Na dat ze kampioen zijn geworden verliezen ze vast hun eerstvolgende potje, tegen de nummer laatst ofzoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Zou het een no-loss seizoen worden voor Inter?
Respect hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:41 schreef M0NTANA het volgende:
Paolo Maldini stelt pensioen nog een jaartje uit: http://www.gazzetta.it/Ca(...)io/02/2MALDINI.shtml
Jij moest toch weg?quote:
Ben al weg.quote:
Voorde niet-schotelbezitters onder ons: http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htmquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef DIGGER het volgende:
Vanavond Catania - Palermo met Spinesi. Ik hoop op veel vuur
Nice, heb Palermo nog maar weinig zien spelen helaas. Kan geen woord Italiaans dus moet het van Engelstalige sites en Digger hebben wil ik info over palermo (serie A) hebben. Heb ze via die programmatjes dit seizoen mss maar 5x zien spelen. Kijk ik heb geen italiaanse roots en ben enkel palermo fan door het moeder der voetbalspellen - championship manager en tegenwoordig football manager - maar dat zal nooit groeien als je ze niet ziet spelen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voorde niet-schotelbezitters onder ons: http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htm
Vanaf 18.00 uur!
O ja, Cardiff - Barnsley, die is direct aansluitend live op Sport Italiaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voorde niet-schotelbezitters onder ons: http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htm
Vanaf 18.00 uur!
quote:Materazzi rejected Roma bid
Inter defender Marco Materazzi has admitted that he turned down an offer from Roma in the summer.
The Nerazzurro, who signed a new four-year contract with the Via Durini outfit in August, was linked with a move away from the San Siro before he played a key role in Italy’s World Cup success in Germany.
“I had the opportunity of moving to Roma last summer and I would have been happy to do so,” said Materazzi.
“I have an excellent relationship with Francesco Totti, [his personal trainer] Vito Scala and [technical director] Bruno Conti.
“It would have been a great opportunity,” added the 33-year-old stopper, who moved to Inter from Perugia in 2001.
“My heart, however, told me to stay here. The Inter fans have always supported me during the difficult moments of my career.”
The Nerazzurri are currently breaking all records and are top of Serie A with an 11-point lead over Roma, who will visit the San Siro on Sunday evening.
“I think we are at a crossroads. This match will tell us if we are really that strong or if we will have to fight until the end to win the Scudetto,” said the world champion.
“Both sides are playing an excellent championship, we will go on to the field with the same determination we have shown so far.
“We know we cannot make any mistakes, we can keep on winning as long as we keep our feet on the ground. We could get in trouble if we thought we were invincible.”
Materazzi also defended himself from claims that he provoked Gennaro Delvecchio into head-butting him last week during the win over Sampdoria.
“I don’t think I did anything wrong. If I were to tackle Totti in a certain manner, I am sure a player like Daniele De Rossi would complain to me,” he added.
“I was only defending my teammate [Julio Cesar], as any player would do. I made many mistakes in the past and I have been attacked by my opponents, but it’s part of the game.
“As to Sunday, I have nothing to be sorry about, I would do it all over again,” concluded Materazzi.
Marco Materazzi is toch ook een held? Jammer dat hij zoveel respect heeft voor Francesco Totti, maar goed. Van mij mag Marco Materazzi best naar Lazio komen, op zijn 36e ofzo!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:04 schreef DIGGER het volgende:
Voor MONTANA (Die Materazzi na dit bericht boven z'n bed gaat hangen):
[..]
Als ik die wedstrijden wel eens zie, dat publiek in Italie, die passie. Ook toen ik naar Italie-Duitsland keek in de Ierse pub met allemaal Italianen om me heen. Geweldig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:31 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een passie trouwens bij Catania - Palermo, was dat in Nederland ook maar zo.
Het zijn zelfs vriendenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco Materazzi is toch ook een held? Jammer dat hij zoveel respect heeft voor Francesco Totti, maar goed. Van mij mag Marco Materazzi best naar Lazio komen, op zijn 36e ofzo!
Wat een passie trouwens bij Catania - Palermo, was dat in Nederland ook maar zo.
http://www.skylife.it/html/skylife/tg24/tg24_Live.htmlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet dat jullie dit nu nog niet kunnen zien (zal beelden posten zodra ik ze vinden kan
Jeetjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet dat jullie dit nu nog niet kunnen zien (zal beelden posten zodra ik ze vinden kan), maar op SKY Italia waren na de wedstrijd direct live beelden van buiten het stadion. Als je langs zou zappen zou je zweren dat je weer naar beelden uit de GAZA strook of zo zat te kijken, echt te belachelijk voor woorden, ik heb zoiets nooit of zelden gezien rondom een voetbalmatch.
Echt duizenden fans die de polite aanvielen met stokken, staven, stenen, vuurwerk, molotovcocktails, echt werkelijk van alles. De agenten konden niet eens charges uitvoeren, zo extreem belegerd werden ze.
Balans momenteel is al 1 agent gedood door een vuurwerkbom, 1 vechtend voor z'n leven en meer dan 100 fans en politieagenten die voor behandeling naar het ziekenhuis moesten of daar nog steeds liggen.
ALLE voetbal in Italie is per direct stilgelegd, dit weekend zal er nergens een bal rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |