Lijkt me niet, is toch hoofdzakelijk eenrichtingsverkeer, poepen...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:52 schreef JediMindTricks het volgende:
Iedereen die poepen lekker vind is stiekum homo.
"Hoofdzakelijk" ?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:54 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Lijkt me niet, is toch hoofdzakelijk eenrichtingsverkeer, poepen...
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:56 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Soms kruipen er wat wormen terug (zie ander topic)
met bier en tieten van JediMindTricks op de wcquote:Op donderdag 28 december 2006 18:56 schreef Geerd het volgende:
HEERLIJK met een biertje.
Natuurlijk zijn der verschillende varianten die het weer wat minder maken maarja das maar identioneel ofzoiets. :w
Shit, ik ben homoquote:Op donderdag 28 december 2006 18:52 schreef JediMindTricks het volgende:
Iedereen die poepen lekker vind is stiekum homo.
Drinken / eten op de wcquote:Op donderdag 28 december 2006 18:57 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
met bier en tieten van JediMindTricks op de wc!!
roken dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:57 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Drinken / eten op de wc![]()
.
Ik noem het sanitair relaxen.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:51 schreef st0fzuiger het volgende:
K vraag me toch echt af wat daar lekker aan is, zoeen dikke drol uit je kontgat sommige mensen doen het zelfs relaxed met een krantje![]()
laat even weten: lekker of niet lekker![]()
eet smakelijk iedereen![]()
Word je er high van of zo?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:03 schreef SpecialK het volgende:
NOG lekkerder dan poepen is... gewoon niet poepen. Het ophouden dus...
Dat heb ik ooit eens van iemand gehoord in ieder geval...![]()
Je krijgt er waanvoorstellingen vanquote:
Dat zal eh.. ik eens even aan diegene gaan vragen van wie ik dat gehoord heb dus.quote:
Poep-ophoudertquote:Op donderdag 28 december 2006 19:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat zal eh.. ik eens even aan diegene gaan vragen van wie ik dat gehoord heb dus.
Nee dus. Hij zegt 'nee'.
Je moet wel ff wachten anders is het te snel klaar, maar niet te lang idd.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:05 schreef longinus het volgende:
Ik heb het eens te lang moeten ophouden, toen was het een hele dikke en harde drol geworden die eigenlijk niet meer door het gaatje kon.
Tanden op elkaar en persen was de enige oplossing.![]()
vet chill zit je daar met je tijdschriftje te ruften op de wc terwijl de halve muur bruin is omdat je naar blaadjes zat te kijken die je moest "uitklappen"quote:Op donderdag 28 december 2006 19:07 schreef mesang het volgende:
Poepen is chill, rekker ontspannen met een tijdschriftje
Als t bij de schuldsanering zitquote:Op donderdag 28 december 2006 19:09 schreef gunk77 het volgende:
Zullen ze in Belgie ook poepen met een krantje erbij?![]()
als ik op nuchtere maag een biertje drinkt moet ik meestal gelijk schijtenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:56 schreef Geerd het volgende:
HEERLIJK met een biertje.
Natuurlijk zijn der verschillende varianten die het weer wat minder maken maarja das maar identioneel ofzoiets. :w
Nee, daarmee scheuren ze over de weg.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:09 schreef gunk77 het volgende:
Zullen ze in Belgie ook poepen met een krantje erbij?![]()
Wat vertel je dat charmant.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:23 schreef Viking84 het volgende:
poepen is heerlijk, zeker als de drol de hele dag tegen je kontgat aan heeft zitten douwen. Deur open, krantje erbij, laptopje mee... tsjakkaaaa.
wil m'n webcam ook wel eens meenemen hoorquote:
Maak er maar een livestream vanquote:Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wil m'n webcam ook wel eens meenemen hoor. Ik maak hele geile geluidjes tijdens het poepen
zie je nu wat er gebeurt? Je jaagt de mensen wegquote:Op donderdag 28 december 2006 19:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maak er maar een livestream van![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:57 schreef fathank het volgende:
poepen is gewoon even een moment voor jezelf, lekker donald duckje erbij
het pruttelt wel gezelligquote:Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef mvc het volgende:
Diaree is altijd minder prettig
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:52 schreef Xenth het volgende:
Poepen = Ultieme ontspanning
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef mvc het volgende:
Diaree Bilplas aka spetterpoep aka plofdiarree is altijd minder prettig
vrouwen? dit topic heeft absoluut niets met vrouwen te makenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:26 schreef borisbanaan het volgende:
Maar vrouwen... toch...
Laat maar
Vrouwen poepen niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:53 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
vrouwen? dit topic heeft absoluut niets met vrouwen te maken![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef NoBody122 het volgende:
Als je aambeien oid hebt, is het niet fijn...
Het moge duidelijk zijnquote:
Bij vrouwen denk ik automatisch aan mooie vrouwen..quote:Op donderdag 28 december 2006 23:55 schreef Tiemie het volgende:
[..]
mooie meisjes niet.
http://www.luvmusic.nl/luister.php?id=95
"Hoor wie er schijt!"quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:15 schreef Renesite het volgende:
Als het nogal 'in de weg zat' is het best tof eigk.
Hoort ik daar een lama schijtenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:16 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
"Hoor wie er schijt!"
poep(topic)fan![]()
Wel een toffe inrichting, maar beste kameraad, je gaat ons toch niet zeggen, dat je tijdens je stoelgang gaat eten en drinken??? Dat is iets waar ik persoonlijk nu echt van over mijn nek ga.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:19 schreef Ultimato het volgende:
khou er van om t uitgebreid te doen.. neem ook laptop mee enzo en heb er zelfs stroom liggen..
[afbeelding]
uhm er zijn bepaalde forumleden die kunnen beamen dat ik onder alle omstandigheden in staat ben voedsel te consumerenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:24 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wel een toffe inrichting, maar beste kameraad, je gaat ons toch niet zeggen, dat je tijdens je stoelgang gaat eten en drinken??? Dat is iets waar ik persoonlijk nu echt van over mijn nek ga.
*meld*quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:32 schreef Ultimato het volgende:
[..]
uhm er zijn bepaalde forumleden die kunnen beamen dat ik onder alle omstandigheden in staat ben voedsel te consumeren
mja maar zo lang houd mn accu het vaak niet volquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:25 schreef picobyte het volgende:
Zo gek ben ik dan weer niet he, mijn laptop heeft wireless en moet het maar even op de batterij doen als ik op de plee de digitale telegraaf lees.
Idem ditoquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:32 schreef Ultimato het volgende:
[..]
uhm er zijn bepaalde forumleden die kunnen beamen dat ik onder alle omstandigheden in staat ben voedsel te consumeren
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wil m'n webcam ook wel eens meenemen hoor. Ik maak hele geile geluidjes tijdens het poepen
pedoquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En dan rukken op Lizzy, Juultje en Babetje
Een cumshot over je eigen drolquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
pedo.
En rukken tijdens het poepen. Het wordt steeds ranziger hier
.
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:19 schreef Ultimato het volgende:
khou er van om t uitgebreid te doen.. neem ook laptop mee enzo en heb er zelfs stroom liggen..
[afbeelding]
Gewoon niet doortrekkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist nog op 't kantoor gezeten, er was niemand. Strax komt er weer volk, ik hoop dat de geur er dan nog hangt. Ik zie de gezichten al voor me
Nou, als het peuteren wordt, is de lol er wel af ja...quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:19 schreef Ultimato het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ooit geprobeerd mijn prostaat te simuleren maar ik wist niet precies hoe ik het aan moest pakken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Geqxon het volgende:
Het is de simulatie van de prostaat die hem het doet.
Als je heel nodig moet poepen een vinger anaal inbrengen, en ter hoogte van je eerste gewrichtje moet hij zitten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb ooit geprobeerd mijn prostaat te simuleren maar ik wist niet precies hoe ik het aan moest pakken.
Heb je tips?
en dan heb je een simulatie van je prostaat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je heel nodig moet poepen een vinger anaal inbrengen, en ter hoogte van je eerste gewrichtje moet hij zitten.
Jep, en als dat niet lukt een beetje persen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Oldbie het volgende:
[..]
en dan heb je een simulatie van je prostaat?
Ieuwquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef blonchi het volgende:
[..]
Nou, als het peuteren wordt, is de lol er wel af ja...![]()
Mits geen last van aambeien, voldoende ruim schijthok, voldoende tijd en een goed tijdschrift is schijten een godsgeschenk, niks meer en niks minder.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:51 schreef st0fzuiger het volgende:
K vraag me toch echt af wat daar lekker aan is, zoeen dikke drol uit je kontgat sommige mensen doen het zelfs relaxed met een krantje![]()
laat even weten: lekker of niet lekker![]()
eet smakelijk iedereen![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 20:13 schreef trabant het volgende:
Zo!
Net nog even geweest, 't krampt nu nog even lekker na.
quote:Op zondag 31 december 2006 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits geen last van aambeien, voldoende ruim schijthok, voldoende tijd en een goed tijdschrift is schijten een godsgeschenk, niks meer en niks minder.
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:57 schreef gwreijman het volgende:
TIP: niet lezen vlak voordat je gaat eten.![]()
etc.
wehehe moet je eens vragen om "het kliervocht" wanneer je melk wilquote:Op maandag 1 januari 2007 15:17 schreef star_gazer het volgende:
Mensen die hun eten niet meer lekker vinden als je 'poep' zegt
"wist je dat garnalen nauw gerelateerd zijn aan pissebedden?" doet het ook goedquote:Op maandag 1 januari 2007 15:18 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
wehehe moet je eens vragen om "het kliervocht" wanneer je melk wil
Of "die insectjes"als je garnalen wil![]()
Of uitleggen dat winegums van beenderlijm worden gemaaktquote:Op maandag 1 januari 2007 15:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
"wist je dat garnalen nauw gerelateerd zijn aan pissebedden?" doet het ook goed
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:17 schreef star_gazer het volgende:
Mensen die hun eten niet meer lekker vinden als je 'poep' zegt
Die E-nummer-zoveel dingen zijn soms nog verrassend qua samenstellingquote:Op maandag 1 januari 2007 15:23 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Of uitleggen dat winegums van beenderlijm worden gemaakt
Ik had vorig jaar rond deze tijd een darminfectie, toen heb ik anderhalve week uit m'n reet gepistquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:52 schreef Xenth het volgende:
Poepen = Ultieme inspanning, gevolgd door Ultieme ontspanning
GATVERDAMME!quote:
Dan moet er toch ook iemand zijn die gaat uploadenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef fathank het volgende:
Mensen die "even downloaden" zeggen ipv "poepen"
Je weets, het is uploaden. Ff downloaden is dus schijt uit de plee je anus binnentrekken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef fathank het volgende:
Mensen die "even downloaden" zeggen ipv "poepen"
Daarom ga ik alleen schijten als ie bijna in de broek staatquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef Damzkieee het volgende:
Heerlijk! Alleen frustrerend als het niet lukt
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef Damzkieee het volgende:
Heerlijk! Alleen frustrerend als het niet lukt
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:25 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik wou dit toch even een kick geven.
Vond hij niet leuk zeker?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef kibo het volgende:
Klokslag 07:00 , elke morgen.
Ik heb er zelfs een keer een pijp-sessie voor af laten breken
Sukkel. Je kan je ook laten pijpen tijdens het poepen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef kibo het volgende:
Klokslag 07:00 , elke morgen.
Ik heb er zelfs een keer een pijp-sessie voor laten onderbreken![]()
Ik lees Richard Morgan op de plee momenteel 14.gifquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga zo dadelijke maar weer eens, lekker met een goed boek.
Schijten met een stijve ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sukkel. Je kan je ook laten pijpen tijdens het poepen.
Wtf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:50 schreef Mendeljev het volgende:
Weet je wie pas ranzig zijn?
Mensen die aardappels schillen op de w.c.!!
Bahbahbah!
Vreemd, ik voel me altijd net alsof ik juist een kind heb gebaardquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef H.Moody het volgende:
Als ik lekker gescheten heb op een zondagmorgen dan voel ik mij altijd als herboren. [ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heerlijk. Lekker ontspannen op de plee, beetje tegelijkertijd chill internetten en wachten totdat die keutel eruitfloept.
Ultieme manier van ontspanning.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:33 schreef Heathen. het volgende:
Ik heb ooit wel eens vijf dagen niet gepoept.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:53 schreef zovty het volgende:
Ik heb vanmorgen lekker gepoept. Een flinke hoop, goede kleur, goede geur. Ik voel me leeg en voldaan.
Zeer goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hoe voelde het toen je eindelijk zat te schijten?
Had ik laatst ook, wel na 2 dagen denk ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:05 schreef Heathen. het volgende:
Alhoewel ik ooit wel eens het heb gehad dat een drol wel zo vast zat dat ik echt een uur op de wc zat. Dat was gewoon pijnlijk. Maar dat was gewoon 1 dag niet gepoept.
lolquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:21 schreef Ps2K het volgende:
schijten + towerdefense spelen op iphone 14.gif
Of even gaan poepen als je in een telco zit. Wel ff de telefoon op mute, het staat altijd zo stom als je ineens een plee hoort doorspoelen tijdens een meetingquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef resque het volgende:
[..]
lolof lekker msnnen op je eee pctje
Ik had vanmorgen iemand die was boodschappen aan het doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Of even gaan poepen als je in een telco zit. Wel ff de telefoon op mute, het staat altijd zo stom als je ineens een plee hoort doorspoelen tijdens een meeting
Juist niet, die mannen vinden het fijn dat die staaf eindelijk uit hun reet is, jij daar in tegen vind poepen vreselijk omdat je dan van die staaf afstand moet doenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
De mannen die spreken over "lekker schijten" zijn volgens mij verkapte homo's. Ze vinden het dus lekker om een langwerpige staaf door hun anus te voelen bewegen.
Idd de enige manier om poepen nog beter te maken is ervoor betaald wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef RSie het volgende:
Onder werktijd FTW![]()
laat een ander de sporen maar opruimen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb al 2 dagen niet gepoept, dat wordt dus feest morgen
Ik was aan het etenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Samsonneke het volgende:
Ik eet niet vaak poep, maar soms vind ik het wel leuk mijn hand in de pas geproduceerde drol te werpen en deze op te pakken. Vervolgens knijp ik de warme massa fijn en ruik ik hoe de dampen der poeplucht mijn neusgaten doordringen. Mijn hart begint ietwat sneller te bonken van spanning en lichtelijk aarzelend breng ik de hand wat dichter naar me toe.
Het textuur van de drol is erg grof; verscheidene kraters sieren het oppervlak. Inmiddels raakt mijn mond het oppervlak van het uitwerpsel en ik voel de warmte mijn lippen vullen. Met een zacht, genietend geluidje doe ik mijn mond open en schuif ik een stukje van de poep in mijn mond. Mijn tanden scheuren een stuk van de drol van zijn oorspronkelijke gedaante en mijn lichaam rilt van genot: wat lekker! De volle smaak vult mijn hele mond en met een grijns van oor tot oor eet ik het stukje poep op. Er drupt een bruin gekleurd kwijl langs mijn kin omlaag, terwijl poepdraadjes zich vestigen aan de boven - en onderzijden van mijn smakkende mond. Eenmaal gekwauwd tot fijne stukjes, slik ik het goedje door en voel ik de warmte door mijn hele lichaam vloeien.
Daarna ga ik strijken.
Inderdaad, een moment voor je zelf wat niemand je af kan nemenquote:
Nu ben ik hardquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Samsonneke het volgende:
Ik eet niet vaak poep, maar soms vind ik het wel leuk mijn hand in de pas geproduceerde drol te werpen en deze op te pakken. Vervolgens knijp ik de warme massa fijn en ruik ik hoe de dampen der poeplucht mijn neusgaten doordringen. Mijn hart begint ietwat sneller te bonken van spanning en lichtelijk aarzelend breng ik de hand wat dichter naar me toe.
Het textuur van de drol is erg grof; verscheidene kraters sieren het oppervlak. Inmiddels raakt mijn mond het oppervlak van het uitwerpsel en ik voel de warmte mijn lippen vullen. Met een zacht, genietend geluidje doe ik mijn mond open en schuif ik een stukje van de poep in mijn mond. Mijn tanden scheuren een stuk van de drol en zodoende ontdoe ik hem zijn oorspronkelijke gedaante, terwijl mijn lichaam rilt van genot: wat lekker! De volle smaak vult mijn hele mond en met een grijns van oor tot oor eet ik het stukje poep op. Er drupt een bruin gekleurd kwijl langs mijn kin omlaag, terwijl poepdraadjes zich vestigen aan de boven - en onderzijden van mijn smakkende mond. Eenmaal gekwauwd tot fijne stukjes, slik ik het goedje door en voel ik de warmte door mijn hele lichaam vloeien.
Daarna ga ik strijken.
En? ;D:D:D:D:D:D:D:;d:D:D;dD:d:D:D:Dquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb al 2 dagen niet gepoept, dat wordt dus feest morgen
werd je zelf niet onpasselijk bij het typen hiervan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Samsonneke het volgende:
Het textuur van de drol is erg grof; verscheidene kraters sieren het oppervlak. Inmiddels raakt mijn mond het oppervlak van het uitwerpsel en ik voel de warmte mijn lippen vullen. Met een zacht, genietend geluidje doe ik mijn mond open en schuif ik een stukje van de poep in mijn mond. Mijn tanden scheuren een stuk van de drol en zodoende ontdoe ik hem zijn oorspronkelijke gedaante, terwijl mijn lichaam rilt van genot: wat lekker! De volle smaak vult mijn hele mond en met een grijns van oor tot oor eet ik het stukje poep op. Er drupt een bruin gekleurd kwijl langs mijn kin omlaag, terwijl poepdraadjes zich vestigen aan de boven - en onderzijden van mijn smakkende mond. Eenmaal gekwauwd tot fijne stukjes, slik ik het goedje door en voel ik de warmte door mijn hele lichaam vloeien.
Daarna ga ik strijken.
OMFG.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Samsonneke het volgende:
Daarna ga ik strijken.
...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Samsonneke het volgende:
Daarna ga ik strijken.
Goed geschrevenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Samsonneke het volgende:
Daarna ga ik strijken.
Dude....quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Samsonneke het volgende:
Daarna ga ik strijken.
Niet iedereen eet Lactiviaquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Wel vreemd dat sommige mensen er zo lang over doen dat ze een krant/tijdschrift/laptop moeten meenemen. Bij mij is het altijd zo voorbij.
Weet ik, ik ook niet. Misschien is mijn kringspier losserquote:
Gay alert!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Weet ik, ik ook niet. Misschien is mijn kringspier losser
Niet gepoept.... dan morgen maarquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:47 schreef Kerol het volgende:
[..]
En? ;D:D:D:D:D:D:D:;d:D:D;dD:d:D:D:D
Ga schijten gek!11!!1!!!1quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet gepoept.... dan morgen maar
Nou, mijn bovenstebestefavoriete fluitbekzeenaald, ik zal eens een boekje opendoen over de kunst van het langdurig schijtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Wel vreemd dat sommige mensen er zo lang over doen dat ze een krant/tijdschrift/laptop moeten meenemen. Bij mij is het altijd zo voorbij.
Kijk eens links van mijn naam.quote:
Dus het poepen zelf duurt niet lang, maar je doet alsof omdat je je graag zo lang mogelijk wilt afzonderen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nou, mijn bovenstebestefavoriete fluitbekzeenaald, ik zal eens een boekje opendoen over de kunst van het langdurig schijtenEen populaire misvatting is namelijk, dat bij mensen die er 'langer' over doen, de kringspier gespannener is, de poep harder, noem maar op. Dit is niet waar! Het kost deze connaisseurs geen greintje extra moeite dan de gemiddelde persoon om zijn/haar poep naar buiten te pompen, maar hij/zij maakt er een moment voor zichzelf van.
Persoonlijk hou ik ervan om een boek te lezen onder het boutenwaardoor ik me meestal niet eens zo hard inspan om die bolus te evacueren, omdat ik druk bezig ben met andere, uitermate goed-met-poepen-combineerbare zaken, waardoor het poepen zelf slechts een plezierige bijzaak wordt. Vaak heb ik de bruine rakker vaak ook allang naar buiten geperst en even een courtesy flush toegepast, waarna ik het hoofdstukje uitlees en eens opstap, moe maar voldaan en klaar voor datgeen deze dag nog zal brengen.
Poepen is slechts één van de aangename dingen die een toiletbezoek prettig makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Dus het poepen zelf duurt niet lang, maar je doet alsof omdat je je graag zo lang mogelijk wilt afzonderen.
Ok
Je gaat niet gewoon op de bank lezen. Is toch veel comfortabeler?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Poepen is slechts één van de aangename dingen die een toiletbezoek prettig maken
Ok. Ik respecteer jouw gebruikenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef Nikmans het volgende:
Over het algemeen wel, maar het totaal is meer dan de som der delen
Ik weet het ook niet precies maar een toiletbezoek staat voor mij gelijk aan even chillen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ok. Ik respecteer jouw gebruiken
zo en jij bent trots !!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nou, mijn bovenstebestefavoriete fluitbekzeenaald, ik zal eens een boekje opendoen over de kunst van het langdurig schijtenEen populaire misvatting is namelijk, dat bij mensen die er 'langer' over doen, de kringspier gespannener is, de poep harder, noem maar op. Dit is niet waar! Het kost deze connaisseurs geen greintje extra moeite dan de gemiddelde persoon om zijn/haar poep naar buiten te pompen, maar hij/zij maakt er een moment voor zichzelf van.
Persoonlijk hou ik ervan om een boek te lezen onder het boutenwaardoor ik me meestal niet eens zo hard inspan om die bolus te evacueren, omdat ik druk bezig ben met andere, uitermate goed-met-poepen-combineerbare zaken, waardoor het poepen zelf slechts een plezierige bijzaak wordt. Vaak heb ik de bruine rakker vaak ook allang naar buiten geperst en even een courtesy flush toegepast, waarna ik het hoofdstukje uitlees en eens opstap, moe maar voldaan en klaar voor datgeen deze dag nog zal brengen.
?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Kijk eens links van mijn naam.
quote:
Er staat niks naast je naamquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:01 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]Je snapt het echt niet? Jij noemde mij gay, in mijn geval dus lesbisch, en ik vraag me af hoe je daarbij komt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er staat niks naast je naamOja, profiel checken
Kusje?
Je loopt twee jaar achter, man!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:25 schreef Hagelkaas het volgende:
Sigaretje bij het blaffenEn het Geenstijl jaarboek van 2006 natuurlijk
Weet ik, maar tijdens het kakken wil ik geen literatuur die nieuw voor me is. Dan kan ik me niet voldoende concentreren op het lozenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je loopt twee jaar achter, man!
Je moet je concentreren anders lukt het niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Weet ik, maar tijdens het kakken wil ik geen literatuur die nieuw voor me is. Dan kan ik me niet voldoende concentreren op het lozen
Nee, maar als de literatuur nieuw en interessant is, ga ik op in het verhaal en vergeet ik te schijtenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je moet je concentreren anders lukt het niet?
Apart, maar ok.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Nee, maar als de literatuur nieuw en interessant is, ga ik op in het verhaal en vergeet ik te schijten
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |