Aldus een steward op West wel. Een van de laatste relaxte stewards...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
serieus is dat de hele zeik waar het over gaat?
quote:
Zet die knikkers in Eindhoven en relletjes in Zwolle in heel ander daglichtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
http://www.skylife.it/html/skylife/tg24/tg24_Live.html
Kan zijn dat je ff wat anders ziet, dit is het Live Telejournaal van SKY Italia, onderwerp komt dan snel zat weer voorbij uiteraard.
iddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
[..]
Zet die knikkers in Eindhoven en relletjes in Zwolle in heel ander daglicht![]()
Ik heb een hekel aan de politie maar dood hoeven ze van mij ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
810 Teletekst vr 02 feb
***OETBAL******************************
**** Geen duels in Italië na rellen
**Dit weekeinde vinden er geen duels
plaats in de Italiaanse Serie A en B.
Dit heeft de Italiaanse bond besloten
naar aanleiding van de supportersrellen
bij Catania-Palermo,waarbij een agent
om het leven kwam.
Bij de derby op Sicilië braken zowel
binnen als buiten het stadion hevige
rellen uit nadat Caraccioli Palermo op
1-0 had gebracht.Een agent werd geraakt
door een vuurwerkbom en overleed aan
zijn verwondingen.
Om de orde te herstellen gebruikte de
politie traangas,waardoor het duel lang
stil lag.Na veertig minuten kon er weer
verder gespeeld worden.Palermo won de
wedstrijd uiteindelijk met 2-1.
Ik weet niet of je al beelden hebt gezien (Zie Serie A topic) maar als het er in Catania uren lang net zo uit ziet als een flinke Intifada dag in de GAZA strook, terwijl er vorig weekend in de Serie D al een directeur doorgeschopt en slagen is en een grensrechter gewoon een complete trommel op z'n hoofd gegooid kreeg en dus KO ging met veel bloedverlies, dan is het volkomen, maar dan ook volkomen te begrijpen dat de voetbalbond direct alles schrapt.quote:
Een overleden agent lijkt mij al genoeg reden om een hele speelronde te schrappen ja.quote:
Hmm je hebt gelijk ja, had de beelden enzo niet gezien en de rest wat je zegt helpt er wel aan mee dat ze het schrappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al beelden hebt gezien (Zie Serie A topic) maar als het er in Catania uren lang net zo uit ziet als een flinke Intifada dag in de GAZA strook, terwijl er vorig weekend in de Serie D al een directeur doorgeschopt en slagen is en een grensrechter gewoon een complete trommel op z'n hoofd gegooid kreeg en dus KO ging met veel bloedverlies, dan is het volkomen, maar dan ook volkomen te begrijpen dat de voetbalbond direct alles schrapt.
Sterk overdreven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze schijnen wat stoepjes opnieuw te moeten bestraten in Deventer inclusief lantaarnpalen.
Klopt, ik was ze mee aan het gooien in de hoop jou te rakenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hoefde ze niet terug te koppen
Weakquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de politie maar dood hoeven ze van mij ook niet![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt, ik was ze mee aan het gooien in de hoop jou te raken
quote:Asociale vechtpartij door hooligans...
Nadat het 's middags op de plaatselijke markt al mis ging met zich supporters noemende hooligans van Feyenoord, ADO den Haag en Ajax die op de wedstrijd IJsselmeervogels-Quick Boys waren afgekomen, was het na de wedstrijd helemaal raak in sporthal de Toekomst waar een feest aan de gang was ter gelegenheid van het hervatten van de competitie na de winterstop.
Omstreeks zeven uur sloeg de vlam in de pan en gingen zo'n vijftig coke snuivende en pillen slikkende idioten op de vuist met iedereen die in de sporthal aanwezig was, zelfs vrouwen en kinderen. Nadat dit zooitje vuilnis de sporthal uitgewerkt was kwamen zij terug en beukten met stalen staven op de deuren van de sporthal. Nadat deze geforceerd waren werden grote stalen staven de hal ingegooid, en kwam er een randdebiel met een bijl de sporthal binnen gerend. Gelukkig miste hij met zijn moordwapen de omstanders, en werd hij geveld met een klap van een brandblusser op zijn kop (een beest heeft immers geen hoofd), hij werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Ook kwam er hulp van de blauwe buren, zo zie je maar dat bloed gaat waar het niet kruipen kan. Sportief zijn we dan wel rivalen en kunnen we elkaar jennen en narren, maar qua dorp zijn we één, supporters van Spakenburg bedankt!
quote:***************************************
Kort nieuws binnenland
` De politie heeft voor het begin van
de wedstrijd Ajax-Feyenoord elf fans
van Ajax opgepakt.Ze hadden supporters
van Feyenoord en agenten bekogeld met
vuurwerk en flessen.Een paar agenten
raakten gewond.Later werd nog twee
Ajax-fans opgepakt voor wangedrag.
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:33 schreef Bananenman het volgende:
Die agenten die gewond zijn geraakt hebben het helemaal aan zichzelf te danken, eentje flikkerde van z'n knol af doordat het beessie weggleed en werd vervolgens bijna vertrapt door z'n collega's, en twee andere ME'ers werden gebeten door hun eigen honden, whehehe
Ja en ze gingen voor lucht het plein schoonvegenquote:Op zondag 4 februari 2007 16:33 schreef Bananenman het volgende:
Die agenten die gewond zijn geraakt hebben het helemaal aan zichzelf te danken, eentje flikkerde van z'n knol af doordat het beessie weggleed en werd vervolgens bijna vertrapt door z'n collega's, en twee andere ME'ers werden gebeten door hun eigen honden, whehehe
Wat een sukkels inderdaadquote:Op zondag 4 februari 2007 16:33 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en ze gingen voor lucht het plein schoonvegen![]()
Ja kwam omdat het de nationale Mareschausse wasquote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja, de ME liep met machinegeweren
Ja toch, las ook zoietsquote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja kwam omdat het de nationale Mareschausse was![]()
te ernstigquote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja, de ME liep met machinegeweren
Denk niet dat ze het ooit zouden gebruikenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:36 schreef Bananenman het volgende:
Als ik het goed herinner hadden wij dit seizoen feyenoord uit ook marechausse of spoorwegpolitie met automatische wapens als begeleiding.
Wel te vergelijken met Nederland jaquote:Op zondag 4 februari 2007 18:54 schreef Backdoorman het volgende:
denk het wel, zie psg.
als kleine nietszeggende clubjes als den bosch of zwolle ofzo langskomen die voornamelijk bestaan uit stenengooiers heeft de politie inderdaad genoeg aan wat politie te paard om de meute weg te laten rennen en uit elkaar te drijven, maar supportersgroepen als die van feyenoord zijn kwa omvang en aggressiviteit net zo groot en erg als die van psg.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel te vergelijken met Nederland ja![]()
Dus ik heb voor niks half Rotterdam doorgelopen vandaag...quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef DarkShine het volgende:
Onze bus klemgezet door 6 woutenwagens nadat een vrachtwagenchauffeur meende iemand uit onze bus te moeten bedreigen met een hamer op een tankstation.
Heb zelf mijn gegevens moeten afgeven, andere die 7 kleuren stront schijten (terwijl ze op camera staan!) en niet voor hun gevolgen durven op te komen hebben dan vervolgens op de terugweg ook nog de grootste bek ook als we weer verder kunnen. Goed voor hun dat ze bij terugkomst meteen snel ervandoor zijn!
Zodat ze meteen de juiste gegevens hebben als ze de video terug kijken en de persoon herkennen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom moest jij je gegevens dan geven?
aldus een Fok-hooliganquote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
als kleine nietszeggende clubjes als den bosch of zwolle ofzo langskomen die voornamelijk bestaan uit stenengooiers heeft de politie inderdaad genoeg aan wat politie te paard om de meute weg te laten rennen en uit elkaar te drijven, maar supportersgroepen als die van feyenoord zijn kwa omvang en aggressiviteit net zo groot en erg als die van psg.
en zeker bij een wedstrijd tegen ajax is de kans op escalatie dan zeer groot net als wat er bij psg gebeurde die ook tegen de joden (echte) moesten spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |