Enige strakke actie was dat 't tegen Schalke/Twente was,meer ook niet.Die hele Frunnikside stelt toch weinig meer voor,vergeleken met vroeger.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, blijf dan lekker weg uit dit topic, was gewoon een strakke actie van ze.
Waar ken ik dat van...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef Bananenman het volgende:
Ja, zo kennen we Utrecht weer, wederom tegengehouden door de politie. Maar goed, vorig jaar kwamen ze niet verder dan Abcoude op de avond ervoor, dus er is vooruitgang
Bekend verhaal idd.quote:
Home stroomde wel lekker snel leeg.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef Bananenman het volgende:
Ja, zo kennen we Utrecht weer, wederom tegengehouden door de politie. Maar goed, vorig jaar kwamen ze niet verder dan Abcoude op de avond ervoor, dus er is vooruitgang
Zegt genoeg tochquote:Op zondag 21 januari 2007 19:49 schreef Bananenman het volgende:
Verhaal blijkt dus geeneens waar te zijn, nieuws wordt nergens gemeld behalve voetbalprimeur en zelfs Utreg zelf ontkent het.
Wat lul jij nou weer joh...quote:Op zondag 21 januari 2007 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaan die nou tegenwoordig met elke club mee ofzo
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef Bananenman het volgende:
Wat een prachtige streek.quote:Een voetbalfan uit Argentinië gaat een tatoeëerder voor de rechter slepen die een penis op zijn rug heeft gezet. De bedoeling was dat de man het logo van voetbalclub Boca Juniors op de rug zou tatoeëren.
Helaas voor de fan was de tatoeëerder een supporter van River Plate, dé grote rivaal van Boca Juniors. Hij vond het kennelijk wel grappig om de fan goed voor schut te zetten door een penis af te beelden in plaats van het logo van Boca.
De gedupeerde fan, een tiener die nog bij zijn ouders woont, zegt dat hij onder het tatoeëren niet kon zien wat de man aan het doen was. ''Er was geen spiegel in de winkel. Pas toen ik terug thuis was en de tatoeage aan mijn ouders liet zien, zag ik wat hij uitgespookt had.''
In de eerste plaats is er helemaal niemand die kant op gegaan, in de tweede plaats, remember Julianapark o.a., tegengehouden worden door de politie daar kennen ze in A’dam ook wat van.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Bananenman het volgende:
Goeie reactie man! Maar wel logisch natuurlijk want ontkennen kun je het niet.
Wat een held!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef zevenkamp het volgende:Wat een prachtige streek.
Goh wat een nieuws.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die zie je steeds vaker mee gaan, politie in burger
Ja, echt iets van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Joh.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is wel vaker bij beker wedstrijden van MVV.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef Bananenman het volgende:
Hoorde het ook al, maar gewoon door een zooitje Limburgse gekken schijnt die voor de grap meekwamen, niet eens MVV groep![]()
Jawel hoor, waren zo'n 200 MVV'ers in centrum Alkmaar (Ultras en hoolies), AZ heeft inderdaad moeten lopen en daarna niet meer gezien..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef Bananenman het volgende:
Hoorde het ook al, maar gewoon door een zooitje Limburgse gekken schijnt die voor de grap meekwamen, niet eens MVV groep![]()
Was uiteindelijk niet zo. Moesten ons op een of andere parking melden voor de wedstrijd, maar dus geen combi..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn die los gegaan dan? Het is toch buscombi?
quote:Supportersbus MVV onderschept door ME
Een supportersbus van de Maastrichtse voetbalclub MVV is gisteravond op de A9 bij Beverwijk onderschept door de Mobiele Eenheid. De bus was op de terugreis van de bekerwedstrijd in Alkmaar tegen AZ.
Vermoedelijk waren de MVV-fans eerder op de dag betrokken bij relletjes met AZ-supporters. Daarbij vielen enkele gewonden. De MVV-fans werden gefouilleerd. Twee personen zijn aangehouden omdat ze zich niet konden identificeren. Na de controle kon de supportersbus verder rijden naar Maastricht. MVV verloor het bekerduel tegen AZ met 5-0.
Bron: L1
Gek? Ik had hem direct na de loting al verwacht!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef zevenkamp het volgende:
Gek is dat, confro tussen de joden en haarlem.
Ze waren sowieso de hele tijd al aan het uitdagen, ook op de tribune liepen ze te klotenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef zevenkamp het volgende:
Gek is dat, confro tussen de joden en haarlem.
Ik heb geen Telstar shirtje gezien in ieder geval...quote:ME grijpt in bij rellen voorm Ajax-Haarlem
Gepubliceerd op 25 januari 2007, 00:44
amsterdam - Vlak voor het begin van de bekerwedstrijd Ajax-Haarlem (4-0) zijn supporters van beide clubs buiten de Arena slaags geraakt. De in allerijl opgetrommelde ME moest charges uitvoeren op het plein voor het stadion om de tientallen vechtersbazen te scheiden. Voor zover bekend zijn er twee lichtgewonden gevallen.
Om een nieuwe confrontatie te voorkomen mochten de circa 4.000 mensen uit Haarlem pas een half uur na de wedstrijd het stadion verlaten. Maar ook op de parkeerplaats, waar in totaal 16 bussen stonden met Haarlem-fans, moest de ME ook toen een oogje in het zeil houden, omdat Ajax-hooligans opnieuw uit waren op vechtpartijen. De massale schermutselingen voor het duel braken uit, toen de bussen met zo’n zeshonderd Haarlem-fans in een lange stoet bij de Arena arriveerden. Daarna moesten ze te voet naar het stadion. Tot verbazing en onbegrip van de Haarlemmers was er op dat moment geen politiebegeleiding. Op het stadionplein werden ze geprovoceerd door jonge Ajax-fans, die gekleed waren in Telstar-shirts. Dat werkte als een rode lap op een stier bij de harde kern van de Haarlem-supportersschare. Daarna braken de vechtpartijen uit.
De andere 20%quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:21 schreef Jasza het volgende:
Dat werkte als een rode lap op een stier bij de harde kern van de Haarlem-supportersschare
80% van die haarlem fans waren kindjes, dus harde kern?![]()
Idd, zelfde als met haarlem.Denken ook even een grote bek te hebben.Niet dat het stoer is dat je haarlem(en wat kakkerlakken)het stadion inslaat, maar toch.Ik denk dat een aantal hier hun eigen wel voor kunnen stellen dat je dit soort idioten op hun nummer wil zetten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:34 schreef Posdnous het volgende:
Respect voor MVV.
Die kut AZ'ers begonnen zowaar te denken dat ze iets voorstelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |