abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45354086
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef existenz het volgende:

[..]

En dat bleek dus ook de waarheid. De bredaase internethoolies waren zoals gebruikelijk afwezig.
Je weet gelukkig totaal niet waar je over praat
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 14 januari 2007 @ 20:24:40 #102
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45354116
Vertel
pi_45354123
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:23 schreef Superheld het volgende:

[..]

Je weet gelukkig totaal niet waar je over praat
Behalve dat ik op de tribune zat? Nee idd, en ja op de hoofdtribune zatten redelijk wat naccers. Maar nog altijd in het totaal minder dan de voorgaande jaren.... En niet de "beloofde" vakopvulling .

Het uitvak zat inderdaad goed vol, dat krijgen wij niet voor elkaar. Maar daar ging het dus NIET over.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45357866

[ Bericht 95% gewijzigd door Superheld op 14-01-2007 22:36:58 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_45367697
quote:
Servische tennisfans verwijderd
MELBOURNE - Ongeveer 150 Servische tennisfans zijn maandag door de ordedienst in Melbourne van het tennispark waar de Australian Open plaatsvinden verwijderd. Dreigende opstootjes tussen de Serviërs en Kroatische bezoekers maakten die ingreep volgens een politiewoordvoerder noodzakelijk.
De woordvoerder sprak van preventieve maatregelen toen Servische fans een vijandige houding aannamen tegenover een groep Kroaten die zich ook niet onbetuigd liet. De politie en de organisatoren van het eerste grandslamtoernooi van dit jaar gaan overleggen hoe de komende dagen op te treden.
Tenniswet?
  maandag 15 januari 2007 @ 12:00:30 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45368262
quote:
PSV-supporters opgepakt na Charleroi-Roda
Er zitten nog vier PSV-supporters vast in België. De supporters gedroegen zich baldadig na de vriendschappelijke wedstrijd van Sporting Charleroi tegen Roda.

De PSV-aanhangers begonnen met het gooien van barkrukken in een café en belaagden vervolgens de Roda-supporters en de stewards van Charleroi. In totaal werden 31 aanhangers van PSV opgepakt.

Bron: L1
Lekker achter de petten en de sjaals aangezeten in Charleroi?

Kwam zelf vlak na het begin binnen en heb niks meegekregen, hoorde in het stadion van de arrestaties. Rond de 40ste minuut kwam nog een groep Rodafans binnen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 15 januari 2007 @ 12:12:13 #107
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45368563
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:00 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Lekker achter de petten en de sjaals aangezeten in Charleroi?
PyThje is inderdaad alweer een paar dagen niet online geweest.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45410252

dinsdag 16 januari 2007 @ 17:53:38 #109
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45411868
Zozo Utrecht hoolies
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45411983
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:53 schreef stefmans het volgende:
Zozo Utrecht hoolies
Reageer dan niet
Feijenoord Rotterdam
pi_45412140
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Reageer dan niet
Inderdaad, blijf dan lekker weg uit dit topic, was gewoon een strakke actie van ze.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:02:02 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45412167
Niet echt boeiende foto's, verder wel een leuke actie. FCU laat eindelijk weer van zich horen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45412443
Sowieso wel veel nieuws laatste dagen met PSV die naar Charleroi gaat en Utrecht - Twente/Schalke. Maar goed deze reeks is niet zo druk meer.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:10:56 #114
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45412481
als die lange nou eens effe verslag uitbrengt.
pi_45412726
Scherpe edit, bolle
pi_45413452
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:39 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Tenniswet?

[14.gif]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:50:41 #117
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45413827
kijk dat zijn pas mooie foto's die ergens op slaan...die van die kinderen die door het centrum van utrecht wandelen is natuurlijk erg sneu. dat soort foto's kan je ook in en bij veendam of dordrecht nemen...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:55:10 #118
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45413990
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:50 schreef Backdoorman het volgende:
kijk dat zijn pas mooie foto's die ergens op slaan...die van die kinderen die door het centrum van utrecht wandelen is natuurlijk erg sneu. dat soort foto's kan je ook in en bij veendam of dordrecht nemen...
Dat bedoel ik dus ook met mijn post.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:07:35 #119
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45414464
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:55 schreef stefmans het volgende:

[..]

ach er staat niet voor niets "youth" achter...toen ik 15 was vond ik het ook nog stoer hoor, om in m'n bomberjack in het centrum in een groepje rond te lopen en dan denken dat het winkelende publiek ontzettend veel respect voor je heeft
Gelukkig is dat al heeeel lang geleden
Overigens lopen hier wel een paar impies tussen die mijns inziens de 20 al gepasseerd zijn...en er dan nog zo bij lopen met je vrienden
Ik geneer me bijna voor die gasten
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:26:20 #120
97934 ASroma
Flamboyant
pi_45417283
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

ach er staat niet voor niets "youth" achter...toen ik 15 was vond ik het ook nog stoer hoor, om in m'n bomberjack in het centrum in een groepje rond te lopen en dan denken dat het winkelende publiek ontzettend veel respect voor je heeft
Overigens lopen hier wel een paar impies tussen die mijns inziens de 20 al gepasseerd zijn...en er dan nog zo bij lopen met je vrienden
euh de meeste zijn al in de 20 hoor, goeie casuals
pi_45419401
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

Ik steun die hooligans van Utrecht absoluut niet. Maar ik weet wie het zijn. Jij denkt nog steeds dat het kinderen zijn . De meesten van die jugend zijn tussen de 20 en 30, daarom gebruiken ze FCU Youth ook niet meer. Dat komt in dit geval alleen omdat die site nog zo heet

En het was zondag, dus weinig winkelend publiek

De bevestiging voor de liefhebbers:

[/quote]De FCUY bestaat "officieel" niet meer. De drie generaties binnen FC Utrecht zijn opgegaan in 1 front. Utrecht Hooligans Forever (UHF) is een verbond tussen de drie generaties binnen FC Utrecht. Natuurlijk blijft de FCUYOUTH een begrip en een groep binnen de UHF die buiten de wat grotere gezamenlijke acties regelmatig op de thuisvakken plaatsneemt, andere activiteiten plannen en altijd aanwezig zijn in de stad en rondom de thuiswedstrijden. Inmiddels is er alweer een nieuwe groep aan het licht gekomen. Wij zijn benieuwd wat de toekomst ons brengt, wij hebben er alle vertrouwen in.
bunnikside.nl
[quote]

[ Bericht 9% gewijzigd door KansloosForEver op 16-01-2007 21:46:59 ]
pi_45419456
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:55 schreef stefmans het volgende:

[..]

zeg dat dan en reageer niet zo kinderachtig
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:02:19 #123
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45420922
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:25 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Ik steun die hooligans van Utrecht absoluut niet. Maar ik weet wie het zijn. Jij denkt nog steeds dat het kinderen zijn . De meesten van die jugend zijn tussen de 20 en 30, daarom gebruiken ze FCU Youth ook niet meer. Dat komt in dit geval alleen omdat die site nog zo heet

En het was zondag, dus weinig winkelend publiek

[quote]
is goed en begrijpend lezen nou echt zo moeilijk?
pi_45461148
quote:
Willem II moet NAC verhalen over 'aanslagen'

Geschreven door Jurre de Ruiter op donderdag, 18 januari om 00:12

Supporters van NAC Breda mogen blij zijn dat ze niet met lichamelijk letsel zijn teruggekeerd naar Breda, zo vindt Theo Mommers. Het uitvak was bij de derby tegen Willem II volgens de NAC-directeur doelwit van zwaar vuurwerk en daarom wil Mommers nu opheldering van de Tilburgers.

"Met name de vlinders die in het uitverkochte, en dus bomvolle, gastenvak werden gegooid vanuit vak C hadden zwaar lichamelijk letsel tot gevolg kunnen hebben als deze op korte afstand van iemand ontploft waren of bijvoorbeeld in iemands kleding beland waren", zo legt Mommers tegenover het AD uit.

"We willen ook weten wat Willem II heeft gedaan nadat de eerste vlinder richting gastenvak was gegooid om herhaling te voorkomen. Verder willen we weten wat men gaat doen om de daders te achterhalen en welke straf de club hen gaat opleggen.’’

De clubleiding van Willem II én de Tilburgse politie zijn gevraagd om opheldering. Zelf geeft de politie aan dat ook de NAC-aanhang met vuurwerk heeft gegooid, maar de club en de KNVB-waarnemer ontkennen dit.
Bron : Voetbalzone
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:37:31 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45469501
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 07:06 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Bron : Voetbalzone
De reactie:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')