Ik hoop dat het jullie ook lukt! Wij zijn volgens mij de laatste 2 mensen hier zonder Wii. Als wij er een hebben kunnen we het topic sluitenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je er 1 kunt vinden, wij gaan ook gewoon weer zoeken deze week
Haha ja het lijkt er idd op dat wij de enige nog zijn.. hoewel ik op andere fora ook nog genoeg mensen zie posten die er 1 zoeken.. dus dan voel ik me niet zo alleenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het jullie ook lukt! Wij zijn volgens mij de laatste 2 mensen hier zonder Wii. Als wij er een hebben kunnen we het topic sluiten
Delft, jammer dat dat zo ver weg is voor mij...
Iemand al informatie over de Wii in het zuiden van het land?
Dat zou tof zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:00 schreef erikkll het volgende:
zal ik hier anders vanavond even kijken voor wat mensjes?
Bron?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:22 schreef mrdjey het volgende:
De vooraad wii's bij nintendo is op, dus wat er nu geleverd word komt vers uit de fabriek. Dus ik ben bang dat de mensen die nu geen wii hebben, er nog best lang op moeten wachten.
Dank jequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef A321456 het volgende:
Hier wordt er nog eentje aangeboden
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=54003.0
Ik heb alleen gehoord bij de FRS in Utrecht dat de Nintendo dicht was rond de feestdagen en daardoor niet konden leveren..quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Hebbes! vandaag in groningen 1 weten te bemachtigen zonder reservering of wat dan ook.
Ah super voor je zegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Hebbes! vandaag in groningen 1 weten te bemachtigen zonder reservering of wat dan ook. Dimensionplus (.nl) had nog een gecancelde bestelling liggen. Ze hadden er vanmiddag nog 1 of 2 na mij over. dus kan zijn dat ze er nu nog liggen.
ze zijn op...had nog ff gechecked!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Hebbes! vandaag in groningen 1 weten te bemachtigen zonder reservering of wat dan ook. Dimensionplus (.nl) had nog een gecancelde bestelling liggen. Ze hadden er vanmiddag nog 1 of 2 na mij over. dus kan zijn dat ze er nu nog liggen.
Relax ik woon in amersfoort, hopelijk kiest ze mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef A321456 het volgende:
Hier wordt er nog eentje aangeboden
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=54003.0
ik dacht nog van laat ik maar niet reageren, zodat tamaartje hem had maar ...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Relax ik woon in amersfoort, hopelijk kiest ze mij![]()
Ik zoek ook al weken naar de Wii, van mij mag je reageren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ik dacht nog van laat ik maar niet reageren, zodat tamaartje hem had maar ...
blijkbaar had ik niet zo lief moeten zijn...
succes tamaar!
nee hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wij zijn volgens mij de laatste 2 mensen hier zonder Wii.
Jij al contact gekregen Tamara?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dank jeik heb gereageerd, maar zal vast niet de eerste zijn.. maar ja.. afwachten
Dank je welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ik dacht nog van laat ik maar niet reageren, zodat tamaartje hem had maar ...
blijkbaar had ik niet zo lief moeten zijn...
succes tamaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |