gewoon uit je duim hebt gezogen?
quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
omdat ik wel het nieuws lees, ex-nieuwsmod
Weet jij dan hoeveel mensen er dood zijn dóór Rita Verdonk?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, Loeder, wat laat je je weer kennen. Tegen beter weten in
Ze heeft heel wat op haar geweten.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet jij dan hoeveel mensen er dood zijn dóór Rita Verdonk?
Ik weet het dus écht niet.
Ben je rechts als je wilt weten HOEVEEL mensen er dood zijn door een politici?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
Heerlijk dat die rechtse tokkies zo slecht tegen hun verlies kunnen.
Kijk eens aan!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
..
Verder gaat het redelijk tot goed met de iepen
Alsof zij haar matras in de hens stakquote:Op maandag 1 januari 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft heel wat op haar geweten.
Ik was al geen fan maar na haar reactie op de Schipholbrand ben ik echt het laatste milligrammetje respect verloren.
Concrete bewijzen, schmoncrete bewijzen. Je speelt gewoon het oude, doodsaaie spelletje van 'geef mij een bron', die iemand anders dan met veel tijd en moeite moet opzoeken, waarna je de data uit die bron ontkent, niet voldoende geloofwaardig vindt, of omdat je 't toch al beter wist (PJOmallebrootje is daar 't best voorbeeld van, als zelfverklaard 'statisticus'quote:Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef Loedertje het volgende:
wie tot 10 kan tellen, kan de héle wereld bellen, Loddertje. Misschien heb je daar wat aan. Politici is trouwens meervoud, Verdonk kun je wel betichten van het hebben van een gespleten persoonlijkheid, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ben je rechts als je wilt weten HOEVEEL mensen er dood zijn door een politici?
Beetje vreemde conclusie lijkt mij...
Rechtse huilies denken dat 'vrijheid van meningsuiting' betekent dat 't toegestaan is om rechtse meningen te uiten. 'Linkse' meningen moeten natuurlijk verboden wordenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:54 schreef Againzender het volgende:
Jezus Christus, wat een gezeik over een stukkie cabaret. Of je het leuk vindt, dat is een persoonlijk iets. Ik vind Lebbis & Jansen helemaal niks, en dat is al sinds ik ze zo'n 14 jaar geleden op het podium zag staan.
Maar dit is toch vrijheid van meningsuiting?
Tuurlijk maar geen bron kunnen noemen.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
Ze heeft heel wat op haar geweten.
Ja en dat hoort in TVquote:Op maandag 1 januari 2007 23:25 schreef Drugshond het volgende:
Dit topic ging toch over een oudejaarsconference of ben ik nou gek geworden.
Dat dacht ik dus ook, maar als er 'Verdonk' in de titel staat dan verzuipen sommige mensen weer eens in hun hormonen geloof ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:25 schreef Drugshond het volgende:
In de NRC stond laatst dat Verdonk als geen ander de maatschappij verdeelt; je bent voor haar, of tegen haar. Dat blijkt maar weer eens in dit topic. Tot nog toe ieder verdonk-topic wat ik gezien heb eindigde in een links/rechts bash.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:25 schreef Drugshond het volgende:
Overigens dat geflame over en weer mag ook wel eens ophouden.
Nou, doe je best, bewijs 't tegendeel.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:26 schreef Loedertje het volgende:
Als je keihard durft te beweren dat je zeker weet dat iemand de dood van anderen op zijn of haar geweten heeft dan moet je toch ook wel minimaal metb 1 concreet voorbeeld kunnen komen zonder dat je daarvoor een uur op het internet moet zoeken lijkt mij...
Ze heeft geen enkele dode op haar geweten als gevolg van de uitvoering van haar beleid.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou, doe je best, bewijst 't tegendeel.
Een Journalist als SCH hoeft geen feiten te kennen, die heeft voldoende aan een mening.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ben je rechts als je wilt weten HOEVEEL mensen er dood zijn door een politici?
Beetje vreemde conclusie lijkt mij...
Waarom het tegendeel bewijzen? In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dus ga je gang bewijs dat zij persoonlijk verantwoordelijk is voor de doden die ze in haar schoenen geschoven krijgt en waardoor twee mensen het nodig vinden om haar in een oudjaarsconferance compleet af te zeiken.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef gronk het volgende:
Nou, doe je best, bewijs 't tegendeel.
Ik heb wel betere dingen te doen dan wat fact-finding te gaan doen voor rechtse jokersquote:Op maandag 1 januari 2007 23:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom het tegendeel bewijzen? In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dus ga je gang bewijs dat zij persoonlijk verantwoordelijk is voor de doden die ze in haar schoenen geschoven krijgt en waardoor twee mensen het nodig vinden om haar in een oudjaarsconferance compleet af te zeiken.
Dat afzeiken hoort er nu eenmaal bij, geen enkel probleem mee, maar als mensen nadien werkelijk gaan geloven dat iemand doden op zijn/haar geweten heeft en dus de oorzaak is van dit dan is het verhaal even anders .quote:Op maandag 1 januari 2007 23:33 schreef Martijn_77 het volgende:
om haar in een oudjaarsconferance compleet af te zeiken.
Heeft De Vries zijn ambtenaren gelijk gedekt destijds?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:35 schreef Monidique het volgende:
Die gevangenisbrand? Verdonk is net zo verantwoordelijk voor die doden, als Klaas de Vries was voor de doden die gevallen zijn toen dat café in Volendam vlam vatte.
Tja dit topic kan ik net zo goed in [VBL] plaatsen. Iedereen loopt hier toch al te pronken met zijn/haar politieke kleuren alsof het een voetbalwedstrijd is. En het leukste is dat Verdonk nog niet eens op het voetbalveldje staat, ze is namelijk al weggefloten.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef gronk het volgende:
In de NRC stond laatst dat Verdonk als geen ander de maatschappij verdeelt; je bent voor haar, of tegen haar. Dat blijkt maar weer eens in dit topic. Tot nog toe ieder verdonk-topic wat ik gezien heb eindigde in een links/rechts bash.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |