abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44957500
Ben benieuwd wanneer de eerste lading binnenkomt. Waarschijnlijk zijn alle standaard shops zonder wachtlijst dan weer heel even voorzien Als het nog in de vakantie is kan Tamaartje misschien even langsgaan
pi_44964767
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef Lemming22 het volgende:
Morgen ga ik het weer proberen. Wish me luck!
Succes! Waar ga je heen?
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef Ericjuh het volgende:
ik heb vandaag eindelijk een beetje geluk. Keb naar intertoys hier 20 kilometer verder op gebeld en ze hadden natuurlijk niks. Ze hebben me daarom op de lijst gezet (4de). Ze verwachten deze week wel 6 Wii's ... Dus dit is goed nieuws voor mij!
4e is zeker niet verkeerd! hoop dat je snel gebeld wordt!
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:53 schreef eborn het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste lading binnenkomt. Waarschijnlijk zijn alle standaard shops zonder wachtlijst dan weer heel even voorzien Als het nog in de vakantie is kan Tamaartje misschien even langsgaan
Natuurlijk ga ik dan even langs
pi_44965122
Heb net weer wat FRS afgebeld hier in de buurt en in hilversum
Ze werken allemaal niet met een wachtlijst behalve die in hilversum..
Maar 1 die niet zeker wist of die ze vandaag zou krijgen, dus die moet ik straks even terug bellen.. hoop zo dat hij ze krijgt (en dat ik dan op tijd ben )
pi_44965316
Ik ga zometeen weer richting de stad. Even de Dixons proberen, langs de entertainer die ze deze week binnen zou krijgen, langs de intertoys. En een nieuwe kans is binnen gekomen omdat er ergens afgelegen een nieuw gamewinkeltje is geopend:D
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_44965493
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:43 schreef Nebo het volgende:
Ik ga zometeen weer richting de stad. Even de Dixons proberen, langs de entertainer die ze deze week binnen zou krijgen, langs de intertoys. En een nieuwe kans is binnen gekomen omdat er ergens afgelegen een nieuw gamewinkeltje is geopend:D
Succes!
pi_44965599
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:30 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ah super voor je zeg
Is toch echt wat te ver weg voor mij om "even" heen te gaan..
Veel plezier ermee
hah dankje! jij nog veel suc6 met de zoek tocht.

trouwens, de Wii Play is overal net zo uitverkocht als de Wii zelf! die moet ik hebben voor chill avonden samen met vrienden. echt lachen
pi_44966202
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

hah dankje! jij nog veel suc6 met de zoek tocht.

trouwens, de Wii Play is overal net zo uitverkocht als de Wii zelf! die moet ik hebben voor chill avonden samen met vrienden. echt lachen
Ja dat lijkt me ook super leuk als wij hem hebben moeten we die ook ff ergens scoren.. haha dan weer op zoek naar de Play
pi_44967052
Nou net gebeld naar die FRS... ze hadden een paar dozen en hoopten op wii's maar helaas... geen wii hij zei dat ik morgen/overmorgen zeker nog eens moest proberen.. dat ga ik dan ook zeker doen
pi_44967286
Ik ben net terug uit de stad. Weer geen succes. Ik heb nu 2 reserveringen staan voor eind januari, en 2 winkels die niet aan reserveringen doen en hem volgende week binnen krijgen.... *zucht
pi_44967798
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:38 schreef Nebo het volgende:
Ik ben net terug uit de stad. Weer geen succes. Ik heb nu 2 reserveringen staan voor eind januari, en 2 winkels die niet aan reserveringen doen en hem volgende week binnen krijgen.... *zucht
Het is echt zo frustrerend he
pi_44967948
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Het is echt zo frustrerend he
Het is idd frustrerend, maar goed, volgende week maar weer verder speuren naar de Wii. Ik geef niet op
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:43:29 #117
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44969044
Ik ben ook terug van mijn zoektocht in Eindhoven, nadat ik een tip gehad had dat de Dixons vandaag een ladinkje Wii's binnen zou krijgen. Dus ging ik vanmorgen toen de winkels net open waren vol goede moed naar de Dixons, maar helaas..... geen Wii's. Daarna heb ik nog gekeken bij de Free Record Shop in de Heuvelgalerie, de Free Record Shop in het verlengde van de Demer, de Free Record Shop op het station, de V&D, Van Leest, de Bijenkorf, Intertoys, Mediamarkt, Toys r us, maar er was nergens een Wii te bekennen. Ik heb dan ook nu de hoop opgegeven en wacht maar op mijn reservering (waar ik al een week 2e sta, maar die krijgen maar geen lading binnen). Tot die tijd ga ik ook niet meer kijken of er ergens anders eerder een Wii te krijgen is, ik word namelijk een beetje moedeloos, chagrijnig en vervelend van al die nee´s die ik te horen krijg en het begint mijn zin in de Wii te verpesten.

Voor de Wii-hunters zonder reservering, de Bijenkorf in Eindhoven vertelde me dat ze eind deze week, begin volgende week weer een lading Wii's verwachten. Maarja, dat is toch altijd weer een gok of dat ook echt waar is.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:15:58 #118
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_44973664
Er schijnen er een heleboel in Tønder (Jylland) in denemarken te zijn. (Vriend van me woont er, meer weet ik niet.) En hij gaf deze link ook nog en zij dat als je ze zou bellen ze je Wii zeer waarschijnlijk wel naar Nederland zouden sturen: http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=51602
phluphy for president!
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:04:33 #119
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_44975406
Ja, en dan staat er opeens WØî op je Wii...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_44975463
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Er schijnen er een heleboel in Tønder (Jylland) in denemarken te zijn. (Vriend van me woont er, meer weet ik niet.) En hij gaf deze link ook nog en zij dat als je ze zou bellen ze je Wii zeer waarschijnlijk wel naar Nederland zouden sturen: http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=51602
Dat is wel weer erg ver weg
Denk dat ik dan toch maar even een weekje (of 2 ) wacht
pi_44975556
Geen Wii's in Zoetermeer, geen Wii's in Eindhoven, maar bij één van mijn voorinschrijvingen (Dynabyte) kwam eindelijk de Wii binnen. Wiiiiiiii!

En nu zijn die fucking controllers overal uitverkocht!!@!@!@!@!@!@!@! ARGL!!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_44975887
Gisteren was ik in de v&d in den bosch en daar zag ik wii play gewoon liggen, heb ik gauw onder het schap gelegt en nu maar wachten op iemand die een leuk bod doet dan haal ik m wel ff
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:39:05 #123
79837 Lemming22
pi_44976569
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ja, en dan staat er opeens WØî op je Wii...
Haha ja inderdaad, KnäckeWøø
pi_44976774
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Geen Wii's in Zoetermeer, geen Wii's in Eindhoven, maar bij één van mijn voorinschrijvingen (Dynabyte) kwam eindelijk de Wii binnen. Wiiiiiiii!

Bij mij krijgt Dynabyte eind januari weer Wii's binnen, 5 per lading. Ik sta nu als 12e maar volgens de verkoper is de kans groot dat er zodanig wordt afgebeld dat ik er bij kom te zitten. Maar ik blijf zoeken naar een optie om de Wii eerder te krijgen
pi_44976948
Mijn god hoelang gaat het duren voordat ze eindelijk normaal in de winkel liggen
Ik bedoel ik heb(had) een reservering bij dynabyte staan stond op plek 9 en ik had begin november gereseveerd , Ze hebben ern nog maar 3 uitgeleverd sinds de 8e ...
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_44980110
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:

de controllers hadden ze gisteren bij de Free Record Shop in winterswijk (oost gelderland) wel!
pi_44980330
Aan de website te zien hebben ze die dingen nog bij Correct in Rotterdam. Je kan eens bellen.
(www.correct.com)
pi_44982497
Zit er geen contoller bij het pakket dan?
Xbox Live: Anormius
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:19:39 #129
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_44983982
Eentje.. Nou ja, 2 eigenlijk..
Bij de console zit dus een controller (Wii mote, dat afstandsbedieningsachtig ding) en een Nunchuck als ik het goed begrepen heb..

En als je Wii play koopt, krijg je een 2e controller (Wii mote) bij Wii play.

Da's wel ff wat anders als bij de x360, waar je je eerste game nog los moet aanschaffen bij de console.. (tenzij je een dure bundel koopt..)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_44984898
Ik ben trouwens al 3 weken tevergeefs opzoek naar een 2e nunchuk , Zijn die dingen uberhaupt wel ergens te verkrijgen ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:46:16 #131
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_44987502
Net nog even bij Makro Vianen geweest, levering wordt nog steeds verwacht in maart. Ook controllers en games zijn niet aanwezig.

Gaat lekker
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  Donald Duck held woensdag 3 januari 2007 @ 21:48:13 #132
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44987588
dat het nog steeds zo moeilijk is zeg
Ik had gewoon genoeg van iedere keer langs de winkel gaan, en heb toen maar een reservering gezet. Na 5 dagen ofzo kon ik het af komen halen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:55:27 #133
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_44987884
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
dat het nog steeds zo moeilijk is zeg
Ik had gewoon genoeg van iedere keer langs de winkel gaan, en heb toen maar een reservering gezet. Na 5 dagen ofzo kon ik het af komen halen.
Waar heb je hem gereserveerd dan? Ik heb nog steeds een reservering bij Bart Smit staan maar daar heb ik nog niets van gehoord. Voor de rest lijkt geen enkele winkel meer aan reserveringen te doen (behalve met volledig betalen) of hebben ze 20+ mensen op de lijst
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  Donald Duck held woensdag 3 januari 2007 @ 21:59:16 #134
46149 __Saviour__
pi_44988043
Ik had gereserveerd bij Electric City. Dat was vrijblijvend en zonder vooruitbetaling. Ook had ik reserveringen staan bij Dynabyte en Intertoys. Toen kwam het telefoontje van hen eerst, en heb de rest gewoon geannuleerd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44989324
Ik durf eigenlijk niet eens meer te vragen naar wii´s in een winkel omdat ik denk dat ze al iedere dag heel de dag dezelfde vraag te horen krijgen...
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:49 schreef Steve-O het volgende:
Mijn god hoelang gaat het duren voordat ze eindelijk normaal in de winkel liggen
Ik bedoel ik heb(had) een reservering bij dynabyte staan stond op plek 9 en ik had begin november gereseveerd , Ze hebben ern nog maar 3 uitgeleverd sinds de 8e ...
Wow dit klinkt niet erg hoopgevend voor mijn Dynabyte reservering. (die is pas sinds 15 december en toen stond ik 24e)
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:29:42 #136
79837 Lemming22
pi_44989351
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had gereserveerd bij Electric City. Dat was vrijblijvend en zonder vooruitbetaling. Ook had ik reserveringen staan bij Dynabyte en Intertoys. Toen kwam het telefoontje van hen eerst, en heb de rest gewoon geannuleerd.
Tsja puur geluk denk ik, want de Wii is nog steeds ongelofelijk uitverkocht. Ik heb wel het idee dat in de randstad en in het oosten van het land meer Wii's te krijgen zijn dan in de rest van het land..
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:31:01 #137
79837 Lemming22
pi_44989417
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:28 schreef RoelRoel het volgende:
Ik durf eigenlijk niet eens meer te vragen naar wii´s in een winkel omdat ik denk dat ze al iedere dag heel de dag dezelfde vraag te horen krijgen...
Dat heb ik ook ja, soms kijken je ze ook echt aan alsof je dom bent... Maarja, het is hun werk, moeten ze maar ander werk zoeken als ze het irritant vinden
  Donald Duck held woensdag 3 januari 2007 @ 22:32:26 #138
46149 __Saviour__
pi_44989469
sommige winkels maken het gewoon enorm duidelijk door die wii dozen met UITVERKOCHT goed hoog op te stapelen bij de kassa.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44989884
Had midden december op een vrijdagavond gereserveerd en kon em gelijk de volgende ochtend ophalen (intertoys lochem)

Nu ik dit zo lees heb ik blijkbaar wel geluk gehad
pi_44991382
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:55 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds een reservering bij Bart Smit staan maar daar heb ik nog niets van gehoord.
online of bij een winkel? ik heb gewoon een paar intertoys opgebeld in de omgeving en me daar op de wachtlijst gezet. Toevallig was ik bij de ene 4des! dus ik hoop dat dit het gaat worden.

Ik zou gweoon een paar extra reserveringen doen. Ze kunnen immers de wii wel goed kwijt als ze d'r één voor jou hebben liggen en jij wil hem dan niet meer!
Dit keer zonder signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')