Ja das ook een goeie, die figuren kon ik ook wel schieten idd. Maar soms waren er ook chauffeurs die dat opvielen, en dus iedereen weer de bus uit stuurden en de achterdeuren dicht dedenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef DuranK het volgende:
- Als je de streekbus moet hebben, mensen achterin stappen zodat ze kunnen zitten, en de mensen die braaf in de rij wachten kunnen gaan staan![]()
Omdat ik in dit topic ook ben 'aangesproken' op mijn verkeerde taalgebruik, waar men zich aan kon irriteren, zal ik even zeggen dat ik me irriteer aan mensen die denken dat het een knipperlicht is. Het is toch richtingaanwijzer???quote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
Dan heb je het erg zwaar momenteelquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:47 schreef HPoi het volgende:
Pinguins.
Zouden meer mensen moeten doen. Ik heb het lef niet helaas.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens spreek ik mensen hier ook gewoon op aan, oprotten.
Want ? Dat zijn de enige die de verkeersregels volgen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
Inderdaad, waarschijnlijk snapt ie niet dat mensen aangeven dat zij naar links willen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Want ? Dat zijn de enige die de verkeersregels volgen.
Op zich vind ik dat best knap, waar heb je zulke brede wegen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:33 schreef base3ball het volgende:
Mensen die met zijn twaalven naast elkaar gaan fietsen en dat blijven doen.
A16quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat best knap, waar heb je zulke brede wegen?![]()
Ik erger me helemaal nergens aan!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Ik ben benieuwd naar dingen waar jullie je aan irriteren in het openbaar.
Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....![]()
Ach, meestal schrikken ze er van en soms hou je er een leuke bekvechtpartij aan over met een verstrooide wortelbroek mama of een sandalenpappa... je kent het wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen. Ik heb het lef niet helaas.
Geheugen is vol.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
gewoon gaan zitten filmen met je telefoon, zo afgelopen
Ik ben al aan het sparen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
hannes... koop dan een nieuwe!
Ik wil net zo als jou worden als ik groot benquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:13 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik erger me helemaal nergens aan!
Weet je waarom, zodra iets mij niet bevalt dan zorg ik ervoor dat het ophoudt. Daarnaast, erger ik me dus gewoon niet. Tenzij er een stel jongeren lastig doen in de trein met hun muziek, dan maak ik even duidelijk wie de baas is.
Toch een vrouwenkwaal dus? Heb het me al een hele tijd afgevraagdquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Bolter het volgende:
Nope, enkel bij vrouwen.
Nee joh, ik lul maar wat. Zoiets kan behoorlijk irritant zijn! Hangt er een beetje vanaf, wat voor bui ik ben enzoquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef Poeke het volgende:
[..]
Toch een vrouwenkwaal dus? Heb het me al een hele tijd afgevraagdZijn er ook vrouwen hier die het kunnen ontkennen/bevestigen?
Ik zag tijdje geleden wel 2 meiden die dat deden. Ik zag het in mijn ooghoek en dacht van: maar dat waren toch 2 meiden of zag ik het niet goed? Ik beetje sneaky de trein rondkijken en ff mijn blik die kant ook op. Ene meid was echt een meisje (lang blond haar, laag make-up, hakken) en die andere was gewoon beetje mannelijker (kort donker haar, pet, wijdbeens zitten).quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag in de trein zaten er in het gangpad naast me een griet en een gozer. Die griet ging opeens helemaal op die gozer zitten en vet handtastelijk doen enzo, ga elkaar thuis lekker opgeilen, niet in de trein.![]()
Dan had jij eigenlijk kunnen reageren: 'dat kan toch niet?' En die vrouwen dan vragen: wat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag een gesprek tussen drie vrouwen gehoord terwijl ik m`n mp3-speler aan had staan. In dat gesprek hoorde ik een stuk of 5 keer dezelfde zin langs komen ('dat kan toch niet?') waar ik me best wel aan ergerde, zeg eens iets anders! Ook werd door het gepraat van de vrouwen met hoog volume het geluister naar mijn muziek verpest.
Als 2 meiden het doen heb ik er geen problemen mee!quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag tijdje geleden wel 2 meiden die dat deden. Ik zag het in mijn ooghoek en dacht van: maar dat waren toch 2 meiden of zag ik het niet goed? Ik beetje sneaky de trein rondkijken en ff mijn blik die kant ook op. Ene meid was echt een meisje (lang blond haar, laag make-up, hakken) en die andere was gewoon beetje mannelijker (kort donker haar, pet, wijdbeens zitten).
Waren 2 jonge meiden van 18 ofzo. Dat zie je toch niet snel.![]()
Mjah, als ik er het lef voor had.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef base3ball het volgende:
[..]
Dan had jij eigenlijk kunnen reageren: 'dat kan toch niet?' En die vrouwen dan vragen: wat?
En jij dan: dat jullie zo hard praten, dat ik mijn eigen muziek niet eens kan horen.
2 mooie meiden is nog 1 ding maar 1tje die echt het stereotype pot is? No thx. Dat heeft toch iets minder charmant. Maar ik val niet op vrouwen, ben er wel 1.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Als 2 meiden het doen heb ik er geen problemen mee!![]()
En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloosquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:03 schreef flucy het volgende:
Nog irritanter: jongetjes van 12 - 16 jaar die ieder meisje op straat nafluiten en dan waarschijnlijk denken dat ze met hun 12 jaar veel kans maken deze meiden.... triest!
Of ze vinden je arrogant en beginnen in allerlei talen (vaak dat vreselijke straattaaltje) te blaten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloos" willen ze meestal nog vechten ook
Nou daar heb ik nooit last van, wel van die irritante gastjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloos" willen ze meestal nog vechten ook
* Vendris meldt zich.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef _Arual_ het volgende:
- Kinderen die in de supermarkt achter zo'n miniwinkelwagentje lopen, en dan heel hard rond gaan racen. Het kan haast niets anders, of er zijn mensen die zo een gebroken enkel hebben opgelopen - zijn daar geen statistieken van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |