Nou, precies.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:09 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb daar nog nooit last van gehad
Hoe krijg je zoiets vraag ik mij af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:09 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb daar nog nooit last van gehad
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon rukken tijdens het schijten.
Dat is idd erg vervelelendquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Nog nooit last van gehad. Maar wel ooit gepist met een stijve dat is ook echt akelig moeilijk maar niet onmogelijk al denken sommige dat.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:11 schreef Uccello_Pazzesco het volgende:
Met andere woorden, je krijgt een stijve als je wat in je reet voelt
De echte doet-het-zelvert ken... niet wachten tot na het schijten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon rukken tijdens het schijten.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
Staand schijten.
En dan terwijl je lekker aan het spetteren bent, ineens weer bedenken dat je met je stijve lul tegen het waterreservoir aan loopt te schurken...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:19 schreef Xebrozius het volgende:
Gewoon je omdraaien en je stijve lul tegen het waterreservoir duwen. Leuke is dan dat de drol direct het water inplonst en je met de juiste drol de waterdruppels tot het plafond kunt lanceren!
Pijnboompit pijnboompit, liggend kun je schijten maar tis beter als je zit ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
Staand schijten.
Zoiets jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Pijnboompit pijnboompit, liggend kun je schijten maar tis beter als je zit ?
Schijten met een stijve, nooit last van gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:02 schreef BigBadPete het volgende:
Hoe doen julie dat?
Leg je m op de bril (met t risico dat je t sanitair blank zet) , of vouw je m in de pot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |