Wat nou Razziaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef Sethje het volgende:
Bij WIllem II nu een razzia op de gooiers richting uitvak tegen nac...2 bekenden van me al gepakt, scc's in moeten leveren en dergelijken. Ook nog iemand gepakt voor het doorgeven van een fakkel.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef Sethje het volgende:
Ook nog iemand gepakt voor het doorgeven van een fakkel.
Is hier ook zo, krijg je 2 jaar stadionverbod voor als je 'em te lang in je handen krijgt gedouwd.quote:
Eigenlijk is het de omgekeerde wereld.Iemand die sfeer brenngt,wordt opgepaktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef Sethje het volgende:
Ook nog iemand gepakt voor het doorgeven van een fakkel.
maar wel van die sfeer posters uitgeven waar je fakkels op zietquote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de omgekeerde wereld.Iemand die sfeer brenngt,wordt opgepakt![]()
Jij snapt mij, Jorien.Het zijn gewoon BZN'ers!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar wel van die sfeer posters uitgeven waar je fakkels op ziet![]()
En terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:13 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Is hier ook zo, krijg je 2 jaar stadionverbod voor als je 'em te lang in je handen krijgt gedouwd.
Tegen PSV nog iemand die 9 maanden kreeg omdat ie kluivert een moordenaar noemde![]()
Zag er alleen al in het home 3 lopen met een Telstar shirt..dus ze waren er wel degelijk. En terecht dat ze daarom gek werden. Wat doe jij als je rond de ArenA een feyenoord shirt ziet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb geen Telstar shirtje gezien in ieder geval...
Uitermate treffend voorbeeld.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:16 schreef afca het volgende:
[..]
Zag er alleen al in het home 3 lopen met een Telstar shirt..dus ze waren er wel degelijk. En terecht dat ze daarom gek werden. Wat doe jij als je rond de ArenA een feyenoord shirt ziet?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef Sethje het volgende:
Bij WIllem II nu een razzia op de gooiers richting uitvak tegen nac...2 bekenden van me al gepakt, scc's in moeten leveren en dergelijken. Ook nog iemand gepakt voor het doorgeven van een fakkel.
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Eigenlijk is het de omgekeerde wereld.Iemand die sfeer brenngt,wordt opgepakt![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
maar wel van die sfeer posters uitgeven waar je fakkels op ziet![]()
foei, stelletje zieke hooligansquote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef DarkShine het volgende:
Iedereen staat altijd in de gangpaden en op de trappen.
Goh, klinkt wel erg bekend. Zijn de stewards van Willem II soms richting Kerkrade verhuisd? Dit gebeurde namelijk eerst ook altijd op de KingSide. Hier hebben ze nu echter voortaan een soort van gedoogbeleid ingesteld hierin, omdat het toch niet hielp en de aanhang zich tegen de stewards en politie ging keren waardoor ze meer problemen ermee kregen dan die ze wilde oplossen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef DarkShine het volgende:
Iedereen staat altijd in de gangpaden en op de trappen. Laatste wedstrijden kwamen er steeds van die irritante stewards met een te grote mond langs om dat eens ff duidelijk te maken dat dat niet meer mag. Niemand reageerde er echter op, dus maar dreigen met sv's dan.
Op Zuid staat ook iedereen op de trappen dan moeten ze gewoon een staanvak makan in het stadion , dan kunnen ze er ook niet meer over klagen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef DarkShine het volgende:
Iedereen staat altijd in de gangpaden en op de trappen. Laatste wedstrijden kwamen er steeds van die irritante stewards met een te grote mond langs om dat eens ff duidelijk te maken dat dat niet meer mag. Niemand reageerde er echter op, dus maar dreigen met sv's dan.
D'r schijnt een ouwe met stok een rechtszaak aangespannen te hebben tegen Roda omdat wij er staan. Dat die ouwe dan verhuist van West!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Op Zuid staat ook iedereen op de trappen dan moeten ze gewoon een staanvak makan in het stadion , dan kunnen ze er ook niet meer over klagen.
das echt een grap dat stadion. alleen die 1e ring zeg maar zou al genoeg zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Pff inderdaad. Plaats genoeg in dat stadion.![]()
Dus niet. Zitten normaal een 13/14.000 man. Niet genoeg met een capaciteit van 19.500 dus.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
das echt een grap dat stadion. alleen die 1e ring zeg maar zou al genoeg zijn
Die steigers waren nooit nodig geweest in De Kuip.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus niet. Zitten normaal een 13/14.000 man. Niet genoeg met een capaciteit van 19.500 dus.
Goed dat de Kuip wel wekelijks uitverkocht is met de huidige resultaten...
Ja, want DB houdt zich nogal koest met rellen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaan we nou de rest van het topic vol lullen over stewards en gangpaden?
Na het weekend gaat het wellicht met grote stappen voorruitquote:Op maandag 29 januari 2007 17:10 schreef PLAE@ het volgende:
eerder in deze reeks kon men het tenminste een beetje bij de feiten en interessantere dingen houden ipv dit soort zielige opmerkingen te maken. Het 'niveau' daalt wat.
Druk weekendje voor de politie.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Na het weekend gaat het wellicht met grote stappen voorruit![]()
Ik geloof nooit dat dit waar is, maargoed, het is wel een interessant stukje. Is iemand bekend met hoe het in andere stadions gaat?quote:Momenteel loop ik stage bij een BVO en vorige week zat ik toevallig bij het veiligheidsoverleg, weet niet wie die persoon was, maar hij had in ieder geval veel te vertellen.
Op een gegeven moment kwamen ze uit op FCU, en er werd letterlijk gezegd dat hier de hooligans het voor het zeggen hebben. Ook werd er letterlijk gezegd dat er elke thuiswedstrijd er een groep van 50 man of meer gewoon zonder fouillering door kan lopen omdat de stewards ze niets in de weg durven te leggen, geen fout van de stewards natuurlijk, wel van de club.
Volgens die man had Utrecht het verreweg het slechtste voor elkaar, nog erger dan bv. ADO.
Allemaal rustig blijven, ik citeer alleen die man maar, en ik weet heel zeker dat hij het zou moeten weten hoe dit bij elke club verloopt.
Meningen?
zekerquote:Op maandag 29 januari 2007 23:05 schreef Posdnous het volgende:
Nou, als je ze ziet hoe dat groepje daar aan de lange zijde vlak bij het uitvak door de stewards behandeld wordt, kijk ik daar niet van op. Die kunnen alles maken wat ze willen.
Vrij hardhandig ook, die stewards durfden echt helemaal niks.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:24 schreef M0NTANA het volgende:
Thuis tegen Ajax werden de (externe) stewards toch ook al van het vak afgeslagen?
Ik heb dit ook wel eens gehoord van jongens van utrecht. Ik geloof het dus wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef KansloosForEver het volgende:
Zo af en toe kijk ik eens op een FC Utrecht-forum. Daar kwam ik zojuist dit bericht tegen van iemand die daar postte:
[..]
Ik geloof nooit dat dit waar is, maargoed, het is wel een interessant stukje. Is iemand bekend met hoe het in andere stadions gaat?
Stuur dat soort Stewards aub 1 dag op cursus naar Italie, wat een idiote gang van zaken zeg......quote:Op maandag 29 januari 2007 11:05 schreef DarkShine het volgende:
serieus is dat de hele zeik waar het over gaat?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
D'r schijnt een ouwe met stok een rechtszaak aangespannen te hebben tegen Roda omdat wij er staan. Dat die ouwe dan verhuist van West!
quote:Rellen tussen scholieren en Zwolle-fans
01 februari 2007, 19:27
Een schooluitje van 120 scholieren uit Deventer en België is uitgelopen op rellen in de binnenstad van Zwolle. De Deventer' scholieren daagden supporters van FC Zwolle uit, door het uitbundig showen van hun Go Ahead Eagles-sjaals.
De scholieren waren op een uitje naar een klimcentrum in de Van der Heydenstraat in Zwolle. De ruzie verplaatste zich even later naar de Grote Markt. Daar werden ze door stadswachten en politiemensen uit elkaar gedreven.
Uiteindelijk zijn de scholieren door de politie uit de binnenstad verwijderd. De leraren zorgden voor vervangend vervoer om de leerlingen te begeleiden.
Voetbalprimeur.nlquote:Philips stadion bekogeld met knikkers
01februari 2007, 19:36
Het Philips stadion van PSV is deze week bekogeld met knikkers door een groep vandalen. De club heeft woensdag aangifte gedaan van de vernielingen, zo meldt Het Eindhovens Dagblad.
De onruststokers zorgden ervoor dat enkele ruiten van kantoren sneuvelden. Er werd van uitgegaan dat de schade door wapens werd veroorzaakt, maar het is inmiddels duidelijk geworden dat er gebruik werd gemaakt van een katapult in combinatie met knikkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |