Ik had vorig jaar rond deze tijd een darminfectie, toen heb ik anderhalve week uit m'n reet gepistquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:52 schreef Xenth het volgende:
Poepen = Ultieme inspanning, gevolgd door Ultieme ontspanning
GATVERDAMME!quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:57 schreef fathank het volgende:
poepen is gewoon even een moment voor jezelf, lekker donald duckje erbij
Dan moet er toch ook iemand zijn die gaat uploadenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef fathank het volgende:
Mensen die "even downloaden" zeggen ipv "poepen"
Je weets, het is uploaden. Ff downloaden is dus schijt uit de plee je anus binnentrekken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef fathank het volgende:
Mensen die "even downloaden" zeggen ipv "poepen"
Daarom ga ik alleen schijten als ie bijna in de broek staatquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef Damzkieee het volgende:
Heerlijk! Alleen frustrerend als het niet lukt
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef Damzkieee het volgende:
Heerlijk! Alleen frustrerend als het niet lukt
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:25 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik wou dit toch even een kick geven.
Vond hij niet leuk zeker?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef kibo het volgende:
Klokslag 07:00 , elke morgen.
Ik heb er zelfs een keer een pijp-sessie voor af laten breken
Sukkel. Je kan je ook laten pijpen tijdens het poepen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef kibo het volgende:
Klokslag 07:00 , elke morgen.
Ik heb er zelfs een keer een pijp-sessie voor laten onderbreken![]()
Ik lees Richard Morgan op de plee momenteel 14.gifquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga zo dadelijke maar weer eens, lekker met een goed boek.
Schijten met een stijve ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sukkel. Je kan je ook laten pijpen tijdens het poepen.
Wtf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:50 schreef Mendeljev het volgende:
Weet je wie pas ranzig zijn?
Mensen die aardappels schillen op de w.c.!!
Bahbahbah!
Vreemd, ik voel me altijd net alsof ik juist een kind heb gebaardquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef H.Moody het volgende:
Als ik lekker gescheten heb op een zondagmorgen dan voel ik mij altijd als herboren. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |