Waar hebbie um gehaald als ik vragen mag..?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:58 schreef Tamaartje het volgende:
Wij hebben de Wii ook
We gaan nu ff alles uitpakken en aansluiten, en dan kunnen we eindelijk spelen
We hebben hem overgenomen van iemandquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waar hebbie um gehaald als ik vragen mag..?![]()
Ja we konden hem overnemen voor de winkelprijs, dus dat was zeker luckyquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:41 schreef neo2000 het volgende:
Lucky you..!
Waar ik bang voor ben, is dat ik (mocht ik um ergens weten te bemachtigen in de nabije toekomst) de Wii heel snel beu raak.. Als er games uit blijven komen welke leuk zijn dan komt het wel goed denk ik, maar dat is ook nog maar ff afwachten denk ik zo..
Ja daarom we weten gewoon dat dat wel komtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef Lemming22 het volgende:
Mario-spellen komen zeker weten, het blijft tenslotte een Nintendo!Daar wacht ik ook namelijk op! En op mijn Wii natuurlijk, maar ik heb hernieuwd geduld (of berusting dat ik m toch niet eerder in een winkel kan vinden) gevonden om te wachten op mijn reservering of bestelling.
nou nou nou?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef Ericjuh het volgende:
nou nou nou tamaartje.. hoe speelt die?
Ik hoop het ook dat ik niet lang meer hoef te wachten..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja daarom we weten gewoon dat dat wel komt
Dat is dan toch wel erg leuk
Hoop echt dat je niet lang meer hoeft te wachten..
nee hoor die mofo van wie ik er een zou kopen reageerd niet!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Schimmy het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige hier die er nog geen heeft.
Ik ookquote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Schimmy het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige hier die er nog geen heeft.
Jullie zijn niet alleen. Ik zoek al vanaf begin december 2006 en heb nu nog steeds niets.. Misschien ben ik daarmee wel de langst zoekende op dit moment hier aanwezig..quote:
Hee, waar ken ik dat van?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jullie zijn niet alleen. Ik zoek al vanaf begin december 2006 en heb nu nog steeds niets.. Misschien ben ik daarmee wel de langst zoekende op dit moment hier aanwezig..
waarom bestel je hem dan niet bij een paar winkels, je wilt niet weten hoeveel dat doen, en zo die lijst krimpt met de dagquote:Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jullie zijn niet alleen. Ik zoek al vanaf begin december 2006 en heb nu nog steeds niets.. Misschien ben ik daarmee wel de langst zoekende op dit moment hier aanwezig..
dan kan je 'm verkopen aan al deze personen hierbovenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:28 schreef RipCore het volgende:
Ik denk erover om mijn Wii weer te verkopen (I need the cash) met WiiPlay en Z:TP, maar moet eerst Zelda uitspelen natuurlijk..
waar woon je? want bij intertoys in nijverdal heb ik me afgelopen week op de lijst laten zetten.. stond toen 4de!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef Pumz het volgende:
wachtlijstje @ mediamarkt Enschede was 15 reserveringen afgelopen donderdag...
Half januari hopen ze ze weer binnen te krijgen... dus ik wacht rustig af als nr. 16 op de lijst
Ik heb hem ook gereserveerd, maar daar hoor ik steeds niets van. Laatst heb ik wel even gebeld en ik sta nu tweede bij de Intertoys. Maar sinds ik heb gebeld, dat was volgens mij rond 20-25 december ofzo, heb ik niets meer van ze vernomen. Dus het is gewoon wachten op de eerstvolgende lading Wii's en daar zit ik bij. Het zou dus niet lang meer mogen duren. Alleen ik heb het idee dat er al heel lang geen Wii's meer geleverd zijn aan de winkels...quote:Op zondag 7 januari 2007 17:15 schreef soco_cola het volgende:
[..]
waarom bestel je hem dan niet bij een paar winkels, je wilt niet weten hoeveel dat doen, en zo die lijst krimpt met de dag
filmpje van mediamarkt in zwolle was van mijquote:Op zondag 7 januari 2007 15:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Valt me toch nog mee dat er ook nog andere langzoekenden zijn. Vind ik mezelf toch iets minder zieligquote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
filmpje van mediamarkt in zwolle was van mijdus ik zoek net zolang.. moet wel toegeven dat ik begin december minder goed zocht!
Ja dat filmpjequote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
filmpje van mediamarkt in zwolle was van mijdus ik zoek net zolang.. moet wel toegeven dat ik begin december minder goed zocht!
jha maar als je er dus echt graag 1 wilt dan kan dat makkelijk en dan ben je echt gewoon slecht aan het zoeken als je al sinds begin december wachtquote:
Niet iedereen heeft 24/7 de tijd om voor een winkel te gaan posten om te wachten of ze misschien iets binnen krijgen. En dan moet je ook nog toevallig de juiste winkel hebben in de juiste stad op het juiste tijdstip. Puur geluk dus, want je moest eens weten hoe veel winkels ik al af ben gegaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jha maar als je er dus echt graag 1 wilt dan kan dat makkelijk en dan ben je echt gewoon slecht aan het zoeken als je al sinds begin december wacht
Ja, in Enschede. Gameshop twente.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:41 schreef Pronk het volgende:
Heeft er iemand misschien nog component kabels zien liggen in (omgeving) Amsterdam?
Ehm... thx, maar voor mij is Enschede eigenlijk geen omgeving Amsterdam.quote:
Ja ik sta al 3 weken 1ste op de lijst bij intertoys hier in de buurt. Gaat nergens over.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gereserveerd, maar daar hoor ik steeds niets van. Laatst heb ik wel even gebeld en ik sta nu tweede bij de Intertoys. Maar sinds ik heb gebeld, dat was volgens mij rond 20-25 december ofzo, heb ik niets meer van ze vernomen. Dus het is gewoon wachten op de eerstvolgende lading Wii's en daar zit ik bij. Het zou dus niet lang meer mogen duren. Alleen ik heb het idee dat er al heel lang geen Wii's meer geleverd zijn aan de winkels...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
och sheriffquote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef sheriff... het volgende:
[..]
Ja ik sta al 3 weken 1ste op de lijst bij intertoys hier in de buurt. Gaat nergens over.
heey! zelfde verhaal hiero! ze mailen ons gewoon helemaal niet als ze binnen zijn..quote:Op maandag 8 januari 2007 12:45 schreef RoelRoel het volgende:
Ik heb me ook al heel lang geleden ingescheven voor mailnotificatie op consoleshop, maar ik krijg daar nooit mail van. Betekend dat dat ze nooit nieuwe krijgen of zou het zo zijn dat maar een gedeelte van de ingescheven mensen mail krijgen als er nieuwe zijn?
Ik ben ook nog op zoek naar de Play (omgeving Utrecht/Leiden)quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef IJsvogel. het volgende:
Weet iemand waar er nog ergens Wii Play te koop is? (omgeving Hengelo OV)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |