abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45913023
Vervolg van Serie A-topic #32 Inter huurt David Beckham ?

Zal vanavond even een leuke OP neerplempen. Moet nu helaas weg.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_45913106
Palermo en Fiorentina laten nog wel genoeg punten liggen. LAZIO zal ook wel de nodige misstapjes maken. AC Milan rommelt af en toe ook aan, maar als Ronaldo goed valt dan gaat het misschien draaien. Het seizoen duurt nog lang ja.

Al met al dus heel erg spannend. Dat Inter kampioen gaat worden is nu wel bekend en het kan me echt geen reet meer schelen. Hopelijk volgend jaar Napoli en die ouwe trol er weer bij en dan wil ik wel eens zien wat het wordt in de Serie A. Dit is voor mij meer een overgangsjaar met wel een LAZIO dat boven verwachting speelt.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:37:27 #3
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45913354
Inter is toch al kampioen.
pi_45913357
Zou het een no-loss seizoen worden voor Inter?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:41:39 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45913478
Paolo Maldini stelt pensioen nog een jaartje uit: http://www.gazzetta.it/Ca(...)io/02/2MALDINI.shtml
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45913487
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Zou het een no-loss seizoen worden voor Inter?
Na dat ze kampioen zijn geworden verliezen ze vast hun eerstvolgende potje, tegen de nummer laatst ofzo .
pi_45913525
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:41 schreef M0NTANA het volgende:
Paolo Maldini stelt pensioen nog een jaartje uit: http://www.gazzetta.it/Ca(...)io/02/2MALDINI.shtml
Respect hoor.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:44:23 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45913556
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Respect hoor.
Jij moest toch weg?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45913721
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij moest toch weg?
Ben al weg.
pi_45916088
Vanavond Catania - Palermo met Spinesi. Ik hoop op veel vuur
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:13:37 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45916208
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef DIGGER het volgende:
Vanavond Catania - Palermo met Spinesi. Ik hoop op veel vuur
Voorde niet-schotelbezitters onder ons: http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htm

Vanaf 18.00 uur!
pi_45919099
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vanaf 18.00 uur!
Nice, heb Palermo nog maar weinig zien spelen helaas. Kan geen woord Italiaans dus moet het van Engelstalige sites en Digger hebben wil ik info over palermo (serie A) hebben. Heb ze via die programmatjes dit seizoen mss maar 5x zien spelen. Kijk ik heb geen italiaanse roots en ben enkel palermo fan door het moeder der voetbalspellen - championship manager en tegenwoordig football manager - maar dat zal nooit groeien als je ze niet ziet spelen.
Wil wel nog eens een wedstrijd bezoeken, maargoed, alles op z'n tijd. Loop wel al trots op zondagen thuis in een Palermo shirt thuis
pi_45920029
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vanaf 18.00 uur!
O ja, Cardiff - Barnsley, die is direct aansluitend live op Sport Italia
pi_45923435
18.00 Catania Palermo 0-1 (0-0) Stilgelegd
pi_45923815
Een beetje te veel rook (vuurwerk en traangas) in het stadion. Spelers kwamen het veld weer op voor hervatting maar zijn inmiddels weer de kleedkamer in na nog meer traangas. Volgens de speaker wordt er niet verder gespeeld....
pi_45923827
Start wedstrijd weer met 15 minuten uitgesteld, als er dan niet weer begonnen kan worden, wordt de wedstrijd definitief gestaakt.
pi_45923862
Ik heb weer de verkeerde pot uitgekozen hoor
pi_45924009
Vond het al zo gek dat het nog niet afgelopen was.
pi_45924019
En na een half uur onderbreking weer begonnen en direct scoort Catania de 1-1 (Caserta). Uiteraard shirt uit dus geel.

Wedstrijd gaat er nu bikkelhard aan toe en op de tribunes blijft het onrustig, ambulance op de sintelbaan omdat er minimaal 1 fan redelijk serieus gewond lijkt.

Sicilie
pi_45924037
Dubbel - trage teringbende hier
pi_45924042
Voor MONTANA (Die Materazzi na dit bericht boven z'n bed gaat hangen):
quote:
Materazzi rejected Roma bid

Inter defender Marco Materazzi has admitted that he turned down an offer from Roma in the summer.

The Nerazzurro, who signed a new four-year contract with the Via Durini outfit in August, was linked with a move away from the San Siro before he played a key role in Italy’s World Cup success in Germany.

“I had the opportunity of moving to Roma last summer and I would have been happy to do so,” said Materazzi.

“I have an excellent relationship with Francesco Totti, [his personal trainer] Vito Scala and [technical director] Bruno Conti.

“It would have been a great opportunity,” added the 33-year-old stopper, who moved to Inter from Perugia in 2001.

“My heart, however, told me to stay here. The Inter fans have always supported me during the difficult moments of my career.”

The Nerazzurri are currently breaking all records and are top of Serie A with an 11-point lead over Roma, who will visit the San Siro on Sunday evening.

“I think we are at a crossroads. This match will tell us if we are really that strong or if we will have to fight until the end to win the Scudetto,” said the world champion.

“Both sides are playing an excellent championship, we will go on to the field with the same determination we have shown so far.

“We know we cannot make any mistakes, we can keep on winning as long as we keep our feet on the ground. We could get in trouble if we thought we were invincible.”

Materazzi also defended himself from claims that he provoked Gennaro Delvecchio into head-butting him last week during the win over Sampdoria.

“I don’t think I did anything wrong. If I were to tackle Totti in a certain manner, I am sure a player like Daniele De Rossi would complain to me,” he added.

“I was only defending my teammate [Julio Cesar], as any player would do. I made many mistakes in the past and I have been attacked by my opponents, but it’s part of the game.

“As to Sunday, I have nothing to be sorry about, I would do it all over again,” concluded Materazzi.
pi_45924127
Mascara scoort bijna vanaf de middenlijn, dat zou wat geweest zijn......
pi_45924232
David Di Michele
pi_45924276
Di Michele met de 1-2...... waarbij hij de bal met de hand beroerde maar als niet expres beoordeeld. Maar toch, wel voordeel hieruit.

Als dat maar goed gaat de laatste 8 minuten plus blessuretijd op de tribunes......
pi_45924593
Maar heeeeeel snel afgefloten op 1-2 na amper blessuretijd......

Catania speelde na Palermo - Catania en Catania - Messina al een wedstrijd zonder publiek, volgende week is het derhalve ook weer Messina - Catania (en morgen ook nog "even" Messina - Reggina), de FIGC zal het wel weer druk met de straffen hebben.....
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:31:50 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45924641
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 20:04 schreef DIGGER het volgende:
Voor MONTANA (Die Materazzi na dit bericht boven z'n bed gaat hangen):
[..]

Marco Materazzi is toch ook een held? Jammer dat hij zoveel respect heeft voor Francesco Totti, maar goed. Van mij mag Marco Materazzi best naar Lazio komen, op zijn 36e ofzo!

Wat een passie trouwens bij Catania - Palermo, was dat in Nederland ook maar zo.
pi_45924713
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 20:31 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een passie trouwens bij Catania - Palermo, was dat in Nederland ook maar zo.
Als ik die wedstrijden wel eens zie, dat publiek in Italie, die passie. Ook toen ik naar Italie-Duitsland keek in de Ierse pub met allemaal Italianen om me heen. Geweldig.
pi_45924744
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:37:41 #29
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45924789
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 20:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Marco Materazzi is toch ook een held? Jammer dat hij zoveel respect heeft voor Francesco Totti, maar goed. Van mij mag Marco Materazzi best naar Lazio komen, op zijn 36e ofzo!

Het zijn zelfs vrienden
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45924819

(LOL)

pi_45924855
Ok, waar komt die hond ineens vandaan. Hehe.
pi_45928279
Schijnt niet meer te worden gevoetbald in Italie dit weekend na de dood van een politieman bij de rellen.
pi_45929097
Ik weet dat jullie dit nu nog niet kunnen zien (zal beelden posten zodra ik ze vinden kan), maar op SKY Italia waren na de wedstrijd direct live beelden van buiten het stadion. Als je langs zou zappen zou je zweren dat je weer naar beelden uit de GAZA strook of zo zat te kijken, echt te belachelijk voor woorden, ik heb zoiets nooit of zelden gezien rondom een voetbalmatch.

Echt duizenden fans die de polite aanvielen met stokken, staven, stenen, vuurwerk, molotovcocktails, echt werkelijk van alles. De agenten konden niet eens charges uitvoeren, zo extreem belegerd werden ze.

Balans momenteel is al 1 agent gedood door een vuurwerkbom, 1 vechtend voor z'n leven en meer dan 100 fans en politieagenten die voor behandeling naar het ziekenhuis moesten of daar nog steeds liggen.

ALLE voetbal in Italie is per direct stilgelegd, dit weekend zal er nergens een bal rollen.
pi_45929193
810 Teletekst vr 02 feb
***OETBAL******************************
**** Geen duels in Italië na rellen
**Dit weekeinde vinden er geen duels
plaats in de Italiaanse Serie A en B.
Dit heeft de Italiaanse bond besloten
naar aanleiding van de supportersrellen
bij Catania-Palermo,waarbij een agent
om het leven kwam.

Bij de derby op Sicilië braken zowel
binnen als buiten het stadion hevige
rellen uit nadat Caraccioli Palermo op
1-0 had gebracht.Een agent werd geraakt
door een vuurwerkbom en overleed aan
zijn verwondingen.

Om de orde te herstellen gebruikte de
politie traangas,waardoor het duel lang
stil lag.Na veertig minuten kon er weer
verder gespeeld worden.Palermo won de
wedstrijd uiteindelijk met 2-1.
pi_45929429
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet dat jullie dit nu nog niet kunnen zien (zal beelden posten zodra ik ze vinden kan
http://www.skylife.it/html/skylife/tg24/tg24_Live.html

Kan zijn dat je ff wat anders ziet, dit is het Live Telejournaal van SKY Italia, onderwerp komt dan snel zat weer voorbij uiteraard.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 22:58:47 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45929518
Over Italiaanse passie gesproken.
pi_45929541
Vorige week toch al een voorzitter vermoord?
pi_45929594
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet dat jullie dit nu nog niet kunnen zien (zal beelden posten zodra ik ze vinden kan), maar op SKY Italia waren na de wedstrijd direct live beelden van buiten het stadion. Als je langs zou zappen zou je zweren dat je weer naar beelden uit de GAZA strook of zo zat te kijken, echt te belachelijk voor woorden, ik heb zoiets nooit of zelden gezien rondom een voetbalmatch.

Echt duizenden fans die de polite aanvielen met stokken, staven, stenen, vuurwerk, molotovcocktails, echt werkelijk van alles. De agenten konden niet eens charges uitvoeren, zo extreem belegerd werden ze.

Balans momenteel is al 1 agent gedood door een vuurwerkbom, 1 vechtend voor z'n leven en meer dan 100 fans en politieagenten die voor behandeling naar het ziekenhuis moesten of daar nog steeds liggen.

ALLE voetbal in Italie is per direct stilgelegd, dit weekend zal er nergens een bal rollen.
Jeetje
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_45929637

Tuig.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:02:18 #40
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45929653
Jammer
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:02:34 #41
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45929665
Sjezus echt knettergek dat volk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:03:18 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45929688
Wat een beelden, zeg! Eén grote vuurgloed daar op Sicilië.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:04:56 #43
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_45929768
Passie bij een derby ok maar dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:05:40 #44
139407 jorienvdherik
pi_45929797
Die hond omg
pi_45929848
Worden er dieren vermoord?
pi_45930100

pi_45930138
Er wordt al gesproken om Catania direct uit de competitie te halen en MINIMAAL 1 serie terug te zetten......
pi_45930144
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:15:06 #49
139407 jorienvdherik
pi_45930158
Schieten ze niet gewoon terug ?
pi_45930210
Daar gaan mijn betjes voor komend weekend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')