Op naar de volgende uefa cup wedstrijd !quote:Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef DeVinger het volgende:
Dat de lijn van de afgelopen dagen maar doorgetrokken mogen worden
Nog iets gebeurd gisteravond met het kleine groepie psv supps?quote:Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef DeVinger het volgende:
Dat de lijn van de afgelopen dagen maar doorgetrokken mogen worden
Gekke Polenquote:Op zondag 3 december 2006 21:24 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Op naar de volgende uefa cup wedstrijd !
Zal dat dit seizoen nog zijn? Of pas over een paar seizoenen?quote:Op zondag 3 december 2006 21:24 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Op naar de volgende uefa cup wedstrijd !
Absoluut niet tegen beter weten in, maar ik verwacht echt niet dat ze Feyenoord uit gaan sluiten van UEFA Cup voetbal. Ik verwacht een (hele) dikke geldboete, en x-aantal wedstrijden zonder publiek met eventueel internationaal reisverbod voor de fans ofzo....quote:Op zondag 3 december 2006 22:04 schreef M0NTANA het volgende:
Zal dat dit seizoen nog zijn? Of pas over een paar seizoenen?
naast het uitvak was nog een klein opstootje, er zouden daar 2 psv-ers aan het provoceren zijn geweest ( die in het thuisvak zaten )quote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nog iets gebeurd gisteravond met het kleine groepie psv supps?
Wanneer is die uitspraak? Donderdag toch?quote:Op zondag 3 december 2006 22:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Absoluut niet tegen beter weten in, maar ik verwacht echt niet dat ze Feyenoord uit gaan sluiten van UEFA Cup voetbal. Ik verwacht een (hele) dikke geldboete, en x-aantal wedstrijden zonder publiek met eventueel internationaal reisverbod voor de fans ofzo....
Ja, donderdag.quote:Op maandag 4 december 2006 08:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wanneer is die uitspraak? Donderdag toch?
Wat haalt zijn reisverbod nu uit bij jullie?quote:Op zondag 3 december 2006 22:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Absoluut niet tegen beter weten in, maar ik verwacht echt niet dat ze Feyenoord uit gaan sluiten van UEFA Cup voetbal. Ik verwacht een (hele) dikke geldboete, en x-aantal wedstrijden zonder publiek met eventueel internationaal reisverbod voor de fans ofzo....
Denk dat ze bij de UEFA ook wel weten dat die wedstrijd tegen Wisla nog grotere risico's met zich mee brengt. Dus Nancy is waarschijnlijk onze laatste tegenstander geweest voor een tijdje ben ik bang.quote:Op zondag 3 december 2006 22:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal dat dit seizoen nog zijn? Of pas over een paar seizoenen?
zolang er geen meldingsplicht is en er gewoon kaarten bij de thuisspelende club gekocht kunnen worden haalt het niets uit neequote:Op maandag 4 december 2006 09:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat haalt zijn reisverbod nu uit bij jullie?
You can't ban a Feyenoord fan (of wat was die spreuk toendertijd).
Dat zou zielig van de UEFA zijn. Als een andere club op bezoek zou komen, zou het feyenoord bijvoorbeeld niet per direct uitsluiten. Mag aannemen dat het zo niet werkt...quote:Op maandag 4 december 2006 12:46 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Denk dat ze bij de UEFA ook wel weten dat die wedstrijd tegen Wisla nog grotere risico's met zich mee brengt. Dus Nancy is waarschijnlijk onze laatste tegenstander geweest voor een tijdje ben ik bang.
vrees het ookquote:Op maandag 4 december 2006 12:46 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Denk dat ze bij de UEFA ook wel weten dat die wedstrijd tegen Wisla nog grotere risico's met zich mee brengt. Dus Nancy is waarschijnlijk onze laatste tegenstander geweest voor een tijdje ben ik bang.
UEFA zijn niet bepaald blij met ons. Dus die willen ons zo snel mogelijk kwijt en het liefst voor lang helaas.quote:Op maandag 4 december 2006 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou zielig van de UEFA zijn. Als een andere club op bezoek zou komen, zou het feyenoord bijvoorbeeld niet per direct uitsluiten. Mag aannemen dat het zo niet werkt...
Tja, als ze het om gegronde redenen gaan doen is dat logisch. Maar niet omdat de volgende wedstrijd tegen Wisla is. Wat kreeg Inter toentertijd eigenlijk voor straf?quote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
UEFA zijn niet bepaald blij met ons. Dus die willen ons zo snel mogelijk kwijt en het liefst voor lang helaas.
http://fotoboek.fok.nl/user/Kegelaarquote:Verdachte geweld op voetbalveld nog voortvluchtig
Gepost door Redactie - Bron: ANP / FOK!
Gepubliceerd: maandag 4 december 2006 @ 12:41
De man die zaterdag een 33-jarige man uit Oud-Beijerland ernstig verwondde tijdens een voetbalwedstrijd, is nog voortvluchtig. Dat heeft de politie maandag laten weten.
Het slachtoffer ligt ernstig gewond in het ziekenhuis, maar is buiten levensgevaar. Wel moet hij een operatie ondergaan. Hij kreeg een kopstoot en een trap tegen zijn hoofd van een speler van de tegenpartij. De schedel van de 33-jarige man is op meerdere plaatsen gebroken en gescheurd. Ook zijn neus en beide oogkassen zijn gebroken.
Tijdens de wedstrijd tussen een voetbalelftal uit Oud-Beijerland en een elftal uit Bolnes, kwamen de twee voetballers in conflict. De aanleiding zou liggen in een ander opstootje op het veld. Toen het slachtoffer hierover de scheidsrechter aansprak, werd hij door zijn tegenspeler ernstig mishandeld.
Omstanders probeerden de dader vergeefs vast te houden in afwachting van de politie. Volgens diverse bronnen zou de dader Dennis B. zijn die ooit ook op FOK! actief is geweest. Zijn laatste post op de FP dateert echter al van 2004.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |