Gewoon niet doortrekkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist nog op 't kantoor gezeten, er was niemand. Strax komt er weer volk, ik hoop dat de geur er dan nog hangt. Ik zie de gezichten al voor me
Nou, als het peuteren wordt, is de lol er wel af ja...quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:19 schreef Ultimato het volgende:
khou er van om t uitgebreid te doen.. neem ook laptop mee enzo en heb er zelfs stroom liggen..
[afbeelding]
Ik heb ooit geprobeerd mijn prostaat te simuleren maar ik wist niet precies hoe ik het aan moest pakken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Geqxon het volgende:
Het is de simulatie van de prostaat die hem het doet.
Als je heel nodig moet poepen een vinger anaal inbrengen, en ter hoogte van je eerste gewrichtje moet hij zitten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb ooit geprobeerd mijn prostaat te simuleren maar ik wist niet precies hoe ik het aan moest pakken.
Heb je tips?
en dan heb je een simulatie van je prostaat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je heel nodig moet poepen een vinger anaal inbrengen, en ter hoogte van je eerste gewrichtje moet hij zitten.
Jep, en als dat niet lukt een beetje persen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Oldbie het volgende:
[..]
en dan heb je een simulatie van je prostaat?
Ieuwquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef blonchi het volgende:
[..]
Nou, als het peuteren wordt, is de lol er wel af ja...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |