abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44879191
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44879226
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:33 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Geel gaat samen met Turnhout mee ja. En als ajax naar PSV gaat nemen ze Feyenoord mee
Dat weet ik allemaal niet... Ik volg het belse voetbal niet zo. Ik weet alleen dat er regelmatig mensen uit Turnhout bij ons komen kijken en andersom. Ik dacht dat je dat bedoelde , maar uit je reactie op te maken moet ik naar bed.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44882634
tvp
  zondag 31 december 2006 @ 13:24:40 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44887795
Hopen op een onrustiger 2007, want 2006 viel een beetje tegen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44890102
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:24 schreef M0NTANA het volgende:
Hopen op een onrustiger 2007, want 2006 viel een beetje tegen.
Feijenoord Rotterdam
pi_44893578
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44893690
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:01 schreef Superheld het volgende:
http://rudyfcg.hyves.nl/fotos/34375884/0/oiDd/#

Filmpje van Grunn-Aston villa
Wijf op het eind met der domme vragen
Feijenoord Rotterdam
pi_44893957
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:01 schreef Superheld het volgende:
http://rudyfcg.hyves.nl/fotos/34375884/0/oiDd/#

Filmpje van Grunn-Aston villa
Dat gesprek aan het eind ook .

Wijf: "Die ene gast zat helemaal onder het bloed joh"
Gast: "Ja, vet he"
Wijf: "Maar die was toch van jullie?" .
Gast: "Nee"
Wijf: "Maar hij liep daar gewoon..." .
pi_44894062
Gijs is bezig met oude foto's zo te zien

http://www.kw.nl/~ffp/Foto.htm
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_44900371
Iedereen een bijzonder doorgesnoven 2007 toegewenst.

Dat heeft niets met voetbal te maken.

[ Bericht 35% gewijzigd door PizzaSalami op 31-12-2006 21:34:35 ]
Secrets never die. Only people.
pi_44917739
Dat er in 2007 weer eens doden in Nederland vallen
  maandag 1 januari 2007 @ 17:20:01 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44917790
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:18 schreef DeVinger het volgende:
Dat er in 2007 weer eens doden in Nederland vallen
Vannacht al een paar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 1 januari 2007 @ 17:24:10 #13
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44917880
Kijktip

Sinds WO II waren er nooit meer zoveel Britten in Duitsland als tijdens de afgelopen WK. Met verborgen camera's werd het gewelddadige gedrag van de Britse hooligans van dichtbij vastgelegd.

De uitzending is op dinsdag 2 januari 2007 op Tien en begint om 21.30 uur.
pi_44917947
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Iedereen een bijzonder doorgesnoven 2007 toegewenst.

Dat heeft niets met voetbal te maken.
Randverschijnselen wel natuurlijk
Feijenoord Rotterdam
pi_44918441
tvp
pi_44919635
tvp
  maandag 1 januari 2007 @ 18:33:43 #17
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44919645
tvp
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44920447
tvps worden verwijderd.
  maandag 1 januari 2007 @ 19:02:19 #19
139407 jorienvdherik
pi_44920468
vandaag niet
pi_44930589
Morgen maar ff Tien kijken

het progamma "Voetbaltuig!". , 21.30 zie hierboven
  dinsdag 2 januari 2007 @ 01:15:45 #21
139407 jorienvdherik
pi_44932716
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen maar ff Tien kijken

het progamma "Voetbaltuig!". , 21.30 zie hierboven
Ja zekers
pi_44932823
Is dat niet die Panorama Docu van de BBC in delen geknipt?
pi_44935644
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dat niet die Panorama Docu van de BBC in delen geknipt?
effe voor de zekerheid op de site van tien gekeken :
quote:
Tijdens het WK in Duitsland werd het geweld van Britse hooligans met verborgen camera's van dichtbij vastgelegd.
Dus het lijkt er wel op , ik had andere dingen gelezen , maar misschien komt dat nog
pi_44935656
die docu van de BBC viel ook tegen trouwens, ze volgden alleen een paar puisterige pubers, verder weinig actie behalve wat dronken terrastaferelen. Ik sla hem dus maar over deze keer.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:46:24 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44936797
In Nederland was het een rustig jaar volgens mij.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_44937522
Die docu was kut
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:48:34 #27
139407 jorienvdherik
pi_44954641
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
Die docu was kut
wel tof is nu bezig. als die engesle aangevallen worden in een cafe waar ze zitten. komen de hell angels
pi_44956734
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:18 schreef Superheld het volgende:
Gijs is bezig met oude foto's zo te zien

http://www.kw.nl/~ffp/Foto.htm
Altijd leuk als Gijs z'n siteje weer eens update
pi_44961793

Feijenoord Rotterdam
pi_44964497

Goede actie foto!
pi_44970609
quote:
Betaald voetbal legt vinger op zere plek

door onze Telesportredactie

ZEIST - Het betaalde voetbal kiest voor vingerafdrukken om ongewenste bezoekers uit het stadion te weren. Begin februari start een proefproject bij Ajax, Feyenoord en Vitesse. Diverse personen zullen, hoewel geregistreerd als 'niet welkom', trachten de stadions van deze clubs te betreden. Er is een vaste en mobiele toepassing terwijl de toets, die een half jaar duurt, gericht is op de risicovakken.

Manager competitiezaken Bert van Oostveen benadrukt dat het niet de bedoeling is dat alle toeschouwers een vingerafdruk afgeven. ,,De gewone bezoeker heeft geen last, zij hoeft geen vingerafdruk af te geven. Het is een dadergerichte methode. Heeft iemand een stadionverbod dan zullen we een vingerafdruk nemen en die in een database opslaan. Zien we zo iemand bij het stadion dan kunnen we middels een vingerafdruk bekijken of hij wel of geen stadionverbod heeft en maatregelen nemen. We zullen binnenkort met de overheid in gesprek treden om te bekijken in welke mate zij een bijdrage kan leveren aan het verzamelen van de vingerafdrukken."

Als de pilot een succes is, wordt de methode ingevoerd. Met de totale invoering zal zo'n vier miljoen euro gemoeid zijn. De vingerafdruk is de snelste, goedkoopste en betrouwbaarste methode ten opzichte van gezichtsherkenning (onbetrouwbaar) en irisscan (langzaam). Samen met een voetbalwet moet deze methode ervoor zorgen dat mensen met een stadionverbod ook daadwerkelijk niet meer binnenkomen.
pi_44970719
Er komt een voetbalwet dus, als ik de laatste zin moet geloven?
pi_44971617
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:41 schreef DeVinger het volgende:
Er komt een voetbalwet dus, als ik de laatste zin moet geloven?
Maar als er een voetbalwet komt met die verplichte meldingsplicht, dan is heel die vingerafdrukzooi toch niet nodig?
Feijenoord Rotterdam
pi_44971648
Nee daarom vraag ik het ook idd
pi_44972094
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:13 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Maar als er een voetbalwet komt met die verplichte meldingsplicht, dan is heel die vingerafdrukzooi toch niet nodig?
Krijg een tijdje geleden een brief van Feyenoord, of ik mee wilde doen met een pilot, weet eigenlijk alleen niet meer wat voor een, was volgens mij irisscan. brief heb ik uiteraard gelijk verscheurd.
pi_44998497
quote:
Kentekenregistratie

Hoera. Er is weer een manier gevonden om het supporters nóg lastiger te maken hun club achterna te reizen. Voor de uitwedstrijd tegen Vitesse moeten FC Groningen-supporters namelijk van tevoren het kenteken van hun auto en hun rijbewijs laten registreren als ze gebruik willen maken van de autocombi. De zoveelste pesterij van de beleidsbepalers en de clubs werken er willoos aan mee.

Alsof supporters de afgelopen jaren nog niet genoeg achterlijke regeltjes hebben moeten slikken, komt de politie van Arnhem opeens aan met het fenomeen kentekenregistratie. Omdat men precies wil weten hoeveel en welke supporters er komen. Op zich is dat begrijpelijk, want uiteraard wil men graag weten wat voor vlees men in de kuip heeft. Maar je zou denken dat men zich -zelfs letterlijk- al een aardig beeld kan vormen van de supporters die de moeite nemen hun club achterna te reizen. Kaarten voor de autocombi kunnen namelijk alleen gekocht worden op vertoon van een (Seizoen)ClubCard - met fotoregistratie! En dus weet men meteen met welke supporter men te maken heeft. Compleet met naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, geboortedatum en als klap op de vuurpijl ook nog zijn pasfoto.

Die pasfoto wordt bovendien ook nog eens gecontroleerd op een parkeerplaats bij Terwolde, waar de deelnemers aan de autocombi hun omwisselbiljet moeten omwisselen voor een toegangsbewijs. Ook daar dus nog een extra 'controlepunt' op de identiteit van supporters. Maar dat is voor de politie van Arnhem allemaal nog niet genoeg. Die domme Gelderse dienders hebben ook nog de gegevens van het rijbewijs van de chauffeur en het kenteken van zijn auto nodig, want anders weten ze kennelijk nog niet met wie ze te maken hebben.

Dat men het in Arnhem niet zo heeft op supporters (van welke club dan ook) en in het Gelderse politiestaatje een vreemd soort zwalkbeleid voert, is al jaren duidelijk. Daar kunnen we in Groningen ook over meepraten. Een aantal jaren geleden legde men plotseling een verplichte buscombi op, terwijl daar tijdens de voorbesprekingen andere afspraken over waren gemaakt. Een seizoen later konden supporters van FC Groningen wel 'gewoon' op eigen vervoer afreizen en ook het seizoen leek dat weer vrij normaal te kunnen gebeuren. Er werden echter allerlei supporters van de weg geplukt en zogenaamd preventief op de video gezet. Dat kan kennelijk zomaar in Nederland. In ieder geval in Arnhem.

Later op de avond werd ook nog een complete stadsbus vol met FC Groningen-supporters richting het politiebureau gereden en de hele avond vastgehouden. Omdat 1 supporter zich had misdragen. Ook dat kan kennelijk zomaar in Nederland. In Arnhem sluit men dan liever ook nog 50 onschuldige supporters op, voor de zekerheid zeg maar. En omdat het dus allemaal zo vreselijk uit de hand was gelopen, niet in de laatste plaats door het optreden van de Arnhemse politie zelf, was er vorig jaar weer een verplichte combi van kracht. Met fotoregistratie uiteraard, want daar zijn we nou eenmaal dol op.

Dit seizoen wil men in Arnhem de autocombi dus weer proberen. Heel mooi natuurlijk, maar dan moet iedereen opeens wel even braaf zijn rijbewijs en kenteken laten registreren. Hoezo dan? Hebben supporters zich de afgelopen jaren nog niet genoeg geregistreerd, tot aan de fotoregistratie aan toe? Totaal overbodig kortom. En wat gebeurt er eigenlijk met die gegevens? Het is niet vreemd om te veronderstellen dat de overijverige dienders in Arnhem de boel doorspelen aan andere korpsen met alle vervelende gevolgen van dien. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Steeds weer probeert men allerlei drempels op te werpen voor goedwillende supporters. Wat is de volgende stap? Op de dag van de wedstrijd een potje ochtendurine inleveren bij Oom Agent? Een elektronisch halsbandje dat geactiveerd wordt op de wedstrijddag? Of gaan we misschien speciale supporterschips implanteren? Nee, het moet maar eens afgelopen zijn met dit gedoe. Meewerken aan dit soort totaal overbodige regelingen zal er alleen maar voor zorgen dat we dit soort pesterijen steeds vaker voor de kiezen krijgen.

Natuurlijk is een autocombi naar Arnhem op zich een prima regeling, maar niet ten koste van alles! Kenteken- en rijbewijsregistratie gaat duidelijk een stap te ver en het is nodig dat ook de voetbalclubs zich dat ook realiseren. Er waren lovende woorden voor het bomvolle uitvak met FC Groningen-supporters in Waalwijk afgelopen zaterdag, maar ondertussen worden de supporters bij andere uitwedstrijden zoals in Arnhem steeds vaker weggepest uit de uitvakken. Het zou de clubs, waaronder FC Groningen, sieren op te komen voor de belangen van haar uitsupporters en niet steeds akkoord te gaan met dit soort achterlijke en irritante regelingen, want op deze manier is het einde zoek.

bron trotsvanhetnoorden.nl
pi_44999244
Hoorde van gasten van Hearts dat ze zelfs hotelgegevens, paspoort etc moesten overhandigen als ze kaartjes wilden krijgen voor Europese wedstrijden
pi_44999820
Ben het Soul Crew boek weereens aan 't lezen, en ondanks dat het volgens mij veel grootspraak is, is het toch totaal niet te vergelijken met Nederland.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_45002888
quote:
Argentijnse club één jaar zonder publiek

Deportivo Morón mag één seizoen geen publiek meer toelaten in het eigen stadion. De club uit de Argentijnse tweede divisie kreeg de straf opgelegd na hevige supportersrellen begin december. De straf is de zwaarste die een voetbalclub ooit opgelegd heeft gekregen.

Fans van Morón gingen door het lint toen de club uit Buenos Aires drie weken geleden in eigen huis met 1-0 van Social Espańol verloor en daarmee promotie naar het hoogste niveau misliep.

Supporters bestormden na het verlies het veld en sloegen in op de eigen spelers. Ook werden zware vernielingen in het stadion aangebracht. De Argentijnse voetbalbond deed daarop het Francisco Urbano-stadion onmiddellijk voor vijf wedstrijden in de ban.

De voetbalbond in Argentinië kondigde onlangs maatregelen aan om het toenemende geweld rond wedstrijden in het Zuid-Amerikaanse land de kop in te drukken.
Die naam! Je hebt daar toch ook Deportivo Wanka?
pi_45002914
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:32 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
Kentekenregistratie, voetbalwet, vingerafdrukken inleveren, irisscan. Het is maar een spelletje hoor .
Secrets never die. Only people.
pi_45003835
tvp
pi_45004593
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Kentekenregistratie, voetbalwet, vingerafdrukken inleveren, irisscan. Het is maar een spelletje hoor .
Denk dat ik maar TBS'er ga worden ipv supporter, heb je tenminste meer vrijheid.
Feijenoord Rotterdam
pi_45030737
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Hoe sterker ze benadrukken dat de gewone supporter er geen last van heeft, hoe minder ik er van ga geloven. Ze gaan nu toch mensen uit de groep halen waarvan ze een vermoeden hebben dat deze een SV hebben.
Een kleine stap dan wordt dat je alleen nog maar met een vingerafdruk toegang krijgt tot het stadion.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_45030755
Ik vind zowiezo dat er overdreven veel aandacht wordt besteed aan de jongens met SV, of die alleen voor de problemen zorgen..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_45038481
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

is dat het
pi_45066568
tvp
pi_45104137
Zat gisteren Match of the Day te kijken en het viel me op dat er in menig stadion lege plekken waren.
pi_45104197
Met als toppunt Birmingham. Maar hoezo in dit topic?
pi_45104558
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
Maar hoezo in dit topic?
Hoezo niet? Anerde optie?
  zondag 7 januari 2007 @ 12:37:09 #50
139407 jorienvdherik
pi_45104623
er is een engels topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties