abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44764873
Ik ben benieuwd naar dingen waar jullie je aan irriteren in het openbaar.

Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....
pi_44764893
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:

Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....
je kunt vragen of je er ff langs mag hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_44764898
Je zou wat eerder van huis kunnen gaan!
  woensdag 27 december 2006 @ 11:53:34 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44764934
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef MissyMirjaM het volgende:

je kunt vragen of je er ff langs mag hoor
Inderdaad, een beetje meer assertiviteit, een beetje minder ergernis.
En waarom in LIF en niet in KLB?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_44764981
Waarom een komma als er maar een kernzin is?
  woensdag 27 december 2006 @ 11:57:23 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44765016
Ook dat ja!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_44765023
Een drukke winkelstraat met mensen die slenteren zodat je zelf ook gedwongen wordt om in dat slakkengangetje te gaan lopen..
It's not going to stop 'till you wise up
pi_44765084
Mensen die strippen afdingen bij de buschaufeur.
pi_44765143
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:55 schreef AffenStrudel het volgende:
Waarom een komma als er maar een kernzin is?
Omdat er tweemaal het woord 'je' staat
pi_44765160
quote:

Hier heb ik juist een hekel aan,mensen die er langs willen niks zeggen en je alleen gaan staan aankijken of kreunen en steunen.Heel veel mensen met een kinderwagen doen dat ook.....vraag gewoon of je er langs mag zeg!!!
01-08-2008
pi_44765304
Vaak gaat dat bij mijn station erg lastig (veel touristen met grote koffers). En ik ben echt niet te bang om het te vragen en doe dat ook altijd. Maar het kost deze mensen veel moeite die grote koffers op zij te zetten om er dan langs te kunnen!!

En trouwens, er zijn 'roltrapregels' RECHTS STAAN, LINKS VOORBIJGAAN. werkt prima!!!

Nog andere irritaties???
pi_44765402
Turkse (en andere nationaliteiten maar die zie je het meest) met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein
pi_44765431
Ik erger me aan mensen die schijven "Ik irriteer me aan." Iets irriteert je of je ergert je aan iets, maar je irriteert je niet aan iets.

Ik erger me aan mensen bij de kassa die de hele tijd zitten zuchten dat de persoon voor hun zo traag is, maar als ze eenmaal zelf aan de beurt zijn, zich er niets meer van aantrekken en zelf ook zo traag zijn als dikke stront door een dunne trechter.

Ik erger me aan mensen die het op een rotonde waar het verkeer op de rotonde voorrang heeft, vertrikken even een knipperlicht naar rechts aan te zetten, zodra ze de rotonde verlaten.

Ik erger me aan mensen die links rijden met de zelfde snelheid als de mensen die rechts rijden.

Ik erger me aan het feit dat iedereen voor een verkeerslicht wacht totdat zijn voorganger gas geeft. Waarom niet gewoon met zijn allen meteen op het gas als dat ding op groen springt? Kunnen er wel drie keer zoveel auto's door voordat het weer rood is.

Ik erger me aan mensen die het nodig vinden de rotonde vanaf de tweede baan te verlaten en vervolgens gaan toeteren naar mensen die netjes op de buitenste baan rijden en er niet bij die afslag vanaf moeten.

Verder erger ik me nergens aan hoor.
pi_44765438
quote:

Ik vraag het en als ze niet reageren anders duw ik ze gewoon opzij. Ik ga niet mn trein missen door zo'n iemand. .

Mensen die in hun neus zitten in t openbaar. Echt te vies gewoon, of lopen te rochelen. Daar ga ik echt van over mn nek zowat. .
Whatever I want.
pi_44765488
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef PeRi het volgende:
Mensen die in hun neus zitten in t openbaar. Echt te vies gewoon, of lopen te rochelen. Daar ga ik echt van over mn nek zowat. .
Mensen die over hun nek gaan in het ov erger ik me trouwens ook aan.
  woensdag 27 december 2006 @ 12:20:32 #16
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_44765519
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
  woensdag 27 december 2006 @ 12:22:47 #17
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_44765579
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)[/b]
En dan ondertussen ook nog praten waardoor je de chips gemalen ziet worden en naar buiten ziet vliegen.
pi_44765581
quote:
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
Oh ja. Daar erger ik me ook aan. Gewoon maalgeluiden. Heb er ooit eens een topic over geopend.
pi_44765680
Waarom staat dit in LIF?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_44765755
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waarom staat dit in LIF?
Chips eten en het daarbij kwijlend uitspugen is een soort van llifestyle.
  woensdag 27 december 2006 @ 12:31:00 #21
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_44765759
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef GoodspeeD het volgende:

Ik erger me aan mensen die het nodig vinden de rotonde vanaf de tweede baan te verlaten en vervolgens gaan toeteren naar mensen die netjes op de buitenste baan rijden en er niet bij die afslag vanaf moeten.
Sorry?

Indien er twee banen zijn, en je 3/4 rond wil, MOET je op de linkerbaan rijden en halverwege terug naar rechts komen.
3/4 rond en dan op de buitenste baan blijven hangen is FOUT,
Deze ruimte niet beschrijven
  woensdag 27 december 2006 @ 12:33:00 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44765798
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:57 schreef _Magnolia_ het volgende:
Een drukke winkelstraat met mensen die slenteren zodat je zelf ook gedwongen wordt om in dat slakkengangetje te gaan lopen..
ik erger me er ook aan, maar dan bedenk ik me dat die mensen net zoveel recht hebben om er te lopen als ik en dat ik maar een minder druk tijdstip moet uitkiezen als ik haast heb. Winkelstraten worden nu eenmaal bevolkt door slenterende etalagekijkers. Neemt niet weg dat ik af en toe even net iets te hard tegen zo'n slenteraar aan loop en dan natuurlijk heel oprecht 'sorry!' roep
Niet meer actief op Fok!
pi_44765924
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
  woensdag 27 december 2006 @ 12:43:37 #24
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_44766055
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Als je 3/4 rond gaat, moet je je richtingaanwijzer naar links aanzetten.
Bij het verlaten van de rotonde moet je naar de buitenste baan gaan en je richtingaanwijzer naar rechts aanzetten.
Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
Or have you already answered, have you already said to the world.
Here is justice, here is punishment. Here.... In me...
pi_44766087
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:31 schreef bosgorilla het volgende:

[..]

Sorry?

Indien er twee banen zijn, en je 3/4 rond wil, MOET je op de linkerbaan rijden en halverwege terug naar rechts komen.
3/4 rond en dan op de buitenste baan blijven hangen is FOUT,
Klopt helemaal. Maar wat ik bedoel zijn mensen die dan de hele rotonde op de linkerbaan rijden en dan ineens vanaf de linkerbaan de rotonde verlaten.

De mensen die vervolgens een afslag daarvoor de rotonde op zijn gekomen en maar 2/4e rond moeten, zijn netjes op de rechterbaan gaan rijden, zoals het hoort. Alleen die komen vervolgens in de knoei met de auto die het nodig vindt vanaf de linkerbaan ineens de rotonde te verlaten.
pi_44766226
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:43 schreef The_Punisher het volgende:

[..]

Als je 3/4 rond gaat, moet mag je je richtingaanwijzer naar links aanzetten.
Bij het verlaten van de rotonde moet je naar de buitenste baan gaan en je richtingaanwijzer naar rechts aanzetten.
ik erger me dood... om een of andere vage reden...
  woensdag 27 december 2006 @ 13:48:17 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44766263
quote:

dat nog niemand (ikzelf incluis) iets gezegd heeft van de fout in de OP.

Je ergert je aan iets
Iets irriteert je
Niet meer actief op Fok!
pi_44766439
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat nog niemand (ikzelf incluis) iets gezegd heeft van de fout in de OP.

Je ergert je aan iets
Iets irriteert je
quote:
Ik erger me aan mensen die schijven "Ik irriteer me aan." Iets irriteert je of je ergert je aan iets, maar je irriteert je niet aan iets.
  woensdag 27 december 2006 @ 13:59:48 #29
81237 releaze
best of both worlds
pi_44766543
Mensen die in het openbaar rochelen of hun neus legen, en dan niet peuteren, maar met een vinger een gaatje dichten, voorover leunen en dan FLATS Doe dat verdomme in een zakdoek, of peuter desnoods!
Maar dat rochelen/tuffen ook.. blergh.. En ik kan het nog moeilijker hebben wanneer vrouwen dat doen om de een of andere manier. Het staat zo asociaal!
  woensdag 27 december 2006 @ 14:10:45 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44766793
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:55 schreef heaven7 het volgende:

[..]

[..]
jaja, een mens kan eens ergens overheen lezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_44766853
Mensen die je niet laten uitstappen in de trein/tram/metro maar gelijk naar binnen willen.
Mensen die ineens stil gaan staan midden op straat.
Kinderwagens.
Kinderen.
  Moderator woensdag 27 december 2006 @ 14:37:15 #32
155227 crew  Guppy
dus
pi_44767470
Kauwgom kauwen met je mond open
Eetgeluiden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 27 december 2006 @ 17:43:26 #33
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_44768538
Mensen die eten in de bus, waardoor t fucking gaat stinken
Mensen die fluiten, waar dan ook!
Kinderen, vooral de huilende, maar de moeders zijn net zo erg
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 27 december 2006 @ 17:54:57 #34
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_44768856
Ik erger me aan mensen die stinken
Ik erger me aan mensen die "sociaal"/luidruchtig doen
Ik erger me aan onopgevoede kinderen
Ik erger me aan honden
Ik erger me aan kinderwagens die uitgeklapt (het liefst met kind en al erin) in de bus staan
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_44769053
  • Gasten die rochelen,neuspeuteren en er fascinerend naar zitten te kijken
  • Gasten die een bepaalde richting aangeven en dan toch nog even besluiten de andere kant uit te moeten zodat je hard moet remmen
  • Gasten die zonder verlichting rijden en als je ze dan bijna aanrijdt omdat ze in eens voor je duiken, hondsbrutaal zijn en vragen of jij blind bent
  • En ik erger me aan mensen die in de stad plots voor je stil gaan staan
  • Mensen die het leuk vinden , lekker bij staan te kletsen voor een ingang

En zo kan ik wel even door gaan..*zucht*
  • Salsa Española
    pi_44769120
    enkeltje klaagbaak lijkt me op zijn plaats
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_44769260
    quote:
    hoe harder het kraakt des te beter het smaakt. zeg ik altijd
    Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
    pi_44769317
    ik erger mij overigens aan mensen die overdreven en nep lachen (vaak vrouwen van rond de 40 jaar)
    Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
      woensdag 27 december 2006 @ 18:10:46 #39
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_44769329
    Mensen die hun favoriete muziek beluisteren doormiddel van een gsm, luid in de trein zonder koptelefoon.
    Dat is niet alleen irritant maar ook vreselijk asociaal.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_44769503
    Gangsters die denken dat ik ze stoer vind als ze op straat spugen.

Mensen die hun kinderen niet opvoeden.

Mensen die ineens stil gaan staan. Bijvoorbeeld bovenaan een roltrap, of midden op straat.

En dan zijn er nog een paar vage kennissen van mij die zich fashionista's noemen, en die praten werkelijk zo. "O my Goooood! O echt! Wat erg! Wat vreselijk!!! O!!!" Nee, dan is er niemand dood, dan matcht een broek niet met de schoenen.
    pi_44769571
    ik erger me aan groepjes die niets te doen hebben
    pi_44769851
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 14:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

jaja, een mens kan eens ergens overheen lezen .
    Daar erger ik me maaaateloos aan
    pi_44769938
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 12:14 schreef heaven7 het volgende:
    Turkse (en andere nationaliteiten maar die zie je het meest) met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein

Dus als het 'blank' is met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein, mag het wel ?
      woensdag 27 december 2006 @ 18:36:41 #44
    55829 Mayadevi
    Illusie/desillusie*
    pi_44770000
    Ik erger me echt groen en geel aan mensen die de deur voor je neus dicht laten vallen of er juist tussendoor sneaken zonder de deur dan voor de volgende open te houden. En mensen die rotzooi op de grond gooien op straat. (bàh!)
    *Doorhalen wat niet van toepassing is
    Are we part of the solution or we part of the pollution
    pi_44770025
    Ik erger me aan mensen die niks te doen hebben en dan dit soort topics openen
    pi_44770037
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dus als het 'blank' is met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein, mag het wel ?
    Zie de 'en andere nationaliteiten' tussen haakjes
      woensdag 27 december 2006 @ 18:39:34 #47
    55829 Mayadevi
    Illusie/desillusie*
    pi_44770094
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, inderdaad Dat er een nationaliteit ook steeds bij vermeld "moet" worden, daar erger ik me in het openbaar dus eigenlijk wel het allermeest aan. Dat vind ik niet eens ergerlijk, maar verwerpelijk (bàh bàh)
    *Doorhalen wat niet van toepassing is
    Are we part of the solution or we part of the pollution
    pi_44770122
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:39 schreef Mayadevi het volgende:

Ja, inderdaad Dat er een nationaliteit ook steeds bij vermeld "moet" worden, daar erger ik me in het openbaar dus eigenlijk wel het allermeest aan. Dat vind ik niet eens ergerlijk, maar verwerpelijk (bàh bàh)
    Verwerpelijk?
    Het zou verboden moeten worden

Ik erger me aan discriminatie.
    pi_44770146
    Mensen die om een of andere rede je nakijken, of gewoon stomweg aan lopen te staren.

"WATKIJKJENOU!!!!?????" .
    . : ] S T U D I O B E AT S [ : .
    pi_44770174
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Verwerpelijk?
    Het zou verboden moeten worden

Ik erger me aan discriminatie.
    Ik discrimineer niet! Maar je ziet turkse mensen het meest met kinderwagens in het openbaar vervoer. Ik vind blanke mensen, geel en rood net zo irritant In de spits tenminste.
    pi_44770217
    De NS.
      woensdag 27 december 2006 @ 18:43:50 #52
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_44770225
    Mensen die opzichtig gaan doen dat ze homo zijn. Daar erger ik me kapot aan. En dan vooral van die verwijfde types die je helpen in een winkel
    *** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
    pi_44770243
    Er zijn eigenlijk maar twee dingen die ik haat in het openbaar:

Discriminatie, en turken
    pi_44770281
    Kinderen, en van alle leeftijden. Kleine rot kinders die altijd herrie maken, aandacht vragen, lopen te ruziën. Ook aan pubers van 12 tot 15 jaar ofzo die zichzelf zooo cool vinden etc.
    Maar ik ben soms beetje te chaggie.
    pi_44770319
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:42 schreef heaven7 het volgende:

Ik discrimineer niet! Maar je ziet turkse mensen het meest met kinderwagens in het openbaar vervoer. Ik vind blanke mensen, geel en rood net zo irritant In de spits tenminste.
    Vraag maar eens voor de gein welke nationaliteit ze hebben dan
    Ook die kindjes

Maar ik hou er maar over op, anders ga je je aan mij ergeren, hier in het openbaar
    pi_44770343
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Mensen die hun favoriete muziek beluisteren doormiddel van een gsm, luid in de trein zonder koptelefoon.
    Dat is niet alleen irritant maar ook vreselijk asociaal.
    Heel erg irritant ja,dwars door mijn eigen muziek heen

-Mensen die je van alles proberen aan te smeren via de telefoon of op straat.
    -Mensen die denken dat ze dwars door je heen kunnen lopen als je aan het aan het winkelen bent.
    -Volle trams

zucht..
    Follow your heart and your dreams won't be far behind
    Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
    pi_44770381
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vraag maar eens voor de gein welke nationaliteit ze hebben dan
    Ook die kindjes

Maar ik hou er maar over op, anders ga je je aan mij ergeren, hier in het openbaar
    Nja, ik denk iig dat het turken zijn gezien de taal en de hoofddoeken e.d. Maar het is absoluut niet om te discrimineren in ieder geval.
      woensdag 27 december 2006 @ 18:52:47 #58
    59332 Little_Meanie
    Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
    pi_44770520
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
    Mensen die opzichtig gaan doen dat ze homo zijn. Daar erger ik me kapot aan. En dan vooral van die verwijfde types die je helpen in een winkel
    ja net of ze fier zijn om homo te zijn
    pi_44770890
    Ik erger me aan domme mensen in het openbaar vervoer die perse naar achteren willen als het bomvol is. Vooral mensen die dit doen tijdens het rijden zodat ik me nergens meer aan kan vasthouden.
    Eigenlijk erger ik me aan alles in het openbaar vervoer behalve mooie meisjes.
    Tok.
    pi_44771003
    Aan mensen die hun vingers aflikken tijdens het eten, met van die *smek* *smek* geluidjes er bij. Je kan ook een servet gebruiken .
      woensdag 27 december 2006 @ 19:08:57 #61
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_44771047
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:52 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

ja net of ze fier zijn om homo te zijn
    fier zijn
    *** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
      woensdag 27 december 2006 @ 19:16:00 #62
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_44771306
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 19:08 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

fier zijn
    Een Belgske .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_44786627
    Ik erger me aan:

- Mensen die met een kinderwagen lopen en denken dat ze alle voorrang van de wereld krijgen
    - Ouders die hun kind in het openbaar laten janken en er niets tegen doen
    - Mensen die op straat eten
    - Automobilisten die geen knipperlicht gebruiken als ze afslaan of als ze van baan veranderen
    - Automobilisten die niet stoppen voor een voorbijganger op een zebrapad
    - Mensen die i.p.v. achteraan de rij, naast je gaan staan
    - Mensen die denken dat ze alleen in de supermarkt lopen
    - Mensen die hun nagels knippen in het openbaar
    - Vrouwen die blijkbaar geen tijd hebben gehad make-up op te doen en het dan maar in de trein doen
    - Mensen die met een jaloerse/vuile blik naar andere mensen kijken
    - Pubertjes die de mode willen volgen, waardoor ze de meest onsmaakvolle kleding dragen, maar het hun niet lukt ergens bij te horen
    - Ouderen die ervanuit gaan dat ze standaard altijd voorrang krijgen
    - Mensen die proberen op te vallen d.m.v. hard te praten
    - Mensen die in het openbaar gorgelen
    - Mensen die in het openbaar hoesten zonder de hand voor de mond te doen

En ga zo maar door...

Kortom, de mens is simpelweg een onopgevoed, smerig volkje
    Rien ne sert de penser. Il faut réfléchir avant.
      donderdag 28 december 2006 @ 09:29:12 #64
    68988 Lexjuuuh
    Sarcast pur sang
    pi_44786689
    quote:

Ik erger me aan mensen die het op een rotonde waar het verkeer op de rotonde voorrang heeft, vertrikken even een knipperlicht naar rechts aan te zetten, zodra ze de rotonde verlaten.

Ik erger me aan mensen die links rijden met de zelfde snelheid als de mensen die rechts rijden.

Ik erger me aan het feit dat iedereen voor een verkeerslicht wacht totdat zijn voorganger gas geeft. Waarom niet gewoon met zijn allen meteen op het gas als dat ding op groen springt? Kunnen er wel drie keer zoveel auto's door voordat het weer rood is.
    "Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
    pi_44786691
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
    Je zou wat eerder van huis kunnen gaan!
    Krijgen we dat weer .

Je aansluiting missen heeft vaak genoeg totaal niks te maken met op tijd van huis gaan .

Ontopic:

Onnodig lang links blijven rijden in het verkeer .
    Verzuim gebruik van richtingaanwijzer/aanduiding in het verkeer (fietsers die het niet doen dus ook) .
    Extreem lawaaierige mensen .
    Het gros v/d Fok!Frontpage reacties .
    Links vs rechts, rechts vs links gejank .
    Totaal misplaatste standaard opmerkingen als "maar dat mag je weer niet zeggen"

Voorbeeld van dit laatste:

"En 99% v/d Moslims is crimineel, maar dat mag je weer niet zeggen!"
    "99%" ? Dat is wel erg overdreven."
    "Zie je! Linkse censuur#@%#!!!1111"

(Om het even enigszins te overdrijven).
    Krekker is de bom!
      donderdag 28 december 2006 @ 09:32:32 #66
    35623 PPL
    Autumnus Sempre
    pi_44786716
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 09:22 schreef travelwoman het volgende:
    Ik erger me aan:

- Mensen die met een kinderwagen lopen en denken dat ze alle voorrang van de wereld krijgen
    - Ouders die hun kind in het openbaar laten janken en er niets tegen doen
    - Mensen die op straat eten
    - Automobilisten die geen knipperlicht gebruiken als ze afslaan of als ze van baan veranderen
    - Automobilisten die niet stoppen voor een voorbijganger op een zebrapad
    - Mensen die i.p.v. achteraan de rij, naast je gaan staan
    - Mensen die denken dat ze alleen in de supermarkt lopen
    - Mensen die hun nagels knippen in het openbaar
    - Vrouwen die blijkbaar geen tijd hebben gehad make-up op te doen en het dan maar in de trein doen
    - Mensen die met een jaloerse/vuile blik naar andere mensen kijken
    - Pubertjes die de mode willen volgen, waardoor ze de meest onsmaakvolle kleding dragen, maar het hun niet lukt ergens bij te horen
    - Ouderen die ervanuit gaan dat ze standaard altijd voorrang krijgen
    - Mensen die proberen op te vallen d.m.v. hard te praten
    - Mensen die in het openbaar gorgelen
    - Mensen die in het openbaar hoesten zonder de hand voor de mond te doen

En ga zo maar door...

Kortom, de mens is simpelweg een onopgevoed, smerig volkje
    Amen.
    Burnt to the core but not broken
    pi_44787212
    Rochelen en spugen, papiertjes op straat gooien terwijl er 1 meter verder een vuilnisbak staat.
    Kinderwagens in de bus. Mensen met vieze grote stinkhonden in een buurt waar alleen kleine k.t woningen zijn. Mensen die de hond midden op de stoep laten schijten.
    Jonge meisjes van een jaar of 12 die eruit zien als hoeren.
    Mensen die voorkruipen en dan zeggen, maar ik heb haast
    Dat is eens wat anders...
    pi_44787529
    Dat mensen gaan dringen voor een zitplek in de bus.
    pi_44787567
    Ik erger mij aan mensen die denken dat ze de halve wereld hebben. Toen straks kwam ik aanfietsen met een tas vol boodschappen in mijn hand, behoorlijk zwaar. Gaat er zo'n auto midden op de weg stil staan omdat ie volgens mij niet goed wist waar ie heen moest en zo voor mij de weg versperde. Als je dan een zware tas bij je hebt en ineens op de rem moet gaan hangen, flikker je zelf zowat van de fiets.

Mensen die totaal geen inzicht hebben dat ze andere mensen belemmeren.. Daar kan ik dus niet zo goed tegen. Maja, sommige mensen zijn nou eenmaal niet wijzer.
    pi_44787811
    Mensen die lege blikjes, peuken, flesjes, enz na gebruik maar van zich af smijten terwijl er 5 meter verderop een prullenbak staat.

Slome mensen die op de roltrap lopen te slakken.

Mensen die in tram/metro/trein al proberen in te stappen voordat er mensen zijn uitgestapt / of die instappen bij de 1e klasse en dan snel doorlopen naar de 2e klasse .

Mensen met kinderwagens die bij voorkeur middenin de straat blijven staan en de weg versperren (erg populair op de markt!)

Irritante bejaarden die in de supermarkt met hun kar tegen je kont staan aan te duwen.

Mensen die niet even de moeite nemen om te vragen of ze er langs mogen, maar dan maar dwars door je heen proberen te lopen.

Rochelende / neusophalende mensen in het OV (erg fijn tijdens een 7 uur durende treinreis vanuit Berlijn naar Rotterdam )

Mensen die niet kijken als ze een fietspad oversteken omdat ze aan het smssen/bellen/whatever zijn en ik dus vol in de ankers moet op mn fietsje.

Nationale "plaats obstakels op fietspaden"-ochtenden waarin werkelijk iedereen denkt dat fietspaden bedoeld zijn om kranen / busjes / hekken / auto's / wegwerkzaamheden / borden / enz op te plaatsen en ik dus constant moet afstappen of moet zigzaggen.

Bumperklevers en mensen die met 1 km per uur verschil inhalen.

Automobilisten met verkeerd afgestelde koplampen zodat ik compleet verblind word als ze achter me rijden of me inhalen.

Mensen die in de trein hun schoenen uittrekken en dan teennagels / eeltstukjes van hun voeten gaan zitten peuteren .

Vrouwen die zich gaan zitten opmaken in de trein (doe dat thuis!!).
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_44789839
    Ik erger me aan het feit dat er meer mensen zijn die van het OV gebruik maken, kutvolk.
    Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
    pi_44789894
    Mensen in de winkel die de winkel-wagen midden op het pad laten staan als ze producten uitzoeken ergens anders, mensen die in de weg lopen. Mensen die spullen niet wegzetten waar ze thuis horen zoals winkelmandjes en nog meer.

Mensen die rotzooi op straat gooien en vieze graffiti gedaan door amateuren die de hele straten volkalken met domme leuzen.

Mensen die op straat kotsen midden op het voetgangerspad. Zelfs vaak voor deuren van bewoners van een huis zie je kots liggen. Dat ze even in de goot kotsen of zijn ze daar te bezopen voor?

En nog meer dat ik nu even vergeten ben.
    Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
    pi_44789910
    Mensen die tijdens de film op een kritiek moment (vaak stil) hun zakje chips moeten opmaken
    pi_44789931
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 12:50 schreef Marruk het volgende:
    Mensen die tijdens de film op een kritiek moment (vaak stil) hun zakje chips moeten opmaken

Mensen die tijdens een film vertellen hoe een scene afloopt.
    Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
      donderdag 28 december 2006 @ 13:12:26 #75
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_44790483
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Mensen die tijdens een film vertellen hoe een scene afloopt.
    broertjes die vragen hoe de film afloopt/wat er nou eigenlijk gebeurd is en hoe ze bepaalde scenes maken
    broertjes die 10x tijdens de film vragen wie er NU je lievelingsacteur is
    broertjes die maar door blijven kleppen waardoor je de helft van de film mist
      Moderator donderdag 28 december 2006 @ 13:17:01 #76
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_44790627
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:12 schreef releaze het volgende:

[..]

broertjes die vragen hoe de film afloopt/wat er nou eigenlijk gebeurd is en hoe ze bepaalde scenes maken
    broertjes die 10x tijdens de film vragen wie er NU je lievelingsacteur is
    broertjes die maar door blijven kleppen waardoor je de helft van de film mist
    en waardoor zij elke 3 min. moeten vragen waarom er iets gebeurd
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_44790695
    Mensen die teveel zeiken en daardoor een verhoogde kans op stressgerelateerde hart- en vaatziekten krijgen
      donderdag 28 december 2006 @ 13:24:14 #78
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_44790848
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

en waardoor zij elke 3 min. moeten vragen waarom er iets gebeurd
    daarop aansluitend, broertjes die na iedere 3 minuten de dvd ff op pauze willen zetten omdat ze ECHT EVEN over deze scene willen praten.

ach, ik lok het zelf uit, ik neem hem zelf mee naar de bios/videotheek
      Donald Duck held donderdag 28 december 2006 @ 13:26:02 #79
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_44790908
    treinergenissen:
    oude mensen die traag doen
    mensen die in de trein op een 2-zits zitten en niet ruimte maken
    onverstaanbare omroepberichten
    het geluid van die metalen prullenbakken die hard dichtklappen.
    mensen die anderen niet eerst laten uitstappen

[ Bericht 4% gewijzigd door __Saviour__ op 28-12-2006 13:31:14 ]
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_44790989
    Mensen die in hun neus zitten te peuteren...
      Donald Duck held donderdag 28 december 2006 @ 13:30:42 #81
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_44791075
    ook zeer irritant: frietje speciaal (met curry) in de trein
    als je het zelf eet is het heerlijk, maar als je het zelf niet hebt, vind ik die geur vreselijk doordringend.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      Moderator donderdag 28 december 2006 @ 13:31:48 #82
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_44791114
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
    ook zeer irritant: frietje speciaal (met curry) in de trein
    als je het zelf eet is het heerlijk, maar als je het zelf niet hebt, vind ik die geur vreselijk doordringend.
    ik weet t, ik maak me hier ook wel eens schuldig aan... maar dan met een frietje met!
    pi_44791235
    Knoflook etende benedenburen die een raam opendoen !
    pi_44791324
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Mensen die in de trein hun schoenen uittrekken en dan teennagels / eeltstukjes van hun voeten gaan zitten peuteren .
    Gatverdamme Ik blij dat ik de komende paar jaar nog niet van het OV gebruik hoef te maken
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
    Mensen die teveel zeiken en daardoor een verhoogde kans op stressgerelateerde hart- en vaatziekten krijgen
    Inderdaad
    Ignorance is bliss.....
    pi_44795687
    quote:
    Mensen die regelmatig spugen op straat

En aansluitingen vh OV op een paar minuten missen.
    Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
    pi_44796084
    Mensen die patat eten in de trein
    pi_44796608
    Ach ende wee, daar gaan we weer
    Lekker klagen met zijn allen! Ik erger me aan het volgende onopgevoede gedrag in het openbaar:

-Overal ''muzak'' muziek in de supermarkt, in het restaurant en weetikwaar nog meer. Stilte kan ook heel prettig zijn hoor
    -Mensen die luid zitten te kleppen in hun mobieltje/tegen hun partner in de STILTE coupé van de trein, van mij mag je best bellen en/of kletsen maar doe dat dan in de ruimtes die daarvoor bestemd zijn
    -Mensen die vijf tassen met twéé personen meenemen tijdens het spitsuur en daarmee in de trein twee bankjes bezetten
    -Mensen die bij het in en uitstappen uit de trein gaan duwen en trekken
    -Krijsende kinderen in de supermarkt, het OV en op straat. Ouders, voed je kinderen toch op!
    -Mensen die hun stereo meenemen in de trein en die vervolgens vol aanzetten
    -Mensen die patat/kroketten/alles wat warm is in de trein eten, ik hoef je frituurwalm niet in de trein. Een broodje vind ik oké, maar geen snacks. Dat stinkt gewoon.
    -Het geslenter door winkelstraten, waarom moet dat zo langzaam? Ik loop altijd op normaal tempo, maar kennelijk ben ik één van de weinigen.
    -Mensen die hun hand niet uitsteken, hun richting niet aangeven, niet voor rood licht stoppen, tegen het verkeer in rijden en keihard scheuren
    -Auto's met hun muziek op discovolume
    -Mensen in de bioscoop die door de film heen praten
    -Bouwvakkers die íedere passerende vrouw seksistische opmerkingen moeten naroepen
    There is nothing left to prove
    No use deny this simple truth
    Can’t find the reason to keep holding on
    Now that the love is gone
      donderdag 28 december 2006 @ 16:13:31 #88
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_44796617
    mensen die roken
    Mensen die patat eten in de trein
    Mensen die in de trein zo hard aan het bellen zijn dat de hele coupe mee kan genieten
    Mensen die over straat schreeuwen
    Mensen die dronken zijn en als een klein kind op de grond gaan liggen
    Mensen die regelmatig lopen te spugen op straat
    Mensen die kauwgom kauwen en als je een gesprek met ze hebt precies kan zien waar ze die kauwgom hebben zitten.

Moet ik doorgaan?
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_44796987
    Wel veel dezelfde ergernissen bij mensen die veel met de trein reizen.
    pi_44798614
    - Kinderen die in de supermarkt achter zo'n miniwinkelwagentje lopen, en dan heel hard rond gaan racen. Het kan haast niets anders, of er zijn mensen die zo een gebroken enkel hebben opgelopen - zijn daar geen statistieken van?

- Ouders die klagende kinderen volproppen met snoep, zodat de koters maar stil zijn. De Pavlovreactie is er niets bij: na twee minuten begint kindlief weer te krijsen, want dat levert immers een snoepje op. Dat vind ik werkelijk absurd.

- Ouders die ALLES accepteren van hun kinderen ' omdat het nu eenmaal kinderen zijn, en dan hoort dat erbij'. Tuurlijk. Pasgeleden vertelde een kennis van me dat ze het normaal vond dat haar zoon drugs gebruikte en hij haar sloeg 'Want ach, het is een puber, hij weet niet wat ie doet!' Ik op mijn beurt wist niet wat ik hoorde.

- Mensen die in een restaurant alles gaan ontleden, of bij voorbaar al zeggen dat de hoeveelheid eten veel te veel is. Of mensen die beweren iets niet te lusten, omdat ze het nooit eerder gegeten hebben. Hoe weet je dan dat je het niet lust?!

- Mensen die op dieet zijn, en dan op verjaardagen na een half gebakje al zeggen dat ze, in tegenstelling tot vroeger, zo'n enorm stuk taart niet eens meer wegkrijgen. Dat ze niet begrijpen dat ze ooit zo'n walgelijke hoeveelheid voedsel tot zich hebben kunnen nemen. Ze willen volgens mij alleen maar horen hoe geweldig het is dat ze minder eten dan eerst.

- Mensen die overal ongevraagd hun hond mee naar binnen nemen. Ik ben best wel hondengek, maar sommige mensen overdrijven het. Vorige week was ik jarig. Ik stond koffie in te schenken voor iedereen en gebak te snijden (was al voorgesneden, maar iedereen wilde dus maar een halve punt). En toen kwam mijn tante binnen met haar viervoeter. Eerste wat ze zegt" Oh, Laura, heb jij nu meteen water voor Puk? Die hond heeft zo'n dorst, dat kan echt niet wachten." Ze wilde dus serieus dat ik EERST water gaf aan die stinkhond van haar, en me daarna pas om de rest van de visite bekommerde.

AAAAAAAAAAARGH!!!
    pi_44798764
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
    treinergenissen:
    oude mensen die traag doen
    Hoe kun je je daar nou aan ergeren, die mensen kunnen toch niet anders. Die worden al weggejaagd uit het station.
    pi_44808687
    Dit topic is helaas een feest van bittere herkenning.
    pi_44810161
    - Als je de streekbus moet hebben, mensen achterin stappen zodat ze kunnen zitten, en de mensen die braaf in de rij wachten kunnen gaan staan
    - In de trein, mensen die via de ingang van 1e klas naar de 2e klas lopen zodat ze weer lekker voordringen
    - Mensen die voordringen en niet wachten op hun beurt
      donderdag 28 december 2006 @ 23:19:20 #94
    130077 Ivatje
    miuw, miauw...
    pi_44811165
    Trage oude dikke kortharige brildragende toppers, bauer, janes-vrouwen...

Ik vind het niet leuk als een vrouw naast me in de trein/bus gaat zitten in plaats van een man...

[ Bericht 15% gewijzigd door Ivatje op 28-12-2006 23:48:11 ]
    ha ha ha ha ha
      donderdag 28 december 2006 @ 23:48:55 #95
    59332 Little_Meanie
    pi_44812204
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 19:08 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

fier zijn
    trots dan
    pi_44812553
    ik erger me aan alles wat er hier in dit topic genoemd word
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
    pi_44812554
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef DuranK het volgende:
    - Als je de streekbus moet hebben, mensen achterin stappen zodat ze kunnen zitten, en de mensen die braaf in de rij wachten kunnen gaan staan
    Ja, dat heb ik ook vaak. Ik moet toegeven dat ik zelf ook weleens de neiging heb om achterin te stappen, maar ik durf het risico niet te nemen. Als je wordt teruggeroepen zou ik me best wel schamen.
    Tok.
    pi_44812561
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:44 schreef JediMindTricks het volgende:
    Er zijn eigenlijk maar twee dingen die ik haat in het openbaar:

Discriminatie, en turken
    ik vraag het me nu al dagen af, die avatar van jou, waar is die ook alweer van. Van zo'n afleidingsspel toch linkje ofzo?
    pi_44812575
    - ''Stinkers''
    - ''Stoners''
    - Breezer sletten
    - ''Mocro''s''
    - ''Frans Bauer vrouwen''
    - OV onderzoek schorem

Stoer en ruig maar net geen tuig
    pi_44812613
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 23:19 schreef Ivatje het volgende:
    Ik vind het niet leuk als een vrouw naast me in de trein/bus gaat zitten in plaats van een man...
    Ik erger me er aan als er een man naast me komt zitten.
    Tok.
      vrijdag 29 december 2006 @ 00:07:21 #101
    57506 TiMmS
    The Core Supremacy !
    pi_44812755
    mijn pas gewassen trui aantrekken, naar een cafe gaan en opnieuw moeten wassen omdat er een ontiegelijke niet te verwijderen rooklucht in hangt. En vervolgens beseffen dat dit de 3e keer is deze week!

ja, ik heb maar 1 trui, en ja ik kom vaak in het cafe de laatste tijd!
    "Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
      vrijdag 29 december 2006 @ 00:33:48 #102
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_44813621
    Ik herken veel van de irritaties.
    Nog een toevoeging: mensen die op een drukke plek persé net even voor je moeten duiken en vervolgens heel langzaam gaan lopen of stil gaan staan. Als je dan zo nodig me half omver loopt omdat je voor me wil gaan lopen, loop dan door. Dan hebben ze eerst haast en daarna opeens niet

Mensen die met zijn twaalven naast elkaar gaan fietsen en dat blijven doen.
    Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
    www.xi-online.nl
    pi_44813667
    Mensen die niet precies denken zoals ik zijn erg irritant, als iedereen dacht zoals ik zou deze wereld een veel betere plek zijn
    Transforming into a new existence...
    pi_44813887
    quote:
    Ja das ook een goeie, die figuren kon ik ook wel schieten idd. Maar soms waren er ook chauffeurs die dat opvielen, en dus iedereen weer de bus uit stuurden en de achterdeuren dicht deden Maar gelukkig hoef ik al jaren niet meer met de bus. En idd voordringen en asociaal gedrag in het algemeen als er veel mensen bij elkaar zijn. Altijd een paar kansloze paupers die denken dat ze 'gelijker' zijn dan de anderen

Verder erger ik me ook vaak aan laks/slonzig gedrag. Bijv. een nieuw huisgenootje die het herhaaldelijk vertikt om de deur even goed in het slot te drukken als ze weggaat of de droogdoek gewoon in de gootsteen laat wegrotten na het afwassen Of mensen die afval zomaar op de grond gooien terwijl er 10 meter verder een prullenbak staat. Van die kleine dingetjes die totaal geen extra moeite kosten, maar als je er iets van zegt ben je meteen de boeman/zeikerd/waar maak je je druk om?? etc... etc...

[ Bericht 4% gewijzigd door Palomar op 29-12-2006 00:50:07 ]
    pi_44813938
    Nephuilende kinderen. Je kent het wel, brullen en miepen maar geen tranen ofzo. En wanneer er mensen kijken, nog ff een tandje hoger gaan. Ouders doen er geen flikker aan, alleen af en toe een "Nu even normaal doen, hoor!" en "Nu is het klaar hoooor!". Mnee, dat maakt indruk.

Paar weken geleden was ik in de H&M en daar zat zo'n kind nep te grienen voor de pashokjes. Hoor ik van het meisje dat daar stond te helpen dat dat kind vanaf binnenkomst al zo bezig was omdat ze de Bart Smith voorbij waren gelopen ofzo. Toppunt was nog dat dat kind aan voorbijlopende mensen liep te trekken en zich even extra hard aan ging stellen als er mensen in de rij stonden voor de pashokjes.

Ik vond het wel ok toen er een vrouwtje langskwam die het allemaal niet zo tof vond.
    "Zo hee, wat huil jij ongelooflijk nep zeg."
    Toen was het even stil.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_44824545
    quote:
    Omdat ik in dit topic ook ben 'aangesproken' op mijn verkeerde taalgebruik, waar men zich aan kon irriteren, zal ik even zeggen dat ik me irriteer aan mensen die denken dat het een knipperlicht is. Het is toch richtingaanwijzer???
    pi_44824566
    Irriteren
    pi_44826161
    Mensen die overdreven lopen te ijsberen bij de bushalte. Ik zag laatst een vent die elke keer een paar meter verderop ging staan; z'n koffer neerzette, heel overdreven ging kijken of de bus er al aankwam, op z'n horloge keek, diepe zucht, koffer oppakken, en een paar meter verderop precies weer datzelfde ritueel. Ongeveer zoals de gemiddelde soap-acteur een ijsberende man bij de bushalte zou uitbeelden, denk ik. En nee, het was niet Chris Zegers.

Ik heb sowieso al een hekel aan ijsberen. Pinguins zijn veel leuker.
    Mike Rotch? Has anybody seen Mike Rotch lately?
    pi_44826213
    Pinguins.
      vrijdag 29 december 2006 @ 15:06:42 #110
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_44826896
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 14:47 schreef HPoi het volgende:
    Pinguins.
    Dan heb je het erg zwaar momenteel
    www.xi-online.nl
      vrijdag 29 december 2006 @ 15:13:01 #111
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_44827113
    * mensen met niet uitgeklapte kinderwagens in het OV (wordt iets aan gedaan)

* mensen die zo nodig een smerige bak koffie bij albert heijn moeten halen, hetgeen uren duurt terwijl de rest van rij ook graag de trein wil halen.

* mensen die voordringen (dan gaat pappie in ieder geval verbaal meteen met de botte bijl... stiekem geniet ik dan)

* mensen die hun kinderen niet in bedwang houden

* mensen die 3 artikelen willen kopen en deze rustig één voor één bestellen.

* mensen die in de winkel nadat ze weten wat ze moeten betalen eens rustig hun tas van hun rug halen, een uurtje zoeken naar hun portemonnee, deze rustig open maken, eens effe kijken of ze 9 euro 63 met kleingeld kunnen afrekenen - effe kijkuhhhhhhhhhhhhh, 9 euro 60, 9 euro 61, 9 euro 62.... nee, helaas, tientje dan maar? - en dit hele fokking toneelstuk weer achterstevoren opvoeren als ze hun wisselgeld krijgen.

Overigens spreek ik mensen hier ook gewoon op aan, oprotten.
    Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
    pi_44827903
    Ik erger me aan mensen die met hun kinderwagen tegen je enkels aanbotsen.
    Verder erger ik me aan de mensen die bij ons op de braderie vooraan een plant kopen (meestal van die grote) en dan heel de braderie nog over moeten met die plant en dan die plant maar in je gezicht drukken om er langs te kunnen.
    pi_44828093
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
    Overigens spreek ik mensen hier ook gewoon op aan, oprotten.
    Zouden meer mensen moeten doen. Ik heb het lef niet helaas.
    pi_44828102
    quote:
    Want ? Dat zijn de enige die de verkeersregels volgen.
    Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
    pi_44828128
    Mensen die 10/20 rijden waar je 30 mag

Mensen die 30/40 rijden waar je 50 mag

Mensen die 50/60 rijden waar je 80 mag

Mensen die 80/90 rijden waar je 120 mag
    pi_44828153
    Brrr, eetgeluiden
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
      vrijdag 29 december 2006 @ 15:52:37 #117
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_44828306
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef Jodocus1 het volgende:

[..]

Want ? Dat zijn de enige die de verkeersregels volgen.
    Inderdaad, waarschijnlijk snapt ie niet dat mensen aangeven dat zij naar links willen...
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    pi_44828541
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 00:33 schreef base3ball het volgende:
    Mensen die met zijn twaalven naast elkaar gaan fietsen en dat blijven doen.
    Op zich vind ik dat best knap, waar heb je zulke brede wegen?
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
    pi_44828805
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Op zich vind ik dat best knap, waar heb je zulke brede wegen?
    A16
    pi_44828906
    quote:

Ik erger me helemaal nergens aan!

Weet je waarom, zodra iets mij niet bevalt dan zorg ik ervoor dat het ophoudt. Daarnaast, erger ik me dus gewoon niet. Tenzij er een stel jongeren lastig doen in de trein met hun muziek, dan maak ik even duidelijk wie de baas is.
      vrijdag 29 december 2006 @ 16:14:55 #121
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_44828937
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Zouden meer mensen moeten doen. Ik heb het lef niet helaas.
    Ach, meestal schrikken ze er van en soms hou je er een leuke bekvechtpartij aan over met een verstrooide wortelbroek mama of een sandalenpappa... je kent het wel.
    pi_44834181
    Vandaag in de trein zaten er in het gangpad naast me een griet en een gozer. Die griet ging opeens helemaal op die gozer zitten en vet handtastelijk doen enzo, ga elkaar thuis lekker opgeilen, niet in de trein.
    Tok.
      vrijdag 29 december 2006 @ 19:07:24 #123
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_44834274
    gewoon gaan zitten filmen met je telefoon, zo afgelopen
    pi_44834350
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 19:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
    gewoon gaan zitten filmen met je telefoon, zo afgelopen
    Geheugen is vol.
    Tok.
      vrijdag 29 december 2006 @ 19:11:09 #125
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_44834411
    hannes... koop dan een nieuwe!
    pi_44834588
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 19:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
    hannes... koop dan een nieuwe!
    Ik ben al aan het sparen.
    Tok.
    pi_44840522
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 16:13 schreef honderd het volgende:

[..]

Ik erger me helemaal nergens aan!

Weet je waarom, zodra iets mij niet bevalt dan zorg ik ervoor dat het ophoudt. Daarnaast, erger ik me dus gewoon niet. Tenzij er een stel jongeren lastig doen in de trein met hun muziek, dan maak ik even duidelijk wie de baas is.
    Ik wil net zo als jou worden als ik groot ben
    Ignorance is bliss.....
    pi_44840891
    Ook zo verschrikkelijk ergelijk: conducteurs die ontzettend lange verhalen vertellen door de intercom om uiteindelijk te laten weten dat we Utrecht centraal binnen rijden.

En dan zijn er nog mensen die dan zeggen: "Is dit Utrecht centraal?"
      vrijdag 29 december 2006 @ 23:15:48 #129
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_44842791
    Ik erger me dood aan mensen die tikken, of wiebelen.......... (meestal in combinatie met muziek die je meestal niet hoort omdat iemand oortjes inheeft). Ik weet niet of meer mensen dit irritant vinden maar mijn zusje heeft precies hetzelfde en hoor het ook wel eens bij andere vrouwen...

Meer mensen?
    Faber quisque fortunae suae.
    Uit Eindhoven
      vrijdag 29 december 2006 @ 23:17:02 #130
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_44842828
    Nope, enkel bij vrouwen.
      vrijdag 29 december 2006 @ 23:19:24 #131
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_44842908
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Bolter het volgende:
    Nope, enkel bij vrouwen.
    Toch een vrouwenkwaal dus? Heb het me al een hele tijd afgevraagd Zijn er ook vrouwen hier die het kunnen ontkennen/bevestigen?
    Faber quisque fortunae suae.
    Uit Eindhoven
    pi_44843066
    Klote koters van 12tm 18 die hun telefoon/Psp als stereo gebruiken !
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_44843077
    Mensen die hoesten, met hun mond wijd open en het liefst nog met hun tong naar buiten. Why?
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
      vrijdag 29 december 2006 @ 23:25:05 #134
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_44843105
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

Toch een vrouwenkwaal dus? Heb het me al een hele tijd afgevraagd Zijn er ook vrouwen hier die het kunnen ontkennen/bevestigen?
    Nee joh, ik lul maar wat. Zoiets kan behoorlijk irritant zijn! Hangt er een beetje vanaf, wat voor bui ik ben enzo En of ik zelf wil trommelen!
    pi_44843467
    Vandaag een gesprek tussen drie vrouwen gehoord terwijl ik m`n mp3-speler aan had staan. In dat gesprek hoorde ik een stuk of 5 keer dezelfde zin langs komen ('dat kan toch niet?') waar ik me best wel aan ergerde, zeg eens iets anders! Ook werd door het gepraat van de vrouwen met hoog volume het geluister naar mijn muziek verpest.
    Tok.
    pi_44843737
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 19:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
    Vandaag in de trein zaten er in het gangpad naast me een griet en een gozer. Die griet ging opeens helemaal op die gozer zitten en vet handtastelijk doen enzo, ga elkaar thuis lekker opgeilen, niet in de trein.
    Ik zag tijdje geleden wel 2 meiden die dat deden. Ik zag het in mijn ooghoek en dacht van: maar dat waren toch 2 meiden of zag ik het niet goed? Ik beetje sneaky de trein rondkijken en ff mijn blik die kant ook op. Ene meid was echt een meisje (lang blond haar, laag make-up, hakken) en die andere was gewoon beetje mannelijker (kort donker haar, pet, wijdbeens zitten).
    Waren 2 jonge meiden van 18 ofzo. Dat zie je toch niet snel.
      vrijdag 29 december 2006 @ 23:43:43 #137
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_44843748
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
    Vandaag een gesprek tussen drie vrouwen gehoord terwijl ik m`n mp3-speler aan had staan. In dat gesprek hoorde ik een stuk of 5 keer dezelfde zin langs komen ('dat kan toch niet?') waar ik me best wel aan ergerde, zeg eens iets anders! Ook werd door het gepraat van de vrouwen met hoog volume het geluister naar mijn muziek verpest.
    Dan had jij eigenlijk kunnen reageren: 'dat kan toch niet?' En die vrouwen dan vragen: wat?
    En jij dan: dat jullie zo hard praten, dat ik mijn eigen muziek niet eens kan horen.
    www.xi-online.nl
    pi_44843776
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zag tijdje geleden wel 2 meiden die dat deden. Ik zag het in mijn ooghoek en dacht van: maar dat waren toch 2 meiden of zag ik het niet goed? Ik beetje sneaky de trein rondkijken en ff mijn blik die kant ook op. Ene meid was echt een meisje (lang blond haar, laag make-up, hakken) en die andere was gewoon beetje mannelijker (kort donker haar, pet, wijdbeens zitten).
    Waren 2 jonge meiden van 18 ofzo. Dat zie je toch niet snel.
    Als 2 meiden het doen heb ik er geen problemen mee!
    Tok.
    pi_44843803
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef base3ball het volgende:

[..]

Dan had jij eigenlijk kunnen reageren: 'dat kan toch niet?' En die vrouwen dan vragen: wat?
    En jij dan: dat jullie zo hard praten, dat ik mijn eigen muziek niet eens kan horen.
    Mjah, als ik er het lef voor had.
    Tok.
    pi_44843822

[ Bericht 100% gewijzigd door vencodark op 29-12-2006 23:46:40 ]
    pi_44843835
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Als 2 meiden het doen heb ik er geen problemen mee!
    2 mooie meiden is nog 1 ding maar 1tje die echt het stereotype pot is? No thx. Dat heeft toch iets minder charmant. Maar ik val niet op vrouwen, ben er wel 1.
    pi_44863194
    Nog irritanter: jongetjes van 12 - 16 jaar die ieder meisje op straat nafluiten en dan waarschijnlijk denken dat ze met hun 12 jaar veel kans maken deze meiden.... triest!
    pi_44863264
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 18:03 schreef flucy het volgende:
    Nog irritanter: jongetjes van 12 - 16 jaar die ieder meisje op straat nafluiten en dan waarschijnlijk denken dat ze met hun 12 jaar veel kans maken deze meiden.... triest!
    En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloos " willen ze meestal nog vechten ook
      zaterdag 30 december 2006 @ 18:11:42 #144
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_44863521
    Van die wijven die direct denken dat je achter hun vent aan zit als je iets te lang zijn kant op kijkt. Soms ken ik die jongen, maar dan ziet hij mij niet en als zijn vriendin ziet dat ik kijk, dan kijkt ze direct zo van: hey hij is van mij, je blijft van hem af. Net als die Amerikaanse negervrouwen . Ik ben een pot, je vent interesseert me niet eens .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_44863614
    Ik erger me aan mensen die altijd een kaartje kopen bij de bus en dan een briefje van 20 ofzo geven
    pi_44863976
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloos " willen ze meestal nog vechten ook
    Of ze vinden je arrogant en beginnen in allerlei talen (vaak dat vreselijke straattaaltje) te blaten.
      zaterdag 30 december 2006 @ 20:49:41 #147
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_44869036
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Nou daar heb ik nooit last van, wel van die irritante gastjes . Maar niet dat als ik ze kansloos (lees dodelijk ) aankijk dat ze willen vechten. Meestal doen ze een stapje opzij

Heel wat anders dan gister de man die zijn hond aan t uitlaten was. Ging gister eindelijk maar eens mijn OV jaarkaart ophalen en bij dat postkantoor is het makkelijk om een stukje over de stoep te fietsen, omdat je dan niet af hoeft te stappen oid. Oke dat mag niet, maar er was nog ruimte zat en die man liep heel demonstratief tegen me aan

Alsof die vent zelf altijd netjes de stront van zijn hond opruimt (ik heb zelf een hond, en doe dat altijd als die op een plek poept waar het niet mag). Ik ga dan toch ook niet demonstratief een hondendrol naar zijn hoofd gooien
    www.xi-online.nl
    pi_44873915
    Nog iets wat alweer een hele tijd geleden gebeurt was.
    Ik liep gewoon op straat toen er een meisje van een jaar of 10 'hoi' riep, maar dat echt op een hele irritante wijze, dus ik zei niks terug. Daarop bleef ze nog een paar keer achter elkaar 'hoi' zeggen en toen ik nog niet reageerde kreeg ik gewoon een grote bek van haar. Ik bepaal zelf wel of ik je gedag zeg.
    Tok.
    pi_44874134
    Ook irritant: meisjes van 10 die herhaaldelijk hoi zeggen EN zich kleden alsof ze 25 zijn. FOUT
    pi_44877092
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef _Arual_ het volgende:
    - Kinderen die in de supermarkt achter zo'n miniwinkelwagentje lopen, en dan heel hard rond gaan racen. Het kan haast niets anders, of er zijn mensen die zo een gebroken enkel hebben opgelopen - zijn daar geen statistieken van?
    * Vendris meldt zich.

Dankzij zo'n kind heb ik een "dislocated" knieschijf opgelopen nadat er een in volle vaart de hoek om kwam en vol, via de zijkant op me knieschijf knalde
    pi_44877314
    quote:
    Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Vendris het volgende:

[..]

* Vendris meldt zich.

Dankzij zo'n kind heb ik een "dislocated" knieschijf opgelopen nadat er een in volle vaart de hoek om kwam en vol, via de zijkant op me knieschijf knalde
    AU!!!

Net zo vervelend als rondrennende kinderen in de trein..... dat kan ook zeer doen
    pi_44878067
    quote:
    da's dus verplicht... maar da's al 10x gezegd.
    pi_44878141
    Ik denk dat niet iedereen de verkeersregels goed kent, of iedereen interpreteert het anders waardoor zulke egernissen bestaan...
    pi_44888614
    quote:

[..]

* Vendris meldt zich.

Zie je wel... En hoe reageerden de ouders? "Ach, het is maar een kind, laat het lekker dollen?"

Zou me niks verbazen...

pi_44901855
    Ook vervelend:

Jongentjes van een jaartje of 13 die vuurwerk gooien naar kleine kinderen.
    pi_44902221
    quote:

[..]

* Vendris meldt zich.

Hehe. Ik heb echt een hekel aan kleine kinderen die overal naartoe rennen. Een keer toen ik naar de metro liep kwam er ook een kind van de zijkant op me afgerend waarop ik tegen hem aan knalde en dat domme kind toen op de grond viel. Ben toen gewoon rustig door gelopen.
    Tok.
    pi_44903365
    Ik heb absoluut geen hekel aan kinderen. Sterker nog ik werk zelfs met kinderen. Waar ik wel een hekel aan heb is de ouders die ze niet goed bij zich houden waardoor dus zulke dingen voorvallen!!
    Er zitten soms minder goede opvoeders tussen die geen regels kennen, niet consequent zijn, etc etc.
    pi_44903475
    Mensen die anderen bewust maken van hun verslaving.. ROKEN !!
    Men rookt omdat ze te onzeker zijn en zichzelf geen houding weten te geven.

NOT DONE om je peuk uit je auto raam te gooien. Dat is werkelijk zoooooo ordinair
    pi_44928165
    Mensen in de trein die iets te luid in het chinees met elkaar moeten kletsen
    pi_44928231
    Fossielen die met elkaar gaan staan lullen midden in het looppad.
      maandag 1 januari 2007 @ 23:02:43 #161
    96407 cheqy
    Niet om te roken nee.
    pi_44928433
    quote:
    Sorry

mijn vrouw heeft er trouwens ook een hekel aan
    Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
      dinsdag 2 januari 2007 @ 00:16:38 #162
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_44931398
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
    * mensen die zo nodig een smerige bak koffie bij albert heijn moeten halen, hetgeen uren duurt terwijl de rest van rij ook graag de trein wil halen.
    Die koffie is heerlijk!
    pi_44932481
    Sowieso wel erg pauper als je koffie gaat drinken in de Albert Heijn.... Omdat het gratis is zeker
      dinsdag 2 januari 2007 @ 01:59:28 #164
    137173 YPrue
    Message in a bottle...
    pi_44933136
    Mensen in het OV die niet het geduld hebben om op de mensen te wachten die eerst nog uit moeten stappen en raar kijken als er ook nog iemand UIT de trein/bus komt. En ze maken ook nog eens geen plaats waardoor je half op het perron valt.

Mensen in het OV die op zo'n geluidsniveau praten dat je wel mee MOET luisteren (en ze het dan over de kleur string van hun klasgenoot hebben of iets in die richting). I DON'T wanna know!
    Ook leuk als dan een omroepbericht komt (op 'normaal' verstaanbare toon als iedereen even stil is of zachter praat) en ze dan gaan zitten schelden dat ze het bericht weer eens niet gehoord hebben.

Mensen in trein/bus die geen plaats maken als ze zien dat er verder geen tot weinig plaatsen meer over zijn en dan breeduit met hun tas en alles 4 ziplaatsen in beslag nemen. Of van die breezah-kids die demonstratief op de invalidenplaats gaan zitten terwijl ze duidelijk zien dat een (ouder) mens niet lang kan staan. En dan ook nog diegene uit gaan lachen.

Mensen in trein/bus die hun eten en drinken op een misselijkmakende manier naar binnen werken, bijvoorbeeld als de chips in je gezicht vliegt als je toevallig tegenover diegene zit en hij/zij zit te praten.

Mensen in winkels die per se langs moeten waar ik op het moment iets rustig sta te bekijken en gewoon duidelijk is dat er niet nog iemand langs kan (door een smal gangetje voor het rek o.i.d.), en dan ook nog verontwaardigd kijken als je niet schuift. Loop dan om, maarja, 1 meter omlopen doet blijkbaar pijn.

Mensen die in het verkeer geen richting aangeven (op welk moment dan ook) zodat je maar moet ruiken waar diegene heen moet.

Ouders die hun kindertjes niet onder controle hebben in winkels en dergelijke. Bijvoorbeeld kinderen die door de hele supermarkt racen met van die mini-winkelwagentjes en dan raar opkijken dat er ook nog andere mensen rondlopen die dat niet zo kunnen waarderen. Ik vind dan ook best leuk als ze op hun bek gaan met die dingen en dan heel hard gaan staan gillen tegen hun ouders.

Mensen in winkels die keihard met hun kar tegen je schenen aanrijden. En dan niet een, maar meerdere keren. Grr, dat ze niet zien dat ik ook niet verder naar voren kan! Ik ga dan ook meestal expres naar achter duwen.

Mensen in de bios die keihard praten (in mobiele telefoon of tegen degene die naast hem/haar zit).

En mensen in de bioscoop die met eten gooien. Men zou er eens serieus over na moeten gaan denken om in bioscoop terugstuiterende M&M's en popcorn te gaan verkopen zodat het weer terug in hun gezicht komt.
    The Police 08-06-2008
      dinsdag 2 januari 2007 @ 02:37:14 #165
    32029 Basson
    Dodge This!
    pi_44933445
    Vanavond in Rotterdam op de Nieuwe Binnenweg: Staat daar GVD iemand uitgebreid naast zijn auto, die notabene op de rijbaan staat, met zijn homies te lullen, terwijl er geen mens langs kan vanwege het verkeer dat uit de tegenovergestelde richting komt.

Kortom: onaangepast gedrag.

Wanneer je de Nieuwe Binnenweg in rijdt waan je je sowieso in Klein Istanbul met al die dubbelgeparkeerde Mekkabusjes®... geldt trouwens ook voor de rest van R'dam

Ik ben blij dat ik 155 Km verderop woon
    pi_44933622
    SLOME mensen in het algemeen. Get out of my fucking way!
      dinsdag 2 januari 2007 @ 10:18:19 #167
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_44935497
    Mensen die op 2/3 stappen afstand van een prullenbak zijn en toch nog hun troep op straat gooien.
    Mensen die überhaupt hun troep op straat gooien.

Mannen die in de WC ruimte de zit-WC's onder zeiken terwijl er urinoirs hangen.

Oudjes zonder zelf-reflectie die maar zeuren over dat iedereen maar vervelend is en niet wil luisteren, en maar klagen dat ze alleen zijn. Vooral klagen tegen vreemde mensen die op de bus staan te wachten oid en die niet zitten te wachten op een zeurverhaal.
    Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
    pi_44935508
    Bejaarden en het meerendeel van de vrouwen achter het stuur
    | ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
    | who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
    |_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
    "(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
      dinsdag 2 januari 2007 @ 10:23:15 #169
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_44935552
    negers
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
      dinsdag 2 januari 2007 @ 11:59:01 #170
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_44937016
    geluidsoverlast, rotzooi op straat en hangjongeren die ouderen terroriseren en vuurwerk wat al weken van te voren tegen allerlei dingen aangegooid wordt (auto's ed) en geen richting aangeven bij een rotonde (of de verkeerde kant op )

verder erger ik me aan hondenpoep op voetbalveldjes ( ) en de verloedering van de maatschappij.
    Reclamefolders (elke week zeker 2 kilo) en telefonische enquetes doen het ook erg goed qua irritatie

[ Bericht 34% gewijzigd door Metro2005 op 02-01-2007 12:06:04 ]
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    pi_44988479
    Nog 2 dingen waar ik me aan erger:
    -mensen die met je realtone mee proberen te zingen als je mobiel afgaat.
    -bedelaars op het station die je uitschelden als je zegt dat je geen geld voor ze hebt.
    Tok.
    pi_44988652
    Van die klote kinderen wie hun muziek op telepown of ipod keihard aan zetten in de bus of trein
    Als groene hamsters hun haren zouden kammen zouden de rapen gaar zijn!
    pi_44989792
    oudere mensen die zo onzeker zijn in het verkeer dat ze juist door dat gedrag gevaarlijke situaties veroorzaken.
    dat is me al zó vaak overkomen, oud persoon op de weg, ik schat in dat ik er voor danwel achter langs kan rijden, oudje ziet me, wordt onzeker, gaat twijfelen, inhouden, langzamer rijden/lopen, of naar links en rechts zwenken, waardoor ik dus ook niet meer weet waar ik aan toe ben

wees niet zo onzeker, dat scheelt veel irritaties
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      woensdag 3 januari 2007 @ 23:52:52 #174
    163112 de_ijscoman
    Vertel eens een verhaal!
    pi_44992483
    mwah niet zozeer in het openbaar, maar mensen die in winkels willen afdingen
      donderdag 4 januari 2007 @ 00:07:48 #175
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_44992996
    - Mensen die achter je in de bus met open mond kauwgum kauwen (heb je geen manieren geleerd?!)
    - Mensen die stil staan zowel links als rechts op de roltrap
    - Mensen die geen enkel respect voor hun omgeving hebben. Dwz alles maar op straat gooien
    - Smerige puisterige kutpubers die hebben ontdekt dat je een speakerfunctie op je telefoon zit. Waarom zou je dan nog een koptelefoon gebruiken he? Etterbakken. Allemaal de zee in!
    - Oudjes die de hele dag achter de geraniums zitten, behalve wanneer ik boodschappen doe, want dan moeten ze keuvelen en stilstaan in de super.
    - Buschauffeurs die wegrijden als je aan komt rennen en al bij de ingang bent. Smerige lijers
    - Die lul die vorige keer aan het toeteren was omdat ik op de weg fietste. ZAG JE EEN FIETSPAD?! Nou dan. Ik kon alleen mn middelvinger niet opsteken omdat ik niet zeker wist of het een bekende was die daarom toeterde

Dat is het eerste wat in mij op komt. Ik erger mij nogal vaak aan mijn medemens..
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      donderdag 4 januari 2007 @ 00:21:29 #176
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_44993388
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef de_ijscoman het volgende:
    Ja dat is idd erg irritant. Maar helaas krijg ik meerder mensen die dat doen bij mijn bijbaan.
    www.xi-online.nl
      donderdag 4 januari 2007 @ 00:34:28 #177
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_44993759
    quote:
    WTF! Sorry, maar bij sommige zaken is het de bedoeling dat je afdingt! Een goed bed of een keuken, een heel interieur bij 1 winkel, dan wordt verwacht dat je afdingt. Doe je dat niet lacht de verkoper zich helemaal krom als je weg bent.
      donderdag 4 januari 2007 @ 07:59:19 #178
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_44997018
    Zojuist een meneer in de metro die flink in zn neus zat te spitten en het vervolgens smakelijk opat.

!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_44997043
    quote:
    probeer ik ook altijd
    Ik steek je moeder in de fik!
      donderdag 4 januari 2007 @ 08:08:54 #180
    150130 centenbakkie
    JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
    pi_44997057
    45km/u karretjes met oude mensen erin
    derp
    pi_44997072
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 08:08 schreef centenbakkie het volgende:
    45km/u karretjes met oude mensen erin
    iig beter dan relsjonnies in 45km/h autootjes
      donderdag 4 januari 2007 @ 08:14:07 #182
    150130 centenbakkie
    JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
    pi_44997082
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 08:11 schreef cheukert het volgende:

[..]

iig beter dan relsjonnies in 45km/h autootjes
    relsjonnies
    sowieso 45km/h karretjes
    derp
      donderdag 4 januari 2007 @ 08:59:20 #183
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_44997363
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 00:34 schreef Cheiron het volgende:

[..]

WTF! Sorry, maar bij sommige zaken is het de bedoeling dat je afdingt! Een goed bed of een keuken, een heel interieur bij 1 winkel, dan wordt verwacht dat je afdingt. Doe je dat niet lacht de verkoper zich helemaal krom als je weg bent.
    Daar misschien wel (hoewel mij dat iig ook sterk lijkt). Maar iig niet in electronica winkels. Het is welliswaar tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld, maar de prijs die je er standaard voor betaald is al de laagste prijs.
    En als je een lagere prijs wil dan moet je m maar gewoon online bestellen, daar is ie vrijwel altijd goedkoper.

Het idee, dat je hoort af te dingen is iets wat is ingegeven door kranten etc en de neef op de verjaardag die overal 20& korting zegt te hebben gehad.
    www.xi-online.nl
      donderdag 4 januari 2007 @ 11:42:01 #184
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_45000091
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 08:59 schreef base3ball het volgende:

[..]

Daar misschien wel (hoewel mij dat iig ook sterk lijkt). Maar iig niet in electronica winkels. Het is welliswaar tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld, maar de prijs die je er standaard voor betaald is al de laagste prijs.
    En als je een lagere prijs wil dan moet je m maar gewoon online bestellen, daar is ie vrijwel altijd goedkoper.

Het idee, dat je hoort af te dingen is iets wat is ingegeven door kranten etc en de neef op de verjaardag die overal 20& korting zegt te hebben gehad.
    Oneens, maar ok.
    pi_45000739
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 08:59 schreef base3ball het volgende:

[..]

Mja, daarom zei de verkoper in de 'It's' ook toen wij een LCD tv + steun gingen kopen dat hij wel iets met de prijs kon doen (zonder dat wij daarom vroegen)
      Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 12:12:41 #186
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_45000845
    Ik erger me helemaal kapot aan hondenpoep en hondenpis. En honden die niet aan de lijn lopen. En aan mensen die op straat spugen. En aan mensen die hun vuilniszak 2 dagen voor de vuilnisman komt buiten zetten. En aan bedelaars. En aan gasten die je wat willen verkopen op straat (Scientology, ECI, dat soort gasten). En aan fietsers zonder licht. En aan auto's met teveel licht (van die verstralers of mistlampen die te pas en te onpas aan zijn).

Eigenlijk blijf ik liever binnen, want ik erger me overal aan zodra ik buiten kom
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_45000948
    Fietsers zonder licht
    pi_45000985
    rijstijl van taxi's...................
    pi_45001020
    Oja ik erger me aan gothics
      donderdag 4 januari 2007 @ 13:11:15 #190
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_45002444
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
    -Overal ''muzak'' muziek in de supermarkt, in het restaurant en weetikwaar nog meer. Stilte kan ook heel prettig zijn hoor
    Mja, muzak vind ik nog niet zo'n probleem. Als het Hollandse piraten-meezing-hits zijn, of nog erger, carnavalsmuziek... doe dat fijn in het cafe, daar hoef ik niet te komen in de carnavalsperiode als ik dat niet wil. In de supermarkt helaas wel. Je komt toch niet in de supermarkt om te zingen of te hossen, dus waarom moet dat daar gedraaid worden?
    Gelukkig is er een supermarkt een paar dorpjes verderop waar ze snappen dat er klanten zijn die er geen enkele behoefte aan hebben en die dus gewoon het hele jaar door neutrale achtergrondmuziek draaien.
    Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
    Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
    pi_45002893
    quote:
    Het is pas kloteasociaal als mensen NIET hun knipperlicht aandoen op de rotonde en als ze er vanaf gaan Sta je met je goeie gedrag netjes te wachten slaat zo'n kloothommel gewoon af voor je neus
      donderdag 4 januari 2007 @ 13:33:36 #192
    96407 cheqy
    Niet om te roken nee.
    pi_45003157
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Het is pas kloteasociaal als mensen NIET hun knipperlicht aandoen op de rotonde en als ze er vanaf gaan Sta je met je goeie gedrag netjes te wachten slaat zo'n kloothommel gewoon af voor je neus
    Klopt, en volgens mij is het eerder domheid dan laks gedrag. Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.
    pi_45003244
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef cheqy het volgende:
    Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.
    Ja? Jij ziet veel mensen die niet de moeite nemen om eerst naar rechts, dan naar links, en dan weer naar rechts te sturen, maar de auto gewoon over het bloemperkje in het midden jagen?
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
      donderdag 4 januari 2007 @ 13:50:23 #194
    96407 cheqy
    Niet om te roken nee.
    pi_45003695
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ja? Jij ziet veel mensen die niet de moeite nemen om eerst naar rechts, dan naar links, en dan weer naar rechts te sturen, maar de auto gewoon over het bloemperkje in het midden jagen?
    Waar slaat dit nu weer op? Of is jouw opmerking grappig bedoeld?
    pi_45003884
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef cheqy het volgende:

[..]

Waar slaat dit nu weer op? Of is jouw opmerking grappig bedoeld?
    je hebt gelijk, het slaat helemaal nergens op, ik neem het terug.
    Natuurlijk was het een grap
    Mijn foto's op Flickr!
      donderdag 4 januari 2007 @ 13:57:43 #196
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_45003918
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 13:56 schreef Gripper het volgende:

[..]

Hij was best goed hoor!
    Al heb ik dus serieus iemand dat weleens zien doen (enkel geen bloemenperkje)
      donderdag 4 januari 2007 @ 14:00:50 #197
    96407 cheqy
    Niet om te roken nee.
    pi_45004008
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 13:56 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik zal even voor je lachen dan
    Je weet maar nooit op fok vandaar

pi_45004050
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef cheqy het volgende:

[..]

Klopt, en volgens mij is het eerder domheid dan laks gedrag. Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.
    90% kan überhaupt niet rijden, meeste daarvan zijn vrouwen en oude mannen. Ik ben een vrouw maar kan wél rijden hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2007 14:02:59 ]
      donderdag 4 januari 2007 @ 14:07:47 #199
    164288 MvAmadeus
    Roel roel roel
    pi_45004194
    Naast iemand zitten die even lekker neus ophaalt, zo hard rocheld dat het weer in zijn mond zit en het dan 20 centimeter voor je neus op de rugleuning van de stoel voor je kwakt.

Ik heb hier dan ook iets van gezegd en ben ergens anders gaan zitten.

GADVERDAMME
    voor je het weet ben je dood, dus leef
    pi_45004374
    Van die meisjes die denken dat ze alles zijn.
    Zo stond ik laatst op de bus te wachten, ik keek daarbij gewoon voor me uit. Toen kwam er een meisje voorbij lopen met haar hoofd in mijn richting gedraaid waarbij zij zegt: "Kan j'ut sien?"
    Ik dacht echt: wtf, jij kijkt mij toch aan?!

Bejaarden in de supermarkt. Vooral in de rij voor de kassa. Ik zag hem al eerder voorbij komen hier. Die staan de hele tijd met hun wagentje tegen jouw rug/kont te duwen. Als je 1 stapje vooruit zet om dat te verhelpen, dan volgen ze je gewoon.

Bejaarden die goed ter been zijn, maar toch denken dat ze overal meer echt op hebben dan jij.
    Als ze dan nog netjes zouden vragen of ze eerst mochten, prima, maar nee.

Mensen die er niet op letten of ze anderen in de weg lopen.

etc.
    pi_45004401
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 13:57 schreef Bolter het volgende:

[..]

Hij was best goed hoor!
    Al heb ik dus serieus iemand dat weleens zien doen (enkel geen bloemenperkje)
    Zie je wel, toch nog iemand die de grap zag. Gelukkig.

Bij m'n ouders in de wijk staan er grote betonnen bloembakken van 1 meter hoog op de rotondes, lekker overzichtelijk ook enzo. Maar daar kun je in ieder geval niet door het midden...
    Mijn foto's op Flickr!
      donderdag 4 januari 2007 @ 14:19:31 #202
    96407 cheqy
    Niet om te roken nee.
    pi_45004555
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 14:02 schreef heaven7 het volgende:

[..]

90% kan überhaupt niet rijden, meeste daarvan zijn vrouwen en oude mannen. Ik ben een vrouw maar kan wél rijden hoor
    Dat zegt mijn vrouw ook maar ze heeft mijn opgebouwde noclaim in een jaar tijd weer afgebroken.
    pi_45004679
    ha leuk. Als iemand zich veel ergert in het openbaar of OV ben ik het wel, hier een opsomming uit de laatste paar weken over mensen die ik bijna op hun bek wou rammen. Wat ik uiteraard niet gedaan heb omdat ik opgevoed ben.

- Stink alto's
    - Bejaarden die alles blokkeren
    - Te grote koffers die ergens in de weg staan
    - mensen met van die koffers op wieltjes die ze achter zich aan sleuren en zo lekker in de weg lopen
    - Vies zitten eten
    - Voor het druk knopje van de deur hangen in een zowel lege coupé bij een metro station
    - Te harde muziek, zelfs via dopjes die nog boven mijn dopjes uit kwamen!
    - Eindhoven de gekste graffiti
    - Controleurs die om de 5km komen controleren voor kaartjes
    - Te krappe bankjes voor mensen met lange benen
    - Overal mooie vrouwen, behalve tegenover mij natuurlijk!
    - Honden in de trein/metro
    - Teveel afval op de vloer in de metro, treinen zijn wel redelijk schoon
    - Knipperende tl balken
    - piepende tussen deurtjes
    - mensen die wel 5 keer de hele trein doorlopen op zoek naar een plek waardoor er steeds herie komt bij de sluis tussen wagons
    - Coupé deurtjes die openklappen als de trein remt
    - zwervers die steeds onbeleefder worden
    - uitsmijters die al de lekkere wijven gelukkig nieuwjaar wensen (kussen)
    - straat afval bakken die helemaal uitpuilen
    - irritante marokaantjes die duiven proberen te schoppen
    - Lui die in mijn voordeur portaaltje een sigaret gaan staan te rollen
    - bepaalde soorten groepen mensen in dit land die conversaties met elkaar houden terwijl ze allebij aan een andere kant van de straat staan. Hou op met dat geschreeuw.
    - junks die in iemands brievenbus staan te zeiken
    - mannen van 30 die zich kleden alsof ze 15 zijn, nee een gouden ketting met een trainingspak is niet cool
    - kranten uitdelers bij metro stations die te lui zijn om hun werk te doen en gewoon alle kranten maar op een stapel gooien zodat je zelf nog moet bukken ook
    - lui die je een abbonement proberen aan te smeren voor de UCI oid maar eerst vragen of je wel 18+ bent. Ik ben f***** 24.
    - Bejaarden die vragen of je toch geen foto's van hun aan het maken bent als ze me met mijn camera zien! Ik ga toch foto's maken van jouw rimpelkop zeg!

wow ik ben een gefrustreerde mopperkop volgens mij

[ Bericht 2% gewijzigd door HansU op 04-01-2007 14:38:22 ]
    pi_45005717
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 14:02 schreef heaven7 het volgende:

[..]

vill du knulla?
      donderdag 4 januari 2007 @ 15:12:40 #205
    59332 Little_Meanie
    pi_45006240
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef cheukert het volgende:

[..]

vill du knulla?
    knulla
      donderdag 4 januari 2007 @ 15:25:55 #206
    59332 Little_Meanie
    pi_45006707
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 10:23 schreef _GdR_ het volgende:
    negers
    & andere stinkdieren
    pi_45006825
    Gisteren was de tram vol dus toen stond er een griet 2 keer op iemand zijn schoenen. Die vent die dus op zijn teentjes was getrapt zet meteen een grote bek op van 'kan je geen sorry zeggen?! aso!', sjongejonge ga dan niet met je lompe poten breeduit zitten ofzo.

Ook een tijdje geleden in de metro was er een wijf met een kinderwagen en een paar gozertjes met fietsen die midden in het gangpad stonden. Wijf gaat dus zitten naast een ander wijf waarop ze zegt 'ja, als ik straks uit die metro ga moeten die gozertjes wel opzouten hoor' en dan heeft ze dus het lef om dat tegen die gozertjes te zeggen terwijl ze nog op haar luie reet zit. Als je uitstapt kan ik het begrijpen, maar doe het niet om op te scheppen tegenover andere mensen.
    Tok.
      donderdag 4 januari 2007 @ 15:56:35 #208
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_45007799
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 12:08 schreef Agorias het volgende:

[..]

Mja, daarom zei de verkoper in de 'It's' ook toen wij een LCD tv + steun gingen kopen dat hij wel iets met de prijs kon doen (zonder dat wij daarom vroegen)
    Ja dat is een standaard verkoopactie van de It's. Waarom ze dat doen weet ik ook niet. Misschien de enige manier hoe ze klanten kunnen binden? Ik denk dat je die vooral bind door een goede service, maar goed.

Het afdingen is eigenlijk vooral irritant voor producten die al voor een weg geef prijs staan (al een aantal keer in prijs gezakt, en op of net boven de inkoopprijs staan). Daarnaast is het zo dat als iemand er om vraagt oke. Dan kijken we er even naar, wat we met de prijs doen. Meestal komt er dan ook wel een korting uit. Vervolgens wil die persoon die je het aanbied, nog meer korting hebben of korting bij een ander product enz.
    Dan heb ik wel zoiets van: we zijn hier niet op de markt
    www.xi-online.nl
    pi_45007957
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 15:56 schreef base3ball het volgende:

[..]

Ja dat is een standaard verkoopactie van de It's. Waarom ze dat doen weet ik ook niet. Misschien de enige manier hoe ze klanten kunnen binden? Ik denk dat je die vooral bind door een goede service, maar goed.

Het afdingen is eigenlijk vooral irritant voor producten die al voor een weg geef prijs staan (al een aantal keer in prijs gezakt, en op of net boven de inkoopprijs staan). Daarnaast is het zo dat als iemand er om vraagt oke. Dan kijken we er even naar, wat we met de prijs doen. Meestal komt er dan ook wel een korting uit. Vervolgens wil die persoon die je het aanbied, nog meer korting hebben of korting bij een ander product enz.
    Dan heb ik wel zoiets van: we zijn hier niet op de markt
    hoe meer korting hoe beter, vooral als een verkoper het zelf aanbiedt.
    Al vind ik het maar een rare strategie, veel mensen zullen namelijk snel schrikken van een 9te) hoge prijs en weer weglopen zonder dat de verkoper er nog over kan "onderhandelen"
      donderdag 4 januari 2007 @ 16:03:06 #210
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_45008051
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 16:00 schreef HansU het volgende:

[..]

Al vind ik het maar een rare strategie, veel mensen zullen namelijk snel schrikken van een 9te) hoge prijs en weer weglopen zonder dat de verkoper er nog over kan "onderhandelen"
    Verklaart waarom die in Vlissingen compleet kapot gemaakt is door de MM
    pi_45008350
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef Bolter het volgende:

[..]

Verklaart waarom die in Vlissingen compleet kapot gemaakt is door de MM
    Die in Vlissingen was ook volkomen kut ook. De locatie zowiezo al. Naast de AH, wie gaat er nu ff een tv halen na de dagelijkse boodschappen.
    Die mikro elektro naast de c1000 zit veel beter, die zit naast een leenbakker e.d.
      donderdag 4 januari 2007 @ 16:16:52 #212
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_45008619
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 16:00 schreef HansU het volgende:

[..]

Tuurlijk. Als ik een product ga kopen, denk ik ook, mooi meegenomen, betaal er minder voor dan ik had 'begroot'.
    Maar ja nu heb ik toch personeelskorting, dus zal ik niet snel ergens anders kopen.
    www.xi-online.nl
    pi_45010071
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef cheukert het volgende:

[..]

vill du knulla?
    Nej, är du inte klok
      donderdag 4 januari 2007 @ 16:57:10 #214
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_45010156
    Bewuste langzaamfietsers met zijn 3en naast elkaar.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_45076985
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef Twisted_fok het volgende:

Bejaarden die goed ter been zijn, maar toch denken dat ze overal meer echt op hebben dan jij.
    Als ze dan nog netjes zouden vragen of ze eerst mochten, prima, maar nee.
    Bejaarden die niet zien dat een vrouw die zwanger is (mega toeter van een buik) ook graag wil zitten in de bus en stokstijf blijven zitten want oooo wat zijn ze dan ineens 'minder valide'! bah
      zaterdag 6 januari 2007 @ 18:49:50 #216
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_45082413
    Openbare toiletten. Hoe krijgen mensen het toch voor elkaar om iets wat zelfs de Romeinen perfect onder de knie hadden, zo te verknallen. Op Delft CS. De schijt zit op het plafond. WTF? Is het zo moeilijk om je behoeften te doen, je handjes te wassen en weer naar buiten gaan? Moet je nou andere mensen gaan lastig vallen met jou barbaarse manier van ontlasten? Is dat nu echt nodig?

Daarnaast erger me ik aan dat volk op scooters, MoH-bomber, neophyte petje, samsung schuiftelefoon met speakers ( ) wat je loopt aan te gapen met dat holle, ongeinteresseerde gezicht. Of dan zitten ze, in ons winkelcentrum. Ja, daar zitten ze. Niets te doen. Mensen na te staren ofzo? Soms in een groepje, soms in hun eentje, en staren. En stoer kijken. En staren.

Of onze dorpsmarokkanen. Áltijd al loop ik door dorp, fiets ik door dorp, rijd ik door dorp, zie ik ze. Met zo'n kansloos petje op hun verragde, lege hoofd. Al fiets ik naar school, staan ze bij een rotonde. HALLO, moeten jullie niet op school zitten? Moeten jullie niet werken voor je lelijke kleding? Nou?

Zo, dat was het dan weer
      zaterdag 6 januari 2007 @ 19:46:06 #217
    134103 gebrokenglas
    Half human, half coffee
    pi_45084520
    Mijn lijstje van dingen in het openbaar:

-Mensen die niet door hebben dat ze alleen stadslichten aan hebben. En je dan appelig aankijken als je ze daarop wijst.
    - Het NS station Den Haag die vanwege verbouwing momenteel een complete ravage is en waar niet aangeven is hoe je nu bij de bussen boven komt.
    - Malloten die gewoontegetrouw permanent 140 rijden op de linkerbaan, ook al is de hele rechterbaan vrij.
    - Bellende mensen bij de kassa, niet het fatsoen hebbend het gesprek later buiten voort te zetten
    - Mensen in winkelstraten die je bestoken met verhalen over zielige kinderen in de derde wereld of met plaatjes treurig kijkende zeehondjes...
    - De zwerver bij de ingang van Appie met zn vage straatkrant.
    - Asociaal parkerende buren.
    - Pubers die niks zeggen tegen het kassameisje bij het afrekenen, niet eens dankjewel of hoi ofzo.
    How can I make this topic about me?
    pi_45085740
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 18:49 schreef dubidub het volgende:

Of onze dorpsmarokkanen. Áltijd al loop ik door dorp, fiets ik door dorp, rijd ik door dorp, zie ik ze. Met zo'n kansloos petje op hun verragde, lege hoofd. Al fiets ik naar school, staan ze bij een rotonde. HALLO, moeten jullie niet op school zitten? Moeten jullie niet werken voor je lelijke kleding? Nou?

Zo, dat was het dan weer
    Over racisme gesproken Niet dat ik het niet met je eens ben hoor.

Beetje raar dat er trouwens over dat "turkse" gevallen werd, had er "irritante kutnederlanders" gestaan was er wrs niks loos geweest
    pi_45089599
    Mensen die te langzaam lopen om achter te blijven maar net te snel om langs te lopen zonder half te gaan rennen.
    After I scratched the surface, I never saw the calm before the storm act so nervous.
      maandag 21 april 2008 @ 19:53:46 #220
    159738 Cruizer
    Driving along ...
    pi_58209325
    Wow wat een heerlijk getier!
    Waar ik me zoal aan erger:

- getik, getrommel, gefluit; eigenlijk al het onnodige geluid
    - mp3-spelers die hard staan, of gewoon shit ear/headphones gebruiken, of niet goed indoen
    - "zeg maar" in zo ongeveer elke zin zeggen
    - op tijden dat andere mensen slapen/tv-kijken zo nodig moeten gaan timmeren/boren/grasmaaien
    - linksrijders de niet bezig zijn met inhalen
    - slome verkeerdeelnemers
    - kapsones van mensen
    - kat die steeds in mijn tuin loopt, leuk beest hoor, maar ga ergens anders je behoefte doen
    - openbaar vervoer in zijn totaliteit
    - files, waar dan ook

Ik word depressief ... ik stop maar eventjes ...
    pi_58210426
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:39 schreef Mayadevi het volgende:

[..]

Eens. Van die mensen die dan zeggen: "Ik ben niet racistisch, maar ....(iets extreem racistisch)" moeten gewoon afgeschoten worden.
    "Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
    pi_58210469
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 18:49 schreef dubidub het volgende:
    Openbare toiletten. Hoe krijgen mensen het toch voor elkaar om iets wat zelfs de Romeinen perfect onder de knie hadden, zo te verknallen. Op Delft CS. De schijt zit op het plafond.
    Dat vind ik dan wel weer respect waard. Dan moet je echt heel goed poepen.
    "Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
    pi_58210777
    Ordinaire mensen die dingen uit het raam gooien waaronder peuken en as etc..

Heerlijk als je lekker zonder kap aan het rijden bent. Dan krijg je de bende van een ander in je auto.. Ordinaire paupers zijn het..
    pi_58211415
    Mensen die als ik vraag in de winkel of het voor een kadootje is antwoorden met: "Ja, voor mezelf!" En zich vervolgens helemaal origineel en grappig vinden terwijl ik hetzelfde antwoord al 5 keer eerder die dag heb aan moeten horen.
      Spellchecker maandag 21 april 2008 @ 21:19:15 #225
    41063 crew  NoBody122
    Taalnationalist
    pi_58211540
    quote:
    Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef draaijer het volgende:

Heerlijk als je lekker zonder kap aan het rijden bent. Dan krijg je de bende van een ander in je auto.. Ordinaire paupers zijn het..
    Helemaal mee eens; sowieso mensen die van alles uit het raam mikken ipv in de prullenbak/asbak

Buitenproportionele bekeuringen voor geven, doen ze in enkele andere landen ook en dat werkt perfect
    Tevens -purist.
    pi_58214158
    quote:
    Op maandag 21 april 2008 19:53 schreef Cruizer het volgende:
    Wow wat een heerlijk getier!
    Waar ik me zoal aan erger:

- getik, getrommel

Heerlijk
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_58367051
    Kloterige Amsterdamzuidbakfietsen die het hele fietspad blokkeren.
    Bejaarden in winkels in het weekend.
    Bejaarden die autorijden.
    Mensen die die rood licht fietsen met kind in kinderzitjes. Dat je zelf dood wil ok, maar die baby/ kind kan er niks aan doen dat pappa / mamma drie minuten te laat van huis weg is gegaan.
    Stinkende mensen in het ov.
    Vertraagde treinen zonder info waarom.
    Kinderen in restaurants.
    Fietsen en kinderwagens in het ov.
      dinsdag 29 april 2008 @ 16:06:09 #228
    96407 cheqy
    Niet om te roken nee.
    pi_58382429
    quote:
    Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef draaijer het volgende:

Sorry, het is een gewoonte.
      dinsdag 29 april 2008 @ 16:09:03 #229
    96407 cheqy
    Niet om te roken nee.
    pi_58382517
    Kutkick trouwens.
    pi_58402717
    Ik erger me aan mensen die in de stad oid naar je toekomen en dan vragen: 'Mag ik je iets vragen?'. Zien ze niet dat ik aan het winkelen ben. En van die mensen die je op straat een abonnement willen aansmeren.
    pi_58403138
    Wat ik ook vreselijk vind: Mensen met téveel parfum op, waar je spontaan een astma-aanval van krijgt
      woensdag 30 april 2008 @ 20:40:11 #232
    205907 I.B
    Chow mein
    pi_58403594
    - Als er in de bioscoop, het theater of op een concert iemand voor me komt staan/zitten die langer is dan ik en diegene m'n hele uitzicht verpest. Vooral op een concert als ze te beroerd zijn om je dan eventjes voor ze te laten staan alsof dat echt iets uitmaakt.
    - Kinderwagens, vooral in de tram/bus waar ik half m'n nek over breek.
    - Ouders die zo blij zijn dat ze hun kids even kwijt zijn dat ze niet doorhebben dat die kids de halve supermarkt aan het afbreken zijn.
    Now you're talkin' Jackanese.
    pi_58404207
    - Mensen die in de weg lopen, meestal omdat ze zo traag zijn, de hele pad in beslag nemen terwijl ze aan het bellen zijn of wat dan ook. Vreselijk, Je ziet toch dat ik er langs wil, doe een stapje opzij ?
    - En idd ook loslopende kinderen, zeker in de trein. Laast eentje de hele tijd (Utrecht ~ Leiden centraal) Door de coupe rennen. Tegen iedereen tig keer hoi zeggen, net zo lang tot ze hoi terug zeggen, om dat weer 5 keer te herhalen. Iedereen die zich eraan ergert. Moeder (die 2 stoelen verder zat) erop aangesproken. Die roept alleen even dat kind terug en zegt dat die moet stil zitten, wat die maar voor 10 sec doet. Daarna begint het weer. AARGG!
      woensdag 30 april 2008 @ 21:32:57 #234
    214062 Jep.
    harharhar.
    pi_58404708
    Waarschijnlijk al meerdere keren gezegt, maar mensen die hun mp3 aansluiten op kleine boxjes en dan in hun jas doen en gewoon tyfushard aanzetten, dát is echt irritant
    Kut hiphop shit in de trein iedere keer.
    //
    pi_58407697
    Ik kan me heel goed ergeren aan vele dingen in het openbaar. Gek genoeg zijn veel van deze ergernissen ondertussen al uitgegroeid in een vorm van vermaak :S.

- Mensen die denken dat ze moeten gaan schreeuwen, omdat hun telefoon zo klein is. Het gevolg is dat de hele trein mee kan 'genieten' met de dingen waar ze over praten. Tegenwoordig kan ik me hier vaak kostelijk mee vermaken. Tenzij ik echt iets aan het doen ben.

-Mensen die weigeren richting aan te geven als ik op ze sta te wachten. Hoe moeilijk is het om even de richtingaanwijzer aan te zetten, of je hand uit te steken, als je ziet dat er iemand staat te wachten.

-Scooters en fietsers, en soms zelfs auto's, waar de koplampen zo staan afgesteld dat ze in je ogen schijnen. Ik dacht dat het nut van een koplamp was dat je ziet waar je naartoe gaat en jezelf zichtbaar maakt voor anderen i.p.v. de tegenliggers probeert te verblinden.

- Kleine hondjes die blaffend achter je aan rennen of voor je voeten/fiets springen. Grotere honden worden vaak wel opgevoed, maar bij kleine hondjes is dat natuurlijk niet nodig.

- Grote groepen kinderen, vaak brugklassers, die met zijn allen op weg zijn naar of van school. Natuurlijk bezetten ze hierbij de hele weg en is inhalen onmogelijk. Natuurlijk zijn ze allemaal heel bang door de geluidsbarriere te fietsen dus fietsen ze zo traag dat ze bijna omvallen.

- Bruggers die zichzelf stoer vinden en dan met hun telefoon muziek gaan luisteren. Dit moet natuurlijk zo hard mogelijk. Spugen en zoveel mogelijk kanker in elke zin gebruiken maakt ze natuurlijk nog stoerder. De grote Kipling tas op hun rug waar ze zelf inpassen is dan wel jammer.

- Mensen met een dwangneurose die altijd afval gelijk weg moeten gooien wanneer het afval is geworden. Het flesje is nog maar net leeg en hij verdwijnt alweer in de bosjes. Of mensen die langs de mc-drive gaan, vervolgens in de auto hun eten opeten en als ze klaar zijn al het afval het raam uit werpen. Ik kan me nog herrineren dat mijn moeder me leerde om afval in mijn zak te stoppen en thuis weg te gooien of in een andere vuilnisbak. Dat kán natuurlijk niet meer tegenwoordig, KANSLOOS !

- En dan nog een ergernis van de afgelopen dagen. Het is sinds lange tijd weer lekker weer. Men gaat dan graag het gras maaien, de tegels schoonspuiten en motor rijden. Is het nou echt nodig dit al om 9 uur s'ochtends te doen op zondag ? En als je s'ochtends de motor eindelijk weer eens uit de schuur trekt start hem dan en rij weg. Mijn buurman heeft de leuke gewoonte om de motor eerst een kwartier warm te laten draaien voor de deur en de motor al flink te laten brullen naast mijn raam.

Ik sla door. Eigenlijk erger ik me helemaal niet zo veel. Ik geniet er gewoon van om af en toe eens flink te klagen xD. Natuurlijk zijn er altijd weer mensen die daar dan weer over gaan zeiken.
    "In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
    pi_59530866
    En is het ook niet superirritant dat mensen de buschauffeur onnodig ophouden bij een halte door (te uitgebreid) te vragen naar de bekende weg (staat levensgroot op de borden welke bus je moet hebben naar het museum en vanwaar deze bus vertrekt).
    pi_59531567
    De schaamteloosheid van veel mensen.

Complete prive-gesprekken inclusief levensverhalen knallen om je oren.
    pi_59531649
    * Mensen die op straat rochelen / spugen.

* Jongeren die op hun telefoon, of wat voor gadget dan ook, de meest afgrijselijke grafmuziek draaien zodat alle andere mensen in een straal van 15 meter het kunnen aanhoren. Rot op met je Turkse takkenherrie.

* Hangjeugd die hun bek niet durven open te trekken wanneer ze alleen zijn of wanneer jij je confronteert met datgene waar jij en / of anderen zich aan storen.

Oh, en mensen die hun richting niet aangeven in het verkeer. Ook al is dit in het verkeer, en telt het niet echt; maar het mag gezegd worden. Sterf !
    pi_59558275
    ik heb ook een enorme hekel aan van die mensen " waarvan je snikkel gaat hangenende" pubers die voor een school staan en aan het roken zijn(ondertussen ook aan het spugen en populair doen)......sterf of ga toch profesioneel met je pik spelen.
    -en eigenlijks nog wel het belangerijkste: lelijke mokkels die zichzelf sexy kleden en zichzelf heel wat vinden....zo...
      zaterdag 21 juni 2008 @ 04:37:58 #240
    39297 Tichelaar
    4 8 15 16 23 42
    pi_59571470
    Ik erger me o.a. aan:

- blinde mensen die verwachten dat je ze helpt bij het oversteken bij een verkeerslicht zonder piepsignaal (ik help blinden wel, maar alleen als ze er niet om vragen, maar wel vragende lichaamstaal hebben).
    - de welbekende winkelkarretjes die tegen je kuiten worden gedrukt (1 keer, ach dat gaat wellicht per ongeluk, 2 keer, dat is al irritant, maar zou ook nog per ongeluk kunnen gaan, 3 keer, dan is het met opzet, maar gedogen is nog mogelijk, krijg ik echter 4 keer zo'n wagen tegen m'n poten dan zeg ik er wat van. Maar men is dan nog verschrikt ook als ik er wat van zeg)
    - nogmaals winkelkarretjes, maar dan die kleine die in gebruik zijn door koters (ze vliegen met een rotgang door de winkel, dat mag van mams, want het zijn kinderen natuurlijk, maar die niet door hebben dat er ook andere mensen zijn. Nou jammer dan, maar ik stop niet met mijn kar, dus daar rennen ze dan tegenaan, vervolgens krijg ik de schuld omdat moeders niet weet hoe opvoeding werkt)
    - bejaarden die zeuren over de tweede (of soms de eerste) wereldoorlog (nou wat had men het toen moeilijk, tuurlijk hoor, men koos er voor, als je pro Hitler was dan had je het veel makkelijker, maar nee, dat kon natuurlijk niet, je had het liever moeilijker)
    - negers die denken dat hiphop muziek is (maar we weten dat hiphop niets anders is dan een pan soep gone bad)
    - inparkerende vrouwen (en sommige mannen)
    - kauwgum op het trottoir gooien
    - gelovige mensen die commentaar hebben op ongelovigen omdat ze ongelovig zijn
    Asjemenou
      zaterdag 21 juni 2008 @ 09:44:18 #241
    214062 Jep.
    harharhar.
    pi_59572199
    Mensen die via de eerste klas instappen en dan via de tussenduur bij de 2e instappen in de trein terwijl andere mensen nog aan 't wachten zijn.
    //
    pi_59572403
    quote:
    Op zaterdag 21 juni 2008 09:44 schreef Jep. het volgende:
    Mensen die via de eerste klas instappen en dan via de tussenduur bij de 2e instappen in de trein terwijl andere mensen nog aan 't wachten zijn.
    Dat heet spreiding Overigens kan dit net zo goed gebeuren als de volgende deur óók 2de klas is. Dan komt er nog net zo'n trage sukkel met een vouwfiets aan die er ook nog uit wil, waardoor je langer moet wachten met instappen. Bij de deur verderop zie je iedereen dan al instappen en snel de plaatsen in de trein innemen.. terwijl jij nog staat te wachten tot die retard zn vouwfiets uitgeklapt heeft Zelfde bij trage bejaarden, of mensen die toch nog ineens de trein uit willen als die al stilstaat.
      zaterdag 21 juni 2008 @ 10:19:43 #243
    125061 Koenholio
    *O* Adenine, Thymine,..
    pi_59572555
    - Toeterende Turken (eigenlijk, toeteren zonder noodzaak in het algemeen)

- Mensen die niet doorlopen (in een winkel, op straat, in het restaurant)

- Mensen die per se aan iedereen moeten vertellen dat ze dronken zijn of dat gaan worden, alsof het iets is waarvoor ze heel erg hun best hebben moeten doen en ze er morgen een diploma-uitreiking voor hebben.

- Onduidelijkheden op school: roosters die niet kloppen, theorie die maar half wordt uitgelegd, ...

- Mensen die in discussie gaan met de docent tijdens een hoorcollege. Vooral op mijn opleiding (biologie) heb je daar vaak mee te maken... gelovige mensen in de klas die tóch nog even moeten zeggen dat de evolutietheorie niet klopt. Mooi voor jou dat je dat geloofd, maar wat doe je dan in vredesnaam op een biologie-opleiding? En die discussies gaan ook nog eens van de tijd van het college af.

- Mensen die kinds zijn terwijl ze al 20 zijn. Ik had een klasgenoot die zei "nog 4 nachtjes slapen en dan ben ik 18 !!!! " ... en hij had een kalender waarop hij de dagen afkruisde.
    Guanine en Cytosine! *O*
    pi_59572724
    -Mensen die geen richting aangeven op een rotonde
    -Nederlands voetbalcommentaar
    -Geen bier in huis

Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
      zondag 22 juni 2008 @ 10:37:56 #245
    140904 MLF
    Unazukin
    pi_59598299
    ik erger me aan auto's die op het fietspad geparkeerd staan
    pi_59600507
    mensen die verwachten dat als je een <insert electronisch artikiel> 10 maanden gebruikt heb, bij een defect gelijk een nieuwe meekrijgt.

Mensen die denken de consumentenbond te zijn

Mensen die denken verstand te hebben van het consumentkooprecht

Mensen die daarna met hun advocaat komen aanzetten voor een mp3speler van 90 euro. (en die vervolgens keihard gepwnd word met het consumentkooprecht)

Lang leve de serviceafdeling van de saturn
    [b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
    Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
    [quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
    En met 2 handen heb je al een trio :P
      maandag 23 juni 2008 @ 00:30:30 #247
    179525 Nemain
    Zo winnen we de oorlog nooit
    pi_59616650
    * Mensen die de trein uitstappen en pal voor de uitgang hun koffer-op-wieltjes moeten gaan neerzetten, uitklappen (dat hadvat dan) en om zich heen gaan kijken welke kant ze op zullen lopen. Sowieso mensen die een in- of uitgang blokkeren.

* Mensen die zien dat de trein vol is, maar toch hun tas naast zich laten staan. Wil je dan met alle geweld dat ik je vraag of ik er mag zitten?

* Gillende kinderen in het openbaar, met ouders die er dan glimlachend bij staan kijken. Vooral in restaurants

* De zwervers van Grunn CS naar het Academie/Harmoniegebouw, Minstens 3, waarvan er eentje standaard begint te schelden als je 'nee' zegt.

*'Mag-ik-jou-wat-vragen?'- jongens- of meisjes. Nee, je mag me niks vragen.

* Mensen die zich laten leiden door onderbuikgevoelens. Mijn ex-schoonmoeder (die chronisch ziek is) had daar een handje van, in de trant van: "Ja, we gaan nu elke avond een glaasje wijn drinken, want dat is goed voor je." Zegt wie? Hoe weet je dat? Heeft de huisarts dat soms tegen je gezegd? En dan zo'n lege blik terugkrijgen.

* Mensen die willen dat jij je minder 'slim' of minder 'beschaafd' voordoet omdat zij niet weten hoe het wel hoort. Zo had ik laatst voor mijn werk contact met een man die ik niet ken, dus ik sprak hem aan met 'meneer', en mijn mailtjes begon ik ook zo (Geachte meneer..). Kreeg ik zo'n mail terug: Tuurlijk mevrouw Anne, doe ik wel hoor meis. Noem me maar Henk voortaan. Ik ken jou niet, ik heb je nooit gezien, je bent twintig jaar ouder, ik wíl jou geen Henk noemen.

* Mensen die alleen vragen stellen om te laten zien hoe slim ze zijn.
    "Is het niet zo dat in 1585...."
    En daarom, voor wij elkander weer vergeten
    Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
      maandag 23 juni 2008 @ 01:02:16 #248
    215391 Sno0ze
    a sincere imposter
    pi_59617157
    Ik erger me aan alle mensen in winkels.
    nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
      maandag 23 juni 2008 @ 01:31:53 #249
    120887 padlarf
    dagdag33 achtig
    pi_59617509
    - Vrouwen op hakken die gaan lopen tijdens het tentamen. TAKTAKTAKTAK

- Mensen die in de supermarkt van die 4 packs cola gaan open maken, terwijl ze er gewoon los een plank boven staan. "Oh, zijn dat dezelfde dan?"

Dood moeten ze, dood! Of gewoon niet meer doen
    Ok stelletje hokboeren
    pi_59617801
    quote:
    - In de trein, mensen die via de ingang van 1e klas naar de 2e klas lopen zodat ze weer lekker voordringen
    Dat is toch geen voordringen? Je weet nooit waar de trein precies stil komt te staan. Als er voor je neus een deur van de eerste klas stopt, ga je toch niet eerst 20 meter lopen naar een andere ingang?
      maandag 23 juni 2008 @ 02:26:53 #251
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_59617911
    Veel herkenbare ergernissen hierboven!

Deze miste ik nog: Mensen die zonder te kijken hun autoportier open gooien, waardoor je als toevallig langsrijdende fietser bijna diegene aanrijd...
    pi_59617936
    Mensen die zo onzeker zijn dat ze constant om bevestiging vragen en de hele dag aan het mekkeren zijn over onbenullige dingen...
    pi_59617950
    Ik van

Kakstudentes die zitten te kletsen in een stiltecoupé.BEK DICHTHOUDEN!
    In de supermarkt als er een nieuwe kassa wordt geopend en de mensen achter je gelijk naar die nieuwe kassa rennen IK WAS EERST MENSEN!
    Goede doel wervers en collectanten NEEEEEE OPZOUTEN!
    Mijn buurmeisje van 4 jaar die alleen maar kan janken en schreeuwen.
    Bij het uitgaan: sneue lelijke jongens die mij aanspreken en aangapen F*k off!
    Achterbuurt tienermoeders die hun kind toetakelen met afgrijselijke elastiekjes in het haar(model palmboom),wibra kleding en constant schreeuwen van "nee Demi afblijven, DEMI LUISTEREN NAAR MAMA JA! en dat een keerof 5 keer herhalen, terwijl je lekker aan het shoppen bent.
    pi_59618001
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 02:31 schreef Saphia het volgende:
    Ik van

In de supermarkt als er een nieuwe kassa wordt geopend en de mensen achter je gelijk naar die nieuwe kassa rennen IK WAS EERST MENSEN!
    ja of dan sta je voor de kassa met een volle kar op het punt de boel uit te laden, kijk je achterom, zie je achter je een oud dametje, zeg je vriendelijk "gaat u maar voor", kijkt ze je aan alsof je niet goed bij je hoofd bent... VERD* een bedankje kan er niet van af
    pi_59618115
    Fiets meestal maar de 'nieuwe' lage trams in Amsterdam, lelijk, stinken, eng verlicht, onveilig met die schokken, snel dichtklappende deuren en veel te kleine overloopjes met die overdreven klotebuggykinderwagens. Zitplaatsen boven de wielen zijn onhandig, zitten voor geen meter en staan te dicht op elkaar. De ouderwetse hoge trams
    En dan, als er in de zitruimte is in hele tram maar iemand per se naast jou moet gaan zitten.
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_59618132
    -Gillende kutkoters
    -Racistische hardcore Sjonnie's die denken dat ze stoer zijn
    -Allochtonen die denken dat ze stoer zijn
    -Mensen die tijdens het eten kreunen/smakken of ook maar een klein beetje geluid maken
    -Mensen die t altijd beter denken te weten
    -Mensen die overal mee moeten opscheppen
    -Mensen die eerst zeggen dat je te veel achter de pc zit, maar als er een probleem is met de computer van hen moet ik wel ineens even komen kijken

Zo dat was t even voor nu.
    In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
    pi_59619389
    mensen die muziek draaien op hun telefoon
    pi_59619513
    Motorrijders en wielrenners in het algemeen. (als ik ooit nog aan de macht kom gaan ze direct op de trein)
    Huisvrouwen die hun waardeloze leventje gaan bespreken in het gangpad van een supermarkt (ook al een wagon gereserveerd)
    ouders die hun kleine kinderen naakt op het strand laten lopen waarom doen ze dat, zoiets is het playboy mansion voor pedo's.
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
      maandag 23 juni 2008 @ 09:40:16 #259
    219200 xyz147
    I got shot
    pi_59619530
    - Mensen die beter geen kinderen kunnen krijgen, maar het wel gedaan hebben
    - Mensen die zeggen "WAT KIJK JE NOU?", waar heb je anders ogen voor gekregen?
    - Mensen met irritante MSN namen

Update komt later
    pi_59641679
    Als je zoals ik net 's avonds laat in de trein zit, moe van je werk, helemaal stil.. behalve dus zo'n half bejaarde man met een nog veel bejaarderdere telefoon met toetsvolume op 10 die dan vervolgens een stuk of 200 smsjes begint te typen... AARG!!
    Ben ik ff blij dak mn grote pampus koptelefoon bij me had...
    pi_59641755
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 09:39 schreef vipergts het volgende:
    ouders die hun kleine kinderen naakt op het strand laten lopen waarom doen ze dat, zoiets is het playboy mansion voor pedo's.
    Als je bij naakte kleine kinderen op het strand dit soort gevoelens krijgt kan je toch maar ff een keertje langs de psychiater gaan
    Lijkt me niet zo normaal dit
    pi_59642067
    Kinderen zijn zoiezo kut.. aarg wat erger ik me vaak aan kinderen! Vre-se-lijk!
    pi_59642194
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 00:49 schreef Nightwhisper het volgende:
    geslacht: Vrouw

Ik kan je verraden dat je waarschijnlijk nog veel met kinderen te maken zult hebben
    Als je tegen de 30 aanloopt zal je wel beginnen te mekkeren dat je kinderen wilt
    pi_59642237
    nou neehoor ik weet wel zeker van niet, en al zou ik dat dan willen, dan zou het in mijn geval niet gezond zijn ze toch te nemen omdat ik hele agressieve gedachtes van die gremlins krijg en een hand nogal makkelijk tegen zo'n wezen aantikt
    kep serieus al zitten denken aan sterrilisatie maar dat lijkt me doodeng om te laten doen..
    pi_59642286
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 00:58 schreef Nightwhisper het volgende:
    nou neehoor ik weet wel zeker van niet, en al zou ik dat dan willen, dan zou het in mijn geval niet gezond zijn ze toch te nemen omdat ik hele agressieve gedachtes van die gremlins krijg en een hand nogal makkelijk tegen zo'n wezen aantikt
    kep serieus al zitten denken aan sterrilisatie maar dat lijkt me doodeng om te laten doen..
    Ik weet niet hoe oud je bent maar jij gaat volgens mij nog een paar leuke jaren tegemoet denk ik
    En sterilisatie..is dat niet een beetje extreem?
    Krijg je na je 30ste spijt van denk ik aangezien je die fase toch wel zult tegenkomen net als elk andere vrouw
    pi_59642335
    Njah sorry maar ik blijf er stellig van overtuigd dat ik die fase niet zal krijgen (k ben 20 btw)
    pi_59642360
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 01:05 schreef Nightwhisper het volgende:
    Njah sorry maar ik blijf er stellig van overtuigd dat ik die fase niet zal krijgen (k ben 20 btw)
    Dus als je een baby ziet ga je niet met een hogere stem praten en denk ja "aaahh"

Als je dat wel doet kan je je alvast gaan voorbereiden op een periode met veel medicatie
    pi_59642503
    Nope als ik een baby zie ren ik hard weg en denk ik gadverdamme wat een mormel weer, lazer toch op.. kep serieus nog nooit een kind/baby schattig lief of leuk gevonden dus nee, echt die gevoelens zijn nog nooit bij me opgekomen en ik ben er heilig van overtuigd dat die ook niet zullen komen
      dinsdag 24 juni 2008 @ 02:03:54 #269
    219405 Sgas
    In vino veritas
    pi_59642974
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 09:29 schreef Mip1988 het volgende:
    mensen die muziek draaien op hun telefoon
    Ligt eraan wat voor muziek
    Maar toch uitermate irritant op sommige momenten
    Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
    It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
    And there was progress
    pi_59643088
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 02:03 schreef Sgas het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor muziek
    Maar toch uitermate irritant op sommige momenten
    Marokkaanse muziek met schreeuwende imams (ofzo) is toch wel erg irritant.

In de trein.

In de spits.

Dus je kunt niet weglopen.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 09:00:36 #271
    154259 D.zire
    Freed from d.zire
    pi_59644211
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 02:31 schreef Saphia het volgende:
    Ik van

Kakstudentes die zitten te kletsen in een stiltecoupé.BEK DICHTHOUDEN!
    Je kan ook gewoon vragen of ze stil willen zijn en niet als een autist huilen van binnen en er later een topic over openen. Het echt heel slecht aangegeven dat het een stiltecoupe is vaak
    Freed from desire, Mind and senses purified.
    pi_59644704
    Ik erger me aan mensen in de trein met van die speakertjes waar harde muziek uit komt.

Ik erger me ook aan fietsers op een fietspad die als je belt om er langs te kunnen eerst uitgebreid naar achteren kijken wat eraan komt waardoor ze naar links zwieberen en ik dan vol op de remmen moet.

Ik erger me nog het meest aan de hele mentaliteit hier in de land, zorg duurder en uiteraarde vele beloften die worden gedaan maar niet nagekomen.
    Haters gonna hate.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 09:43:24 #273
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_59644781
    quote:
    Dat riep mijn zus ook altijd en toen die eenmaal 32 was ging het klokje me toch tekeer.
    Je kunt gewoon niet voorspellen hoe je er over 10 jaar over denkt. Dat is namelijk een hormonale kwestie. Ik zou dus ook zeker niet zoiets rigoureus als sterillisatie gaan doen, nog los van de vraag of de huisarts daar überhaupt mee akkoord gaat bij zo'n jonge meid.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_59644910
    Leuk! Een opsom topic

Ik erger me aan dikke fatsige vrouwen in zomerse kledij, teenslippers op kantoor, stinkende negers en toeterende turken.
    pi_59645428
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 00:49 schreef Nightwhisper het volgende:
    Ben jij soms een EMO? Dit zijn die typische: Ik zet me af want ik ben een EMO reactie
    pi_59650626
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 00:33 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Als je bij naakte kleine kinderen op het strand dit soort gevoelens krijgt kan je toch maar ff een keertje langs de psychiater gaan
    Lijkt me niet zo normaal dit
    Ik heb dat soort gevoelens niet ik snap alleen totaal niet waarom ouders zoiets doen. En net zo als ik mooie vrouwen kijk zitten er vast ook pedo's op het strand die daarna kijken. Het gebeurt gewoon uit luiheid van die ouders te lui om zwemkleding te kopen en te lui om op hun kinderen letten dat ze er fatsoenlijk bijlopen.

Maar vervolgens wel op het strand gaan zitten brallen en roepen hoe geweldig ze zijn. het is gewoon onachtzaam vind ik
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_59657560
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 09:38 schreef CyclingGirl het volgende:
    Ik erger me aan mensen in de trein met van die speakertjes waar harde muziek uit komt.
    Ja, en daar komt altijd dezelfde muziek uit van dezelfde types:
    A. Marokkaanse/Turkse/Arabische muziek/mensen óf;
    B. Semi-stoere breezer jongens/meisjes met muziek van hiphop/ R & B achtige/rap muziek.
    Zoiets iig. Rockers doen het niet, Alternatieve mensen doen het niet, mensen die van Marco Borsato etc. houden doen het ook niet. Alleen bovenstaande types. De arrogantie dat iedereen hun muziek moet horen én waarschijnlijk goed moet vinden. Dat vind ik wel een ergernis.
    pi_59657583
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 13:44 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik heb dat soort gevoelens niet ik snap alleen totaal niet waarom ouders zoiets doen. En net zo als ik mooie vrouwen kijk zitten er vast ook pedo's op het strand die daarna kijken. Het gebeurt gewoon uit luiheid van die ouders te lui om zwemkleding te kopen en te lui om op hun kinderen letten dat ze er fatsoenlijk bijlopen.

Maar vervolgens wel op het strand gaan zitten brallen en roepen hoe geweldig ze zijn. het is gewoon onachtzaam vind ik
    Als je je bloedeigen kind nog niet naakt op het strand mag/kunt laten lopen omdat eventuele pedofielen zitten te kijken...dan klopt er toch iets niet. Moeten wij ons nu aanpassen aan pedofielen? Moet niet gekker worden.
    pi_59657630
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 18:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, en daar komt altijd dezelfde muziek uit van dezelfde types:
    A. Marokkaanse/Turkse/Arabische muziek/mensen óf;
    B. Semi-stoere breezer jongens/meisjes met muziek van hiphop/ R & B achtige/rap muziek.
    Zoiets iig. Rockers doen het niet, Alternatieve mensen doen het niet, mensen die van Marco Borsato etc. houden doen het ook niet. Alleen bovenstaande types. De arrogantie dat iedereen hun muziek moet horen én waarschijnlijk goed moet vinden. Dat vind ik wel een ergernis.
    En gabbers/jumpstumpers doen het ook.
    pi_61496521
    Mensen die de trein al instappen terwijl je aan het uitstappen bent.
    pi_61496771
    Mensen die rochelen op straat

Mensen die 's ochtends 3 meter uit hun bek stinken naar knoflook
      dinsdag 9 september 2008 @ 13:43:33 #282
    119202 arise
    mag ik even?
    pi_61497666
    Klapperende kunstgebitten.
    Dat gelazer met die winkelwagentjes in de supermarkt.
    En eigenlijk nog veel en veel meer...
    Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
      dinsdag 9 september 2008 @ 14:46:16 #283
    202094 KingOfPop
    50% Nederlands 100% Kansloos
    pi_61499311
    Schreeuwende, stinkende Engelsen in de trein.
    Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
    pi_61499376
    Van die mongolen die het nodig vinden om hun wansmaak in muziek te delen; of dat nu op straat, school of openbaar vervoer is, die mensen moeten gewoon dood
    pi_61499386
    Van die mensen die naar je toe komen lopen voor een donatie en/of gesprekje over Greenpeace!
    Opzouten!
    pi_61499411
    rochelen. gadver, doe dat maar lekker thuis.
    Everyone is entitled to My opinion.
    pi_61504194
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 12:58 schreef flucy het volgende:
    Mensen die de trein al instappen terwijl je aan het uitstappen bent.
    Heel irritant ja.
    En nog 1: jongeren op weg naar school (in grote groepen op de fiets) die voor geen meter kunnen fietsen en zo langzaam mogelijk aan de kant gaan als je belt.
    Of die ineens toch afwijken naar links als je er nét langs wilt gaan en zij dus niet ff achter zich kijken of er niet iemand achter ze rijdt.
      woensdag 10 september 2008 @ 13:27:26 #288
    214544 J0ttem
    speciale jongen
    pi_61522641

We all love OV
    Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
      woensdag 10 september 2008 @ 13:31:05 #289
    217128 Gummibeer79
    Woordenbroekenlol
    pi_61522704
    Ik irriteer me aan mensen die 's avonds aanbellen met het verhaal dat ze 'de stroom-tarieven komen verlagen'.
    En toen ik vroeg om ¤1000 cash ging dat niet door.
    Ik ben een eckte rapnegert
    pi_61522850
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 19:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je je bloedeigen kind nog niet naakt op het strand mag/kunt laten lopen omdat eventuele pedofielen zitten te kijken...dan klopt er toch iets niet. Moeten wij ons nu aanpassen aan pedofielen? Moet niet gekker worden.
    Doe ze dan tenminste een broekje aan, of ga op een naaktstrand zitten.
      woensdag 10 september 2008 @ 13:49:40 #291
    152789 karr-1
    One man can make a difference
    pi_61523132
    Pfff er zijn vele dingen waar ik me aan erger, elke dag weer

Mensen die 1 verdieping omhoog gaan met de lift

Mensen die boven aan een roltrap ineens stilstaan en verwonderd om zich heen kijken

Vouwfietsen in de trein

Mensen die in de 1ste klas staan of hangen zonder een 1ste klas kaartje

Mensen die overal op de grond roggelen

Muziek uit een mobiele telefoon zonder koptelefoon en dus slecht geluid

Dikke vrouwen in strakke truitjes

Laarzen over je broek ipv onder je broek

En zo kan ik nog wel een uur doorgaan.....
    Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
    "Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
    pi_61523937
    Mensen die op de stoep fietsen en het dan wagen om te gaan bellen omdat ze er langs willen Als je er langs wil, ga je maar op straat fietsen!

Maar wat heeft iedereen tegen kinderwagens in het openbaar vervoer en ik winkels? Moet ik omdat ik een kind heb maar de hele dag binnen gaan zitten? Jawel, mensen met kinderen kopen ook gewoon kleding, shampoo en andere benodigdheden in een winkel. Al vind ik het wel logisch dat je indien mogelijk bij deze dingen de spitsuur-tijdstippen probeert te vermijden. Wel zo fijn voor anderen en ook voor jezelf
      woensdag 10 september 2008 @ 14:35:53 #293
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_61524025
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 02:26 schreef Sirolf het volgende:
    Veel herkenbare ergernissen hierboven!

Deze miste ik nog: Mensen die zonder te kijken hun autoportier open gooien, waardoor je als toevallig langsrijdende fietser bijna diegene aanrijd...
    Heb ik een keer gehad, keihard met m'n keel op de rand van haar portier geklapt, nog een flinke tijd last van gehad.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      woensdag 10 september 2008 @ 14:36:43 #294
    96407 cheqy
    Niet om te roken nee.
    pi_61524045
    quote:
    Ik ken er ook zo één die dit altjid zei. Nu is ze 15 jaar verder en een trots liefhebbende moeder van een zoontje en denkt ze hard aan een tweede.

Over een jaar of 10 denk je aan deze post terug, wedden?
      woensdag 10 september 2008 @ 14:39:11 #295
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_61524087
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 14:30 schreef Stiemie het volgende:
    Mensen die op de stoep fietsen en het dan wagen om te gaan bellen omdat ze er langs willen Als je er langs wil, ga je maar op straat fietsen!

Maar wat heeft iedereen tegen kinderwagens in het openbaar vervoer en ik winkels? Moet ik omdat ik een kind heb maar de hele dag binnen gaan zitten? Jawel, mensen met kinderen kopen ook gewoon kleding, shampoo en andere benodigdheden in een winkel. Al vind ik het wel logisch dat je indien mogelijk bij deze dingen de spitsuur-tijdstippen probeert te vermijden. Wel zo fijn voor anderen en ook voor jezelf
    Niks mis mee, maar je hebt mensen die hun kinderwagen gewoon neerzetten zonder rekening te houden met andere mensen, dus hele gangpaden blokkeren. Da's wel weer irritant.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_61524103
    Bij mij kwam er laatst een vrouwtje klagen dat er altijd een auto half op de stoep staat bij mij voor de deur.
    Dan kon ze er niet goed langs met haar fiets.

Je moet ook niet op de stoep fietsen muts.
    pi_61524124
    Mensen die al 20x op het 'deuren open' knopje geramd hebben terwijl de trein nog niet eens het station binnenrijdt
    Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
    GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
    pi_61525168
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 14:41 schreef 9611Niels het volgende:
    Mensen die al 20x op het 'deuren open' knopje geramd hebben terwijl de trein nog niet eens het station binnenrijdt
    Sowieso, bejaarden die ver voordat de bus stopt met grote moeite opstaan en ontzettend moeilijk doen.

Ipv dat ze nou even wachten, kunnen ze zo die bus / tram uitstappen
      woensdag 10 september 2008 @ 15:43:45 #299
    152789 karr-1
    One man can make a difference
    pi_61525533
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Sowieso, bejaarden die ver voordat de bus stopt met grote moeite opstaan en ontzettend moeilijk doen.

mensen beginnen altijd op te staan en richting de deur te bewegen minutenlang voor je een station binnenrijd. Echt mega irritant dat.
    Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
    "Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
    pi_61525540
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja dat je weet dat de bus eerst nog een scherpe bocht maakt voordat ie bij de halte stopt. Dan wil je bijna schreeuwen dat ze moeten blijven zitten... "Mevrouw als u in die bocht valt en uw heup breekt moeten we nog veeeeel langer wachten dan wanneer u nu lekker blijft zitten tot de bus stilstaat dus doe iedereen een lol, inclusief uzelf, en blijf nog even lekker zitten "
    pi_61525620
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 14:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niks mis mee, maar je hebt mensen die hun kinderwagen gewoon neerzetten zonder rekening te houden met andere mensen, dus hele gangpaden blokkeren. Da's wel weer irritant.

Ja, en als je dan heeeeel voorzichtig er langs wilt lopen zonder de kinderwagen aan te raken, krijg je een boze moeder op je dak die doodleuk naar je roept dat je normaal moet doen en op moet passen. (heb ik een keer gehad, stom wijf).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')