AU!!!quote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Vendris het volgende:
[..]
* Vendris meldt zich.
Dankzij zo'n kind heb ik een "dislocated" knieschijf opgelopen nadat er een in volle vaart de hoek om kwam en vol, via de zijkant op me knieschijf knalde![]()
da's dus verplicht... maar da's al 10x gezegd.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
Zie je wel... En hoe reageerden de ouders? "Ach, het is maar een kind, laat het lekker dollen?"quote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Vendris het volgende:
[..]
* Vendris meldt zich.
Dankzij zo'n kind heb ik een "dislocated" knieschijf opgelopen nadat er een in volle vaart de hoek om kwam en vol, via de zijkant op me knieschijf knalde![]()
Hehe. Ik heb echt een hekel aan kleine kinderen die overal naartoe rennen. Een keer toen ik naar de metro liep kwam er ook een kind van de zijkant op me afgerend waarop ik tegen hem aan knalde en dat domme kind toen op de grond viel. Ben toen gewoon rustig door gelopen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Vendris het volgende:
[..]
* Vendris meldt zich.
Sorryquote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
Die koffie is heerlijk!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
* mensen die zo nodig een smerige bak koffie bij albert heijn moeten halen, hetgeen uren duurt terwijl de rest van rij ook graag de trein wil halen.
Ja dat is idd erg irritant. Maar helaas krijg ik meerder mensen die dat doen bij mijn bijbaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef de_ijscoman het volgende:
mwah niet zozeer in het openbaar, maar mensen die in winkels willen afdingen![]()
WTF! Sorry, maar bij sommige zaken is het de bedoeling dat je afdingt! Een goed bed of een keuken, een heel interieur bij 1 winkel, dan wordt verwacht dat je afdingt. Doe je dat niet lacht de verkoper zich helemaal krom als je weg bent.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef de_ijscoman het volgende:
mwah niet zozeer in het openbaar, maar mensen die in winkels willen afdingen![]()
probeer ik ook altijdquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef de_ijscoman het volgende:
iig beter dan relsjonnies in 45km/h autootjesquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:08 schreef centenbakkie het volgende:
45km/u karretjes met oude mensen erin
relsjonniesquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:11 schreef cheukert het volgende:
[..]
iig beter dan relsjonnies in 45km/h autootjes
Daar misschien wel (hoewel mij dat iig ook sterk lijkt). Maar iig niet in electronica winkels. Het is welliswaar tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld, maar de prijs die je er standaard voor betaald is al de laagste prijs.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WTF! Sorry, maar bij sommige zaken is het de bedoeling dat je afdingt! Een goed bed of een keuken, een heel interieur bij 1 winkel, dan wordt verwacht dat je afdingt. Doe je dat niet lacht de verkoper zich helemaal krom als je weg bent.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:59 schreef base3ball het volgende:
[..]
Daar misschien wel (hoewel mij dat iig ook sterk lijkt). Maar iig niet in electronica winkels. Het is welliswaar tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld, maar de prijs die je er standaard voor betaald is al de laagste prijs.
En als je een lagere prijs wil dan moet je m maar gewoon online bestellen, daar is ie vrijwel altijd goedkoper.
Het idee, dat je hoort af te dingen is iets wat is ingegeven door kranten etc en de neef op de verjaardag die overal 20& korting zegt te hebben gehad.
Mja, daarom zei de verkoper in de 'It's' ook toen wij een LCD tv + steun gingen kopen dat hij wel iets met de prijs kon doenquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:59 schreef base3ball het volgende:
[..]
Daar misschien wel (hoewel mij dat iig ook sterk lijkt). Maar iig niet in electronica winkels. Het is welliswaar tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld, maar de prijs die je er standaard voor betaald is al de laagste prijs.
En als je een lagere prijs wil dan moet je m maar gewoon online bestellen, daar is ie vrijwel altijd goedkoper.
Het idee, dat je hoort af te dingen is iets wat is ingegeven door kranten etc en de neef op de verjaardag die overal 20& korting zegt te hebben gehad.
Mja, muzak vind ik nog niet zo'n probleem. Als het Hollandse piraten-meezing-hits zijn, of nog erger, carnavalsmuziek... doe dat fijn in het cafe, daar hoef ik niet te komen in de carnavalsperiode als ik dat niet wil. In de supermarkt helaas wel. Je komt toch niet in de supermarkt om te zingen of te hossen, dus waarom moet dat daar gedraaid worden?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
-Overal ''muzak'' muziek in de supermarkt, in het restaurant en weetikwaar nog meer. Stilte kan ook heel prettig zijn hoor
Het is pas kloteasociaal als mensen NIET hun knipperlicht aandoen op de rotonde en als ze er vanaf gaanquote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
Klopt, en volgens mij is het eerder domheid dan laks gedrag. Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is pas kloteasociaal als mensen NIET hun knipperlicht aandoen op de rotonde en als ze er vanaf gaanSta je met je goeie gedrag netjes te wachten slaat zo'n kloothommel gewoon af voor je neus
Ja? Jij ziet veel mensen die niet de moeite nemen om eerst naar rechts, dan naar links, en dan weer naar rechts te sturen, maar de auto gewoon over het bloemperkje in het midden jagen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef cheqy het volgende:
Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.
Waar slaat dit nu weer op? Of is jouw opmerking grappig bedoeld?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja? Jij ziet veel mensen die niet de moeite nemen om eerst naar rechts, dan naar links, en dan weer naar rechts te sturen, maar de auto gewoon over het bloemperkje in het midden jagen?
je hebt gelijk, het slaat helemaal nergens op, ik neem het terug.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op? Of is jouw opmerking grappig bedoeld?![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
je hebt gelijk, het slaat helemaal nergens op, ik neem het terug.
Natuurlijk was het een grap![]()
Ik zal even voor je lachen danquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
je hebt gelijk, het slaat helemaal nergens op, ik neem het terug.
Natuurlijk was het een grap![]()
90% kan überhaupt niet rijden, meeste daarvan zijn vrouwen en oude mannen. Ik ben een vrouw maar kan wél rijden hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Klopt, en volgens mij is het eerder domheid dan laks gedrag. Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |