Heb 'm bij Intertoys gekocht, 20 euro.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:42 schreef Steve-O het volgende:
Ik ben trouwens al 3 weken tevergeefs opzoek naar een 2e nunchuk , Zijn die dingen uberhaupt wel ergens te verkrijgen ?
volgens mij ging dat over Red Steel hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om 375 euro te betalen voor iets wat niet meer nieuw is, dan wacht ik liever totdat ik hem in de winkel kan halen voor 250
Oh ik dacht over de Wii zelfquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:01 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij ging dat over Red Steel hoor
ik vind dat ik hem ook wel verdiend hebquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/960175/3/50#44991642]
En een massel pik ben ik zeker niet ben echt al 5 keer op jacht geweest in Den haag/Leiden voor een Wii, had hem dus echtwel verdiend
Saturn Berlijn of Saturn Rotterdam?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef MCH het volgende:
Ben net terug uit Berlijn (een week geweest), eerst daar ook nergens een WII te bekennen, maar vandaag zag ik op 1 pallet gewoon 20 stuks liggen (Bij saturn). Games zijn bij sommige zaken door stijgende btw tarieven ook allemaal 19 % goedkoper (tijdelijke actie deze week). Verder ook genoeg nun chucks gezien. Oja, ik heb nog geen Wii gekocht.
Dat vind ik dus echt een kutstreek van Dynabyte. Jou je geld over laten maken en zeggen dat je m snel zal krijgen en een maand na de launch heb je nog steeds niets. Datzelfde heb ik bij Game247. Begin december (voor de launch) besteld, halverwege december verwachtte ik mn Wii, maar nu heb ik nog steeds niets en ze laten ook steeds niet weten of ze iets binnen krijgen en ze willen al helemaal niet zeggen hoeveelste ik op de wachtlijst sta. En ik heb wel al lang mn geld overgemaakt. Echt een klote-organisatie dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:36 schreef Evad het volgende:
Bah nog steeds geen Wii, pre-order bij de Dynabyte gemaakt, direct geld overgemaakt, daarna even gebeld, werd toen al bevestigd via de telefoon: "Ja hoor u heeft hem al de week na de launch...". Bijna een maand verder en nóg steeds geen Wii. Terug stort tijd is 2 weken van het geld, dus heb 'm laten staan.
I give up, ik wacht wel en ga wel werkenWeer spaarcentjes opbouwen. Helaas een Wii-loze kerstvakantie gehad dus
.
Iemand anders ervaringen bij Dynabyte.nl?
Nog super bedankt voor deze reactiequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef A321456 het volgende:
Hier wordt er nog eentje aangeboden
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=54003.0
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nog super bedankt voor deze reactie
We gaan hem morgen ophalen (mits in goede staat natuurlijk!)
Components kabels genoeg bij Futurezone Rotterdam. Eveneens bij Saturn, Nunchucks, Wiimotes, components kabels..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef Snackbar het volgende:
Voldoende nunchucks en wii remotes gespot in centrum rotterdam, bij bart smit liggen de motes er zelf al 3 dagen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik heb net VIER Wii's gekocht bij de Media Markt in Herzogenrath (duitsland)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:16 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[afbeelding]
![]()
En geen BTW betaald op de spellen![]()
why?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Dat is mooi klote, heb Wii Play vorige week bij Dynabyte besteld. Gelijk dezelfde dag geld overgemaakt maar verder niks meer te horen gekregen, zelfs geen bevestiging van betaling.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een kutstreek van Dynabyte. Jou je geld over laten maken en zeggen dat je m snel zal krijgen en een maand na de launch heb je nog steeds niets. Datzelfde heb ik bij Game247. Begin december (voor de launch) besteld, halverwege december verwachtte ik mn Wii, maar nu heb ik nog steeds niets en ze laten ook steeds niet weten of ze iets binnen krijgen en ze willen al helemaal niet zeggen hoeveelste ik op de wachtlijst sta. En ik heb wel al lang mn geld overgemaakt. Echt een klote-organisatie dus![]()
Maargoed, ik wacht dus ook maar af, ik heb een pre-order bij de Intertoys waar ik tweede sta, dus bij de volgende lading krijg ik m zeker binnen. Ik hoop vandaag een belletje te krijgen, anders volgende week. En dan eis ik bij game247 gewoon mijn geld terug.
Of ik verkoop m aan iemand door die nog geen Wii heeft. Natuurlijk voor de aankoopprijs. Maar dat is allemaal nog toekomstmuziek.
Een van die schatjes + zelda is van mij, eentje +zelda voor n vriendin van me en een keer wii+zelda voor n vriend van me en 1 keer wii + red steel voor hemzelfquote:
Je hoeft niet bij ieder spel een Wii te kopen hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef supkaa het volgende:
[..]
Een van die schatjes + zelda is van mij, eentje +zelda voor n vriendin van me en een keer wii+zelda voor n vriend van me en 1 keer wii + red steel voor hemzelf![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:41 schreef Cid het volgende:
[..]
Je hoeft niet bij ieder spel een Wii te kopen hoor
toch wel tof dat je voor andere mensen bent gaan halen i.p.v. verkopen op Marktplaats. Veel plezierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Lag er genoeg om ff een ritje er aan te wagen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Datzelfde geldt voor mij. Maar ik kijk nergens meer van op, dus het kan ook zo maar over een maand zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:47 schreef Ericjuh het volgende:
Deze week gaat het gebeuren en krijg ik mijn wii!!
* Ericjuh kijkt topic terug en ziet zelfde reactie, maar dan een week eerder gepost!
als het nog een maand gaat duren dan ga ik een ps3 fanboy worden.. want die zijn veeeeeeel makkelijker te verkrijgen met vele stoerdere spelen en gfx!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar ik kijk nergens meer van op, dus het kan ook zo maar over een maand zijn![]()
Zoals k al eerder zei: Er lagen nog zeker 9 toen we weg gingen en dat was een uur voor sluitingstijd, kan me niet voorstellen dat die nog allemaal gekocht zijn (alhoewel wel alle games die dag belastingsvrij waren dus gamers genoeg)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:33 schreef schumi2004 het volgende:
[..]
Lag er genoeg om ff een ritje er aan te wagen?
Sjah. Alleen verkoop ik hem dan dit keer niet, want heb nu ook spijt dat ik mijn 360 na een maandje of 2 weer heb verkocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nu zit je nog zenuwachtig te wachten tot je hem heb en 2 weken nadat je hem heb begin je je af te vragen waarom je dat ding zo graag wou
Want dan komen er ineens toch weer een hoop leuke spellen uit voor die console, en dan denk je: had ik maar....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:43 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Sjah. Alleen verkoop ik hem dan dit keer niet, want heb nu ook spijt dat ik mijn 360 na een maandje of 2 weer heb verkocht.
ik vraag me liever af waarom ik hem zo snel wou hebben dan dat ik 2 weken moet wachten!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nu zit je nog zenuwachtig te wachten tot je hem heb en 2 weken nadat je hem heb begin je je af te vragen waarom je dat ding zo graag wou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |