Ik denk inderdaad dat veel mensen denken dat daar dan gewoon nog de console inzit, maar het zijn allemaal lege dozen helaas..quote:Op zondag 31 december 2006 03:57 schreef RoelRoel het volgende:
Vaak wordt gezegd dat er bij intertoys nog liggen. Maar mijn ervaring hiermee is dat dit alleen maar lege dozen zijn voor de show. (dit was in eindhoven iig het geval 2 weken terug)
En bij de intertoys werken ze met reserveringslijsten...quote:Op zondag 31 december 2006 09:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat veel mensen denken dat daar dan gewoon nog de console inzit, maar het zijn allemaal lege dozen helaas..
Ja alleen bij de freerecordshop nietquote:Op zondag 31 december 2006 09:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En bij de intertoys werken ze met reserveringslijsten...
Volgens mij verschilt dat ook nog per FRS, want ik heb gebeld naar de FRS in Eindhoven winkelcentrum Woensel, en daar wisten ze me te vertellen dat er ook nog zo ongeveer 30 mensen op de wachtlijst stonden...quote:Op zondag 31 december 2006 09:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja alleen bij de freerecordshop niet
Bij de MM weet ik het niet, maar bij de FRS winkels waar wij zijn geweest hebben ze (meestal) geen wachtlijstquote:Op zondag 31 december 2006 10:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat ook nog per FRS, want ik heb gebeld naar de FRS in Eindhoven winkelcentrum Woensel, en daar wisten ze me te vertellen dat er ook nog zo ongeveer 30 mensen op de wachtlijst stonden...
Bij de Mediamarkt doen ze ook niet aan reserveringen toch?
juist en daar heb ik hem paar dagen geleden gekochtquote:Op zondag 31 december 2006 10:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bij de MM weet ik het niet, maar bij de FRS winkels waar wij zijn geweest hebben ze (meestal) geen wachtlijst
Dus dat is wel gunstig
Dan heb je echt geluk gehadquote:Op zondag 31 december 2006 10:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
juist en daar heb ik hem paar dagen geleden gekocht
elke andere winkel waar ik in den haag of zmeer kwam kreeg ze pas weer in nieuwe jaar binnen...
mhwa ja geluk dat die binnenkwam, ik werk ernaast en had ook gewoon de eerste kunnen krijgen die ze binnen kregen maar toen had ik nog niet besloten om hem te kopen. En gelukkig kregen ze er nog 1 binnen in 2006quote:Op zondag 31 december 2006 10:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan heb je echt geluk gehadWij zijn ook 5 FRS afgegaan maar nergens hadden ze iets meer
Dus toch maar wachten op het nieuwe jaar
Bagger, maar wel iets beter dan vlak na de launch. Hij is nog steeds heel snel uitverkocht en er zijn nog flinke reserveringslijsten bij veel winkels, mocht ie ergens binnen komen. Maar er zijn wel winkels die m zonder reservering verkopen. Dus first to come, first to get. En dat gaat dan vooral om de Free Record Shop en volgens mij ook de Mediamarkt. Maar dan moet je toch wel redelijk veel geluk hebben, om op de juiste dag te komen dat de Wii er binnen komt (veel winkels kunnen of willen dit niet zeggen) en op het juiste tijdstip, gezien het feit dat er steeds maar 5-10 Wii's per keer binnen komen.quote:Op zondag 31 december 2006 12:43 schreef thaduck het volgende:
In Tsjechië heb ik geen ENKELE Wii kunnen vinden.. Alleen maar PS2 troepWat een belabberd land!
Maarruh nu ik terug ben na een week vakantie vraag ik me af, hoe is de beschikbaarheid op dit moment?
Ik ben helaas ook bang dat dat zo is.. maar we blijven hoop houdenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Denk dat het zeker nog een maand duurt voordat je ze makkelijk los in de winkel kunt spotten
Hallo!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:42 schreef Knucklezz het volgende:
ik heb sinds gister een wii, heb nog een preorder bij intertoys zevenaar (vlakbij arnhem) iemand intresse?
Ik hoop ook dat je er 1 kunt vinden, wij gaan ook gewoon weer zoeken deze weekquote:Op maandag 1 januari 2007 22:18 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ga het deze week weer proberen, laten we hopen dat de eerste week van 2007 me geluk brengt![]()
thnx...als er dan al neit een wachtlijst is hahaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:01 schreef floydvisser het volgende:
vanaf 8 jan bij dixons
ook enig idee hoeveel er dan binnen komen daar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:12 schreef floydvisser het volgende:
hier niet, in delft, first come first serve...
best oke!
dat klinkt wel hoopvolquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:20 schreef floydvisser het volgende:
geen idee, denk ergens tussen de 10 en 20
Ik hoop dat het jullie ook lukt! Wij zijn volgens mij de laatste 2 mensen hier zonder Wii. Als wij er een hebben kunnen we het topic sluitenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je er 1 kunt vinden, wij gaan ook gewoon weer zoeken deze week
Haha ja het lijkt er idd op dat wij de enige nog zijn.. hoewel ik op andere fora ook nog genoeg mensen zie posten die er 1 zoeken.. dus dan voel ik me niet zo alleenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het jullie ook lukt! Wij zijn volgens mij de laatste 2 mensen hier zonder Wii. Als wij er een hebben kunnen we het topic sluiten
Delft, jammer dat dat zo ver weg is voor mij...
Iemand al informatie over de Wii in het zuiden van het land?
Dat zou tof zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:00 schreef erikkll het volgende:
zal ik hier anders vanavond even kijken voor wat mensjes?
Bron?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:22 schreef mrdjey het volgende:
De vooraad wii's bij nintendo is op, dus wat er nu geleverd word komt vers uit de fabriek. Dus ik ben bang dat de mensen die nu geen wii hebben, er nog best lang op moeten wachten.
Dank jequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef A321456 het volgende:
Hier wordt er nog eentje aangeboden
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=54003.0
Ik heb alleen gehoord bij de FRS in Utrecht dat de Nintendo dicht was rond de feestdagen en daardoor niet konden leveren..quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Hebbes! vandaag in groningen 1 weten te bemachtigen zonder reservering of wat dan ook.
Ah super voor je zegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Hebbes! vandaag in groningen 1 weten te bemachtigen zonder reservering of wat dan ook. Dimensionplus (.nl) had nog een gecancelde bestelling liggen. Ze hadden er vanmiddag nog 1 of 2 na mij over. dus kan zijn dat ze er nu nog liggen.
ze zijn op...had nog ff gechecked!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Hebbes! vandaag in groningen 1 weten te bemachtigen zonder reservering of wat dan ook. Dimensionplus (.nl) had nog een gecancelde bestelling liggen. Ze hadden er vanmiddag nog 1 of 2 na mij over. dus kan zijn dat ze er nu nog liggen.
Relax ik woon in amersfoort, hopelijk kiest ze mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef A321456 het volgende:
Hier wordt er nog eentje aangeboden
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=54003.0
ik dacht nog van laat ik maar niet reageren, zodat tamaartje hem had maar ...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Relax ik woon in amersfoort, hopelijk kiest ze mij![]()
Ik zoek ook al weken naar de Wii, van mij mag je reageren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ik dacht nog van laat ik maar niet reageren, zodat tamaartje hem had maar ...
blijkbaar had ik niet zo lief moeten zijn...
succes tamaar!
nee hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wij zijn volgens mij de laatste 2 mensen hier zonder Wii.
Jij al contact gekregen Tamara?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dank jeik heb gereageerd, maar zal vast niet de eerste zijn.. maar ja.. afwachten
Dank je welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ik dacht nog van laat ik maar niet reageren, zodat tamaartje hem had maar ...
blijkbaar had ik niet zo lief moeten zijn...
succes tamaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |