Ik zag ze eergister nog bij de Media-markt in Utrecht liggen, maar goed weet niet of ze er alweer weg zijn, zoveel lagen er nou ook weer niet..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog op zoek naar de Play (omgeving Utrecht/Leiden)
Ah daar ben ik van de week nog geweest..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zag ze eergister nog bij de Media-markt in Utrecht liggen, maar goed weet niet of ze er alweer weg zijn, zoveel lagen er nou ook weer niet..
Ik was gister (maandag dus) in de MMarkt in Utrecht, maar zag geen spoor van Wii Play. En afgelopen vrijdag heb ik het er ook niet gezien. Maar ja, ook de accessoires voor de Wii die ik er af en toe wel eens zie liggen (component kabels, SCART kabel) vliegen binnen no-time de winkel uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zag ze eergister nog bij de Media-markt in Utrecht liggen, maar goed weet niet of ze er alweer weg zijn, zoveel lagen er nou ook weer niet..
Even wachten tot eind deze week dus.quote:Het systeem is inderdaad extreem populair en heel Europa kampt met tekorten.
Op dit moment is de Wii (hoofdletter W een twee keer een kleine i) inderdaad overal uitverkocht. Deze week starten echter opnieuw de leveringen.
Nintendo heeft reeds in september 06 aangegeven dat we tot het einde van 2006 4 mln. Wii spelsystemen uit zouden leveren. Dat is ook gebeurd.
Vervolgens is ook aangegeven dat we tot eind maart 07 nog eens 2 mln. uit zullen leveren, waardoor het totaal aantal tot eind maart op 6 mln. komt. Ook dat zullen we realiseren. Nog nooit zijn er in zo'n korte tijd na lancering van een stationair spelsysteem, zo veel consoles verkocht.
Waar besteld?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:04 schreef floydvisser het volgende:
eindelijk.. de mijne is onderweg!
hopelijk issie er snel... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
moest wel ff bukken om flink genaaid te worden... maar op egayquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:04 schreef floydvisser het volgende:
eindelijk.. de mijne is onderweg!
hopelijk issie er snel... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
quote:de Wii (hoofdletter W een twee keer een kleine i)
damn dan heb ik vast de verkeerde besteld!quote:
eigenlijk vind ik dit slecht nieuws.. tenminste dat denk ik! 2 miljoen over 3 maand....quote:Vervolgens is ook aangegeven dat we tot eind maart 07 nog eens 2 mln. uit zullen leveren, waardoor het totaal aantal tot eind maart op 6 mln. komt
Nope is wererld wijd!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef Ericjuh het volgende:
ik wou dat ze bij de wehkamp ook een random quote hadden zoals bij fok. Ik ben de status binnenkort een beetje zat!
[..]
eigenlijk vind ik dit slecht nieuws.. tenminste dat denk ik! 2 miljoen over 3 maand....
je moet maar zo denken dat je d'r aan 1 genoeg hebtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef thaduck het volgende:
2 miljoen is geen reet, tenzij het alleen in NL is natuurlijk.
Als ik het zo hoor mag je blij zijn als je nog een Wii kan krijgen sowieso
Precies, als er maar één lading naar de Intertoys gaat ben ik al blij. Gewoon een ladinkje van zo'n 5000 Wii's. Dan heb ik er zeker een met mijn tweede plaats op de wachtlijst!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
je moet maar zo denken dat je d'r aan 1 genoeg hebt
50 euro vind ik eigenlijk wel veel als aanbetaling, maar als je verder nergens een winkel kan vinden met een lijst is het wel makkelijk! als je 4de bent dan neem ik aan dat je wel snel een wii krijgt!quote:Ik ben gister bij de FRS in Kampen geweest en sta momenteel 4e op de wachtlijst..
Ik moest wel een aanbetaling van 50 euro doen, is dit normaal???
http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=529 ->quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef drdolittle het volgende:
Ik ben gister bij de FRS in Kampen geweest en sta momenteel 4e op de wachtlijst..
Ik moest wel een aanbetaling van 50 euro doen, is dit normaal???
Vandaag heb ik alvast het laatste exemplaar van Twilight Princess gekocht..
Die heb ik alvast..... Intertoys had de laatste.
Nu nog wachten op het telefoontje dat ik de Wii kan komen afhalen !
quote:Een verkoper mag u volgens de wet in zijn algemene voorwaarden vragen om maximaal de helft van het aankoopbedrag als aanbetaling te doen. U moet zelf weten of u daar op ingaat.
Als u het vervelend vindt om een aanbetaling te doen, kunt u natuurlijk ook naar een andere verkoper gaan.
Brancheorganisatie
Als u een aanbetaling doet, mag u zekerheid verlangen. De brancheorganisatie zal zorgen dat de verplichtingen van de verkoper worden nagekomen. Als de verkoper na de aanbetaling failliet gaat, bent u in dat geval niet uw geld kwijt.
Ik had nintendo gemailed hiervoor zal straks de mail even hier plakken, maar het is echt 6 miljoen totaal wereld wijd tot einde fiscaal jaar wat dus maart 2007 is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef thaduck het volgende:
2 miljoen is geen reet, tenzij het alleen in NL is natuurlijk.
Als ik het zo hoor mag je blij zijn als je nog een Wii kan krijgen sowieso
Net iets te ver voor me.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Net ff lunch gehaald en zag dat er bij Digifan in winkelcentrum Schalkwijk in Haarlem nog een Wii staat (toen ik er net was tenminste).
Ik ben net een rondje door het centrum van Amsterdam geweest en daar is er niks van te merken. Geen wii's, Play, Zelda of Component kabels.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef DinoPK het volgende:
Nintendo heeft aardig wat extra's en games uitgeleverd vandaag, de wii zoekenden doen er misschien slim aan om zsm even langs de winkels te lopen waar je niet hoeft te reserveren...
Ja ook voor Wii play.
hadden ze ook nergens spelletjes in den haag?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:50 schreef piepmiep het volgende:
Net een rondje Den Haag Centrum gedaan. Zonder succes.
Alleen de Bijenkorf heeft wat remotes en wat nunchuks, maar daar heb je zo weinig aan zonder Wii!!!
In elke kamer 1 he!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef floydvisser het volgende:
3 consoles?
netjes!quote:
Ik heb reeds 30 reacties gestuurd naar mensen op Marktplaats en 0,0 teruggehoord. Ik geloof dan ook geen reet van je verhaal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:01 schreef iwantpie het volgende:
Na een avondje op marktplaats kijken en rondmailen heb ik er 3 via marktplaats gekocht. 1 voor 20 euro onder de nieuwprijs, 1 voor 50 euro onder de nieuwprijs (incl accessoires en spellen), 1 25 euro erboven. Allemaal zo goed als nieuw.
als je je in de reacties naar de mensen op Marktplaats net zo opstelt als in de reactie op mij dan begrijp ik wel dat je 0,0 hebt teruggehoord.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:05 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik heb reeds 30 reacties gestuurd naar mensen op Marktplaats en 0,0 teruggehoord. Ik geloof dan ook geen reet van je verhaal.
Dan zal je wel heel veel geluk gehad hebben, zit nu net aan 40 reacties (nette reacties met u enzo erin) en krijg geen reet terugquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:11 schreef iwantpie het volgende:
[..]
als je je in de reacties naar de mensen op Marktplaats net zo opstelt als in de reactie op mij dan begrijp ik wel dat je 0,0 hebt teruggehoord.
maar waarom zou ik erover liegen? ik geef alleen een tip omdat ik ze daar relatief eenvoudig heb kunnen krijgen, misschien had ik gewoon mazzel
quote:Hallo xxx
Het gaat om nog eens 2 miljoen Wii's tussen het begin van 2007 en het
einde van maart. Dat betekend dus 6 miljoen in totaal tot het einde van
het fiscale jaar.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> >>> xxx<xxxxx> 12/10/06 11:19 >>>
Beste,
Onlangs lees ik op de officiele duitse nintendo site het volgende.
” Doch selbst, wenn du nicht gleich eine Wii-Konsole abbekommst, ist
noch nicht alles verloren. Wir liefern bis zum Ende des Jahres 2006
vier
Millionen Wii-Konsolen weltweit aus und *nochmal *sechs Millionen bis
zum
März 2007. Die Geschäfte werden natürlich auch zwischen den Jahren
regelmäßig beliefert.”
Als je dit zou vertalen naar het Nederlands zou dit betekenen, dat tot
het einde van het jaar 4 miljoen verscheept worden, wereldwijd en tot
einde van het fisicale jaar ( maart 2007) nog eens 6 miljoen. Ik dacht
dat eerst de bedoeling 4 tot het einde van het jaar en daarna nog eens
2
miljoen tot het einde van fisicale jaar.
Kunnen jullie hier uitsluiting over geven. Het liefste in engels
aangezien een aantal nieuws sites hoor ook al over uitwijden.
Het maakt nogal uit als het 6 miljoen tot maart zijn of 10 miljoen
namelijk.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Wii Owner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |