Niet iedereen eet Lactiviaquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Wel vreemd dat sommige mensen er zo lang over doen dat ze een krant/tijdschrift/laptop moeten meenemen. Bij mij is het altijd zo voorbij.
Weet ik, ik ook niet. Misschien is mijn kringspier losserquote:
Gay alert!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Weet ik, ik ook niet. Misschien is mijn kringspier losser
Niet gepoept.... dan morgen maarquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:47 schreef Kerol het volgende:
[..]
En? ;D:D:D:D:D:D:D:;d:D:D;dD:d:D:D:D
Ga schijten gek!11!!1!!!1quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet gepoept.... dan morgen maar
Nou, mijn bovenstebestefavoriete fluitbekzeenaald, ik zal eens een boekje opendoen over de kunst van het langdurig schijtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Wel vreemd dat sommige mensen er zo lang over doen dat ze een krant/tijdschrift/laptop moeten meenemen. Bij mij is het altijd zo voorbij.
Kijk eens links van mijn naam.quote:
Dus het poepen zelf duurt niet lang, maar je doet alsof omdat je je graag zo lang mogelijk wilt afzonderen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nou, mijn bovenstebestefavoriete fluitbekzeenaald, ik zal eens een boekje opendoen over de kunst van het langdurig schijtenEen populaire misvatting is namelijk, dat bij mensen die er 'langer' over doen, de kringspier gespannener is, de poep harder, noem maar op. Dit is niet waar! Het kost deze connaisseurs geen greintje extra moeite dan de gemiddelde persoon om zijn/haar poep naar buiten te pompen, maar hij/zij maakt er een moment voor zichzelf van.
Persoonlijk hou ik ervan om een boek te lezen onder het boutenwaardoor ik me meestal niet eens zo hard inspan om die bolus te evacueren, omdat ik druk bezig ben met andere, uitermate goed-met-poepen-combineerbare zaken, waardoor het poepen zelf slechts een plezierige bijzaak wordt. Vaak heb ik de bruine rakker vaak ook allang naar buiten geperst en even een courtesy flush toegepast, waarna ik het hoofdstukje uitlees en eens opstap, moe maar voldaan en klaar voor datgeen deze dag nog zal brengen.
Poepen is slechts één van de aangename dingen die een toiletbezoek prettig makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Dus het poepen zelf duurt niet lang, maar je doet alsof omdat je je graag zo lang mogelijk wilt afzonderen.
Ok
Je gaat niet gewoon op de bank lezen. Is toch veel comfortabeler?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Poepen is slechts één van de aangename dingen die een toiletbezoek prettig maken
Ok. Ik respecteer jouw gebruikenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef Nikmans het volgende:
Over het algemeen wel, maar het totaal is meer dan de som der delen
Ik weet het ook niet precies maar een toiletbezoek staat voor mij gelijk aan even chillen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ok. Ik respecteer jouw gebruiken
zo en jij bent trots !!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nou, mijn bovenstebestefavoriete fluitbekzeenaald, ik zal eens een boekje opendoen over de kunst van het langdurig schijtenEen populaire misvatting is namelijk, dat bij mensen die er 'langer' over doen, de kringspier gespannener is, de poep harder, noem maar op. Dit is niet waar! Het kost deze connaisseurs geen greintje extra moeite dan de gemiddelde persoon om zijn/haar poep naar buiten te pompen, maar hij/zij maakt er een moment voor zichzelf van.
Persoonlijk hou ik ervan om een boek te lezen onder het boutenwaardoor ik me meestal niet eens zo hard inspan om die bolus te evacueren, omdat ik druk bezig ben met andere, uitermate goed-met-poepen-combineerbare zaken, waardoor het poepen zelf slechts een plezierige bijzaak wordt. Vaak heb ik de bruine rakker vaak ook allang naar buiten geperst en even een courtesy flush toegepast, waarna ik het hoofdstukje uitlees en eens opstap, moe maar voldaan en klaar voor datgeen deze dag nog zal brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |