Heb 'm bij Intertoys gekocht, 20 euro.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:42 schreef Steve-O het volgende:
Ik ben trouwens al 3 weken tevergeefs opzoek naar een 2e nunchuk , Zijn die dingen uberhaupt wel ergens te verkrijgen ?
volgens mij ging dat over Red Steel hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om 375 euro te betalen voor iets wat niet meer nieuw is, dan wacht ik liever totdat ik hem in de winkel kan halen voor 250
Oh ik dacht over de Wii zelfquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:01 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij ging dat over Red Steel hoor
ik vind dat ik hem ook wel verdiend hebquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/960175/3/50#44991642]
En een massel pik ben ik zeker niet ben echt al 5 keer op jacht geweest in Den haag/Leiden voor een Wii, had hem dus echtwel verdiend
Saturn Berlijn of Saturn Rotterdam?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef MCH het volgende:
Ben net terug uit Berlijn (een week geweest), eerst daar ook nergens een WII te bekennen, maar vandaag zag ik op 1 pallet gewoon 20 stuks liggen (Bij saturn). Games zijn bij sommige zaken door stijgende btw tarieven ook allemaal 19 % goedkoper (tijdelijke actie deze week). Verder ook genoeg nun chucks gezien. Oja, ik heb nog geen Wii gekocht.
Dat vind ik dus echt een kutstreek van Dynabyte. Jou je geld over laten maken en zeggen dat je m snel zal krijgen en een maand na de launch heb je nog steeds niets. Datzelfde heb ik bij Game247. Begin december (voor de launch) besteld, halverwege december verwachtte ik mn Wii, maar nu heb ik nog steeds niets en ze laten ook steeds niet weten of ze iets binnen krijgen en ze willen al helemaal niet zeggen hoeveelste ik op de wachtlijst sta. En ik heb wel al lang mn geld overgemaakt. Echt een klote-organisatie dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:36 schreef Evad het volgende:
Bah nog steeds geen Wii, pre-order bij de Dynabyte gemaakt, direct geld overgemaakt, daarna even gebeld, werd toen al bevestigd via de telefoon: "Ja hoor u heeft hem al de week na de launch...". Bijna een maand verder en nóg steeds geen Wii. Terug stort tijd is 2 weken van het geld, dus heb 'm laten staan.
I give up, ik wacht wel en ga wel werkenWeer spaarcentjes opbouwen. Helaas een Wii-loze kerstvakantie gehad dus
.
Iemand anders ervaringen bij Dynabyte.nl?
Nog super bedankt voor deze reactiequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef A321456 het volgende:
Hier wordt er nog eentje aangeboden
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=54003.0
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nog super bedankt voor deze reactie
We gaan hem morgen ophalen (mits in goede staat natuurlijk!)
Components kabels genoeg bij Futurezone Rotterdam. Eveneens bij Saturn, Nunchucks, Wiimotes, components kabels..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef Snackbar het volgende:
Voldoende nunchucks en wii remotes gespot in centrum rotterdam, bij bart smit liggen de motes er zelf al 3 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |