Ik zag ze eergister nog bij de Media-markt in Utrecht liggen, maar goed weet niet of ze er alweer weg zijn, zoveel lagen er nou ook weer niet..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog op zoek naar de Play (omgeving Utrecht/Leiden)
Ah daar ben ik van de week nog geweest..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zag ze eergister nog bij de Media-markt in Utrecht liggen, maar goed weet niet of ze er alweer weg zijn, zoveel lagen er nou ook weer niet..
Ik was gister (maandag dus) in de MMarkt in Utrecht, maar zag geen spoor van Wii Play. En afgelopen vrijdag heb ik het er ook niet gezien. Maar ja, ook de accessoires voor de Wii die ik er af en toe wel eens zie liggen (component kabels, SCART kabel) vliegen binnen no-time de winkel uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zag ze eergister nog bij de Media-markt in Utrecht liggen, maar goed weet niet of ze er alweer weg zijn, zoveel lagen er nou ook weer niet..
Even wachten tot eind deze week dus.quote:Het systeem is inderdaad extreem populair en heel Europa kampt met tekorten.
Op dit moment is de Wii (hoofdletter W een twee keer een kleine i) inderdaad overal uitverkocht. Deze week starten echter opnieuw de leveringen.
Nintendo heeft reeds in september 06 aangegeven dat we tot het einde van 2006 4 mln. Wii spelsystemen uit zouden leveren. Dat is ook gebeurd.
Vervolgens is ook aangegeven dat we tot eind maart 07 nog eens 2 mln. uit zullen leveren, waardoor het totaal aantal tot eind maart op 6 mln. komt. Ook dat zullen we realiseren. Nog nooit zijn er in zo'n korte tijd na lancering van een stationair spelsysteem, zo veel consoles verkocht.
Waar besteld?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:04 schreef floydvisser het volgende:
eindelijk.. de mijne is onderweg!
hopelijk issie er snel... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
moest wel ff bukken om flink genaaid te worden... maar op egayquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:04 schreef floydvisser het volgende:
eindelijk.. de mijne is onderweg!
hopelijk issie er snel... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
quote:de Wii (hoofdletter W een twee keer een kleine i)
damn dan heb ik vast de verkeerde besteld!quote:
eigenlijk vind ik dit slecht nieuws.. tenminste dat denk ik! 2 miljoen over 3 maand....quote:Vervolgens is ook aangegeven dat we tot eind maart 07 nog eens 2 mln. uit zullen leveren, waardoor het totaal aantal tot eind maart op 6 mln. komt
Nope is wererld wijd!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef Ericjuh het volgende:
ik wou dat ze bij de wehkamp ook een random quote hadden zoals bij fok. Ik ben de status binnenkort een beetje zat!
[..]
eigenlijk vind ik dit slecht nieuws.. tenminste dat denk ik! 2 miljoen over 3 maand....
je moet maar zo denken dat je d'r aan 1 genoeg hebtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef thaduck het volgende:
2 miljoen is geen reet, tenzij het alleen in NL is natuurlijk.
Als ik het zo hoor mag je blij zijn als je nog een Wii kan krijgen sowieso
Precies, als er maar één lading naar de Intertoys gaat ben ik al blij. Gewoon een ladinkje van zo'n 5000 Wii's. Dan heb ik er zeker een met mijn tweede plaats op de wachtlijst!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
je moet maar zo denken dat je d'r aan 1 genoeg hebt
50 euro vind ik eigenlijk wel veel als aanbetaling, maar als je verder nergens een winkel kan vinden met een lijst is het wel makkelijk! als je 4de bent dan neem ik aan dat je wel snel een wii krijgt!quote:Ik ben gister bij de FRS in Kampen geweest en sta momenteel 4e op de wachtlijst..
Ik moest wel een aanbetaling van 50 euro doen, is dit normaal???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |