abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44879191
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44879226
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:33 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Geel gaat samen met Turnhout mee ja. En als ajax naar PSV gaat nemen ze Feyenoord mee
Dat weet ik allemaal niet... Ik volg het belse voetbal niet zo. Ik weet alleen dat er regelmatig mensen uit Turnhout bij ons komen kijken en andersom. Ik dacht dat je dat bedoelde , maar uit je reactie op te maken moet ik naar bed.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44882634
tvp
  zondag 31 december 2006 @ 13:24:40 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44887795
Hopen op een onrustiger 2007, want 2006 viel een beetje tegen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44890102
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:24 schreef M0NTANA het volgende:
Hopen op een onrustiger 2007, want 2006 viel een beetje tegen.
Feijenoord Rotterdam
pi_44893578
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44893690
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:01 schreef Superheld het volgende:
http://rudyfcg.hyves.nl/fotos/34375884/0/oiDd/#

Filmpje van Grunn-Aston villa
Wijf op het eind met der domme vragen
Feijenoord Rotterdam
pi_44893957
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:01 schreef Superheld het volgende:
http://rudyfcg.hyves.nl/fotos/34375884/0/oiDd/#

Filmpje van Grunn-Aston villa
Dat gesprek aan het eind ook .

Wijf: "Die ene gast zat helemaal onder het bloed joh"
Gast: "Ja, vet he"
Wijf: "Maar die was toch van jullie?" .
Gast: "Nee"
Wijf: "Maar hij liep daar gewoon..." .
pi_44894062
Gijs is bezig met oude foto's zo te zien

http://www.kw.nl/~ffp/Foto.htm
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44900371
Iedereen een bijzonder doorgesnoven 2007 toegewenst.

Dat heeft niets met voetbal te maken.

[ Bericht 35% gewijzigd door PizzaSalami op 31-12-2006 21:34:35 ]
Secrets never die. Only people.
pi_44917739
Dat er in 2007 weer eens doden in Nederland vallen
  maandag 1 januari 2007 @ 17:20:01 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44917790
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:18 schreef DeVinger het volgende:
Dat er in 2007 weer eens doden in Nederland vallen
Vannacht al een paar.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 1 januari 2007 @ 17:24:10 #13
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44917880
Kijktip

Sinds WO II waren er nooit meer zoveel Britten in Duitsland als tijdens de afgelopen WK. Met verborgen camera's werd het gewelddadige gedrag van de Britse hooligans van dichtbij vastgelegd.

De uitzending is op dinsdag 2 januari 2007 op Tien en begint om 21.30 uur.
pi_44917947
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Iedereen een bijzonder doorgesnoven 2007 toegewenst.

Dat heeft niets met voetbal te maken.
Randverschijnselen wel natuurlijk
Feijenoord Rotterdam
pi_44918441
tvp
pi_44919635
tvp
  maandag 1 januari 2007 @ 18:33:43 #17
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44919645
tvp
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44920447
tvps worden verwijderd.
  maandag 1 januari 2007 @ 19:02:19 #19
139407 jorienvdherik
pi_44920468
vandaag niet
pi_44930589
Morgen maar ff Tien kijken

het progamma "Voetbaltuig!". , 21.30 zie hierboven
  dinsdag 2 januari 2007 @ 01:15:45 #21
139407 jorienvdherik
pi_44932716
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen maar ff Tien kijken

het progamma "Voetbaltuig!". , 21.30 zie hierboven
Ja zekers
pi_44932823
Is dat niet die Panorama Docu van de BBC in delen geknipt?
pi_44935644
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dat niet die Panorama Docu van de BBC in delen geknipt?
effe voor de zekerheid op de site van tien gekeken :
quote:
Tijdens het WK in Duitsland werd het geweld van Britse hooligans met verborgen camera's van dichtbij vastgelegd.
Dus het lijkt er wel op , ik had andere dingen gelezen , maar misschien komt dat nog
pi_44935656
die docu van de BBC viel ook tegen trouwens, ze volgden alleen een paar puisterige pubers, verder weinig actie behalve wat dronken terrastaferelen. Ik sla hem dus maar over deze keer.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:46:24 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44936797
In Nederland was het een rustig jaar volgens mij.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_44937522
Die docu was kut
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:48:34 #27
139407 jorienvdherik
pi_44954641
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
Die docu was kut
wel tof is nu bezig. als die engesle aangevallen worden in een cafe waar ze zitten. komen de hell angels
pi_44956734
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:18 schreef Superheld het volgende:
Gijs is bezig met oude foto's zo te zien

http://www.kw.nl/~ffp/Foto.htm
Altijd leuk als Gijs z'n siteje weer eens update
pi_44961793

Feijenoord Rotterdam
pi_44964497

Goede actie foto!
pi_44970609
quote:
Betaald voetbal legt vinger op zere plek

door onze Telesportredactie

ZEIST - Het betaalde voetbal kiest voor vingerafdrukken om ongewenste bezoekers uit het stadion te weren. Begin februari start een proefproject bij Ajax, Feyenoord en Vitesse. Diverse personen zullen, hoewel geregistreerd als 'niet welkom', trachten de stadions van deze clubs te betreden. Er is een vaste en mobiele toepassing terwijl de toets, die een half jaar duurt, gericht is op de risicovakken.

Manager competitiezaken Bert van Oostveen benadrukt dat het niet de bedoeling is dat alle toeschouwers een vingerafdruk afgeven. ,,De gewone bezoeker heeft geen last, zij hoeft geen vingerafdruk af te geven. Het is een dadergerichte methode. Heeft iemand een stadionverbod dan zullen we een vingerafdruk nemen en die in een database opslaan. Zien we zo iemand bij het stadion dan kunnen we middels een vingerafdruk bekijken of hij wel of geen stadionverbod heeft en maatregelen nemen. We zullen binnenkort met de overheid in gesprek treden om te bekijken in welke mate zij een bijdrage kan leveren aan het verzamelen van de vingerafdrukken."

Als de pilot een succes is, wordt de methode ingevoerd. Met de totale invoering zal zo'n vier miljoen euro gemoeid zijn. De vingerafdruk is de snelste, goedkoopste en betrouwbaarste methode ten opzichte van gezichtsherkenning (onbetrouwbaar) en irisscan (langzaam). Samen met een voetbalwet moet deze methode ervoor zorgen dat mensen met een stadionverbod ook daadwerkelijk niet meer binnenkomen.
pi_44970719
Er komt een voetbalwet dus, als ik de laatste zin moet geloven?
pi_44971617
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:41 schreef DeVinger het volgende:
Er komt een voetbalwet dus, als ik de laatste zin moet geloven?
Maar als er een voetbalwet komt met die verplichte meldingsplicht, dan is heel die vingerafdrukzooi toch niet nodig?
Feijenoord Rotterdam
pi_44971648
Nee daarom vraag ik het ook idd
pi_44972094
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:13 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Maar als er een voetbalwet komt met die verplichte meldingsplicht, dan is heel die vingerafdrukzooi toch niet nodig?
Krijg een tijdje geleden een brief van Feyenoord, of ik mee wilde doen met een pilot, weet eigenlijk alleen niet meer wat voor een, was volgens mij irisscan. brief heb ik uiteraard gelijk verscheurd.
pi_44998497
quote:
Kentekenregistratie

Hoera. Er is weer een manier gevonden om het supporters nóg lastiger te maken hun club achterna te reizen. Voor de uitwedstrijd tegen Vitesse moeten FC Groningen-supporters namelijk van tevoren het kenteken van hun auto en hun rijbewijs laten registreren als ze gebruik willen maken van de autocombi. De zoveelste pesterij van de beleidsbepalers en de clubs werken er willoos aan mee.

Alsof supporters de afgelopen jaren nog niet genoeg achterlijke regeltjes hebben moeten slikken, komt de politie van Arnhem opeens aan met het fenomeen kentekenregistratie. Omdat men precies wil weten hoeveel en welke supporters er komen. Op zich is dat begrijpelijk, want uiteraard wil men graag weten wat voor vlees men in de kuip heeft. Maar je zou denken dat men zich -zelfs letterlijk- al een aardig beeld kan vormen van de supporters die de moeite nemen hun club achterna te reizen. Kaarten voor de autocombi kunnen namelijk alleen gekocht worden op vertoon van een (Seizoen)ClubCard - met fotoregistratie! En dus weet men meteen met welke supporter men te maken heeft. Compleet met naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, geboortedatum en als klap op de vuurpijl ook nog zijn pasfoto.

Die pasfoto wordt bovendien ook nog eens gecontroleerd op een parkeerplaats bij Terwolde, waar de deelnemers aan de autocombi hun omwisselbiljet moeten omwisselen voor een toegangsbewijs. Ook daar dus nog een extra 'controlepunt' op de identiteit van supporters. Maar dat is voor de politie van Arnhem allemaal nog niet genoeg. Die domme Gelderse dienders hebben ook nog de gegevens van het rijbewijs van de chauffeur en het kenteken van zijn auto nodig, want anders weten ze kennelijk nog niet met wie ze te maken hebben.

Dat men het in Arnhem niet zo heeft op supporters (van welke club dan ook) en in het Gelderse politiestaatje een vreemd soort zwalkbeleid voert, is al jaren duidelijk. Daar kunnen we in Groningen ook over meepraten. Een aantal jaren geleden legde men plotseling een verplichte buscombi op, terwijl daar tijdens de voorbesprekingen andere afspraken over waren gemaakt. Een seizoen later konden supporters van FC Groningen wel 'gewoon' op eigen vervoer afreizen en ook het seizoen leek dat weer vrij normaal te kunnen gebeuren. Er werden echter allerlei supporters van de weg geplukt en zogenaamd preventief op de video gezet. Dat kan kennelijk zomaar in Nederland. In ieder geval in Arnhem.

Later op de avond werd ook nog een complete stadsbus vol met FC Groningen-supporters richting het politiebureau gereden en de hele avond vastgehouden. Omdat 1 supporter zich had misdragen. Ook dat kan kennelijk zomaar in Nederland. In Arnhem sluit men dan liever ook nog 50 onschuldige supporters op, voor de zekerheid zeg maar. En omdat het dus allemaal zo vreselijk uit de hand was gelopen, niet in de laatste plaats door het optreden van de Arnhemse politie zelf, was er vorig jaar weer een verplichte combi van kracht. Met fotoregistratie uiteraard, want daar zijn we nou eenmaal dol op.

Dit seizoen wil men in Arnhem de autocombi dus weer proberen. Heel mooi natuurlijk, maar dan moet iedereen opeens wel even braaf zijn rijbewijs en kenteken laten registreren. Hoezo dan? Hebben supporters zich de afgelopen jaren nog niet genoeg geregistreerd, tot aan de fotoregistratie aan toe? Totaal overbodig kortom. En wat gebeurt er eigenlijk met die gegevens? Het is niet vreemd om te veronderstellen dat de overijverige dienders in Arnhem de boel doorspelen aan andere korpsen met alle vervelende gevolgen van dien. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Steeds weer probeert men allerlei drempels op te werpen voor goedwillende supporters. Wat is de volgende stap? Op de dag van de wedstrijd een potje ochtendurine inleveren bij Oom Agent? Een elektronisch halsbandje dat geactiveerd wordt op de wedstrijddag? Of gaan we misschien speciale supporterschips implanteren? Nee, het moet maar eens afgelopen zijn met dit gedoe. Meewerken aan dit soort totaal overbodige regelingen zal er alleen maar voor zorgen dat we dit soort pesterijen steeds vaker voor de kiezen krijgen.

Natuurlijk is een autocombi naar Arnhem op zich een prima regeling, maar niet ten koste van alles! Kenteken- en rijbewijsregistratie gaat duidelijk een stap te ver en het is nodig dat ook de voetbalclubs zich dat ook realiseren. Er waren lovende woorden voor het bomvolle uitvak met FC Groningen-supporters in Waalwijk afgelopen zaterdag, maar ondertussen worden de supporters bij andere uitwedstrijden zoals in Arnhem steeds vaker weggepest uit de uitvakken. Het zou de clubs, waaronder FC Groningen, sieren op te komen voor de belangen van haar uitsupporters en niet steeds akkoord te gaan met dit soort achterlijke en irritante regelingen, want op deze manier is het einde zoek.

bron trotsvanhetnoorden.nl
pi_44999244
Hoorde van gasten van Hearts dat ze zelfs hotelgegevens, paspoort etc moesten overhandigen als ze kaartjes wilden krijgen voor Europese wedstrijden
pi_44999820
Ben het Soul Crew boek weereens aan 't lezen, en ondanks dat het volgens mij veel grootspraak is, is het toch totaal niet te vergelijken met Nederland.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_45002888
quote:
Argentijnse club één jaar zonder publiek

Deportivo Morón mag één seizoen geen publiek meer toelaten in het eigen stadion. De club uit de Argentijnse tweede divisie kreeg de straf opgelegd na hevige supportersrellen begin december. De straf is de zwaarste die een voetbalclub ooit opgelegd heeft gekregen.

Fans van Morón gingen door het lint toen de club uit Buenos Aires drie weken geleden in eigen huis met 1-0 van Social Espańol verloor en daarmee promotie naar het hoogste niveau misliep.

Supporters bestormden na het verlies het veld en sloegen in op de eigen spelers. Ook werden zware vernielingen in het stadion aangebracht. De Argentijnse voetbalbond deed daarop het Francisco Urbano-stadion onmiddellijk voor vijf wedstrijden in de ban.

De voetbalbond in Argentinië kondigde onlangs maatregelen aan om het toenemende geweld rond wedstrijden in het Zuid-Amerikaanse land de kop in te drukken.
Die naam! Je hebt daar toch ook Deportivo Wanka?
pi_45002914
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:32 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
Kentekenregistratie, voetbalwet, vingerafdrukken inleveren, irisscan. Het is maar een spelletje hoor .
pi_45003835
tvp
pi_45004593
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Kentekenregistratie, voetbalwet, vingerafdrukken inleveren, irisscan. Het is maar een spelletje hoor .
Denk dat ik maar TBS'er ga worden ipv supporter, heb je tenminste meer vrijheid.
Feijenoord Rotterdam
pi_45030737
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Hoe sterker ze benadrukken dat de gewone supporter er geen last van heeft, hoe minder ik er van ga geloven. Ze gaan nu toch mensen uit de groep halen waarvan ze een vermoeden hebben dat deze een SV hebben.
Een kleine stap dan wordt dat je alleen nog maar met een vingerafdruk toegang krijgt tot het stadion.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_45030755
Ik vind zowiezo dat er overdreven veel aandacht wordt besteed aan de jongens met SV, of die alleen voor de problemen zorgen..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_45038481
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

is dat het
pi_45066568
tvp
pi_45104137
Zat gisteren Match of the Day te kijken en het viel me op dat er in menig stadion lege plekken waren.
pi_45104197
Met als toppunt Birmingham. Maar hoezo in dit topic?
pi_45104558
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
Maar hoezo in dit topic?
Hoezo niet? Anerde optie?
  zondag 7 januari 2007 @ 12:37:09 #50
139407 jorienvdherik
pi_45104623
er is een engels topic
  maandag 8 januari 2007 @ 11:29:23 #51
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45137678
  maandag 8 januari 2007 @ 14:35:03 #52
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45142616
http://www.youtube.com/watch?v=Bz2A-H9dDOc
kent iedereen al natuurlijk, maar een gewone tvp is ook zo saai
pi_45143606
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:35 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een wespennest. Kolere
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_45151416
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:35 schreef PLAE@ het volgende:
Dat gejuich na zo'n charge van de ME, geniaal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_45151983
Stelletje trieste figuren ook, die Lazio-ers .

Gaan lopen janken als de ME een charge maakt, maar als ze zich terugtrekken nog wel even met 50 man op de laatste 2 afstormen. Helden....
pi_45171263
quote:
08-01-2007: Geen boete voor ongeregeldheden zwolle thuis
Vuurwerk op het veld, ME op de tribunes om Deventer en zwolse supporters scheidden en Deventer supporters op het veld. Go Ahead Eagles-fc zwolle verliep niet helemaal naar wens qua veiligheid. De KNVB startte dan ook meteen een onderzoek naar deze wedstrijd. Het onderzoek is afgerond en…. Go Ahead Eagles is vrijgesproken. Meestal is het criterium dat de club er alles aan gedaan heeft om alles soepel te laten verlopen. Dat hebben ze in ieder geval na de tijd gedaan, want de club heeft inmiddels de overtreders een stadionverbod gegeven.

Het dossier Go Ahead Eagles dat bij de KNVB ligt is echter nog niet gesloten. Er loopt nog een onderzoek naar de wedstrijd in Dordrecht, waar voor de wedstrijd wat probleempjes waren. Verder is het hoofdstuk Maaskant nog niet afgesloten. GAE is opnieuw in beroep gegaan tegen de boete van 5000 euro.
pi_45171382
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
Stelletje trieste figuren ook, die Lazio-ers .

Gaan lopen janken als de ME een charge maakt, maar als ze zich terugtrekken nog wel even met 50 man op de laatste 2 afstormen. Helden....
Ik zie niemand janken?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:39:13 #58
139407 jorienvdherik
pi_45172541
met feyenoord-ajax 22 oktober was danny dyer er met een camera ploeg voor zijn serie The International Real Football Factories. hij filmde bij aankomst van de trein ons toen we de trein opwachtde..

helaas to be broadcast in the UK sometime within the next couple of months or so
duurt nog ff
pi_45172840
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:40 schreef Erasmusch het volgende:

[..]
Zo, dan hebben ze geluk gehad.
That's all folks!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:19:35 #61
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45175077
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:39 schreef jorienvdherik het volgende:
met feyenoord-ajax 22 oktober was danny dyer er met een camera ploeg voor zijn serie The International Real Football Factories. hij filmde bij aankomst van de trein ons toen we de trein opwachtde..

helaas to be broadcast in the UK sometime within the next couple of months or so
duurt nog ff
Je denkt toch niet serieus dat dat de uitzending gaat halen
pi_45175492
"wij opwachtde"

Zal wel beeldmateriaal uit het verleden worden?
pi_45176237
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:39 schreef jorienvdherik het volgende:

duurt nog ff
Gebeurde toch niks boeiends bij de treinen.
Feijenoord Rotterdam
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:15:36 #64
139407 jorienvdherik
pi_45194598

21:30
Voetbaltuig!

Tijdens het WK in Duitsland werd het geweld van Britse hooligans met verborgen camera's van dichtbij vastgelegd.

was dit de herhaling van vorige week op tien ?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:16:00 #65
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45194620
deel 2 denk ik.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:18:42 #66
139407 jorienvdherik
pi_45194747
kut gemist,

http://video.google.nl/videoplay?docid=26713483704811088&q=bbc+hooligans

dit was die van vorige week, is maar 1 deel toch

of misschien vanaf 30 min ofzo deel2 ?
pi_45195103
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:

21:30
Voetbaltuig!

was dit de herhaling van vorige week op tien ?
wat 'n pisjes. Net vak 410, alleen ipv fristi dronken deze knapen bier. Engelsen zijn kut.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:52:45 #68
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45196302
Ik vond het wel gezellig met de Engelsen daarzo.

"There where 10 german bombers in the air"
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 9 januari 2007 @ 22:59:52 #69
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45196625
Zondag Willem II - Nac leuk offiche...vol uitvak en naar het schijnt veel los uit breda... maar daar zal Superheld wel wat meer van af weten.
K ga in elk geval wel even een kijkje nemen in TIlburg op deze voetballoze zondag
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_45197650
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:16 schreef PLAE@ het volgende:

deel 2 denk ik.
yep was deel 2
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:39:50 #72
139407 jorienvdherik
pi_45198315
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

yep was deel 2
ow oke, kijk op google hem wel
pi_45315040
Gisteren opstootjes bij rbc-de graafschap ofzo?
pi_45315152
In de Volkskrant stond een stuk over een onderzoek naar Hooligans door een socioloog die er op gaat afstuderen; komt ook met een boek.

Kan het alleen niet online vinden.
pi_45315324
Och het zoveelste onderzoek, heeft ie nu ook weer mensen betaald om mee te doen aan onderzoeken?
pi_45315712
Gisteren werd er weer gestaakt bij ons, om iets wat in de eredivisie wekelijks gebeurd.
pi_45316141
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:59 schreef Sethje het volgende:
Zondag Willem II - Nac leuk offiche...vol uitvak en naar het schijnt veel los uit breda... maar daar zal Superheld wel wat meer van af weten.
K ga in elk geval wel even een kijkje nemen in TIlburg op deze voetballoze zondag
Veel los uit Breda is onzin. Er zal wel wat zitten, dat is al jaren zo, maar in Breda kunnen ze altijd zo lekker overdrijven... . Uitvak is inderdaad wel uitverkocht.
  zondag 14 januari 2007 @ 03:21:36 #78
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45334873
Net terug van Charleroi - Roda JC, was een bus van PSV daar voor de match 30 man opgepakt naar 't schijnt (ikzelf was pas rond half 7 vertrokken in Heerlen (1½ uur rijden en de match begon om 19:30).

Vrijdag naar de stadsderby van Maasmechelen geweest, vriendschappelijk treffen was dat.

Zondag de bekerkraker!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 14 januari 2007 @ 03:22:21 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45334884
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteren werd er weer gestaakt bij ons, om iets wat in de eredivisie wekelijks gebeurd.
Wij zingen doodleuk een hele 2de helft lang en alleen Stevens reageert erop Bij Roda-Ajax word er doodleuk gezongen over de oorlog en gebeurt er ook niks
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_45335850
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de Volkskrant stond een stuk over een onderzoek naar Hooligans door een socioloog die er op gaat afstuderen; komt ook met een boek.

Kan het alleen niet online vinden.
http://home.medewerker.uva.nl/r.f.j.spaaij/ en hij gaat er op promoveren zelfs.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_45340828
Gaat los in Utrecht
Feijenoord Rotterdam
  zondag 14 januari 2007 @ 13:40:21 #82
139407 jorienvdherik
pi_45340869
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:38 schreef zevenkamp het volgende:
Gaat los in Utrecht
wat is daar, tussen wie
pi_45340884
Utrecht en Schalke
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 14 januari 2007 @ 13:41:35 #84
139407 jorienvdherik
pi_45340898
quote:
UTRECHT - In het centrum van Utrecht zijn supportersrellen aan de gang. De Mobiele Eenheid is ter plaatse. Vanmiddag wordt de oefenwedstrijd FC Utrecht-Schalke 04 gespeeld.
pi_45340918
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Utrecht en Schalke + Twente
Feijenoord Rotterdam
  zondag 14 januari 2007 @ 13:42:59 #86
139407 jorienvdherik
pi_45340944
Lekker
pi_45341035
beetje jammer dat twente schalke daar eerst voor nodig heeft...
  zondag 14 januari 2007 @ 14:07:15 #88
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45341650
quote:
Op zondag 14 januari 2007 08:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

http://home.medewerker.uva.nl/r.f.j.spaaij/ en hij gaat er op promoveren zelfs.
dat is een maat van mij...geinig
hij heeft een half jaar lekker voor ze werk in en bij barcelona rondgelopen...kon ie zo in en uitlopen bij camp nou...verder ook bij west ham geweest voor dat onderzoek.
pi_45342789
Iemand die meer weet???

[ Bericht 22% gewijzigd door Bananenman op 14-01-2007 15:27:21 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 15:03:54 #90
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45343279
Utrecht
Twente
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45343671
quote:
fans FC Utrecht en Schalke op de vuist

14 januari 2007, 14:14

Aanhangers van FC Utrecht en Schalke 04 zijn met elkaar slaagsgeraakt. Op diverse plaatsen in het binnencentrum van Utrecht waren onruststokers bezig. De ME werd ingeschakeld om de orde te herstellen.
Inmiddels is het weer rustig in Utrecht volgens de politie. De vechtjassen waren bezig in de Schoutenstraat, op de Oudegracht en op het Oudkerkhof.

Later vandaag spelen FC Utrecht en Schalke 04 een vriendschappelijke wedstrijd tegen elkaar.
voetbalprimeur.nl
pi_45344549
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:47 schreef Bananenman het volgende:
Iemand die meer weet???
Voor zover een kort verslagje van bunnikside.nl:
quote:
Zo'n 50/60 Utregters hebben rond het Janskerkhof een groep van 80 Twente/Schalke fans aangevallen, na 2 heftige confrontaties moest de tegenpartij achteruit na aankomst van de mobiele eenheid zijn de Twente/Schalke fans met bussen afgevoerd, er zijn aan beide kanten arrestaties verricht.

[ Bericht 2% gewijzigd door zevenkamp op 14-01-2007 21:32:29 ]
Feijenoord Rotterdam
pi_45344925
Oke leip! Leuk om te lezen.

[ Bericht 47% gewijzigd door Bananenman op 14-01-2007 18:37:00 ]
pi_45345321
In ieder geval leuk begin van het nieuwe jaar
Feijenoord Rotterdam
  zondag 14 januari 2007 @ 16:43:34 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_45346664
Na de wedstrijd was het in ieder geval rustig, ben net met hardlopen even langs het stadion gelopen. Wel aardig wat ME.
Gourmetten of steengrillen?
pi_45347142
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:32 schreef existenz het volgende:

[..]

Veel los uit Breda is onzin. Er zal wel wat zitten, dat is al jaren zo, maar in Breda kunnen ze altijd zo lekker overdrijven... . Uitvak is inderdaad wel uitverkocht.
En dat bleek dus ook de waarheid. De bredaase internethoolies waren zoals gebruikelijk afwezig.
pi_45347234
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:43 schreef Silenus het volgende:
Na de wedstrijd was het in ieder geval rustig, ben net met hardlopen even langs het stadion gelopen. Wel aardig wat ME.
Zeker ajaxsupporter?
pi_45347260
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Zeker ajaxsupporter?
Nou, die zag ik niet aankomen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 14 januari 2007 @ 17:01:18 #99
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_45347263
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Zeker ajaxsupporter?
Hij lag voor de hand.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 14 januari 2007 @ 17:19:41 #100
97934 ASroma
Flamboyant
pi_45354086
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef existenz het volgende:

[..]

En dat bleek dus ook de waarheid. De bredaase internethoolies waren zoals gebruikelijk afwezig.
Je weet gelukkig totaal niet waar je over praat
  zondag 14 januari 2007 @ 20:24:40 #102
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45354116
Vertel
pi_45354123
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:23 schreef Superheld het volgende:

[..]

Je weet gelukkig totaal niet waar je over praat
Behalve dat ik op de tribune zat? Nee idd, en ja op de hoofdtribune zatten redelijk wat naccers. Maar nog altijd in het totaal minder dan de voorgaande jaren.... En niet de "beloofde" vakopvulling .

Het uitvak zat inderdaad goed vol, dat krijgen wij niet voor elkaar. Maar daar ging het dus NIET over.
pi_45357866

[ Bericht 95% gewijzigd door Superheld op 14-01-2007 22:36:58 ]
pi_45367697
quote:
Servische tennisfans verwijderd
MELBOURNE - Ongeveer 150 Servische tennisfans zijn maandag door de ordedienst in Melbourne van het tennispark waar de Australian Open plaatsvinden verwijderd. Dreigende opstootjes tussen de Serviërs en Kroatische bezoekers maakten die ingreep volgens een politiewoordvoerder noodzakelijk.
De woordvoerder sprak van preventieve maatregelen toen Servische fans een vijandige houding aannamen tegenover een groep Kroaten die zich ook niet onbetuigd liet. De politie en de organisatoren van het eerste grandslamtoernooi van dit jaar gaan overleggen hoe de komende dagen op te treden.
Tenniswet?
  maandag 15 januari 2007 @ 12:00:30 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45368262
quote:
PSV-supporters opgepakt na Charleroi-Roda
Er zitten nog vier PSV-supporters vast in België. De supporters gedroegen zich baldadig na de vriendschappelijke wedstrijd van Sporting Charleroi tegen Roda.

De PSV-aanhangers begonnen met het gooien van barkrukken in een café en belaagden vervolgens de Roda-supporters en de stewards van Charleroi. In totaal werden 31 aanhangers van PSV opgepakt.

Bron: L1
Lekker achter de petten en de sjaals aangezeten in Charleroi?

Kwam zelf vlak na het begin binnen en heb niks meegekregen, hoorde in het stadion van de arrestaties. Rond de 40ste minuut kwam nog een groep Rodafans binnen.
Planning:
-
  maandag 15 januari 2007 @ 12:12:13 #107
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45368563
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:00 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Lekker achter de petten en de sjaals aangezeten in Charleroi?
PyThje is inderdaad alweer een paar dagen niet online geweest.
pi_45410252

dinsdag 16 januari 2007 @ 17:53:38 #109
125053 stefmans
pi_45411868
Zozo Utrecht hoolies
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45411983
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:53 schreef stefmans het volgende:
Zozo Utrecht hoolies
Reageer dan niet
Feijenoord Rotterdam
pi_45412140
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Reageer dan niet
Inderdaad, blijf dan lekker weg uit dit topic, was gewoon een strakke actie van ze.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:02:02 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45412167
Niet echt boeiende foto's, verder wel een leuke actie. FCU laat eindelijk weer van zich horen.
pi_45412443
Sowieso wel veel nieuws laatste dagen met PSV die naar Charleroi gaat en Utrecht - Twente/Schalke. Maar goed deze reeks is niet zo druk meer.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:10:56 #114
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45412481
als die lange nou eens effe verslag uitbrengt.
pi_45412726
Scherpe edit, bolle
pi_45413452
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:39 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Tenniswet?

[14.gif]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:50:41 #117
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45413827
kijk dat zijn pas mooie foto's die ergens op slaan...die van die kinderen die door het centrum van utrecht wandelen is natuurlijk erg sneu. dat soort foto's kan je ook in en bij veendam of dordrecht nemen...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:55:10 #118
125053 stefmans
pi_45413990
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:50 schreef Backdoorman het volgende:
kijk dat zijn pas mooie foto's die ergens op slaan...die van die kinderen die door het centrum van utrecht wandelen is natuurlijk erg sneu. dat soort foto's kan je ook in en bij veendam of dordrecht nemen...
Dat bedoel ik dus ook met mijn post.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:07:35 #119
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45414464
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:55 schreef stefmans het volgende:

[..]

ach er staat niet voor niets "youth" achter...toen ik 15 was vond ik het ook nog stoer hoor, om in m'n bomberjack in het centrum in een groepje rond te lopen en dan denken dat het winkelende publiek ontzettend veel respect voor je heeft
Gelukkig is dat al heeeel lang geleden
Overigens lopen hier wel een paar impies tussen die mijns inziens de 20 al gepasseerd zijn...en er dan nog zo bij lopen met je vrienden
Ik geneer me bijna voor die gasten
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:26:20 #120
97934 ASroma
Flamboyant
pi_45417283
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

ach er staat niet voor niets "youth" achter...toen ik 15 was vond ik het ook nog stoer hoor, om in m'n bomberjack in het centrum in een groepje rond te lopen en dan denken dat het winkelende publiek ontzettend veel respect voor je heeft
Overigens lopen hier wel een paar impies tussen die mijns inziens de 20 al gepasseerd zijn...en er dan nog zo bij lopen met je vrienden
euh de meeste zijn al in de 20 hoor, goeie casuals
pi_45419401
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

Ik steun die hooligans van Utrecht absoluut niet. Maar ik weet wie het zijn. Jij denkt nog steeds dat het kinderen zijn . De meesten van die jugend zijn tussen de 20 en 30, daarom gebruiken ze FCU Youth ook niet meer. Dat komt in dit geval alleen omdat die site nog zo heet

En het was zondag, dus weinig winkelend publiek

De bevestiging voor de liefhebbers:

[/quote]De FCUY bestaat "officieel" niet meer. De drie generaties binnen FC Utrecht zijn opgegaan in 1 front. Utrecht Hooligans Forever (UHF) is een verbond tussen de drie generaties binnen FC Utrecht. Natuurlijk blijft de FCUYOUTH een begrip en een groep binnen de UHF die buiten de wat grotere gezamenlijke acties regelmatig op de thuisvakken plaatsneemt, andere activiteiten plannen en altijd aanwezig zijn in de stad en rondom de thuiswedstrijden. Inmiddels is er alweer een nieuwe groep aan het licht gekomen. Wij zijn benieuwd wat de toekomst ons brengt, wij hebben er alle vertrouwen in.
bunnikside.nl
[quote]

[ Bericht 9% gewijzigd door KansloosForEver op 16-01-2007 21:46:59 ]
pi_45419456
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:55 schreef stefmans het volgende:

[..]

zeg dat dan en reageer niet zo kinderachtig
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:02:19 #123
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45420922
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:25 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Ik steun die hooligans van Utrecht absoluut niet. Maar ik weet wie het zijn. Jij denkt nog steeds dat het kinderen zijn . De meesten van die jugend zijn tussen de 20 en 30, daarom gebruiken ze FCU Youth ook niet meer. Dat komt in dit geval alleen omdat die site nog zo heet

En het was zondag, dus weinig winkelend publiek

[quote]
is goed en begrijpend lezen nou echt zo moeilijk?
pi_45461148
quote:
Willem II moet NAC verhalen over 'aanslagen'

Geschreven door Jurre de Ruiter op donderdag, 18 januari om 00:12

Supporters van NAC Breda mogen blij zijn dat ze niet met lichamelijk letsel zijn teruggekeerd naar Breda, zo vindt Theo Mommers. Het uitvak was bij de derby tegen Willem II volgens de NAC-directeur doelwit van zwaar vuurwerk en daarom wil Mommers nu opheldering van de Tilburgers.

"Met name de vlinders die in het uitverkochte, en dus bomvolle, gastenvak werden gegooid vanuit vak C hadden zwaar lichamelijk letsel tot gevolg kunnen hebben als deze op korte afstand van iemand ontploft waren of bijvoorbeeld in iemands kleding beland waren", zo legt Mommers tegenover het AD uit.

"We willen ook weten wat Willem II heeft gedaan nadat de eerste vlinder richting gastenvak was gegooid om herhaling te voorkomen. Verder willen we weten wat men gaat doen om de daders te achterhalen en welke straf de club hen gaat opleggen.’’

De clubleiding van Willem II én de Tilburgse politie zijn gevraagd om opheldering. Zelf geeft de politie aan dat ook de NAC-aanhang met vuurwerk heeft gegooid, maar de club en de KNVB-waarnemer ontkennen dit.
Bron : Voetbalzone
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:37:31 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45469501
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 07:06 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Bron : Voetbalzone
De reactie:

pi_45469548
gaat weer helemaal nergens over dit
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:12:11 #127
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_45470802
op zich wel lache reactie
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:58:24 #128
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_45475096
Dat over en weer gegooi met muntjes, vuurwerk, cola etc. is zo kinderachtig. Beide kanten moeten daar gewoon mee stoppen. Zowel de kneusjes van nac als die vijftienjarige schreeuwlelijkers van de kingside moeten hun bek maar eens houden.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_45479918
Gaat ook nergens meer over nee .
  donderdag 18 januari 2007 @ 17:53:22 #130
139407 jorienvdherik
pi_45480210
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:46 schreef Superheld het volgende:
Gaat ook nergens meer over nee .
tot zondag
  vrijdag 19 januari 2007 @ 08:58:40 #131
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45498347
Ben benieuwd wat men vandaag in Nyon beslist over Nancy - Feyenoord.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:47:42 #132
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45499093
quote:
Aanklager wil Feyenoord dubbel schorsen

Uitgegeven: 18 januari 2007 19:01
Laatst gewijzigd: 18 januari 2007 20:06

ROTTERDAM - De aanklager van de Europese voetbalunie (UEFA) wil Feyenoord dubbel schorsen voor de hevige supportersrellen eind november in Nancy.

Zijn eis tegen de Rotterdamse club in hoger beroep luidt onmiddellijke uitsluiting dit seizoen in het UEFA-bekertoernooi en een schorsing voor het eerstvolgende seizoen dat Feyenoord zich plaatst voor Europees voetbal, met een looptijd van vijf jaar. Dat bleek donderdagavond tijdens de verlate Nieuwjaarsreceptie in De Kuip.

De mondelinge zaak dient vrijdagochtend in het Zwitserse Nyon. In principe doet de beroepscommissie van de UEFA nog dezelfde dag uitspraak. Financieel directeur Onno Jacobs en huisjurist Joris van Benthem vertegenwoordigen Feyenoord in Nyon.

Tuchtcommissie

De tuchtcommissie van de UEFA legde begin december de Rotterdamse club een voorwaardelijke straf op van twee Europese wedstrijden zonder thuispubliek, met een proeftijd van drie jaar, en een geldboete van ruim 125.000 euro. Ook diende Feyenoord de schade in het stadion van Nancy te vergoeden.

De aanklager van de UEFA ging tegen het (milde) vonnis in beroep, hetgeen niet vaak voorkomt in Nyon. Hij had tegen Feyenoord naast een geldboete een jaar uitsluiting geëist en drie punten aftrek in groep E van het UEFA-bekertoernooi. In dat geval was Feyenoord meteen uitgeschakeld geweest voor de derde ronde.

Tottenham

De Rotterdamse ploeg speelt, mits de beroepscommissie het vrijdag goed vindt, komende maand tegen Tottenham Hotspur. De kaartverkoop voor de thuiswedstrijd is al begonnen. Indien Feyenoord dat duel als onderdeel van de nieuwe straf zonder publiek moet spelen, loopt het misschien wel 2 miljoen euro aan inkomsten mis.

Feyenoord is dan ook van plan om het Sporttribunaal in Lausanne (CAS), het hoogste rechtscollege in de mondiale sportwereld, in te schakelen indien de nieuwe straf van de beroepscommissie van de UEFA hoger uitvalt.

In principe worden de sancties dan enkele maanden opgeschort, al moet de voorzitter van het CAS daarover eerst nog wel een afzonderlijke beslissing nemen.

Nieuwjaarstoespraak

Feyenoord staat aan het begin van een nieuw tijdperk. Dat zei commercieel directeur Chris Woerts donderdagavond in De Kuip in een Nieuwjaarstoespraak, die hij met financieel directeur Onno Jacobs voor zijn rekening nam.

Woerts doelde met name op de eind vorig jaar opgestapte clubleider Jorien van den Herik, die in zijn regeerperiode van vijftien jaar bijna altijd het nieuwe jaar bij Feyenoord opende met verbaal vuurwerk. Woerts en Jacobs deden het met romantische videobeelden en met mooie, gloedvolle woorden vol symboliek en retoriek.

Supporters

"Vraag niet wat de club voor jou kan doen, maar wat jij voor de club kunt doen", sprak Jacobs tot de supporters, met een knipoog naar de legendarische woorden van de Amerikaanse president John F. Kennedy. Woerts haalde onder anderen clubicoon Wim Jansen aan. "Feyenoord zal altijd overwinnen en komen bovendrijven."

Van den Herik

Woerts zwaaide de afwezige Van den Herik veel lof toe. "Hij heeft de club op een cruciaal moment van de ondergang gered. Hij was de enige die in een woelige periode de knip trok en daarna de visie had om een club op te bouwen met perspectief. Zijn vertrek is te betreuren, maar was wel te verwachten gezien alle gebeurtenissen. Hij verdient een groots en waardig afscheid en we zullen er alles aan doen om hem dat afscheid te geven."

Met het nieuwe tijdperk bedoelden Woerts en Jacobs ook een cultuuromslag in De Kuip. "We moeten veranderen", benadrukte Jacobs. "Feyenoord wordt vaak, al dan niet terecht, afgeschilderd als een club die overal tegen is. Daar moeten we vanaf."

"We moeten eenheid en solidariteit uitstralen in alle geledingen. We moeten een club willen zijn waar je trots op bent om bij te horen, een club die bij iedereen respect afdwingt. Maar alleen als je zelf respectvol optreedt, word je ook met respect behandeld. Daar gaan wij naar streven."

Jacobs: "Een stabiele organisatie is de sleutel tot succes. Bedrijfsmatig draait de club naar tevredenheid, alleen ligt er nog geen berg geld te wachten om de selectie een kwaliteitsimpuls te kunnen geven. Er zijn plannen genoeg, maar de toekomst zal leren of we erin slagen om voldoende financiële middelen te generen waardoor we kunnen investeren."

Woerts sloot af met een groot compliment aan trainer Erwin Koeman. "We hebben respect en waardering voor de wijze waarop hij in een zeer bewogen en zwaar jaar het hoofd koel heeft gehouden. De gifbeker was diep en voor het gevoel kwam er geen einde aan. Erwin klaagt echter nooit, is positief en eigenlijk een echte Rotterdammer die roeit met de riemen die hij heeft. Hij geeft de jeugd een kans."
pi_45502727
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd wat men vandaag in Nyon beslist over Nancy - Feyenoord.
Ik zie geen reden waarom de straf nu hoger zou moeten uitvallen.
Feijenoord Rotterdam
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:24:05 #134
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45502819
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Ik zie geen reden waarom de straf nu hoger zou moeten uitvallen.
Wellicht omdat hij in eerste instantie te laag uitviel?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:24:10 #135
125053 stefmans
pi_45502820
Die eis van de UEFA is natuurlijk belachlijk
pi_45503253
quote:
Indrukwekkend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_45503424
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wellicht omdat hij in eerste instantie te laag uitviel?
Hoezo, valt opzich wel mee wat er is gebeurd. Wat er bij FC Utrecht - Legia toendertijd was gebeurd was veel erger en Utrecht heeft daar ook maar 1 wedstrijd zonder publiek voor gekregen.
Feijenoord Rotterdam
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:51:29 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45503644
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:45 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Hoezo, valt opzich wel mee wat er is gebeurd. Wat er bij FC Utrecht - Legia toendertijd was gebeurd was veel erger en Utrecht heeft daar ook maar 1 wedstrijd zonder publiek voor gekregen.
Beetje een vergelijkbare situatie, daarbij kwam initiatief destijds van die Polen, terwijl er in Nancy geen enkele Fransman negatief bezig was. Feyenoord is niet gestrafs, die voorwaardelijke straf is geen straf, dus zou het logisch vinden als er nu wél een straf wordt uitgesproken. Wedstrijdje zonder publiek ofzo, want nu is het een belachelijk lage straf.
pi_45503779
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Beetje een vergelijkbare situatie, daarbij kwam initiatief destijds van die Polen, terwijl er in Nancy geen enkele Fransman negatief bezig was. Feyenoord is niet gestrafs, die voorwaardelijke straf is geen straf, dus zou het logisch vinden als er nu wél een straf wordt uitgesproken. Wedstrijdje zonder publiek ofzo, want nu is het een belachelijk lage straf.
Nja in Nancy stadion provoceerden die Fransen ook bij de 1-0. Al waren ze wel erg snel weg toen de glazen tussenwanden braken waardoor het lijkt alsof alles van Feijenoordkant kwam. Maar feit is ook dat er organisatorisch veel fout is gegaan, buiten de schuld van Feijenoord.
Feijenoord Rotterdam
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:57:21 #140
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45503844
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:55 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Nja in Nancy stadion provoceerden die Fransen ook bij de 1-0. Al waren ze wel erg snel weg toen de glazen tussenwanden braken waardoor het lijkt alsof alles van Feijenoordkant kwam. Maar feit is ook dat er organisatorisch veel fout is gegaan, buiten de schuld van Feijenoord.
Klopt, er zijn verzachtende omstandigheden, maar helemaal geen straf is ook weer belachelijk!
pi_45503991
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, er zijn verzachtende omstandigheden, maar helemaal geen straf is ook weer belachelijk!
Da's waar. Maar ik verwacht niet dat ze ons eruit gooien. En een wedstrijd zonder publiek gaat ook niet werken, zeker niet met Tottenham-uit. We gaan toch wel
Feijenoord Rotterdam
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:01:56 #142
139407 jorienvdherik
pi_45504028
Best zenuwachtig voor die kut uitspraak
pi_45506387
Mocht die uitspraak mild zijn, dan verneuken jullie het in Londen wel

YID ARMY
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:29:24 #144
97934 ASroma
Flamboyant
pi_45508846
geen uitsupporters naar tottenham lijkt me wel een wijze straf extra erbij
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:31:21 #145
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45508899
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:29 schreef ASroma het volgende:
geen uitsupporters naar tottenham lijkt me wel een wijze straf extra erbij
Nee, joh! Beter voorwaardelijk en wél naar London!
pi_45509057
Hoezo geen straf? We hebben al voorwaardelijk en een boete
pi_45509373
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef Bananenman het volgende:
Mocht die uitspraak mild zijn, dan verneuken jullie het in Londen wel

YID ARMY
Het wordt ons wel moeilijk gemaakt
Feijenoord Rotterdam
pi_45510019
Dankzij de maffia bij de UEFA gaat de ontmoeting helaas niet door
Feijenoord Rotterdam
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:11:30 #149
139407 jorienvdherik
pi_45510113
mafia
pi_45510905
Gelukkig had ik nog geen reis geboekt anders was ik net als vele anderen nu mooi de lul geweest.
Feijenoord Rotterdam
pi_45511809
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef Luni het volgende:

[..]

Inderdaad, blijf dan lekker weg uit dit topic, was gewoon een strakke actie van ze.
Enige strakke actie was dat 't tegen Schalke/Twente was,meer ook niet.Die hele Frunnikside stelt toch weinig meer voor,vergeleken met vroeger.

Tja,Twente.Ik moet nog steeds lachen toen 'n maat van me zei dat één van die pipo's van hun in een of ander boek gezegd had dat Feijenoord weinig respect had in Duitsland.Alsof wij daar op zitten te wachten .Paar jaar geleden gingen we los naar Twente hadden ze daar ineens last van spontane motivatieverschijnselen.Pffff,Twente:de hoertjes van Schalke.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:19:37 #152
97934 ASroma
Flamboyant
pi_45515833
feyenoord kan toch nog een keer in beroep gaan of....?
pi_45531286
50 man van Standard gisteren aanwezig in Maastricht. Niks gebeurd volgens mij, mede omdat onze HK de combi boycotte.
  zondag 21 januari 2007 @ 13:55:47 #154
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45557910
heb vernomen dat er een groep utreg supporters op ev naar amsterdam is gegaan en daar nu lekker aan het rellen zijn met de wouten....zou een goeie actie zijn! in tegenstelling tot die simpele zielige foto'tjes eerder deze week....maar nette actie als ze daar heen zijn afgereisd!! zo kennen we utrecht weer.
pi_45560957
Ja, zo kennen we Utrecht weer, wederom tegengehouden door de politie. Maar goed, vorig jaar kwamen ze niet verder dan Abcoude op de avond ervoor, dus er is vooruitgang
  zondag 21 januari 2007 @ 15:33:47 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45561259
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef Bananenman het volgende:
Ja, zo kennen we Utrecht weer, wederom tegengehouden door de politie. Maar goed, vorig jaar kwamen ze niet verder dan Abcoude op de avond ervoor, dus er is vooruitgang
Waar ken ik dat van...
Elite
Tegen TTIP
pi_45561416
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar ken ik dat van...
Bekend verhaal idd.

Maar het is ook verkankerd, gister ook aantal autos van ons de weg af gehaald en teruggestuurd.
Feijenoord Rotterdam
  zondag 21 januari 2007 @ 18:21:26 #158
139407 jorienvdherik
pi_45566355
Gaan die nou tegenwoordig met elke club mee ofzo

zondag 21 januari 2007 @ 18:23:40 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45566431
quote:
Home stroomde wel lekker snel leeg.
pi_45568238
Verhaal blijkt dus geeneens waar te zijn, nieuws wordt nergens gemeld behalve voetbalprimeur en zelfs Utreg zelf ontkent het.
pi_45568748
quote:
Op zondag 21 januari 2007 19:49 schreef Bananenman het volgende:
Verhaal blijkt dus geeneens waar te zijn, nieuws wordt nergens gemeld behalve voetbalprimeur en zelfs Utreg zelf ontkent het.
Zegt genoeg toch
Feijenoord Rotterdam
pi_45569523
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaan die nou tegenwoordig met elke club mee ofzo

[afbeelding]
Wat lul jij nou weer joh...
pi_45581856
Klopt inderdaad weinig van. Ik weet ook niet wat AFCA.nl bezielt..
A.F.C.A. Since 1900
pi_45582417
quote:
pi_45583112
Goeie reactie man! Maar wel logisch natuurlijk want ontkennen kun je het niet.
pi_45583733
quote:
Een voetbalfan uit Argentinië gaat een tatoeëerder voor de rechter slepen die een penis op zijn rug heeft gezet. De bedoeling was dat de man het logo van voetbalclub Boca Juniors op de rug zou tatoeëren.

Helaas voor de fan was de tatoeëerder een supporter van River Plate, dé grote rivaal van Boca Juniors. Hij vond het kennelijk wel grappig om de fan goed voor schut te zetten door een penis af te beelden in plaats van het logo van Boca.

De gedupeerde fan, een tiener die nog bij zijn ouders woont, zegt dat hij onder het tatoeëren niet kon zien wat de man aan het doen was. ''Er was geen spiegel in de winkel. Pas toen ik terug thuis was en de tatoeage aan mijn ouders liet zien, zag ik wat hij uitgespookt had.''
Wat een prachtige streek.
Feijenoord Rotterdam
pi_45583829
Wat een jodenstreek
pi_45583847
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Bananenman het volgende:
Goeie reactie man! Maar wel logisch natuurlijk want ontkennen kun je het niet.
In de eerste plaats is er helemaal niemand die kant op gegaan, in de tweede plaats, remember Julianapark o.a., tegengehouden worden door de politie daar kennen ze in A’dam ook wat van.
pi_45584183
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Wat een prachtige streek.
Dat zal een dikke schadevergoeding worden.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 01:45:50 #170
14509 reem
pi_45586541
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef zevenkamp het volgende:Wat een prachtige streek.
Wat een held!

Nog een goed bericht nadat River Plate Boca dit weekend ff met 2-0 opzij zette
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:52:40 #172
139407 jorienvdherik
pi_45590058
quote:
Op zondag 21 januari 2007 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer joh...
die zie je steeds vaker mee gaan, politie in burger
pi_45592833
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Goh wat een nieuws.

Stillen bestonden al voordat jij geboren was volgens mij .
pi_45601199
quote:

[..]

Ja, echt iets van de laatste jaren.

dinsdag 23 januari 2007 @ 16:56:05 #175
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45601319
ach het is zo'n doelloos gebeuren. museumplein gelukt, a'damse straatweg mislukt voor zover dat ooit kans van slagen had, breukelen gelukt maar die appies zelf opgepakt , abcoude ach ja
Een verhaal zonder einde.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:12:35 #176
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45606043
quote:

[..]

Joh.

Irritant volk is het. Al komt het steeds vaker voor dat ze herkenbaar zijn, vooral bij minder risicovolle wedstrijden...
Elite
Tegen TTIP
pi_45607743
Az op de loop voor MVV

[ Bericht 2% gewijzigd door Superheld op 23-01-2007 19:56:39 ]
pi_45609493
Hoorde het ook al, maar gewoon door een zooitje Limburgse gekken schijnt die voor de grap meekwamen, niet eens MVV groep
pi_45609662
Zou best kunnen, maar kreeg van iemand te horen dat er zeker wel wat "bekende" jongens van MVV bij waren. Misschien aangevuld door die gekken..
pi_45610078
Zijn die los gegaan dan? Het is toch buscombi?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:23:48 #181
14509 reem
pi_45614133
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef Bananenman het volgende:
Hoorde het ook al, maar gewoon door een zooitje Limburgse gekken schijnt die voor de grap meekwamen, niet eens MVV groep
Dat is wel vaker bij beker wedstrijden van MVV.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_45620548
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef Bananenman het volgende:
Jawel hoor, waren zo'n 200 MVV'ers in centrum Alkmaar (Ultras en hoolies), AZ heeft inderdaad moeten lopen en daarna niet meer gezien..
pi_45620582
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn die los gegaan dan? Het is toch buscombi?
Was uiteindelijk niet zo. Moesten ons op een of andere parking melden voor de wedstrijd, maar dus geen combi..
  woensdag 24 januari 2007 @ 11:08:03 #184
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45624159
Aldus de krant van vandaag hebben de MVV fans een AZ steward en een eigen vrouwelijke steward het ziekenhuis ingeslagen...

Dader zou ook opgepakt zijn.
Planning:
-
pi_45625134
FCU dichter bij winst in tuchtzaak

Datum: 24-01-2007

FC Utrecht stap dichter bij winst in tuchtzaak Ajax
ZEIST - FC Utrecht heeft goede hoop dat de club toch geen straf krijgt voor de wanordelijkheden in het thuisduel tegen Ajax, op 1 oktober vorig jaar.

Gisteravond diende in Zeist het hoger beroep van FC Utrecht tegen de opgelegde geldboete van 7.500 euro. De aanklager betaald voetbal en de tuchtcommissie waren eerder van oordeel dat FC Utrecht onvoldoende had gedaan om rellen te voorkomen en de vandalen op te pakken. Tijdens het duel braken vechtpartijen uit en werden kwetsende spreekkoren gezongen.

FC Utrecht liet het daar niet bij zitten. Voorzitter Jan Willem van Dop: ,,We hebben proberen aan te tonen dat het niet zo gemakkelijk is om de daders te vervolgen. Daar zijn we sinds de eerste zitting mee verder gegaan. Op basis van de beelden ken je de gezichten wel, maar dan ben je er nog niet. In de afgelopen thuiswedstrijden hebben we verschillende daders er tussenuit gepikt. De verantwoordelijkheden zijn opgepakt.’’

Het betoog van Van Dop maakte indruk op de aanklager betaald voetbal. Die adviseerde de tuchtocmmissie op basis van de nieuwe feiten de zaak ’Ajax’ te seponeren. Of de tuchtcommissie dat ook doet, moet binnen veertien dagen blijken.

www.ad.nl
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:23:24 #186
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45629632
quote:
Supportersbus MVV onderschept door ME

Een supportersbus van de Maastrichtse voetbalclub MVV is gisteravond op de A9 bij Beverwijk onderschept door de Mobiele Eenheid. De bus was op de terugreis van de bekerwedstrijd in Alkmaar tegen AZ.

Vermoedelijk waren de MVV-fans eerder op de dag betrokken bij relletjes met AZ-supporters. Daarbij vielen enkele gewonden. De MVV-fans werden gefouilleerd. Twee personen zijn aangehouden omdat ze zich niet konden identificeren. Na de controle kon de supportersbus verder rijden naar Maastricht. MVV verloor het bekerduel tegen AZ met 5-0.

Bron: L1
Planning:
-
pi_45648564
Gek is dat, confro tussen de joden en haarlem.
Feijenoord Rotterdam
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:21:03 #188
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45648630
Ik hoor dingen over afca-den haag....iemand meer info?

Edit;

Was Haarlem..confrontatie buiten stadion 60-60, haarlem werd beschermd door de me ofzoiets.... zal morgen wel meer bekend worden

[ Bericht 38% gewijzigd door Sethje op 24-01-2007 23:41:10 ]
Mijn party reviews
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:21:06 #189
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45648633
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef zevenkamp het volgende:
Gek? Ik had hem direct na de loting al verwacht!
Planning:
-
pi_45649673
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef zevenkamp het volgende:
Ze waren sowieso de hele tijd al aan het uitdagen, ook op de tribune liepen ze te kloten
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:14:00 #191
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45650381
Weinig gebeurt.Ik zag een groep van Haarlem wat schreeuwen en shit.Wat Ajacieden gaan op de uitnodiging in, en Haarlem word het stadion ingeholpen.Niet veel aan de hand.Zag weinig HK, veel jongetjes die nog geen baardgroei hebben zeg maar.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45651771
Voor de wedstrijd idd drama, alleen jonge gastjes grote bek en schreeuwen en wat rotzooi gooien, weinig HK. Na match korte confrontatie geweest.
  donderdag 25 januari 2007 @ 08:41:39 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45653689
Hoorde van PLAE@ dat het nog best gezellig was, gisteren.
pi_45653824
quote:
ME grijpt in bij rellen voorm Ajax-Haarlem

Gepubliceerd op 25 januari 2007, 00:44
amsterdam - Vlak voor het begin van de bekerwedstrijd Ajax-Haarlem (4-0) zijn supporters van beide clubs buiten de Arena slaags geraakt. De in allerijl opgetrommelde ME moest charges uitvoeren op het plein voor het stadion om de tientallen vechtersbazen te scheiden. Voor zover bekend zijn er twee lichtgewonden gevallen.

Om een nieuwe confrontatie te voorkomen mochten de circa 4.000 mensen uit Haarlem pas een half uur na de wedstrijd het stadion verlaten. Maar ook op de parkeerplaats, waar in totaal 16 bussen stonden met Haarlem-fans, moest de ME ook toen een oogje in het zeil houden, omdat Ajax-hooligans opnieuw uit waren op vechtpartijen. De massale schermutselingen voor het duel braken uit, toen de bussen met zo’n zeshonderd Haarlem-fans in een lange stoet bij de Arena arriveerden. Daarna moesten ze te voet naar het stadion. Tot verbazing en onbegrip van de Haarlemmers was er op dat moment geen politiebegeleiding. Op het stadionplein werden ze geprovoceerd door jonge Ajax-fans, die gekleed waren in Telstar-shirts. Dat werkte als een rode lap op een stier bij de harde kern van de Haarlem-supportersschare. Daarna braken de vechtpartijen uit.
Ik heb geen Telstar shirtje gezien in ieder geval...
  donderdag 25 januari 2007 @ 08:59:46 #195
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45653899
Zou ook de omgekeerde wereld zijn, Ajax-supporters die Telstar-shirtjes aandoen, om Haarlem te provoceren.
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:20:00 #196
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_45654215
Ik hoorde wel dat het door een Telstar shirtje begonnen was idd.
pi_45654239
Dat werkte als een rode lap op een stier bij de harde kern van de Haarlem-supportersschare

80% van die haarlem fans waren kindjes, dus harde kern?
pi_45655478
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:21 schreef Jasza het volgende:
Dat werkte als een rode lap op een stier bij de harde kern van de Haarlem-supportersschare

80% van die haarlem fans waren kindjes, dus harde kern?
De andere 20%
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:34:03 #199
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45661681
Respect voor MVV .

Die kut AZ'ers begonnen zowaar te denken dat ze iets voorstelden.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 26 januari 2007 @ 02:28:35 #200
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45685709
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:34 schreef Posdnous het volgende:
Respect voor MVV .

Die kut AZ'ers begonnen zowaar te denken dat ze iets voorstelden.
Idd, zelfde als met haarlem.Denken ook even een grote bek te hebben.Niet dat het stoer is dat je haarlem(en wat kakkerlakken)het stadion inslaat, maar toch.Ik denk dat een aantal hier hun eigen wel voor kunnen stellen dat je dit soort idioten op hun nummer wil zetten.

En over die Telstar shirtjes, dat waren gewoon gassies die Telstar fan zijn en af en toe naar Ajax gaan.
LUHG
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:42:09 #201
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45735881
Bij WIllem II nu een razzia op de gooiers richting uitvak tegen nac...2 bekenden van me al gepakt, scc's in moeten leveren en dergelijken. Ook nog iemand gepakt voor het doorgeven van een fakkel.
Mijn party reviews
pi_45738054
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef Sethje het volgende:
Bij WIllem II nu een razzia op de gooiers richting uitvak tegen nac...2 bekenden van me al gepakt, scc's in moeten leveren en dergelijken. Ook nog iemand gepakt voor het doorgeven van een fakkel.
Wat nou Razzia Het is algemeen bekend dat Willem II het eigen publiek harder aanpakt dan het uitpubliek en bovendien mogen de bovenstaande zaken gewoon inderdaad niet. Ze hebben dus gewoon pech gehad....
  zaterdag 27 januari 2007 @ 21:42:50 #203
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45738090
Joden verbergen mocht ook niet in de oorlog, dus het lijkt me wel een juiste benaming.
pi_45738098
quote:
Ook nog iemand gepakt voor het doorgeven van een fakkel.
pi_45739013
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:43 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Is hier ook zo, krijg je 2 jaar stadionverbod voor als je 'em te lang in je handen krijgt gedouwd.

Tegen PSV nog iemand die 9 maanden kreeg omdat ie kluivert een moordenaar noemde
Feijenoord Rotterdam
pi_45739528
weet het, blijft triest
  zondag 28 januari 2007 @ 00:37:28 #207
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45744603
quote:
Ook nog iemand gepakt voor het doorgeven van een fakkel.
Eigenlijk is het de omgekeerde wereld.Iemand die sfeer brenngt,wordt opgepakt
LUHG
  zondag 28 januari 2007 @ 00:48:24 #208
139407 jorienvdherik
pi_45744955
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

maar wel van die sfeer posters uitgeven waar je fakkels op ziet
  zondag 28 januari 2007 @ 00:51:50 #209
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45745065
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Jij snapt mij, Jorien.Het zijn gewoon BZN'ers!
LUHG
pi_45749502
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:13 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Is hier ook zo, krijg je 2 jaar stadionverbod voor als je 'em te lang in je handen krijgt gedouwd.

Tegen PSV nog iemand die 9 maanden kreeg omdat ie kluivert een moordenaar noemde
En terecht natuurlijk. .
pi_45750303
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:53 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik heb geen Telstar shirtje gezien in ieder geval...
Zag er alleen al in het home 3 lopen met een Telstar shirt..dus ze waren er wel degelijk. En terecht dat ze daarom gek werden. Wat doe jij als je rond de ArenA een feyenoord shirt ziet?
A.F.C.A. Since 1900
pi_45750336
quote:
Op zondag 28 januari 2007 10:16 schreef afca het volgende:

[..]

Zag er alleen al in het home 3 lopen met een Telstar shirt..dus ze waren er wel degelijk. En terecht dat ze daarom gek werden. Wat doe jij als je rond de ArenA een feyenoord shirt ziet?
Uitermate treffend voorbeeld.
pi_45752886
quote:
pi_45762586
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
  maandag 29 januari 2007 @ 01:20:39 #215
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45779225
Groningen liet het nog ff wat stenen regenen. Zal daar rond het stadion nog wel het een en ander gebeurt zijn. Bij ons hielden 4 paarden en 4 honden het rustig. Maar een paar klappen uitgedeeld.
pi_45781070

Gister bij Roda JC- PSV

Ze verzinnen steeds weer iets nieuws om mensen een SV aan te naaien.
  maandag 29 januari 2007 @ 07:54:11 #217
139407 jorienvdherik
pi_45781225
was er gebeurd dan
pi_45781272
DS zal het wel weten
  maandag 29 januari 2007 @ 09:19:24 #219
139407 jorienvdherik
pi_45781973
Vertel nou maar
pi_45782119
op die foto staat dat er pamfletten werden uitgedeeld met de tekst "van iedereen die op de trapopgang blijft staan worden videobeelden gemaakt, en kan zonder waarschuwing een SV aangevraagd worden".
  maandag 29 januari 2007 @ 09:41:34 #221
139407 jorienvdherik
pi_45782230
Welke foto
pi_45783759
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Welke foto
anders kijk je maar ff'tje op rodaworld
  maandag 29 januari 2007 @ 11:05:41 #223
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45783805
Iedereen staat altijd in de gangpaden en op de trappen. Laatste wedstrijden kwamen er steeds van die irritante stewards met een te grote mond langs om dat eens ff duidelijk te maken dat dat niet meer mag. Niemand reageerde er echter op, dus maar dreigen met sv's dan.
Planning:
-
pi_45783839
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef DarkShine het volgende:
Iedereen staat altijd in de gangpaden en op de trappen.
foei, stelletje zieke hooligans
pi_45783939
quote:
Iedereen staat altijd in de gangpaden en op de trappen. Laatste wedstrijden kwamen er steeds van die irritante stewards met een te grote mond langs om dat eens ff duidelijk te maken dat dat niet meer mag. Niemand reageerde er echter op, dus maar dreigen met sv's dan.
Goh, klinkt wel erg bekend. Zijn de stewards van Willem II soms richting Kerkrade verhuisd? Dit gebeurde namelijk eerst ook altijd op de KingSide. Hier hebben ze nu echter voortaan een soort van gedoogbeleid ingesteld hierin, omdat het toch niet hielp en de aanhang zich tegen de stewards en politie ging keren waardoor ze meer problemen ermee kregen dan die ze wilde oplossen.
pi_45784011
quote:
Op Zuid staat ook iedereen op de trappen dan moeten ze gewoon een staanvak makan in het stadion , dan kunnen ze er ook niet meer over klagen.
  maandag 29 januari 2007 @ 11:30:16 #227
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45784462
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Op Zuid staat ook iedereen op de trappen dan moeten ze gewoon een staanvak makan in het stadion , dan kunnen ze er ook niet meer over klagen.
D'r schijnt een ouwe met stok een rechtszaak aangespannen te hebben tegen Roda omdat wij er staan. Dat die ouwe dan verhuist van West!
Planning:
-
pi_45784547
Pff inderdaad. Plaats genoeg in dat stadion.
  maandag 29 januari 2007 @ 12:26:12 #229
139407 jorienvdherik
pi_45785997
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Pff inderdaad. Plaats genoeg in dat stadion.
das echt een grap dat stadion. alleen die 1e ring zeg maar zou al genoeg zijn
  maandag 29 januari 2007 @ 13:06:53 #230
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45787181
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

das echt een grap dat stadion. alleen die 1e ring zeg maar zou al genoeg zijn
Dus niet. Zitten normaal een 13/14.000 man. Niet genoeg met een capaciteit van 19.500 dus.

Goed dat de Kuip wel wekelijks uitverkocht is met de huidige resultaten...
Planning:
-
  maandag 29 januari 2007 @ 13:08:10 #231
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45787222
Stewards die gisteren kwamen zeiken als je ergens anders stond werden trouwens regelmatig naar het uitvak verwezen. Ze moesten die boeren maar van de trap afhalen en de thuisfans met rust laten.
Planning:
-
  maandag 29 januari 2007 @ 13:11:47 #232
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_45787347
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:06 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dus niet. Zitten normaal een 13/14.000 man. Niet genoeg met een capaciteit van 19.500 dus.

Goed dat de Kuip wel wekelijks uitverkocht is met de huidige resultaten...
Die steigers waren nooit nodig geweest in De Kuip.
Forza Roda
pi_45793204
Gaan we nou de rest van het topic vol lullen over stewards en gangpaden?
pi_45795038
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaan we nou de rest van het topic vol lullen over stewards en gangpaden?
Ja, want DB houdt zich nogal koest met rellen.
  maandag 29 januari 2007 @ 17:10:39 #235
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45795181
eerder in deze reeks kon men het tenminste een beetje bij de feiten en interessantere dingen houden ipv dit soort zielige opmerkingen te maken. Het 'niveau' daalt wat.
pi_45798567
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:10 schreef PLAE@ het volgende:

eerder in deze reeks kon men het tenminste een beetje bij de feiten en interessantere dingen houden ipv dit soort zielige opmerkingen te maken. Het 'niveau' daalt wat.
Na het weekend gaat het wellicht met grote stappen voorruit
pi_45798717
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Na het weekend gaat het wellicht met grote stappen voorruit
Druk weekendje voor de politie.
Feijenoord Rotterdam
pi_45799020
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:54 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Druk weekendje voor de politie.
pi_45809200
Zo af en toe kijk ik eens op een FC Utrecht-forum. Daar kwam ik zojuist dit bericht tegen van iemand die daar postte:
quote:
Momenteel loop ik stage bij een BVO en vorige week zat ik toevallig bij het veiligheidsoverleg, weet niet wie die persoon was, maar hij had in ieder geval veel te vertellen.

Op een gegeven moment kwamen ze uit op FCU, en er werd letterlijk gezegd dat hier de hooligans het voor het zeggen hebben. Ook werd er letterlijk gezegd dat er elke thuiswedstrijd er een groep van 50 man of meer gewoon zonder fouillering door kan lopen omdat de stewards ze niets in de weg durven te leggen, geen fout van de stewards natuurlijk, wel van de club.

Volgens die man had Utrecht het verreweg het slechtste voor elkaar, nog erger dan bv. ADO.

Allemaal rustig blijven, ik citeer alleen die man maar, en ik weet heel zeker dat hij het zou moeten weten hoe dit bij elke club verloopt.

Meningen?
Ik geloof nooit dat dit waar is, maargoed, het is wel een interessant stukje. Is iemand bekend met hoe het in andere stadions gaat?
  maandag 29 januari 2007 @ 23:05:56 #240
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45809519
Nou, als je ze ziet hoe dat groepje daar aan de lange zijde vlak bij het uitvak door de stewards behandeld wordt, kijk ik daar niet van op. Die kunnen alles maken wat ze willen.
  maandag 29 januari 2007 @ 23:13:17 #241
139407 jorienvdherik
pi_45809869
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:05 schreef Posdnous het volgende:
Nou, als je ze ziet hoe dat groepje daar aan de lange zijde vlak bij het uitvak door de stewards behandeld wordt, kijk ik daar niet van op. Die kunnen alles maken wat ze willen.
zeker

zou me niets verbazen
  maandag 29 januari 2007 @ 23:24:39 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45810312
Thuis tegen Ajax werden de (externe) stewards toch ook al van het vak afgeslagen?
  maandag 29 januari 2007 @ 23:45:07 #243
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45810970
Ik neem aan dat het om een andere groep gaat.Ze renden wat achter die stewards aan naar boven. Met 2 man tegen 50 (want ze staan boven elkaar natuurlijk op de trap) ken je nou eenmaal niet veel beginnen.

[ Bericht 9% gewijzigd door PLAE@ op 29-01-2007 23:51:42 ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:08:53 #244
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45816961
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:24 schreef M0NTANA het volgende:
Thuis tegen Ajax werden de (externe) stewards toch ook al van het vak afgeslagen?
Vrij hardhandig ook, die stewards durfden echt helemaal niks.
pi_45819702
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef KansloosForEver het volgende:
Zo af en toe kijk ik eens op een FC Utrecht-forum. Daar kwam ik zojuist dit bericht tegen van iemand die daar postte:
[..]

Ik geloof nooit dat dit waar is, maargoed, het is wel een interessant stukje. Is iemand bekend met hoe het in andere stadions gaat?
Ik heb dit ook wel eens gehoord van jongens van utrecht. Ik geloof het dus wel.
pi_45819806
Het gros van de stewards zijn ook maar zwakzinnigen... Volgens mij zijn er bij alle clubs wel gasten die bij de vraag of ze even gefouilleerd mogen worden hun vinger langs de keel halen en vervolgens gewoon door mogen lopen. Al is 50 wel veel... Maar om daarom nou te zeggen dat de Hooligans het voor het zeggen hebben is ook wat overdreven.
pi_45819876
quote:
Stuur dat soort Stewards aub 1 dag op cursus naar Italie, wat een idiote gang van zaken zeg......
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_45820793
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

D'r schijnt een ouwe met stok een rechtszaak aangespannen te hebben tegen Roda omdat wij er staan. Dat die ouwe dan verhuist van West!
serieus is dat de hele zeik waar het over gaat?
pi_45895225
quote:
Rellen tussen scholieren en Zwolle-fans

01 februari 2007, 19:27

Een schooluitje van 120 scholieren uit Deventer en België is uitgelopen op rellen in de binnenstad van Zwolle. De Deventer' scholieren daagden supporters van FC Zwolle uit, door het uitbundig showen van hun Go Ahead Eagles-sjaals.
De scholieren waren op een uitje naar een klimcentrum in de Van der Heydenstraat in Zwolle. De ruzie verplaatste zich even later naar de Grote Markt. Daar werden ze door stadswachten en politiemensen uit elkaar gedreven.

Uiteindelijk zijn de scholieren door de politie uit de binnenstad verwijderd. De leraren zorgden voor vervangend vervoer om de leerlingen te begeleiden.
quote:
Philips stadion bekogeld met knikkers
01februari 2007, 19:36

Het Philips stadion van PSV is deze week bekogeld met knikkers door een groep vandalen. De club heeft woensdag aangifte gedaan van de vernielingen, zo meldt Het Eindhovens Dagblad.
De onruststokers zorgden ervoor dat enkele ruiten van kantoren sneuvelden. Er werd van uitgegaan dat de schade door wapens werd veroorzaakt, maar het is inmiddels duidelijk geworden dat er gebruik werd gemaakt van een katapult in combinatie met knikkers.
Voetbalprimeur.nl
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:33:24 #251
139407 jorienvdherik
pi_45895346
Eindhoven de gekste..
pi_45895355
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:50:44 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45896010
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:50 schreef planethugo het volgende:

[..]

serieus is dat de hele zeik waar het over gaat?
Aldus een steward op West wel. Een van de laatste relaxte stewards...
Planning:
-
pi_45929158
810 Teletekst vr 02 feb
***OETBAL******************************
**** Geen duels in Italië na rellen
**Dit weekeinde vinden er geen duels
plaats in de Italiaanse Serie A en B.
Dit heeft de Italiaanse bond besloten
naar aanleiding van de supportersrellen
bij Catania-Palermo,waarbij een agent
om het leven kwam.

Bij de derby op Sicilië braken zowel
binnen als buiten het stadion hevige
rellen uit nadat Caraccioli Palermo op
1-0 had gebracht.Een agent werd geraakt
door een vuurwerkbom en overleed aan
zijn verwondingen.

Om de orde te herstellen gebruikte de
politie traangas,waardoor het duel lang
stil lag.Na veertig minuten kon er weer
verder gespeeld worden.Palermo won de
wedstrijd uiteindelijk met 2-1.
pi_45929820
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:30 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

[..]

Voetbalprimeur.nl
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef DIGGER het volgende:

[..]

http://www.skylife.it/html/skylife/tg24/tg24_Live.html

Kan zijn dat je ff wat anders ziet, dit is het Live Telejournaal van SKY Italia, onderwerp komt dan snel zat weer voorbij uiteraard.
Zet die knikkers in Eindhoven en relletjes in Zwolle in heel ander daglicht
pi_45929992
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef DeVinger het volgende:

[..]

[..]

Zet die knikkers in Eindhoven en relletjes in Zwolle in heel ander daglicht
idd
pi_45930009
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
810 Teletekst vr 02 feb
***OETBAL******************************
**** Geen duels in Italië na rellen
**Dit weekeinde vinden er geen duels
plaats in de Italiaanse Serie A en B.
Dit heeft de Italiaanse bond besloten
naar aanleiding van de supportersrellen
bij Catania-Palermo,waarbij een agent
om het leven kwam.

Bij de derby op Sicilië braken zowel
binnen als buiten het stadion hevige
rellen uit nadat Caraccioli Palermo op
1-0 had gebracht.Een agent werd geraakt
door een vuurwerkbom en overleed aan
zijn verwondingen.

Om de orde te herstellen gebruikte de
politie traangas,waardoor het duel lang
stil lag.Na veertig minuten kon er weer
verder gespeeld worden.Palermo won de
wedstrijd uiteindelijk met 2-1.
Ik heb een hekel aan de politie maar dood hoeven ze van mij ook niet
Feijenoord Rotterdam
pi_45930052
Om dan gelijk alles te schrappen
pi_45930532
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef Jasza het volgende:
Ik weet niet of je al beelden hebt gezien (Zie Serie A topic) maar als het er in Catania uren lang net zo uit ziet als een flinke Intifada dag in de GAZA strook, terwijl er vorig weekend in de Serie D al een directeur doorgeschopt en slagen is en een grensrechter gewoon een complete trommel op z'n hoofd gegooid kreeg en dus KO ging met veel bloedverlies, dan is het volkomen, maar dan ook volkomen te begrijpen dat de voetbalbond direct alles schrapt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_45930617
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef Jasza het volgende:
Een overleden agent lijkt mij al genoeg reden om een hele speelronde te schrappen ja.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_45930958
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:23 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik weet niet of je al beelden hebt gezien (Zie Serie A topic) maar als het er in Catania uren lang net zo uit ziet als een flinke Intifada dag in de GAZA strook, terwijl er vorig weekend in de Serie D al een directeur doorgeschopt en slagen is en een grensrechter gewoon een complete trommel op z'n hoofd gegooid kreeg en dus KO ging met veel bloedverlies, dan is het volkomen, maar dan ook volkomen te begrijpen dat de voetbalbond direct alles schrapt.
Hmm je hebt gelijk ja, had de beelden enzo niet gezien en de rest wat je zegt helpt er wel aan mee dat ze het schrappen.
pi_45932527
Eerste Nederlandse bericht van dit weekend: Dordrecht met een groep met de trein in Helmond, na de wedstrijd is de politiebegeleiding niet waterdicht en loopt het uit de hand. In ieder geval 1 arrestatie aan Helmond kant.......
pi_45932848
Ik hoorde ook iets over Cambuur in Emmen. Verder geen idee hoe of wat.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:38:06 #264
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45932971
GAE v FC Den Bosch.
In het stadion het gebruikelijke over en weer gejank en wat tegen de hekjes aan beuken en het schijnt dat ze van onze kant door een hekkie gegaan zijn na de wedstrijd maar dit zal TR beter weten als ik.
Na de wedstrijd zijn de Eagles met een mannetje of 200-300 richting uitvak gegaan maar werden tegengehouden door de ME.
Eik weinig gebeurd maar je moet wat
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45933254
Lekkere teringzooi op Sicilie zeg
pi_45933731
Ze schijnen wat stoepjes opnieuw te moeten bestraten in Deventer inclusief lantaarnpalen.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 01:09:04 #267
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45933751
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze schijnen wat stoepjes opnieuw te moeten bestraten in Deventer inclusief lantaarnpalen.
Sterk overdreven.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45933769
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Sterk overdreven.
Jij hoefde ze niet terug te koppen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 01:10:40 #269
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45933788
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij hoefde ze niet terug te koppen
Klopt, ik was ze mee aan het gooien in de hoop jou te raken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45933816
.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 04:10:46 #271
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45935719
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan de politie maar dood hoeven ze van mij ook niet
Weak
LUHG
pi_45946127
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt, ik was ze mee aan het gooien in de hoop jou te raken
.
pi_45965868
quote:
Asociale vechtpartij door hooligans...

Nadat het 's middags op de plaatselijke markt al mis ging met zich supporters noemende hooligans van Feyenoord, ADO den Haag en Ajax die op de wedstrijd IJsselmeervogels-Quick Boys waren afgekomen, was het na de wedstrijd helemaal raak in sporthal de Toekomst waar een feest aan de gang was ter gelegenheid van het hervatten van de competitie na de winterstop.

Omstreeks zeven uur sloeg de vlam in de pan en gingen zo'n vijftig coke snuivende en pillen slikkende idioten op de vuist met iedereen die in de sporthal aanwezig was, zelfs vrouwen en kinderen. Nadat dit zooitje vuilnis de sporthal uitgewerkt was kwamen zij terug en beukten met stalen staven op de deuren van de sporthal. Nadat deze geforceerd waren werden grote stalen staven de hal ingegooid, en kwam er een randdebiel met een bijl de sporthal binnen gerend. Gelukkig miste hij met zijn moordwapen de omstanders, en werd hij geveld met een klap van een brandblusser op zijn kop (een beest heeft immers geen hoofd), hij werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Ook kwam er hulp van de blauwe buren, zo zie je maar dat bloed gaat waar het niet kruipen kan. Sportief zijn we dan wel rivalen en kunnen we elkaar jennen en narren, maar qua dorp zijn we één, supporters van Spakenburg bedankt!
pi_45974000
120 Teletekst zo 04 feb
quote:
Kort nieuws binnenland
` De politie heeft voor het begin van
de wedstrijd Ajax-Feyenoord elf fans
van Ajax opgepakt.Ze hadden supporters
van Feyenoord en agenten bekogeld met
vuurwerk en flessen.Een paar agenten
raakten gewond.Later werd nog twee
Ajax-fans opgepakt voor wangedrag.
pi_45974079
Bij Vitesse - Nek eigenlijk niks gebeurd zoals gewoonlijk ( wel weer veels te veel blauw , met hun stomme GBO , roept er iemand iets naar die snuifhuizen , verzoeken ze hem met een paar man weg te gaan )

Mischien zijn er nog wel wat mensen opgepakt, maar dat lees ik morgen wel of vanavond dan wel ergens ( want ik heb het niet gezien )
  zondag 4 februari 2007 @ 16:05:39 #276
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_45974102
och jee
pi_45975020
Die agenten die gewond zijn geraakt hebben het helemaal aan zichzelf te danken, eentje flikkerde van z'n knol af doordat het beessie weggleed en werd vervolgens bijna vertrapt door z'n collega's, en twee andere ME'ers werden gebeten door hun eigen honden, whehehe
pi_45975087
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:33 schreef Bananenman het volgende:
Die agenten die gewond zijn geraakt hebben het helemaal aan zichzelf te danken, eentje flikkerde van z'n knol af doordat het beessie weggleed en werd vervolgens bijna vertrapt door z'n collega's, en twee andere ME'ers werden gebeten door hun eigen honden, whehehe

Net hun goed recht ,

In Amsterdam zal er ook wel veels te veels blauw op pad zijn gestuurd
pi_45975276
quote:
Ja en ze gingen voor lucht het plein schoonvegen
pi_45975343
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
lucht
Ja voor niks dus, gewoon omdat ze er zin in hadden.
pi_45975655
quote:
Wat een sukkels inderdaad . Het viel allemaal wel mee, wel grappig.

Kerel op een paard stond de angst van in de ogen .
  zondag 4 februari 2007 @ 17:20:25 #283
139407 jorienvdherik
pi_45976917
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja en ze gingen voor lucht het plein schoonvegen

En maar rennen
pi_45976944
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

[afbeelding]

En maar rennen
Je vind het wel lekker he, die kontjes
  zondag 4 februari 2007 @ 17:23:00 #285
139407 jorienvdherik
pi_45977031
Owja, de ME liep met machinegeweren
pi_45977054
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja kwam omdat het de nationale Mareschausse was
  zondag 4 februari 2007 @ 17:26:12 #287
139407 jorienvdherik
pi_45977165
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja kwam omdat het de nationale Mareschausse was
Ja toch, las ook zoiets
  zondag 4 februari 2007 @ 18:20:54 #288
97934 ASroma
Flamboyant
pi_45979094
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
te ernstig
  zondag 4 februari 2007 @ 18:26:37 #289
139407 jorienvdherik
pi_45979319
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:20 schreef ASroma het volgende:

[..]

te ernstig
pi_45979692
Als ik het goed herinner hadden wij dit seizoen feyenoord uit ook marechausse of spoorwegpolitie met automatische wapens als begeleiding.
  zondag 4 februari 2007 @ 18:38:13 #291
139407 jorienvdherik
pi_45979745
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:36 schreef Bananenman het volgende:
Als ik het goed herinner hadden wij dit seizoen feyenoord uit ook marechausse of spoorwegpolitie met automatische wapens als begeleiding.
Denk niet dat ze het ooit zouden gebruiken
  zondag 4 februari 2007 @ 18:54:08 #292
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45980397
denk het wel, zie psg.
pi_45980481
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:54 schreef Backdoorman het volgende:
denk het wel, zie psg.
Wel te vergelijken met Nederland ja
pi_45981963
Catania – Palermo

link met aantal filmpjes: http://www.vkmag.com/magazine/comments/10445
Nothing to see here, carry on
  zondag 4 februari 2007 @ 20:45:03 #295
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45985348
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wel te vergelijken met Nederland ja
als kleine nietszeggende clubjes als den bosch of zwolle ofzo langskomen die voornamelijk bestaan uit stenengooiers heeft de politie inderdaad genoeg aan wat politie te paard om de meute weg te laten rennen en uit elkaar te drijven, maar supportersgroepen als die van feyenoord zijn kwa omvang en aggressiviteit net zo groot en erg als die van psg.
en zeker bij een wedstrijd tegen ajax is de kans op escalatie dan zeer groot net als wat er bij psg gebeurde die ook tegen de joden (echte) moesten spelen.
  zondag 4 februari 2007 @ 20:49:59 #296
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45985661
Onze bus klemgezet door 6 woutenwagens nadat een vrachtwagenchauffeur meende iemand uit onze bus te moeten bedreigen met een hamer op een tankstation.

Heb zelf mijn gegevens moeten afgeven, andere die 7 kleuren stront schijten (terwijl ze op camera staan!) en niet voor hun gevolgen durven op te komen hebben dan vervolgens op de terugweg ook nog de grootste bek ook als we weer verder kunnen. Goed voor hun dat ze bij terugkomst meteen snel ervandoor zijn!
Planning:
-
  zondag 4 februari 2007 @ 21:12:49 #297
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45987057
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef DarkShine het volgende:
Onze bus klemgezet door 6 woutenwagens nadat een vrachtwagenchauffeur meende iemand uit onze bus te moeten bedreigen met een hamer op een tankstation.

Heb zelf mijn gegevens moeten afgeven, andere die 7 kleuren stront schijten (terwijl ze op camera staan!) en niet voor hun gevolgen durven op te komen hebben dan vervolgens op de terugweg ook nog de grootste bek ook als we weer verder kunnen. Goed voor hun dat ze bij terugkomst meteen snel ervandoor zijn!
Dus ik heb voor niks half Rotterdam doorgelopen vandaag...
Elite
Tegen TTIP
pi_45987107
Waarom moest jij je gegevens dan geven?
pi_45987344
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom moest jij je gegevens dan geven?
Zodat ze meteen de juiste gegevens hebben als ze de video terug kijken en de persoon herkennen.
pi_45992253
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

als kleine nietszeggende clubjes als den bosch of zwolle ofzo langskomen die voornamelijk bestaan uit stenengooiers heeft de politie inderdaad genoeg aan wat politie te paard om de meute weg te laten rennen en uit elkaar te drijven, maar supportersgroepen als die van feyenoord zijn kwa omvang en aggressiviteit net zo groot en erg als die van psg.
en zeker bij een wedstrijd tegen ajax is de kans op escalatie dan zeer groot net als wat er bij psg gebeurde die ook tegen de joden (echte) moesten spelen.
aldus een Fok-hooligan
pi_45992313
Nu weer beelden op de NOS trouwens. Komt vast door die neus aan tafel. Altijd rellen verafschuwen, maar hij praat er het meest over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')