Toch zijn er genoeg mensen die zo een winkel inlopen en weglopen met een wiiquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:30 schreef mrdjey het volgende:
kijken heeft gewoon geen nut, daar heb ik me op een gegeven moment ook maar bij neer gelegd, en gewoon braaf wezen wachten op mijn pre-order.
En die heb ik ook inmiddels gehad. (oktober 2006)
Wii danquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg mensen die zo een winkel inlopen en weglopen met een wii
Er zijn er een hoop die zeggen dat het kan. Maar ik vraag me altijd af in welke plaats dat dan is. Dus mocht er iemand hier zo maar een Wii tegenkomen, zeg er even bij in welke plaats dat was!!quote:
Mii !!!!quote:
heb mijn eigen wii nog niet kunnen testen (zit op werk)quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:01 schreef Gizmo112 het volgende:
En is het wat ?
Gereserveerd of tegen aan gelopen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:23 schreef DJ_WB het volgende:
Ik heb hem gister in haarlem bij de free record gekocht (L)
bestelling bij bol meteen gecanceld
iemand enig idee of WII Play nog ergens te verkrijgen is ?
Wat ik niet snap is waarom je dan ook niet ergens een paar preorders wegzetquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:39 schreef Tamaartje het volgende:
Toch zijn er genoeg mensen die zo een winkel inlopen en weglopen met een wii
tegen aan gelopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Gereserveerd of tegen aan gelopen?
en waar was dat en wat doe je met die andere twee?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
ipv hier te gaan huilen voor een preorder. stap gewoon is een winkel binnen.
heb gister in 15 minuten 3 wii's gekocht in 2 winkels.
en dat waren de eerste de beste winkels die we tegen kwamen... :|
preorders waren een maand geleden nodig ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:22 schreef Ericjuh het volgende:
hee gdr.. je hebt al een wii
maar kan toch nooit geen kwaad een extra preorder?
Ik woon zelf in een klein dorp, maar ook daar zijn ze niet te krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
preorders waren een maand geleden nodig ofzo.
nu liggen ze gewoon hier en daar in de winkels.
probeer de winkels in de wat kleinere dorpen.
bij ons hetzelfdequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:47 schreef _GdR_ het volgende:
freerecordshop en intertoys omgeving rotterdam.
Ja, in bijna heel europa.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:36 schreef Roquefort het volgende:
Zit de Intertoys ook in het buitenland dan?![]()
Inderdaad, daar ben ik een paar dagen geleden ook nog even gaan kijken. Totaal kansloos wederomquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:56 schreef floydvisser het volgende:
zag net een advertentie, ze zouden ze bij neckerman nog hebben, stond gewoon op voorraad, in winkel wagen gedaan, spontaan 10 dagen levertijd, nog een spelletje erbij, 14dagen...wachttijd, laat maar!![]()
Idem bij Ottoquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:35 schreef Lemming22 het volgende:
Inderdaad, daar ben ik een paar dagen geleden ook nog even gaan kijken. Totaal kansloos wederom![]()
Ja komt in orde, maar ik moet er zelf ook nog 1 krijgen. Zogauw ik er een over heb hoor je het.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop die zeggen dat het kan. Maar ik vraag me altijd af in welke plaats dat dan is. Dus mocht er iemand hier zo maar een Wii tegenkomen, zeg er even bij in welke plaats dat was!!
En sheriff... keep me informed over je pre-orders in Deurne/Venray please!![]()
heb jij nog geluk met je 10 dagen. Ik bestel paar weken gelden bij wehkamp. Levertermijn was 2 weken. toen week. toen enkele dagen. toen binnenkort en nu staat hij weer op 2 weken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:56 schreef floydvisser het volgende:
ze zouden ze bij neckerman nog hebben, stond gewoon op voorraad, in winkel wagen gedaan, spontaan 10 dagen levertijd, nog een spelletje erbij, 14dagen...wachttijd, laat maar!![]()
Hmmm en je lokale dixons is in Den Haag/Delft denk ik dan? De Wii gaat in ieder geval in het nieuwe jaar komen, we zullen zien of het in de eerste week gaat lukken..quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef floydvisser het volgende:
volgens mijn lokale dixons:
5 jan bij hun binnen, geen pre-orders first come first serve!
dus ik gok maar op die datum, hopen dat ik de komende dagen mijn spaar centjes niet verknal!
mocht ik rond die tijd iemand kunnen helpen, doe t graag! en kost je niets extra.
mocht iemand em voor die tijd kunnen scoren wil ik t natuurlijk ook weten..
gover godver...5jan pas
![]()
Ik denk inderdaad dat veel mensen denken dat daar dan gewoon nog de console inzit, maar het zijn allemaal lege dozen helaas..quote:Op zondag 31 december 2006 03:57 schreef RoelRoel het volgende:
Vaak wordt gezegd dat er bij intertoys nog liggen. Maar mijn ervaring hiermee is dat dit alleen maar lege dozen zijn voor de show. (dit was in eindhoven iig het geval 2 weken terug)
En bij de intertoys werken ze met reserveringslijsten...quote:Op zondag 31 december 2006 09:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat veel mensen denken dat daar dan gewoon nog de console inzit, maar het zijn allemaal lege dozen helaas..
Ja alleen bij de freerecordshop nietquote:Op zondag 31 december 2006 09:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En bij de intertoys werken ze met reserveringslijsten...
Volgens mij verschilt dat ook nog per FRS, want ik heb gebeld naar de FRS in Eindhoven winkelcentrum Woensel, en daar wisten ze me te vertellen dat er ook nog zo ongeveer 30 mensen op de wachtlijst stonden...quote:Op zondag 31 december 2006 09:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja alleen bij de freerecordshop niet
Bij de MM weet ik het niet, maar bij de FRS winkels waar wij zijn geweest hebben ze (meestal) geen wachtlijstquote:Op zondag 31 december 2006 10:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat ook nog per FRS, want ik heb gebeld naar de FRS in Eindhoven winkelcentrum Woensel, en daar wisten ze me te vertellen dat er ook nog zo ongeveer 30 mensen op de wachtlijst stonden...
Bij de Mediamarkt doen ze ook niet aan reserveringen toch?
juist en daar heb ik hem paar dagen geleden gekochtquote:Op zondag 31 december 2006 10:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bij de MM weet ik het niet, maar bij de FRS winkels waar wij zijn geweest hebben ze (meestal) geen wachtlijst
Dus dat is wel gunstig
Dan heb je echt geluk gehadquote:Op zondag 31 december 2006 10:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
juist en daar heb ik hem paar dagen geleden gekocht
elke andere winkel waar ik in den haag of zmeer kwam kreeg ze pas weer in nieuwe jaar binnen...
mhwa ja geluk dat die binnenkwam, ik werk ernaast en had ook gewoon de eerste kunnen krijgen die ze binnen kregen maar toen had ik nog niet besloten om hem te kopen. En gelukkig kregen ze er nog 1 binnen in 2006quote:Op zondag 31 december 2006 10:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan heb je echt geluk gehadWij zijn ook 5 FRS afgegaan maar nergens hadden ze iets meer
Dus toch maar wachten op het nieuwe jaar
Bagger, maar wel iets beter dan vlak na de launch. Hij is nog steeds heel snel uitverkocht en er zijn nog flinke reserveringslijsten bij veel winkels, mocht ie ergens binnen komen. Maar er zijn wel winkels die m zonder reservering verkopen. Dus first to come, first to get. En dat gaat dan vooral om de Free Record Shop en volgens mij ook de Mediamarkt. Maar dan moet je toch wel redelijk veel geluk hebben, om op de juiste dag te komen dat de Wii er binnen komt (veel winkels kunnen of willen dit niet zeggen) en op het juiste tijdstip, gezien het feit dat er steeds maar 5-10 Wii's per keer binnen komen.quote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef thaduck het volgende:
In Tsjechië heb ik geen ENKELE Wii kunnen vinden.. Alleen maar PS2 troepWat een belabberd land!
Maarruh nu ik terug ben na een week vakantie vraag ik me af, hoe is de beschikbaarheid op dit moment?
Ik ben helaas ook bang dat dat zo is.. maar we blijven hoop houdenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Denk dat het zeker nog een maand duurt voordat je ze makkelijk los in de winkel kunt spotten
Hallo!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:42 schreef Knucklezz het volgende:
ik heb sinds gister een wii, heb nog een preorder bij intertoys zevenaar (vlakbij arnhem) iemand intresse?
Ik hoop ook dat je er 1 kunt vinden, wij gaan ook gewoon weer zoeken deze weekquote:Op maandag 1 januari 2007 22:18 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ga het deze week weer proberen, laten we hopen dat de eerste week van 2007 me geluk brengt![]()
thnx...als er dan al neit een wachtlijst is hahaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:01 schreef floydvisser het volgende:
vanaf 8 jan bij dixons
ook enig idee hoeveel er dan binnen komen daar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:12 schreef floydvisser het volgende:
hier niet, in delft, first come first serve...
best oke!
dat klinkt wel hoopvolquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:20 schreef floydvisser het volgende:
geen idee, denk ergens tussen de 10 en 20
Ik hoop dat het jullie ook lukt! Wij zijn volgens mij de laatste 2 mensen hier zonder Wii. Als wij er een hebben kunnen we het topic sluitenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je er 1 kunt vinden, wij gaan ook gewoon weer zoeken deze week
Haha ja het lijkt er idd op dat wij de enige nog zijn.. hoewel ik op andere fora ook nog genoeg mensen zie posten die er 1 zoeken.. dus dan voel ik me niet zo alleenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het jullie ook lukt! Wij zijn volgens mij de laatste 2 mensen hier zonder Wii. Als wij er een hebben kunnen we het topic sluiten
Delft, jammer dat dat zo ver weg is voor mij...
Iemand al informatie over de Wii in het zuiden van het land?
Dat zou tof zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:00 schreef erikkll het volgende:
zal ik hier anders vanavond even kijken voor wat mensjes?
Bron?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:22 schreef mrdjey het volgende:
De vooraad wii's bij nintendo is op, dus wat er nu geleverd word komt vers uit de fabriek. Dus ik ben bang dat de mensen die nu geen wii hebben, er nog best lang op moeten wachten.
Dank jequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef A321456 het volgende:
Hier wordt er nog eentje aangeboden
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=54003.0
Ik heb alleen gehoord bij de FRS in Utrecht dat de Nintendo dicht was rond de feestdagen en daardoor niet konden leveren..quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Hebbes! vandaag in groningen 1 weten te bemachtigen zonder reservering of wat dan ook.
Ah super voor je zegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Hebbes! vandaag in groningen 1 weten te bemachtigen zonder reservering of wat dan ook. Dimensionplus (.nl) had nog een gecancelde bestelling liggen. Ze hadden er vanmiddag nog 1 of 2 na mij over. dus kan zijn dat ze er nu nog liggen.
ze zijn op...had nog ff gechecked!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Hebbes! vandaag in groningen 1 weten te bemachtigen zonder reservering of wat dan ook. Dimensionplus (.nl) had nog een gecancelde bestelling liggen. Ze hadden er vanmiddag nog 1 of 2 na mij over. dus kan zijn dat ze er nu nog liggen.
Relax ik woon in amersfoort, hopelijk kiest ze mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef A321456 het volgende:
ik dacht nog van laat ik maar niet reageren, zodat tamaartje hem had maar ...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Relax ik woon in amersfoort, hopelijk kiest ze mij![]()
Ik zoek ook al weken naar de Wii, van mij mag je reageren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ik dacht nog van laat ik maar niet reageren, zodat tamaartje hem had maar ...
blijkbaar had ik niet zo lief moeten zijn...
succes tamaar!
nee hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wij zijn volgens mij de laatste 2 mensen hier zonder Wii.
Jij al contact gekregen Tamara?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dank jeik heb gereageerd, maar zal vast niet de eerste zijn.. maar ja.. afwachten
Dank je welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ik dacht nog van laat ik maar niet reageren, zodat tamaartje hem had maar ...
blijkbaar had ik niet zo lief moeten zijn...
succes tamaar!
Ik ben de pagina echt constant aan het verversenquote:
Deed ik ook steeds, maar heeft niet echt veel zinquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ben de pagina echt constant aan het verversen![]()
Succes! Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef Lemming22 het volgende:
Morgen ga ik het weer proberen. Wish me luck!
4e is zeker niet verkeerd!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef Ericjuh het volgende:
ik heb vandaag eindelijk een beetje geluk. Keb naar intertoys hier 20 kilometer verder op gebeld en ze hadden natuurlijk niks. Ze hebben me daarom op de lijst gezet (4de). Ze verwachten deze week wel 6 Wii's ... Dus dit is goed nieuws voor mij!
Natuurlijk ga ik dan even langsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef eborn het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste lading binnenkomt. Waarschijnlijk zijn alle standaard shops zonder wachtlijst dan weer heel even voorzienAls het nog in de vakantie is kan Tamaartje misschien even langsgaan
![]()
Succes!quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:43 schreef Nebo het volgende:
Ik ga zometeen weer richting de stad. Even de Dixons proberen, langs de entertainer die ze deze week binnen zou krijgen, langs de intertoys. En een nieuwe kans is binnen gekomen omdat er ergens afgelegen een nieuw gamewinkeltje is geopend:D
hah dankje! jij nog veel suc6 met de zoek tocht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ah super voor je zeg![]()
Is toch echt wat te ver weg voor mij om "even" heen te gaan..
Veel plezier ermee
Ja dat lijkt me ook super leukquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
hah dankje! jij nog veel suc6 met de zoek tocht.
trouwens, de Wii Play is overal net zo uitverkocht als de Wii zelf!die moet ik hebben voor chill avonden samen met vrienden. echt lachen
Het is echt zo frustrerend hequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:38 schreef Nebo het volgende:
Ik ben net terug uit de stad. Weer geen succes. Ik heb nu 2 reserveringen staan voor eind januari, en 2 winkels die niet aan reserveringen doen en hem volgende week binnen krijgen.... *zucht
Het is idd frustrerend, maar goed, volgende week maar weer verder speuren naar de Wii. Ik geef niet opquote:
Dat is wel weer erg ver wegquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Er schijnen er een heleboel in Tønder (Jylland) in denemarken te zijn. (Vriend van me woont er, meer weet ik niet.) En hij gaf deze link ook nog en zij dat als je ze zou bellen ze je Wii zeer waarschijnlijk wel naar Nederland zouden sturen: http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=51602
Haha ja inderdaad, KnäckeWøøquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ja, en dan staat er opeens WØî op je Wii...
Bij mij krijgt Dynabyte eind januari weer Wii's binnen, 5 per lading. Ik sta nu als 12e maar volgens de verkoper is de kans groot dat er zodanig wordt afgebeld dat ik er bij kom te zitten. Maar ik blijf zoeken naar een optie om de Wii eerder te krijgenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Geen Wii's in Zoetermeer, geen Wii's in Eindhoven, maar bij één van mijn voorinschrijvingen (Dynabyte) kwam eindelijk de Wii binnen. Wiiiiiiii!
En nu zijn die fucking controllers overal uitverkocht!!@!@!@!@!@!@!@! ARGL!!
de controllers hadden ze gisteren bij de Free Record Shop in winterswijk (oost gelderland) wel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Geen Wii's in Zoetermeer, geen Wii's in Eindhoven, maar bij één van mijn voorinschrijvingen (Dynabyte) kwam eindelijk de Wii binnen. Wiiiiiiii!
En nu zijn die fucking controllers overal uitverkocht!!@!@!@!@!@!@!@! ARGL!!
Waar heb je hem gereserveerd dan? Ik heb nog steeds een reservering bij Bart Smit staan maar daar heb ik nog niets van gehoord. Voor de rest lijkt geen enkele winkel meer aan reserveringen te doen (behalve met volledig betalen) of hebben ze 20+ mensen op de lijstquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
dat het nog steeds zo moeilijk is zeg
Ik had gewoon genoeg van iedere keer langs de winkel gaan, en heb toen maar een reservering gezet. Na 5 dagen ofzo kon ik het af komen halen.
Wow dit klinkt niet erg hoopgevend voor mijn Dynabyte reservering. (die is pas sinds 15 december en toen stond ik 24e)quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:49 schreef Steve-O het volgende:
Mijn god hoelang gaat het duren voordat ze eindelijk normaal in de winkel liggen
Ik bedoel ik heb(had) een reservering bij dynabyte staan stond op plek 9 en ik had begin november gereseveerd , Ze hebben ern nog maar 3 uitgeleverd sinds de 8e...
Tsja puur geluk denk ik, want de Wii is nog steeds ongelofelijk uitverkocht. Ik heb wel het idee dat in de randstad en in het oosten van het land meer Wii's te krijgen zijn dan in de rest van het land..quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had gereserveerd bij Electric City. Dat was vrijblijvend en zonder vooruitbetaling. Ook had ik reserveringen staan bij Dynabyte en Intertoys. Toen kwam het telefoontje van hen eerst, en heb de rest gewoon geannuleerd.
Dat heb ik ook ja, soms kijken je ze ook echt aan alsof je dom bent... Maarja, het is hun werk, moeten ze maar ander werk zoeken als ze het irritant vindenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:28 schreef RoelRoel het volgende:
Ik durf eigenlijk niet eens meer te vragen naar wii´s in een winkel omdat ik denk dat ze al iedere dag heel de dag dezelfde vraag te horen krijgen...
online of bij een winkel? ik heb gewoon een paar intertoys opgebeld in de omgeving en me daar op de wachtlijst gezet. Toevallig was ik bij de ene 4des! dus ik hoop dat dit het gaat worden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:55 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een reservering bij Bart Smit staan maar daar heb ik nog niets van gehoord.
Ik heb geen zin om 375 euro te betalen voor iets wat niet meer nieuw is, dan wacht ik liever totdat ik hem in de winkel kan halen voor 250quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
marktplaats, ik was hem gister binnen een uur kwijt
Heb 'm bij Intertoys gekocht, 20 euro.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:42 schreef Steve-O het volgende:
Ik ben trouwens al 3 weken tevergeefs opzoek naar een 2e nunchuk , Zijn die dingen uberhaupt wel ergens te verkrijgen ?
volgens mij ging dat over Red Steel hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om 375 euro te betalen voor iets wat niet meer nieuw is, dan wacht ik liever totdat ik hem in de winkel kan halen voor 250
Oh ik dacht over de Wii zelfquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:01 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij ging dat over Red Steel hoor
ik vind dat ik hem ook wel verdiend hebquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/960175/3/50#44991642]
En een massel pik ben ik zeker niet ben echt al 5 keer op jacht geweest in Den haag/Leiden voor een Wii, had hem dus echtwel verdiend
Saturn Berlijn of Saturn Rotterdam?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef MCH het volgende:
Ben net terug uit Berlijn (een week geweest), eerst daar ook nergens een WII te bekennen, maar vandaag zag ik op 1 pallet gewoon 20 stuks liggen (Bij saturn). Games zijn bij sommige zaken door stijgende btw tarieven ook allemaal 19 % goedkoper (tijdelijke actie deze week). Verder ook genoeg nun chucks gezien. Oja, ik heb nog geen Wii gekocht.
Dat vind ik dus echt een kutstreek van Dynabyte. Jou je geld over laten maken en zeggen dat je m snel zal krijgen en een maand na de launch heb je nog steeds niets. Datzelfde heb ik bij Game247. Begin december (voor de launch) besteld, halverwege december verwachtte ik mn Wii, maar nu heb ik nog steeds niets en ze laten ook steeds niet weten of ze iets binnen krijgen en ze willen al helemaal niet zeggen hoeveelste ik op de wachtlijst sta. En ik heb wel al lang mn geld overgemaakt. Echt een klote-organisatie dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:36 schreef Evad het volgende:
Bah nog steeds geen Wii, pre-order bij de Dynabyte gemaakt, direct geld overgemaakt, daarna even gebeld, werd toen al bevestigd via de telefoon: "Ja hoor u heeft hem al de week na de launch...". Bijna een maand verder en nóg steeds geen Wii. Terug stort tijd is 2 weken van het geld, dus heb 'm laten staan.
I give up, ik wacht wel en ga wel werkenWeer spaarcentjes opbouwen. Helaas een Wii-loze kerstvakantie gehad dus
.
Iemand anders ervaringen bij Dynabyte.nl?
Nog super bedankt voor deze reactiequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef A321456 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nog super bedankt voor deze reactie
We gaan hem morgen ophalen (mits in goede staat natuurlijk!)
Components kabels genoeg bij Futurezone Rotterdam. Eveneens bij Saturn, Nunchucks, Wiimotes, components kabels..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef Snackbar het volgende:
Voldoende nunchucks en wii remotes gespot in centrum rotterdam, bij bart smit liggen de motes er zelf al 3 dagen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik heb net VIER Wii's gekocht bij de Media Markt in Herzogenrath (duitsland)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:16 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[afbeelding]
![]()
En geen BTW betaald op de spellen![]()
why?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Dat is mooi klote, heb Wii Play vorige week bij Dynabyte besteld. Gelijk dezelfde dag geld overgemaakt maar verder niks meer te horen gekregen, zelfs geen bevestiging van betaling.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een kutstreek van Dynabyte. Jou je geld over laten maken en zeggen dat je m snel zal krijgen en een maand na de launch heb je nog steeds niets. Datzelfde heb ik bij Game247. Begin december (voor de launch) besteld, halverwege december verwachtte ik mn Wii, maar nu heb ik nog steeds niets en ze laten ook steeds niet weten of ze iets binnen krijgen en ze willen al helemaal niet zeggen hoeveelste ik op de wachtlijst sta. En ik heb wel al lang mn geld overgemaakt. Echt een klote-organisatie dus![]()
Maargoed, ik wacht dus ook maar af, ik heb een pre-order bij de Intertoys waar ik tweede sta, dus bij de volgende lading krijg ik m zeker binnen. Ik hoop vandaag een belletje te krijgen, anders volgende week. En dan eis ik bij game247 gewoon mijn geld terug.
Of ik verkoop m aan iemand door die nog geen Wii heeft. Natuurlijk voor de aankoopprijs. Maar dat is allemaal nog toekomstmuziek.
Een van die schatjes + zelda is van mij, eentje +zelda voor n vriendin van me en een keer wii+zelda voor n vriend van me en 1 keer wii + red steel voor hemzelfquote:
Je hoeft niet bij ieder spel een Wii te kopen hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef supkaa het volgende:
[..]
Een van die schatjes + zelda is van mij, eentje +zelda voor n vriendin van me en een keer wii+zelda voor n vriend van me en 1 keer wii + red steel voor hemzelf![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:41 schreef Cid het volgende:
[..]
Je hoeft niet bij ieder spel een Wii te kopen hoor
toch wel tof dat je voor andere mensen bent gaan halen i.p.v. verkopen op Marktplaats. Veel plezierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Lag er genoeg om ff een ritje er aan te wagen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Datzelfde geldt voor mij. Maar ik kijk nergens meer van op, dus het kan ook zo maar over een maand zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:47 schreef Ericjuh het volgende:
Deze week gaat het gebeuren en krijg ik mijn wii!!
* Ericjuh kijkt topic terug en ziet zelfde reactie, maar dan een week eerder gepost!
als het nog een maand gaat duren dan ga ik een ps3 fanboy worden.. want die zijn veeeeeeel makkelijker te verkrijgen met vele stoerdere spelen en gfx!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar ik kijk nergens meer van op, dus het kan ook zo maar over een maand zijn![]()
Zoals k al eerder zei: Er lagen nog zeker 9 toen we weg gingen en dat was een uur voor sluitingstijd, kan me niet voorstellen dat die nog allemaal gekocht zijn (alhoewel wel alle games die dag belastingsvrij waren dus gamers genoeg)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:33 schreef schumi2004 het volgende:
[..]
Lag er genoeg om ff een ritje er aan te wagen?
Sjah. Alleen verkoop ik hem dan dit keer niet, want heb nu ook spijt dat ik mijn 360 na een maandje of 2 weer heb verkocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nu zit je nog zenuwachtig te wachten tot je hem heb en 2 weken nadat je hem heb begin je je af te vragen waarom je dat ding zo graag wou
Want dan komen er ineens toch weer een hoop leuke spellen uit voor die console, en dan denk je: had ik maar....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:43 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Sjah. Alleen verkoop ik hem dan dit keer niet, want heb nu ook spijt dat ik mijn 360 na een maandje of 2 weer heb verkocht.
ik vraag me liever af waarom ik hem zo snel wou hebben dan dat ik 2 weken moet wachten!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nu zit je nog zenuwachtig te wachten tot je hem heb en 2 weken nadat je hem heb begin je je af te vragen waarom je dat ding zo graag wou
Waar hebbie um gehaald als ik vragen mag..?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:58 schreef Tamaartje het volgende:
Wij hebben de Wii ook
We gaan nu ff alles uitpakken en aansluiten, en dan kunnen we eindelijk spelen
We hebben hem overgenomen van iemandquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waar hebbie um gehaald als ik vragen mag..?![]()
Ja we konden hem overnemen voor de winkelprijs, dus dat was zeker luckyquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:41 schreef neo2000 het volgende:
Lucky you..!
Waar ik bang voor ben, is dat ik (mocht ik um ergens weten te bemachtigen in de nabije toekomst) de Wii heel snel beu raak.. Als er games uit blijven komen welke leuk zijn dan komt het wel goed denk ik, maar dat is ook nog maar ff afwachten denk ik zo..
Ja daarom we weten gewoon dat dat wel komtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef Lemming22 het volgende:
Mario-spellen komen zeker weten, het blijft tenslotte een Nintendo!Daar wacht ik ook namelijk op! En op mijn Wii natuurlijk, maar ik heb hernieuwd geduld (of berusting dat ik m toch niet eerder in een winkel kan vinden) gevonden om te wachten op mijn reservering of bestelling.
nou nou nou?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef Ericjuh het volgende:
nou nou nou tamaartje.. hoe speelt die?
Ik hoop het ook dat ik niet lang meer hoef te wachten..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja daarom we weten gewoon dat dat wel komt
Dat is dan toch wel erg leuk
Hoop echt dat je niet lang meer hoeft te wachten..
nee hoor die mofo van wie ik er een zou kopen reageerd niet!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Schimmy het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige hier die er nog geen heeft.
Ik ookquote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Schimmy het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige hier die er nog geen heeft.
Jullie zijn niet alleen. Ik zoek al vanaf begin december 2006 en heb nu nog steeds niets.. Misschien ben ik daarmee wel de langst zoekende op dit moment hier aanwezig..quote:
Hee, waar ken ik dat van?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jullie zijn niet alleen. Ik zoek al vanaf begin december 2006 en heb nu nog steeds niets.. Misschien ben ik daarmee wel de langst zoekende op dit moment hier aanwezig..
waarom bestel je hem dan niet bij een paar winkels, je wilt niet weten hoeveel dat doen, en zo die lijst krimpt met de dagquote:Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jullie zijn niet alleen. Ik zoek al vanaf begin december 2006 en heb nu nog steeds niets.. Misschien ben ik daarmee wel de langst zoekende op dit moment hier aanwezig..
dan kan je 'm verkopen aan al deze personen hierbovenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:28 schreef RipCore het volgende:
Ik denk erover om mijn Wii weer te verkopen (I need the cash) met WiiPlay en Z:TP, maar moet eerst Zelda uitspelen natuurlijk..
waar woon je? want bij intertoys in nijverdal heb ik me afgelopen week op de lijst laten zetten.. stond toen 4de!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef Pumz het volgende:
wachtlijstje @ mediamarkt Enschede was 15 reserveringen afgelopen donderdag...
Half januari hopen ze ze weer binnen te krijgen... dus ik wacht rustig af als nr. 16 op de lijst
Ik heb hem ook gereserveerd, maar daar hoor ik steeds niets van. Laatst heb ik wel even gebeld en ik sta nu tweede bij de Intertoys. Maar sinds ik heb gebeld, dat was volgens mij rond 20-25 december ofzo, heb ik niets meer van ze vernomen. Dus het is gewoon wachten op de eerstvolgende lading Wii's en daar zit ik bij. Het zou dus niet lang meer mogen duren. Alleen ik heb het idee dat er al heel lang geen Wii's meer geleverd zijn aan de winkels...quote:Op zondag 7 januari 2007 17:15 schreef soco_cola het volgende:
[..]
waarom bestel je hem dan niet bij een paar winkels, je wilt niet weten hoeveel dat doen, en zo die lijst krimpt met de dag
filmpje van mediamarkt in zwolle was van mijquote:Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Valt me toch nog mee dat er ook nog andere langzoekenden zijn. Vind ik mezelf toch iets minder zieligquote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
filmpje van mediamarkt in zwolle was van mijdus ik zoek net zolang.. moet wel toegeven dat ik begin december minder goed zocht!
Ja dat filmpjequote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
filmpje van mediamarkt in zwolle was van mijdus ik zoek net zolang.. moet wel toegeven dat ik begin december minder goed zocht!
jha maar als je er dus echt graag 1 wilt dan kan dat makkelijk en dan ben je echt gewoon slecht aan het zoeken als je al sinds begin december wachtquote:
Niet iedereen heeft 24/7 de tijd om voor een winkel te gaan posten om te wachten of ze misschien iets binnen krijgen. En dan moet je ook nog toevallig de juiste winkel hebben in de juiste stad op het juiste tijdstip. Puur geluk dus, want je moest eens weten hoe veel winkels ik al af ben gegaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jha maar als je er dus echt graag 1 wilt dan kan dat makkelijk en dan ben je echt gewoon slecht aan het zoeken als je al sinds begin december wacht
Ja, in Enschede. Gameshop twente.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:41 schreef Pronk het volgende:
Heeft er iemand misschien nog component kabels zien liggen in (omgeving) Amsterdam?
Ehm... thx, maar voor mij is Enschede eigenlijk geen omgeving Amsterdam.quote:
Ja ik sta al 3 weken 1ste op de lijst bij intertoys hier in de buurt. Gaat nergens over.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gereserveerd, maar daar hoor ik steeds niets van. Laatst heb ik wel even gebeld en ik sta nu tweede bij de Intertoys. Maar sinds ik heb gebeld, dat was volgens mij rond 20-25 december ofzo, heb ik niets meer van ze vernomen. Dus het is gewoon wachten op de eerstvolgende lading Wii's en daar zit ik bij. Het zou dus niet lang meer mogen duren. Alleen ik heb het idee dat er al heel lang geen Wii's meer geleverd zijn aan de winkels...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
och sheriffquote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef sheriff... het volgende:
[..]
Ja ik sta al 3 weken 1ste op de lijst bij intertoys hier in de buurt. Gaat nergens over.
heey! zelfde verhaal hiero! ze mailen ons gewoon helemaal niet als ze binnen zijn..quote:Op maandag 8 januari 2007 12:45 schreef RoelRoel het volgende:
Ik heb me ook al heel lang geleden ingescheven voor mailnotificatie op consoleshop, maar ik krijg daar nooit mail van. Betekend dat dat ze nooit nieuwe krijgen of zou het zo zijn dat maar een gedeelte van de ingescheven mensen mail krijgen als er nieuwe zijn?
Ik ben ook nog op zoek naar de Play (omgeving Utrecht/Leiden)quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef IJsvogel. het volgende:
Weet iemand waar er nog ergens Wii Play te koop is? (omgeving Hengelo OV)
Ik zag ze eergister nog bij de Media-markt in Utrecht liggen, maar goed weet niet of ze er alweer weg zijn, zoveel lagen er nou ook weer niet..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog op zoek naar de Play (omgeving Utrecht/Leiden)
Ah daar ben ik van de week nog geweest..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zag ze eergister nog bij de Media-markt in Utrecht liggen, maar goed weet niet of ze er alweer weg zijn, zoveel lagen er nou ook weer niet..
Ik was gister (maandag dus) in de MMarkt in Utrecht, maar zag geen spoor van Wii Play. En afgelopen vrijdag heb ik het er ook niet gezien. Maar ja, ook de accessoires voor de Wii die ik er af en toe wel eens zie liggen (component kabels, SCART kabel) vliegen binnen no-time de winkel uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zag ze eergister nog bij de Media-markt in Utrecht liggen, maar goed weet niet of ze er alweer weg zijn, zoveel lagen er nou ook weer niet..
Even wachten tot eind deze week dus.quote:Het systeem is inderdaad extreem populair en heel Europa kampt met tekorten.
Op dit moment is de Wii (hoofdletter W een twee keer een kleine i) inderdaad overal uitverkocht. Deze week starten echter opnieuw de leveringen.
Nintendo heeft reeds in september 06 aangegeven dat we tot het einde van 2006 4 mln. Wii spelsystemen uit zouden leveren. Dat is ook gebeurd.
Vervolgens is ook aangegeven dat we tot eind maart 07 nog eens 2 mln. uit zullen leveren, waardoor het totaal aantal tot eind maart op 6 mln. komt. Ook dat zullen we realiseren. Nog nooit zijn er in zo'n korte tijd na lancering van een stationair spelsysteem, zo veel consoles verkocht.
Waar besteld?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:04 schreef floydvisser het volgende:
eindelijk.. de mijne is onderweg!
hopelijk issie er snel... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
moest wel ff bukken om flink genaaid te worden... maar op egayquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:04 schreef floydvisser het volgende:
eindelijk.. de mijne is onderweg!
hopelijk issie er snel... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
quote:de Wii (hoofdletter W een twee keer een kleine i)
damn dan heb ik vast de verkeerde besteld!quote:
eigenlijk vind ik dit slecht nieuws.. tenminste dat denk ik! 2 miljoen over 3 maand....quote:Vervolgens is ook aangegeven dat we tot eind maart 07 nog eens 2 mln. uit zullen leveren, waardoor het totaal aantal tot eind maart op 6 mln. komt
Nope is wererld wijd!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef Ericjuh het volgende:
ik wou dat ze bij de wehkamp ook een random quote hadden zoals bij fok. Ik ben de status binnenkort een beetje zat!
[..]
eigenlijk vind ik dit slecht nieuws.. tenminste dat denk ik! 2 miljoen over 3 maand....
je moet maar zo denken dat je d'r aan 1 genoeg hebtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef thaduck het volgende:
2 miljoen is geen reet, tenzij het alleen in NL is natuurlijk.
Als ik het zo hoor mag je blij zijn als je nog een Wii kan krijgen sowieso
Precies, als er maar één lading naar de Intertoys gaat ben ik al blij. Gewoon een ladinkje van zo'n 5000 Wii's. Dan heb ik er zeker een met mijn tweede plaats op de wachtlijst!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
je moet maar zo denken dat je d'r aan 1 genoeg hebt
50 euro vind ik eigenlijk wel veel als aanbetaling, maar als je verder nergens een winkel kan vinden met een lijst is het wel makkelijk! als je 4de bent dan neem ik aan dat je wel snel een wii krijgt!quote:Ik ben gister bij de FRS in Kampen geweest en sta momenteel 4e op de wachtlijst..
Ik moest wel een aanbetaling van 50 euro doen, is dit normaal???
http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=529 ->quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef drdolittle het volgende:
Ik ben gister bij de FRS in Kampen geweest en sta momenteel 4e op de wachtlijst..
Ik moest wel een aanbetaling van 50 euro doen, is dit normaal???
Vandaag heb ik alvast het laatste exemplaar van Twilight Princess gekocht..
Die heb ik alvast..... Intertoys had de laatste.
Nu nog wachten op het telefoontje dat ik de Wii kan komen afhalen !
quote:Een verkoper mag u volgens de wet in zijn algemene voorwaarden vragen om maximaal de helft van het aankoopbedrag als aanbetaling te doen. U moet zelf weten of u daar op ingaat.
Als u het vervelend vindt om een aanbetaling te doen, kunt u natuurlijk ook naar een andere verkoper gaan.
Brancheorganisatie
Als u een aanbetaling doet, mag u zekerheid verlangen. De brancheorganisatie zal zorgen dat de verplichtingen van de verkoper worden nagekomen. Als de verkoper na de aanbetaling failliet gaat, bent u in dat geval niet uw geld kwijt.
Ik had nintendo gemailed hiervoor zal straks de mail even hier plakken, maar het is echt 6 miljoen totaal wereld wijd tot einde fiscaal jaar wat dus maart 2007 is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef thaduck het volgende:
2 miljoen is geen reet, tenzij het alleen in NL is natuurlijk.
Als ik het zo hoor mag je blij zijn als je nog een Wii kan krijgen sowieso
Net iets te ver voor me.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Net ff lunch gehaald en zag dat er bij Digifan in winkelcentrum Schalkwijk in Haarlem nog een Wii staat (toen ik er net was tenminste).
Ik ben net een rondje door het centrum van Amsterdam geweest en daar is er niks van te merken. Geen wii's, Play, Zelda of Component kabels.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef DinoPK het volgende:
Nintendo heeft aardig wat extra's en games uitgeleverd vandaag, de wii zoekenden doen er misschien slim aan om zsm even langs de winkels te lopen waar je niet hoeft te reserveren...
Ja ook voor Wii play.
hadden ze ook nergens spelletjes in den haag?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:50 schreef piepmiep het volgende:
Net een rondje Den Haag Centrum gedaan. Zonder succes.
Alleen de Bijenkorf heeft wat remotes en wat nunchuks, maar daar heb je zo weinig aan zonder Wii!!!
In elke kamer 1 he!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef floydvisser het volgende:
3 consoles?
netjes!quote:
Ik heb reeds 30 reacties gestuurd naar mensen op Marktplaats en 0,0 teruggehoord. Ik geloof dan ook geen reet van je verhaal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:01 schreef iwantpie het volgende:
Na een avondje op marktplaats kijken en rondmailen heb ik er 3 via marktplaats gekocht. 1 voor 20 euro onder de nieuwprijs, 1 voor 50 euro onder de nieuwprijs (incl accessoires en spellen), 1 25 euro erboven. Allemaal zo goed als nieuw.
als je je in de reacties naar de mensen op Marktplaats net zo opstelt als in de reactie op mij dan begrijp ik wel dat je 0,0 hebt teruggehoord.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:05 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik heb reeds 30 reacties gestuurd naar mensen op Marktplaats en 0,0 teruggehoord. Ik geloof dan ook geen reet van je verhaal.
Dan zal je wel heel veel geluk gehad hebben, zit nu net aan 40 reacties (nette reacties met u enzo erin) en krijg geen reet terugquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:11 schreef iwantpie het volgende:
[..]
als je je in de reacties naar de mensen op Marktplaats net zo opstelt als in de reactie op mij dan begrijp ik wel dat je 0,0 hebt teruggehoord.
maar waarom zou ik erover liegen? ik geef alleen een tip omdat ik ze daar relatief eenvoudig heb kunnen krijgen, misschien had ik gewoon mazzel
quote:Hallo xxx
Het gaat om nog eens 2 miljoen Wii's tussen het begin van 2007 en het
einde van maart. Dat betekend dus 6 miljoen in totaal tot het einde van
het fiscale jaar.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> >>> xxx<xxxxx> 12/10/06 11:19 >>>
Beste,
Onlangs lees ik op de officiele duitse nintendo site het volgende.
” Doch selbst, wenn du nicht gleich eine Wii-Konsole abbekommst, ist
noch nicht alles verloren. Wir liefern bis zum Ende des Jahres 2006
vier
Millionen Wii-Konsolen weltweit aus und *nochmal *sechs Millionen bis
zum
März 2007. Die Geschäfte werden natürlich auch zwischen den Jahren
regelmäßig beliefert.”
Als je dit zou vertalen naar het Nederlands zou dit betekenen, dat tot
het einde van het jaar 4 miljoen verscheept worden, wereldwijd en tot
einde van het fisicale jaar ( maart 2007) nog eens 6 miljoen. Ik dacht
dat eerst de bedoeling 4 tot het einde van het jaar en daarna nog eens
2
miljoen tot het einde van fisicale jaar.
Kunnen jullie hier uitsluiting over geven. Het liefste in engels
aangezien een aantal nieuws sites hoor ook al over uitwijden.
Het maakt nogal uit als het 6 miljoen tot maart zijn of 10 miljoen
namelijk.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Wii Owner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |