abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44877314
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Vendris het volgende:

[..]

* Vendris meldt zich.

Dankzij zo'n kind heb ik een "dislocated" knieschijf opgelopen nadat er een in volle vaart de hoek om kwam en vol, via de zijkant op me knieschijf knalde
AU!!!

Net zo vervelend als rondrennende kinderen in de trein..... dat kan ook zeer doen
pi_44878067
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
da's dus verplicht... maar da's al 10x gezegd.
pi_44878141
Ik denk dat niet iedereen de verkeersregels goed kent, of iedereen interpreteert het anders waardoor zulke egernissen bestaan...
pi_44888614
quote:

[..]

* Vendris meldt zich.

Dankzij zo'n kind heb ik een "dislocated" knieschijf opgelopen nadat er een in volle vaart de hoek om kwam en vol, via de zijkant op me knieschijf knalde
Zie je wel... En hoe reageerden de ouders? "Ach, het is maar een kind, laat het lekker dollen?"

Zou me niks verbazen...

pi_44901855
Ook vervelend:

Jongentjes van een jaartje of 13 die vuurwerk gooien naar kleine kinderen.
pi_44902221
quote:

[..]

* Vendris meldt zich.

Hehe. Ik heb echt een hekel aan kleine kinderen die overal naartoe rennen. Een keer toen ik naar de metro liep kwam er ook een kind van de zijkant op me afgerend waarop ik tegen hem aan knalde en dat domme kind toen op de grond viel. Ben toen gewoon rustig door gelopen.
Tok.
pi_44903365
Ik heb absoluut geen hekel aan kinderen. Sterker nog ik werk zelfs met kinderen. Waar ik wel een hekel aan heb is de ouders die ze niet goed bij zich houden waardoor dus zulke dingen voorvallen!!
Er zitten soms minder goede opvoeders tussen die geen regels kennen, niet consequent zijn, etc etc.
pi_44903475
Mensen die anderen bewust maken van hun verslaving.. ROKEN !!
Men rookt omdat ze te onzeker zijn en zichzelf geen houding weten te geven.

NOT DONE om je peuk uit je auto raam te gooien. Dat is werkelijk zoooooo ordinair
pi_44928165
Mensen in de trein die iets te luid in het chinees met elkaar moeten kletsen
pi_44928231
Fossielen die met elkaar gaan staan lullen midden in het looppad.
  maandag 1 januari 2007 @ 23:02:43 #161
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_44928433
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
Sorry

mijn vrouw heeft er trouwens ook een hekel aan
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 00:16:38 #162
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_44931398
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
* mensen die zo nodig een smerige bak koffie bij albert heijn moeten halen, hetgeen uren duurt terwijl de rest van rij ook graag de trein wil halen.
Die koffie is heerlijk!
pi_44932481
Sowieso wel erg pauper als je koffie gaat drinken in de Albert Heijn.... Omdat het gratis is zeker
  dinsdag 2 januari 2007 @ 01:59:28 #164
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_44933136
Mensen in het OV die niet het geduld hebben om op de mensen te wachten die eerst nog uit moeten stappen en raar kijken als er ook nog iemand UIT de trein/bus komt. En ze maken ook nog eens geen plaats waardoor je half op het perron valt.

Mensen in het OV die op zo'n geluidsniveau praten dat je wel mee MOET luisteren (en ze het dan over de kleur string van hun klasgenoot hebben of iets in die richting). I DON'T wanna know!
Ook leuk als dan een omroepbericht komt (op 'normaal' verstaanbare toon als iedereen even stil is of zachter praat) en ze dan gaan zitten schelden dat ze het bericht weer eens niet gehoord hebben.

Mensen in trein/bus die geen plaats maken als ze zien dat er verder geen tot weinig plaatsen meer over zijn en dan breeduit met hun tas en alles 4 ziplaatsen in beslag nemen. Of van die breezah-kids die demonstratief op de invalidenplaats gaan zitten terwijl ze duidelijk zien dat een (ouder) mens niet lang kan staan. En dan ook nog diegene uit gaan lachen.

Mensen in trein/bus die hun eten en drinken op een misselijkmakende manier naar binnen werken, bijvoorbeeld als de chips in je gezicht vliegt als je toevallig tegenover diegene zit en hij/zij zit te praten.

Mensen in winkels die per se langs moeten waar ik op het moment iets rustig sta te bekijken en gewoon duidelijk is dat er niet nog iemand langs kan (door een smal gangetje voor het rek o.i.d.), en dan ook nog verontwaardigd kijken als je niet schuift. Loop dan om, maarja, 1 meter omlopen doet blijkbaar pijn.

Mensen die in het verkeer geen richting aangeven (op welk moment dan ook) zodat je maar moet ruiken waar diegene heen moet.

Ouders die hun kindertjes niet onder controle hebben in winkels en dergelijke. Bijvoorbeeld kinderen die door de hele supermarkt racen met van die mini-winkelwagentjes en dan raar opkijken dat er ook nog andere mensen rondlopen die dat niet zo kunnen waarderen. Ik vind dan ook best leuk als ze op hun bek gaan met die dingen en dan heel hard gaan staan gillen tegen hun ouders.

Mensen in winkels die keihard met hun kar tegen je schenen aanrijden. En dan niet een, maar meerdere keren. Grr, dat ze niet zien dat ik ook niet verder naar voren kan! Ik ga dan ook meestal expres naar achter duwen.

Mensen in de bios die keihard praten (in mobiele telefoon of tegen degene die naast hem/haar zit).

En mensen in de bioscoop die met eten gooien. Men zou er eens serieus over na moeten gaan denken om in bioscoop terugstuiterende M&M's en popcorn te gaan verkopen zodat het weer terug in hun gezicht komt.
The Police 08-06-2008
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:37:14 #165
32029 Basson
Dodge This!
pi_44933445
Vanavond in Rotterdam op de Nieuwe Binnenweg: Staat daar GVD iemand uitgebreid naast zijn auto, die notabene op de rijbaan staat, met zijn homies te lullen, terwijl er geen mens langs kan vanwege het verkeer dat uit de tegenovergestelde richting komt.

Kortom: onaangepast gedrag.

Wanneer je de Nieuwe Binnenweg in rijdt waan je je sowieso in Klein Istanbul met al die dubbelgeparkeerde Mekkabusjes®... geldt trouwens ook voor de rest van R'dam

Ik ben blij dat ik 155 Km verderop woon
pi_44933622
SLOME mensen in het algemeen. Get out of my fucking way!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:18:19 #167
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_44935497
Mensen die op 2/3 stappen afstand van een prullenbak zijn en toch nog hun troep op straat gooien.
Mensen die überhaupt hun troep op straat gooien.

Mannen die in de WC ruimte de zit-WC's onder zeiken terwijl er urinoirs hangen.

Oudjes zonder zelf-reflectie die maar zeuren over dat iedereen maar vervelend is en niet wil luisteren, en maar klagen dat ze alleen zijn. Vooral klagen tegen vreemde mensen die op de bus staan te wachten oid en die niet zitten te wachten op een zeurverhaal.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_44935508
Bejaarden en het meerendeel van de vrouwen achter het stuur
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:23:15 #169
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44935552
negers
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:59:01 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44937016
geluidsoverlast, rotzooi op straat en hangjongeren die ouderen terroriseren en vuurwerk wat al weken van te voren tegen allerlei dingen aangegooid wordt (auto's ed) en geen richting aangeven bij een rotonde (of de verkeerde kant op )

verder erger ik me aan hondenpoep op voetbalveldjes ( ) en de verloedering van de maatschappij.
Reclamefolders (elke week zeker 2 kilo) en telefonische enquetes doen het ook erg goed qua irritatie

[ Bericht 34% gewijzigd door Metro2005 op 02-01-2007 12:06:04 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44988479
Nog 2 dingen waar ik me aan erger:
-mensen die met je realtone mee proberen te zingen als je mobiel afgaat.
-bedelaars op het station die je uitschelden als je zegt dat je geen geld voor ze hebt.
Tok.
pi_44988652
Van die klote kinderen wie hun muziek op telepown of ipod keihard aan zetten in de bus of trein
Als groene hamsters hun haren zouden kammen zouden de rapen gaar zijn!
pi_44989792
oudere mensen die zo onzeker zijn in het verkeer dat ze juist door dat gedrag gevaarlijke situaties veroorzaken.
dat is me al zó vaak overkomen, oud persoon op de weg, ik schat in dat ik er voor danwel achter langs kan rijden, oudje ziet me, wordt onzeker, gaat twijfelen, inhouden, langzamer rijden/lopen, of naar links en rechts zwenken, waardoor ik dus ook niet meer weet waar ik aan toe ben

wees niet zo onzeker, dat scheelt veel irritaties
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:52:52 #174
163112 de_ijscoman
Vertel eens een verhaal!
pi_44992483
mwah niet zozeer in het openbaar, maar mensen die in winkels willen afdingen
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:07:48 #175
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_44992996
- Mensen die achter je in de bus met open mond kauwgum kauwen (heb je geen manieren geleerd?!)
- Mensen die stil staan zowel links als rechts op de roltrap
- Mensen die geen enkel respect voor hun omgeving hebben. Dwz alles maar op straat gooien
- Smerige puisterige kutpubers die hebben ontdekt dat je een speakerfunctie op je telefoon zit. Waarom zou je dan nog een koptelefoon gebruiken he? Etterbakken. Allemaal de zee in!
- Oudjes die de hele dag achter de geraniums zitten, behalve wanneer ik boodschappen doe, want dan moeten ze keuvelen en stilstaan in de super.
- Buschauffeurs die wegrijden als je aan komt rennen en al bij de ingang bent. Smerige lijers
- Die lul die vorige keer aan het toeteren was omdat ik op de weg fietste. ZAG JE EEN FIETSPAD?! Nou dan. Ik kon alleen mn middelvinger niet opsteken omdat ik niet zeker wist of het een bekende was die daarom toeterde

Dat is het eerste wat in mij op komt. Ik erger mij nogal vaak aan mijn medemens..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:21:29 #176
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44993388
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef de_ijscoman het volgende:
Ja dat is idd erg irritant. Maar helaas krijg ik meerder mensen die dat doen bij mijn bijbaan.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:34:28 #177
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_44993759
quote:
WTF! Sorry, maar bij sommige zaken is het de bedoeling dat je afdingt! Een goed bed of een keuken, een heel interieur bij 1 winkel, dan wordt verwacht dat je afdingt. Doe je dat niet lacht de verkoper zich helemaal krom als je weg bent.
  donderdag 4 januari 2007 @ 07:59:19 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44997018
Zojuist een meneer in de metro die flink in zn neus zat te spitten en het vervolgens smakelijk opat.

!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_44997043
quote:
probeer ik ook altijd
Ik steek je moeder in de fik!
  donderdag 4 januari 2007 @ 08:08:54 #180
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_44997057
45km/u karretjes met oude mensen erin
derp
pi_44997072
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:08 schreef centenbakkie het volgende:
45km/u karretjes met oude mensen erin
iig beter dan relsjonnies in 45km/h autootjes
Ik steek je moeder in de fik!
  donderdag 4 januari 2007 @ 08:14:07 #182
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_44997082
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:11 schreef cheukert het volgende:

[..]

iig beter dan relsjonnies in 45km/h autootjes
relsjonnies
sowieso 45km/h karretjes
derp
  donderdag 4 januari 2007 @ 08:59:20 #183
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44997363
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:34 schreef Cheiron het volgende:

[..]

WTF! Sorry, maar bij sommige zaken is het de bedoeling dat je afdingt! Een goed bed of een keuken, een heel interieur bij 1 winkel, dan wordt verwacht dat je afdingt. Doe je dat niet lacht de verkoper zich helemaal krom als je weg bent.
Daar misschien wel (hoewel mij dat iig ook sterk lijkt). Maar iig niet in electronica winkels. Het is welliswaar tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld, maar de prijs die je er standaard voor betaald is al de laagste prijs.
En als je een lagere prijs wil dan moet je m maar gewoon online bestellen, daar is ie vrijwel altijd goedkoper.

Het idee, dat je hoort af te dingen is iets wat is ingegeven door kranten etc en de neef op de verjaardag die overal 20& korting zegt te hebben gehad.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:42:01 #184
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_45000091
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:59 schreef base3ball het volgende:

[..]

Daar misschien wel (hoewel mij dat iig ook sterk lijkt). Maar iig niet in electronica winkels. Het is welliswaar tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld, maar de prijs die je er standaard voor betaald is al de laagste prijs.
En als je een lagere prijs wil dan moet je m maar gewoon online bestellen, daar is ie vrijwel altijd goedkoper.

Het idee, dat je hoort af te dingen is iets wat is ingegeven door kranten etc en de neef op de verjaardag die overal 20& korting zegt te hebben gehad.
Oneens, maar ok.
pi_45000739
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 08:59 schreef base3ball het volgende:

[..]

Mja, daarom zei de verkoper in de 'It's' ook toen wij een LCD tv + steun gingen kopen dat hij wel iets met de prijs kon doen (zonder dat wij daarom vroegen)
  Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 12:12:41 #186
9859 crew  Karina
Woman
pi_45000845
Ik erger me helemaal kapot aan hondenpoep en hondenpis. En honden die niet aan de lijn lopen. En aan mensen die op straat spugen. En aan mensen die hun vuilniszak 2 dagen voor de vuilnisman komt buiten zetten. En aan bedelaars. En aan gasten die je wat willen verkopen op straat (Scientology, ECI, dat soort gasten). En aan fietsers zonder licht. En aan auto's met teveel licht (van die verstralers of mistlampen die te pas en te onpas aan zijn).

Eigenlijk blijf ik liever binnen, want ik erger me overal aan zodra ik buiten kom
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_45000948
Fietsers zonder licht
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_45000985
rijstijl van taxi's...................
Dat is eens wat anders...
pi_45001020
Oja ik erger me aan gothics
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:11:15 #190
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_45002444
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
-Overal ''muzak'' muziek in de supermarkt, in het restaurant en weetikwaar nog meer. Stilte kan ook heel prettig zijn hoor
Mja, muzak vind ik nog niet zo'n probleem. Als het Hollandse piraten-meezing-hits zijn, of nog erger, carnavalsmuziek... doe dat fijn in het cafe, daar hoef ik niet te komen in de carnavalsperiode als ik dat niet wil. In de supermarkt helaas wel. Je komt toch niet in de supermarkt om te zingen of te hossen, dus waarom moet dat daar gedraaid worden?
Gelukkig is er een supermarkt een paar dorpjes verderop waar ze snappen dat er klanten zijn die er geen enkele behoefte aan hebben en die dus gewoon het hele jaar door neutrale achtergrondmuziek draaien.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_45002893
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
Het is pas kloteasociaal als mensen NIET hun knipperlicht aandoen op de rotonde en als ze er vanaf gaan Sta je met je goeie gedrag netjes te wachten slaat zo'n kloothommel gewoon af voor je neus
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:33:36 #192
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_45003157
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Het is pas kloteasociaal als mensen NIET hun knipperlicht aandoen op de rotonde en als ze er vanaf gaan Sta je met je goeie gedrag netjes te wachten slaat zo'n kloothommel gewoon af voor je neus
Klopt, en volgens mij is het eerder domheid dan laks gedrag. Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.
pi_45003244
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef cheqy het volgende:
Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.
Ja? Jij ziet veel mensen die niet de moeite nemen om eerst naar rechts, dan naar links, en dan weer naar rechts te sturen, maar de auto gewoon over het bloemperkje in het midden jagen?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:50:23 #194
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_45003695
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ja? Jij ziet veel mensen die niet de moeite nemen om eerst naar rechts, dan naar links, en dan weer naar rechts te sturen, maar de auto gewoon over het bloemperkje in het midden jagen?
Waar slaat dit nu weer op? Of is jouw opmerking grappig bedoeld?
pi_45003884
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:50 schreef cheqy het volgende:

[..]

Waar slaat dit nu weer op? Of is jouw opmerking grappig bedoeld?
je hebt gelijk, het slaat helemaal nergens op, ik neem het terug.
Natuurlijk was het een grap
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:57:43 #196
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45003918
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:56 schreef Gripper het volgende:

[..]

Hij was best goed hoor!
Al heb ik dus serieus iemand dat weleens zien doen (enkel geen bloemenperkje)
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:00:50 #197
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_45004008
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:56 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik zal even voor je lachen dan
Je weet maar nooit op fok vandaar

pi_45004050
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef cheqy het volgende:

[..]

Klopt, en volgens mij is het eerder domheid dan laks gedrag. Ik krijg soms zelfs het idee dat 90% van de automobilisten niet eens weten hoe een rotonde genomen en/of verlaten moet worden.
90% kan überhaupt niet rijden, meeste daarvan zijn vrouwen en oude mannen. Ik ben een vrouw maar kan wél rijden hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2007 14:02:59 ]
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:07:47 #199
164288 MvAmadeus
Roel roel roel
pi_45004194
Naast iemand zitten die even lekker neus ophaalt, zo hard rocheld dat het weer in zijn mond zit en het dan 20 centimeter voor je neus op de rugleuning van de stoel voor je kwakt.

Ik heb hier dan ook iets van gezegd en ben ergens anders gaan zitten.

GADVERDAMME
voor je het weet ben je dood, dus leef
pi_45004374
Van die meisjes die denken dat ze alles zijn.
Zo stond ik laatst op de bus te wachten, ik keek daarbij gewoon voor me uit. Toen kwam er een meisje voorbij lopen met haar hoofd in mijn richting gedraaid waarbij zij zegt: "Kan j'ut sien?"
Ik dacht echt: wtf, jij kijkt mij toch aan?!

Bejaarden in de supermarkt. Vooral in de rij voor de kassa. Ik zag hem al eerder voorbij komen hier. Die staan de hele tijd met hun wagentje tegen jouw rug/kont te duwen. Als je 1 stapje vooruit zet om dat te verhelpen, dan volgen ze je gewoon.

Bejaarden die goed ter been zijn, maar toch denken dat ze overal meer echt op hebben dan jij.
Als ze dan nog netjes zouden vragen of ze eerst mochten, prima, maar nee.

Mensen die er niet op letten of ze anderen in de weg lopen.

etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')