je kunt vragen of je er ff langs mag hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Ik ben benieuwd naar dingen waar jullie je aan irriteren in het openbaar.
Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....![]()
Inderdaad, een beetje meer assertiviteit, een beetje minder ergernis.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kunt vragen of je er ff langs mag hoor
Omdat er tweemaal het woord 'je' staatquote:Op woensdag 27 december 2006 11:55 schreef AffenStrudel het volgende:
Waarom een komma als er maar een kernzin is?
Hier heb ik juist een hekel aan,mensen die er langs willen niks zeggen en je alleen gaan staan aankijken of kreunen en steunen.Heel veel mensen met een kinderwagen doen dat ook.....vraag gewoon of je er langs mag zeg!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....![]()
Ik vraag het en als ze niet reageren anders duw ik ze gewoon opzij. Ik ga niet mn trein missen door zo'n iemand.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Mensen die over hun nek gaan in het ov erger ik me trouwens ook aan.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef PeRi het volgende:
Mensen die in hun neus zitten in t openbaar. Echt te vies gewoon, of lopen te rochelen. Daar ga ik echt van over mn nek zowat..
En dan ondertussen ook nog praten waardoor je de chips gemalen ziet worden en naar buiten ziet vliegen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)[/b]
Oh ja. Daar erger ik me ook aan. Gewoon maalgeluiden. Heb er ooit eens een topic over geopend.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
Chips eten en het daarbij kwijlend uitspugen is een soort van llifestyle.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waarom staat dit in LIF?
Sorry?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik erger me aan mensen die het nodig vinden de rotonde vanaf de tweede baan te verlaten en vervolgens gaan toeteren naar mensen die netjes op de buitenste baan rijden en er niet bij die afslag vanaf moeten.
ik erger me er ook aan, maar dan bedenk ik me dat die mensen net zoveel recht hebben om er te lopen als ik en dat ik maar een minder druk tijdstip moet uitkiezen als ik haast heb. Winkelstraten worden nu eenmaal bevolkt door slenterende etalagekijkers. Neemt niet weg dat ik af en toe even net iets te hard tegen zo'n slenteraar aan loop en dan natuurlijk heel oprecht 'sorry!' roepquote:Op woensdag 27 december 2006 11:57 schreef _Magnolia_ het volgende:
Een drukke winkelstraat met mensen die slenteren zodat je zelf ook gedwongen wordt om in dat slakkengangetje te gaan lopen..![]()
Als je 3/4 rond gaat, moet je je richtingaanwijzer naar links aanzetten.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
Klopt helemaal. Maar wat ik bedoel zijn mensen die dan de hele rotonde op de linkerbaan rijden en dan ineens vanaf de linkerbaan de rotonde verlaten.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:31 schreef bosgorilla het volgende:
[..]
Sorry?
Indien er twee banen zijn, en je 3/4 rond wil, MOET je op de linkerbaan rijden en halverwege terug naar rechts komen.
3/4 rond en dan op de buitenste baan blijven hangen is FOUT,
ik erger me dood...quote:Op woensdag 27 december 2006 12:43 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Als je 3/4 rond gaat, moet mag je je richtingaanwijzer naar links aanzetten.
Bij het verlaten van de rotonde moet je naar de buitenste baan gaan en je richtingaanwijzer naar rechts aanzetten.
dat nog niemand (ikzelf incluis) iets gezegd heeft van de fout in de OP.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2006 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat nog niemand (ikzelf incluis) iets gezegd heeft van de fout in de OP.
Je ergert je aan iets
Iets irriteert je
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik erger me aan mensen die schijven "Ik irriteer me aan." Iets irriteert je of je ergert je aan iets, maar je irriteert je niet aan iets.
hoe harder het kraakt des te beter het smaakt. zeg ik altijdquote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
Daar erger ik me maaaateloos aanquote:Op woensdag 27 december 2006 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jaja, een mens kan eens ergens overheen lezen.
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:14 schreef heaven7 het volgende:
Turkse (en andere nationaliteiten maar die zie je het meest) met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein
Zie de 'en andere nationaliteiten' tussen haakjesquote:Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Dus als het 'blank' is met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein, mag het wel ?
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Dus als het 'blank' is met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein, mag het wel ?
Verwerpelijk?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:39 schreef Mayadevi het volgende:
Ja, inderdaadDat er een nationaliteit ook steeds bij vermeld "moet" worden, daar erger ik me in het openbaar dus eigenlijk wel het allermeest aan. Dat vind ik niet eens ergerlijk, maar verwerpelijk (bàh bàh)
Ik discrimineer niet! Maar je ziet turkse mensen het meest met kinderwagens in het openbaar vervoer. Ik vind blanke mensen, geel en rood net zo irritantquote:Op woensdag 27 december 2006 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verwerpelijk?
Het zou verboden moeten worden
Ik erger me aan discriminatie.
Vraag maar eens voor de gein welke nationaliteit ze hebben danquote:Op woensdag 27 december 2006 18:42 schreef heaven7 het volgende:
Ik discrimineer niet! Maar je ziet turkse mensen het meest met kinderwagens in het openbaar vervoer. Ik vind blanke mensen, geel en rood net zo irritantIn de spits tenminste.
Heel erg irritant ja,dwars door mijn eigen muziek heenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen die hun favoriete muziek beluisteren doormiddel van een gsm, luid in de trein zonder koptelefoon.
Dat is niet alleen irritant maar ook vreselijk asociaal.
Nja, ik denk iig dat het turken zijn gezien de taal en de hoofddoeken e.d. Maar het is absoluut niet om te discrimineren in ieder geval.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vraag maar eens voor de gein welke nationaliteit ze hebben dan
Ook die kindjes
Maar ik hou er maar over op, anders ga je je aan mij ergeren, hier in het openbaar
ja net of ze fier zijn om homo te zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 18:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen die opzichtig gaan doen dat ze homo zijn. Daar erger ik me kapot aan. En dan vooral van die verwijfde types die je helpen in een winkel
fier zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 18:52 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja net of ze fier zijn om homo te zijn
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik erger me aan mensen die het op een rotonde waar het verkeer op de rotonde voorrang heeft, vertrikken even een knipperlicht naar rechts aan te zetten, zodra ze de rotonde verlaten.
Ik erger me aan mensen die links rijden met de zelfde snelheid als de mensen die rechts rijden.
Ik erger me aan het feit dat iedereen voor een verkeerslicht wacht totdat zijn voorganger gas geeft. Waarom niet gewoon met zijn allen meteen op het gas als dat ding op groen springt? Kunnen er wel drie keer zoveel auto's door voordat het weer rood is.
Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je zou wat eerder van huis kunnen gaan!
Amen.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:22 schreef travelwoman het volgende:
Ik erger me aan:
- Mensen die met een kinderwagen lopen en denken dat ze alle voorrang van de wereld krijgen
- Ouders die hun kind in het openbaar laten janken en er niets tegen doen
- Mensen die op straat eten
- Automobilisten die geen knipperlicht gebruiken als ze afslaan of als ze van baan veranderen
- Automobilisten die niet stoppen voor een voorbijganger op een zebrapad
- Mensen die i.p.v. achteraan de rij, naast je gaan staan
- Mensen die denken dat ze alleen in de supermarkt lopen
- Mensen die hun nagels knippen in het openbaar
- Vrouwen die blijkbaar geen tijd hebben gehad make-up op te doen en het dan maar in de trein doen
- Mensen die met een jaloerse/vuile blik naar andere mensen kijken
- Pubertjes die de mode willen volgen, waardoor ze de meest onsmaakvolle kleding dragen, maar het hun niet lukt ergens bij te horen
- Ouderen die ervanuit gaan dat ze standaard altijd voorrang krijgen
- Mensen die proberen op te vallen d.m.v. hard te praten
- Mensen die in het openbaar gorgelen
- Mensen die in het openbaar hoesten zonder de hand voor de mond te doen
En ga zo maar door...
Kortom, de mens is simpelweg een onopgevoed, smerig volkje
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:50 schreef Marruk het volgende:
Mensen die tijdens de film op een kritiek moment (vaak stil) hun zakje chips moeten opmaken
broertjes die vragen hoe de film afloopt/wat er nou eigenlijk gebeurd is en hoe ze bepaalde scenes makenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Mensen die tijdens een film vertellen hoe een scene afloopt.
en waardoor zij elke 3 min. moeten vragen waarom er iets gebeurdquote:Op donderdag 28 december 2006 13:12 schreef releaze het volgende:
[..]
broertjes die vragen hoe de film afloopt/wat er nou eigenlijk gebeurd is en hoe ze bepaalde scenes maken
broertjes die 10x tijdens de film vragen wie er NU je lievelingsacteur is
broertjes die maar door blijven kleppen waardoor je de helft van de film mist
daarop aansluitend, broertjes die na iedere 3 minuten de dvd ff op pauze willen zetten omdat ze ECHT EVEN over deze scene willen praten.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
en waardoor zij elke 3 min. moeten vragen waarom er iets gebeurd![]()
ik weet t, ik maak me hier ook wel eens schuldig aan... maar dan met een frietje met!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
ook zeer irritant: frietje speciaal (met curry) in de trein
als je het zelf eet is het heerlijk, maar als je het zelf niet hebt, vind ik die geur vreselijk doordringend.
Gatverdammequote:Op donderdag 28 december 2006 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die in de trein hun schoenen uittrekken en dan teennagels / eeltstukjes van hun voeten gaan zitten peuteren.
Inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2006 13:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mensen die teveel zeiken en daardoor een verhoogde kans op stressgerelateerde hart- en vaatziekten krijgen
Mensen die regelmatig spugen op straatquote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Hoe kun je je daar nou aan ergeren, die mensen kunnen toch niet anders. Die worden al weggejaagd uit het station.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
treinergenissen:
oude mensen die traag doen
Ja, dat heb ik ook vaak. Ik moet toegeven dat ik zelf ook weleens de neiging heb om achterin te stappen, maar ik durf het risico niet te nemen. Als je wordt teruggeroepen zou ik me best wel schamen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef DuranK het volgende:
- Als je de streekbus moet hebben, mensen achterin stappen zodat ze kunnen zitten, en de mensen die braaf in de rij wachten kunnen gaan staan![]()
ik vraag het me nu al dagen af, die avatar van jou, waar is die ook alweer van. Van zo'n afleidingsspel tochquote:Op woensdag 27 december 2006 18:44 schreef JediMindTricks het volgende:
Er zijn eigenlijk maar twee dingen die ik haat in het openbaar:
Discriminatie, en turken
Ik erger me er aan als er een man naast me komt zitten.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:19 schreef Ivatje het volgende:
Ik vind het niet leuk als een vrouw naast me in de trein/bus gaat zitten in plaats van een man...
Ja das ook een goeie, die figuren kon ik ook wel schieten idd. Maar soms waren er ook chauffeurs die dat opvielen, en dus iedereen weer de bus uit stuurden en de achterdeuren dicht dedenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef DuranK het volgende:
- Als je de streekbus moet hebben, mensen achterin stappen zodat ze kunnen zitten, en de mensen die braaf in de rij wachten kunnen gaan staan![]()
Omdat ik in dit topic ook ben 'aangesproken' op mijn verkeerde taalgebruik, waar men zich aan kon irriteren, zal ik even zeggen dat ik me irriteer aan mensen die denken dat het een knipperlicht is. Het is toch richtingaanwijzer???quote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Dan heb je het erg zwaar momenteelquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:47 schreef HPoi het volgende:
Pinguins.
Zouden meer mensen moeten doen. Ik heb het lef niet helaas.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens spreek ik mensen hier ook gewoon op aan, oprotten.
Want ? Dat zijn de enige die de verkeersregels volgen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Inderdaad, waarschijnlijk snapt ie niet dat mensen aangeven dat zij naar links willen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Want ? Dat zijn de enige die de verkeersregels volgen.
Op zich vind ik dat best knap, waar heb je zulke brede wegen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:33 schreef base3ball het volgende:
Mensen die met zijn twaalven naast elkaar gaan fietsen en dat blijven doen.
A16quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat best knap, waar heb je zulke brede wegen?![]()
Ik erger me helemaal nergens aan!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Ach, meestal schrikken ze er van en soms hou je er een leuke bekvechtpartij aan over met een verstrooide wortelbroek mama of een sandalenpappa... je kent het wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen. Ik heb het lef niet helaas.
Geheugen is vol.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
gewoon gaan zitten filmen met je telefoon, zo afgelopen
Ik ben al aan het sparen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
hannes... koop dan een nieuwe!
Ik wil net zo als jou worden als ik groot benquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:13 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik erger me helemaal nergens aan!
Weet je waarom, zodra iets mij niet bevalt dan zorg ik ervoor dat het ophoudt. Daarnaast, erger ik me dus gewoon niet. Tenzij er een stel jongeren lastig doen in de trein met hun muziek, dan maak ik even duidelijk wie de baas is.
Toch een vrouwenkwaal dus? Heb het me al een hele tijd afgevraagdquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Bolter het volgende:
Nope, enkel bij vrouwen.
Nee joh, ik lul maar wat. Zoiets kan behoorlijk irritant zijn! Hangt er een beetje vanaf, wat voor bui ik ben enzoquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef Poeke het volgende:
[..]
Toch een vrouwenkwaal dus? Heb het me al een hele tijd afgevraagdZijn er ook vrouwen hier die het kunnen ontkennen/bevestigen?
Ik zag tijdje geleden wel 2 meiden die dat deden. Ik zag het in mijn ooghoek en dacht van: maar dat waren toch 2 meiden of zag ik het niet goed? Ik beetje sneaky de trein rondkijken en ff mijn blik die kant ook op. Ene meid was echt een meisje (lang blond haar, laag make-up, hakken) en die andere was gewoon beetje mannelijker (kort donker haar, pet, wijdbeens zitten).quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag in de trein zaten er in het gangpad naast me een griet en een gozer. Die griet ging opeens helemaal op die gozer zitten en vet handtastelijk doen enzo, ga elkaar thuis lekker opgeilen, niet in de trein.![]()
Dan had jij eigenlijk kunnen reageren: 'dat kan toch niet?' En die vrouwen dan vragen: wat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag een gesprek tussen drie vrouwen gehoord terwijl ik m`n mp3-speler aan had staan. In dat gesprek hoorde ik een stuk of 5 keer dezelfde zin langs komen ('dat kan toch niet?') waar ik me best wel aan ergerde, zeg eens iets anders! Ook werd door het gepraat van de vrouwen met hoog volume het geluister naar mijn muziek verpest.
Als 2 meiden het doen heb ik er geen problemen mee!quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag tijdje geleden wel 2 meiden die dat deden. Ik zag het in mijn ooghoek en dacht van: maar dat waren toch 2 meiden of zag ik het niet goed? Ik beetje sneaky de trein rondkijken en ff mijn blik die kant ook op. Ene meid was echt een meisje (lang blond haar, laag make-up, hakken) en die andere was gewoon beetje mannelijker (kort donker haar, pet, wijdbeens zitten).
Waren 2 jonge meiden van 18 ofzo. Dat zie je toch niet snel.![]()
Mjah, als ik er het lef voor had.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef base3ball het volgende:
[..]
Dan had jij eigenlijk kunnen reageren: 'dat kan toch niet?' En die vrouwen dan vragen: wat?
En jij dan: dat jullie zo hard praten, dat ik mijn eigen muziek niet eens kan horen.
2 mooie meiden is nog 1 ding maar 1tje die echt het stereotype pot is? No thx. Dat heeft toch iets minder charmant. Maar ik val niet op vrouwen, ben er wel 1.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Als 2 meiden het doen heb ik er geen problemen mee!![]()
En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloosquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:03 schreef flucy het volgende:
Nog irritanter: jongetjes van 12 - 16 jaar die ieder meisje op straat nafluiten en dan waarschijnlijk denken dat ze met hun 12 jaar veel kans maken deze meiden.... triest!
Of ze vinden je arrogant en beginnen in allerlei talen (vaak dat vreselijke straattaaltje) te blaten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloos" willen ze meestal nog vechten ook
Nou daar heb ik nooit last van, wel van die irritante gastjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloos" willen ze meestal nog vechten ook
* Vendris meldt zich.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef _Arual_ het volgende:
- Kinderen die in de supermarkt achter zo'n miniwinkelwagentje lopen, en dan heel hard rond gaan racen. Het kan haast niets anders, of er zijn mensen die zo een gebroken enkel hebben opgelopen - zijn daar geen statistieken van?
AU!!!quote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Vendris het volgende:
[..]
* Vendris meldt zich.
Dankzij zo'n kind heb ik een "dislocated" knieschijf opgelopen nadat er een in volle vaart de hoek om kwam en vol, via de zijkant op me knieschijf knalde![]()
da's dus verplicht... maar da's al 10x gezegd.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Zie je wel... En hoe reageerden de ouders? "Ach, het is maar een kind, laat het lekker dollen?"quote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Vendris het volgende:
[..]
* Vendris meldt zich.
Dankzij zo'n kind heb ik een "dislocated" knieschijf opgelopen nadat er een in volle vaart de hoek om kwam en vol, via de zijkant op me knieschijf knalde![]()
Hehe. Ik heb echt een hekel aan kleine kinderen die overal naartoe rennen. Een keer toen ik naar de metro liep kwam er ook een kind van de zijkant op me afgerend waarop ik tegen hem aan knalde en dat domme kind toen op de grond viel. Ben toen gewoon rustig door gelopen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Vendris het volgende:
[..]
* Vendris meldt zich.
Sorryquote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Die koffie is heerlijk!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
* mensen die zo nodig een smerige bak koffie bij albert heijn moeten halen, hetgeen uren duurt terwijl de rest van rij ook graag de trein wil halen.
Ja dat is idd erg irritant. Maar helaas krijg ik meerder mensen die dat doen bij mijn bijbaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef de_ijscoman het volgende:
mwah niet zozeer in het openbaar, maar mensen die in winkels willen afdingen![]()
WTF! Sorry, maar bij sommige zaken is het de bedoeling dat je afdingt! Een goed bed of een keuken, een heel interieur bij 1 winkel, dan wordt verwacht dat je afdingt. Doe je dat niet lacht de verkoper zich helemaal krom als je weg bent.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef de_ijscoman het volgende:
mwah niet zozeer in het openbaar, maar mensen die in winkels willen afdingen![]()
probeer ik ook altijdquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef de_ijscoman het volgende:
iig beter dan relsjonnies in 45km/h autootjesquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:08 schreef centenbakkie het volgende:
45km/u karretjes met oude mensen erin
relsjonniesquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:11 schreef cheukert het volgende:
[..]
iig beter dan relsjonnies in 45km/h autootjes
Daar misschien wel (hoewel mij dat iig ook sterk lijkt). Maar iig niet in electronica winkels. Het is welliswaar tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld, maar de prijs die je er standaard voor betaald is al de laagste prijs.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WTF! Sorry, maar bij sommige zaken is het de bedoeling dat je afdingt! Een goed bed of een keuken, een heel interieur bij 1 winkel, dan wordt verwacht dat je afdingt. Doe je dat niet lacht de verkoper zich helemaal krom als je weg bent.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:59 schreef base3ball het volgende:
[..]
Daar misschien wel (hoewel mij dat iig ook sterk lijkt). Maar iig niet in electronica winkels. Het is welliswaar tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld, maar de prijs die je er standaard voor betaald is al de laagste prijs.
En als je een lagere prijs wil dan moet je m maar gewoon online bestellen, daar is ie vrijwel altijd goedkoper.
Het idee, dat je hoort af te dingen is iets wat is ingegeven door kranten etc en de neef op de verjaardag die overal 20& korting zegt te hebben gehad.
Mja, daarom zei de verkoper in de 'It's' ook toen wij een LCD tv + steun gingen kopen dat hij wel iets met de prijs kon doenquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:59 schreef base3ball het volgende:
[..]
Daar misschien wel (hoewel mij dat iig ook sterk lijkt). Maar iig niet in electronica winkels. Het is welliswaar tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld, maar de prijs die je er standaard voor betaald is al de laagste prijs.
En als je een lagere prijs wil dan moet je m maar gewoon online bestellen, daar is ie vrijwel altijd goedkoper.
Het idee, dat je hoort af te dingen is iets wat is ingegeven door kranten etc en de neef op de verjaardag die overal 20& korting zegt te hebben gehad.
Mja, muzak vind ik nog niet zo'n probleem. Als het Hollandse piraten-meezing-hits zijn, of nog erger, carnavalsmuziek... doe dat fijn in het cafe, daar hoef ik niet te komen in de carnavalsperiode als ik dat niet wil. In de supermarkt helaas wel. Je komt toch niet in de supermarkt om te zingen of te hossen, dus waarom moet dat daar gedraaid worden?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
-Overal ''muzak'' muziek in de supermarkt, in het restaurant en weetikwaar nog meer. Stilte kan ook heel prettig zijn hoor
Het is pas kloteasociaal als mensen NIET hun knipperlicht aandoen op de rotonde en als ze er vanaf gaanquote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Klopt, en volgens mij is het eerder domheid dan laks gedrag. Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is pas kloteasociaal als mensen NIET hun knipperlicht aandoen op de rotonde en als ze er vanaf gaanSta je met je goeie gedrag netjes te wachten slaat zo'n kloothommel gewoon af voor je neus
Ja? Jij ziet veel mensen die niet de moeite nemen om eerst naar rechts, dan naar links, en dan weer naar rechts te sturen, maar de auto gewoon over het bloemperkje in het midden jagen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef cheqy het volgende:
Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.
Waar slaat dit nu weer op? Of is jouw opmerking grappig bedoeld?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja? Jij ziet veel mensen die niet de moeite nemen om eerst naar rechts, dan naar links, en dan weer naar rechts te sturen, maar de auto gewoon over het bloemperkje in het midden jagen?
je hebt gelijk, het slaat helemaal nergens op, ik neem het terug.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op? Of is jouw opmerking grappig bedoeld?![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
je hebt gelijk, het slaat helemaal nergens op, ik neem het terug.
Natuurlijk was het een grap![]()
Ik zal even voor je lachen danquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
je hebt gelijk, het slaat helemaal nergens op, ik neem het terug.
Natuurlijk was het een grap![]()
90% kan überhaupt niet rijden, meeste daarvan zijn vrouwen en oude mannen. Ik ben een vrouw maar kan wél rijden hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Klopt, en volgens mij is het eerder domheid dan laks gedrag. Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.
Zie je wel, toch nog iemand die de grap zag. Gelukkig.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:57 schreef Bolter het volgende:
[..]
Hij was best goed hoor!
Al heb ik dus serieus iemand dat weleens zien doen (enkel geen bloemenperkje)![]()
Dat zegt mijn vrouw ook maar ze heeft mijn opgebouwde noclaim in een jaar tijd weer afgebroken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
90% kan überhaupt niet rijden, meeste daarvan zijn vrouwen en oude mannen. Ik ben een vrouw maar kan wél rijden hoor![]()
vill du knulla?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
90% kan überhaupt niet rijden, meeste daarvan zijn vrouwen en oude mannen. Ik ben een vrouw maar kan wél rijden hoor![]()
Ja dat is een standaard verkoopactie van de It's. Waarom ze dat doen weet ik ook niet. Misschien de enige manier hoe ze klanten kunnen binden? Ik denk dat je die vooral bind door een goede service, maar goed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:08 schreef Agorias het volgende:
[..]
Mja, daarom zei de verkoper in de 'It's' ook toen wij een LCD tv + steun gingen kopen dat hij wel iets met de prijs kon doen(zonder dat wij daarom vroegen)
hoe meer korting hoe beter, vooral als een verkoper het zelf aanbiedt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:56 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ja dat is een standaard verkoopactie van de It's. Waarom ze dat doen weet ik ook niet. Misschien de enige manier hoe ze klanten kunnen binden? Ik denk dat je die vooral bind door een goede service, maar goed.
Het afdingen is eigenlijk vooral irritant voor producten die al voor een weg geef prijs staan (al een aantal keer in prijs gezakt, en op of net boven de inkoopprijs staan). Daarnaast is het zo dat als iemand er om vraagt oke. Dan kijken we er even naar, wat we met de prijs doen. Meestal komt er dan ook wel een korting uit. Vervolgens wil die persoon die je het aanbied, nog meer korting hebben of korting bij een ander product enz.
Dan heb ik wel zoiets van: we zijn hier niet op de markt![]()
Verklaart waarom die in Vlissingen compleet kapot gemaakt is door de MMquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:00 schreef HansU het volgende:
[..]
hoe meer korting hoe beter, vooral als een verkoper het zelf aanbiedt.
Al vind ik het maar een rare strategie, veel mensen zullen namelijk snel schrikken van een 9te) hoge prijs en weer weglopen zonder dat de verkoper er nog over kan "onderhandelen"
Die in Vlissingen was ook volkomen kut ook. De locatie zowiezo al. Naast de AH, wie gaat er nu ff een tv halen na de dagelijkse boodschappen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef Bolter het volgende:
[..]
Verklaart waarom die in Vlissingen compleet kapot gemaakt is door de MM
Tuurlijk. Als ik een product ga kopen, denk ik ook, mooi meegenomen, betaal er minder voor dan ik had 'begroot'.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:00 schreef HansU het volgende:
[..]
hoe meer korting hoe beter, vooral als een verkoper het zelf aanbiedt.
Al vind ik het maar een rare strategie, veel mensen zullen namelijk snel schrikken van een 9te) hoge prijs en weer weglopen zonder dat de verkoper er nog over kan "onderhandelen"
Bejaarden die niet zien dat een vrouw die zwanger is (mega toeter van een buik) ook graag wil zitten in de bus en stokstijf blijven zitten want oooo wat zijn ze dan ineens 'minder valide'! bahquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Bejaarden die goed ter been zijn, maar toch denken dat ze overal meer echt op hebben dan jij.
Als ze dan nog netjes zouden vragen of ze eerst mochten, prima, maar nee.
Over racisme gesprokenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:49 schreef dubidub het volgende:
Of onze dorpsmarokkanen. Áltijd al loop ik door dorp, fiets ik door dorp, rijd ik door dorp, zie ik ze. Met zo'n kansloos petje op hun verragde, lege hoofd. Al fiets ik naar school, staan ze bij een rotonde. HALLO, moeten jullie niet op school zitten? Moeten jullie niet werken voor je lelijke kleding? Nou?
Zo, dat was het dan weer
Eens. Van die mensen die dan zeggen: "Ik ben niet racistisch, maar ....(iets extreem racistisch)" moeten gewoon afgeschoten worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:39 schreef Mayadevi het volgende:
[..]
Ja, inderdaadDat er een nationaliteit ook steeds bij vermeld "moet" worden, daar erger ik me in het openbaar dus eigenlijk wel het allermeest aan. Dat vind ik niet eens ergerlijk, maar verwerpelijk (bàh bàh)
Dat vind ik dan wel weer respect waard. Dan moet je echt heel goed poepen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:49 schreef dubidub het volgende:
Openbare toiletten. Hoe krijgen mensen het toch voor elkaar om iets wat zelfs de Romeinen perfect onder de knie hadden, zo te verknallen. Op Delft CS. De schijt zit op het plafond.
Helemaal mee eens; sowieso mensen die van alles uit het raam mikken ipv in de prullenbak/asbakquote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef draaijer het volgende:
Ordinaire mensen die dingen uit het raam gooien waaronder peuken en as etc..
Heerlijk als je lekker zonder kap aan het rijden bent. Dan krijg je de bende van een ander in je auto.. Ordinaire paupers zijn het..
Heerlijkquote:Op maandag 21 april 2008 19:53 schreef Cruizer het volgende:
Wow wat een heerlijk getier!
Waar ik me zoal aan erger:
- getik, getrommel
Sorry, het is een gewoonte.quote:Op maandag 21 april 2008 20:49 schreef draaijer het volgende:
Ordinaire mensen die dingen uit het raam gooien waaronder peuken en as etc..
Heerlijk als je lekker zonder kap aan het rijden bent. Dan krijg je de bende van een ander in je auto.. Ordinaire paupers zijn het..
Dat heet spreidingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:44 schreef Jep. het volgende:
Mensen die via de eerste klas instappen en dan via de tussenduur bij de 2e instappen in de trein terwijl andere mensen nog aan 't wachten zijn.
Dat is toch geen voordringen? Je weet nooit waar de trein precies stil komt te staan. Als er voor je neus een deur van de eerste klas stopt, ga je toch niet eerst 20 meter lopen naar een andere ingang?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef DuranK het volgende:
- In de trein, mensen die via de ingang van 1e klas naar de 2e klas lopen zodat ze weer lekker voordringen![]()
ja of dan sta je voor de kassa met een volle kar op het punt de boel uit te laden, kijk je achterom, zie je achter je een oud dametje, zeg je vriendelijk "gaat u maar voor", kijkt ze je aan alsof je niet goed bij je hoofd bent... VERD* een bedankje kan er niet van afquote:Op maandag 23 juni 2008 02:31 schreef Saphia het volgende:
Ikvan
In de supermarkt als er een nieuwe kassa wordt geopend en de mensen achter je gelijk naar die nieuwe kassa rennen IK WAS EERST MENSEN!
Als je bij naakte kleine kinderen op het strand dit soort gevoelens krijgt kan je toch maar ff een keertje langs de psychiater gaanquote:Op maandag 23 juni 2008 09:39 schreef vipergts het volgende:
ouders die hun kleine kinderen naakt op het strand laten lopen waarom doen ze dat, zoiets is het playboy mansion voor pedo's.
geslacht: Vrouwquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:49 schreef Nightwhisper het volgende:
Kinderen zijn zoiezo kut.. aarg wat erger ik me vaak aan kinderen! Vre-se-lijk!
Ik weet niet hoe oud je bent maar jij gaat volgens mij nog een paar leuke jaren tegemoet denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:58 schreef Nightwhisper het volgende:
nou neehoor ik weet wel zeker van niet, en al zou ik dat dan willen, dan zou het in mijn geval niet gezond zijn ze toch te nemen omdat ik hele agressieve gedachtes van die gremlins krijg en een hand nogal makkelijk tegen zo'n wezen aantikt![]()
kep serieus al zitten denken aan sterrilisatie maar dat lijkt me doodeng om te laten doen..
Dus als je een baby ziet ga je niet met een hogere stem praten en denk ja "aaahh"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:05 schreef Nightwhisper het volgende:
Njah sorry maar ik blijf er stellig van overtuigd dat ik die fase niet zal krijgen(k ben 20 btw)
Ligt eraan wat voor muziekquote:Op maandag 23 juni 2008 09:29 schreef Mip1988 het volgende:
mensen die muziek draaien op hun telefoon
Marokkaanse muziek met schreeuwende imams (ofzo) is toch wel erg irritant.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:03 schreef Sgas het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor muziek![]()
Maar toch uitermate irritant op sommige momenten
Je kan ook gewoon vragen of ze stil willen zijn en niet als een autist huilen van binnen en er later een topic over openen. Het echt heel slecht aangegeven dat het een stiltecoupe is vaakquote:Op maandag 23 juni 2008 02:31 schreef Saphia het volgende:
Ikvan
Kakstudentes die zitten te kletsen in een stiltecoupé.BEK DICHTHOUDEN!
Dat riep mijn zus ook altijd en toen die eenmaal 32 was ging het klokje me toch tekeer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:05 schreef Nightwhisper het volgende:
Njah sorry maar ik blijf er stellig van overtuigd dat ik die fase niet zal krijgen(k ben 20 btw)
Ben jij soms een EMO? Dit zijn die typische: Ik zet me af want ik ben een EMO reactiequote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:49 schreef Nightwhisper het volgende:
Kinderen zijn zoiezo kut.. aarg wat erger ik me vaak aan kinderen! Vre-se-lijk!
Ik heb dat soort gevoelens niet ik snap alleen totaal niet waarom ouders zoiets doen. En net zo als ik mooie vrouwen kijk zitten er vast ook pedo's op het strand die daarna kijken. Het gebeurt gewoon uit luiheid van die ouders te lui om zwemkleding te kopen en te lui om op hun kinderen letten dat ze er fatsoenlijk bijlopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als je bij naakte kleine kinderen op het strand dit soort gevoelens krijgt kan je toch maar ff een keertje langs de psychiater gaan
Lijkt me niet zo normaal dit
Ja, en daar komt altijd dezelfde muziek uit van dezelfde types:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik erger me aan mensen in de trein met van die speakertjes waar harde muziek uit komt.
Als je je bloedeigen kind nog niet naakt op het strand mag/kunt laten lopen omdat eventuele pedofielen zitten te kijken...dan klopt er toch iets niet. Moeten wij ons nu aanpassen aan pedofielen? Moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb dat soort gevoelens niet ik snap alleen totaal niet waarom ouders zoiets doen. En net zo als ik mooie vrouwen kijk zitten er vast ook pedo's op het strand die daarna kijken. Het gebeurt gewoon uit luiheid van die ouders te lui om zwemkleding te kopen en te lui om op hun kinderen letten dat ze er fatsoenlijk bijlopen.
Maar vervolgens wel op het strand gaan zitten brallen en roepen hoe geweldig ze zijn. het is gewoon onachtzaam vind ik
En gabbers/jumpstumpers doen het ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en daar komt altijd dezelfde muziek uit van dezelfde types:
A. Marokkaanse/Turkse/Arabische muziek/mensen óf;
B. Semi-stoere breezer jongens/meisjes met muziek van hiphop/ R & B achtige/rap muziek.![]()
Zoiets iig. Rockers doen het niet, Alternatieve mensen doen het niet, mensen die van Marco Borsato etc. houden doen het ook niet. Alleen bovenstaande types.De arrogantie dat iedereen hun muziek moet horen én waarschijnlijk goed moet vinden. Dat vind ik wel een ergernis.
Heel irritant ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:58 schreef flucy het volgende:
Mensen die de trein al instappen terwijl je aan het uitstappen bent.
Doe ze dan tenminste een broekje aan, of ga op een naaktstrand zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je je bloedeigen kind nog niet naakt op het strand mag/kunt laten lopen omdat eventuele pedofielen zitten te kijken...dan klopt er toch iets niet. Moeten wij ons nu aanpassen aan pedofielen? Moet niet gekker worden.
Heb ik een keer gehad, keihard met m'n keel op de rand van haar portier geklapt, nog een flinke tijd last van gehad.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:26 schreef Sirolf het volgende:
Veel herkenbare ergernissen hierboven!
Deze miste ik nog: Mensen die zonder te kijken hun autoportier open gooien, waardoor je als toevallig langsrijdende fietser bijna diegene aanrijd...
Ik ken er ook zo één die dit altjid zei. Nu is ze 15 jaar verder en een trots liefhebbende moeder van een zoontje en denkt ze hard aan een tweede.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:05 schreef Nightwhisper het volgende:
Niks mis mee, maar je hebt mensen die hun kinderwagen gewoon neerzetten zonder rekening te houden met andere mensen, dus hele gangpaden blokkeren. Da's wel weer irritant.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:30 schreef Stiemie het volgende:Mensen die op de stoep fietsen en het dan wagen om te gaan bellen omdat ze er langs willen
Als je er langs wil, ga je maar op straat fietsen!
![]()
Maar wat heeft iedereen tegen kinderwagens in het openbaar vervoer en ik winkels? Moet ik omdat ik een kind heb maar de hele dag binnen gaan zitten? Jawel, mensen met kinderen kopen ook gewoon kleding, shampoo en andere benodigdheden in een winkel. Al vind ik het wel logisch dat je indien mogelijk bij deze dingen de spitsuur-tijdstippen probeert te vermijden. Wel zo fijn voor anderen en ook voor jezelf
Sowieso, bejaarden die ver voordat de bus stopt met grote moeite opstaan en ontzettend moeilijk doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:41 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die al 20x op het 'deuren open' knopje geramd hebben terwijl de trein nog niet eens het station binnenrijdt
mensen beginnen altijd op te staan en richting de deur te bewegen minutenlang voor je een station binnenrijd. Echt mega irritant dat.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso, bejaarden die ver voordat de bus stopt met grote moeite opstaan en ontzettend moeilijk doen.
Ipv dat ze nou even wachten, kunnen ze zo die bus / tram uitstappen
Ja dat je weet dat de bus eerst nog een scherpe bocht maakt voordat ie bij de halte stopt. Dan wil je bijna schreeuwen dat ze moeten blijven zitten... "Mevrouw als u in die bocht valt en uw heup breekt moeten we nog veeeeel langer wachten dan wanneer u nu lekker blijft zitten tot de bus stilstaat dus doe iedereen een lol, inclusief uzelf, en blijf nog even lekker zittenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso, bejaarden die ver voordat de bus stopt met grote moeite opstaan en ontzettend moeilijk doen.
Ipv dat ze nou even wachten, kunnen ze zo die bus / tram uitstappen
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar je hebt mensen die hun kinderwagen gewoon neerzetten zonder rekening te houden met andere mensen, dus hele gangpaden blokkeren. Da's wel weer irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |