abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2006 @ 00:07:21 #101
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_44812755
mijn pas gewassen trui aantrekken, naar een cafe gaan en opnieuw moeten wassen omdat er een ontiegelijke niet te verwijderen rooklucht in hangt. En vervolgens beseffen dat dit de 3e keer is deze week!

ja, ik heb maar 1 trui, en ja ik kom vaak in het cafe de laatste tijd!
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
  vrijdag 29 december 2006 @ 00:33:48 #102
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44813621
Ik herken veel van de irritaties.
Nog een toevoeging: mensen die op een drukke plek persé net even voor je moeten duiken en vervolgens heel langzaam gaan lopen of stil gaan staan. Als je dan zo nodig me half omver loopt omdat je voor me wil gaan lopen, loop dan door. Dan hebben ze eerst haast en daarna opeens niet

Mensen die met zijn twaalven naast elkaar gaan fietsen en dat blijven doen.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44813667
Mensen die niet precies denken zoals ik zijn erg irritant, als iedereen dacht zoals ik zou deze wereld een veel betere plek zijn
Transforming into a new existence...
pi_44813887
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef DuranK het volgende:
- Als je de streekbus moet hebben, mensen achterin stappen zodat ze kunnen zitten, en de mensen die braaf in de rij wachten kunnen gaan staan
Ja das ook een goeie, die figuren kon ik ook wel schieten idd. Maar soms waren er ook chauffeurs die dat opvielen, en dus iedereen weer de bus uit stuurden en de achterdeuren dicht deden Maar gelukkig hoef ik al jaren niet meer met de bus. En idd voordringen en asociaal gedrag in het algemeen als er veel mensen bij elkaar zijn. Altijd een paar kansloze paupers die denken dat ze 'gelijker' zijn dan de anderen

Verder erger ik me ook vaak aan laks/slonzig gedrag. Bijv. een nieuw huisgenootje die het herhaaldelijk vertikt om de deur even goed in het slot te drukken als ze weggaat of de droogdoek gewoon in de gootsteen laat wegrotten na het afwassen Of mensen die afval zomaar op de grond gooien terwijl er 10 meter verder een prullenbak staat. Van die kleine dingetjes die totaal geen extra moeite kosten, maar als je er iets van zegt ben je meteen de boeman/zeikerd/waar maak je je druk om?? etc... etc...

[ Bericht 4% gewijzigd door Palomar op 29-12-2006 00:50:07 ]
pi_44813938
Nephuilende kinderen. Je kent het wel, brullen en miepen maar geen tranen ofzo. En wanneer er mensen kijken, nog ff een tandje hoger gaan. Ouders doen er geen flikker aan, alleen af en toe een "Nu even normaal doen, hoor!" en "Nu is het klaar hoooor!". Mnee, dat maakt indruk.

Paar weken geleden was ik in de H&M en daar zat zo'n kind nep te grienen voor de pashokjes. Hoor ik van het meisje dat daar stond te helpen dat dat kind vanaf binnenkomst al zo bezig was omdat ze de Bart Smith voorbij waren gelopen ofzo. Toppunt was nog dat dat kind aan voorbijlopende mensen liep te trekken en zich even extra hard aan ging stellen als er mensen in de rij stonden voor de pashokjes.

Ik vond het wel ok toen er een vrouwtje langskwam die het allemaal niet zo tof vond.
"Zo hee, wat huil jij ongelooflijk nep zeg."
Toen was het even stil.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_44824545
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
Omdat ik in dit topic ook ben 'aangesproken' op mijn verkeerde taalgebruik, waar men zich aan kon irriteren, zal ik even zeggen dat ik me irriteer aan mensen die denken dat het een knipperlicht is. Het is toch richtingaanwijzer???
pi_44824566
Irriteren
pi_44826161
Mensen die overdreven lopen te ijsberen bij de bushalte. Ik zag laatst een vent die elke keer een paar meter verderop ging staan; z'n koffer neerzette, heel overdreven ging kijken of de bus er al aankwam, op z'n horloge keek, diepe zucht, koffer oppakken, en een paar meter verderop precies weer datzelfde ritueel. Ongeveer zoals de gemiddelde soap-acteur een ijsberende man bij de bushalte zou uitbeelden, denk ik. En nee, het was niet Chris Zegers.

Ik heb sowieso al een hekel aan ijsberen. Pinguins zijn veel leuker.
Mike Rotch? Has anybody seen Mike Rotch lately?
pi_44826213
Pinguins.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:06:42 #110
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44826896
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:47 schreef HPoi het volgende:
Pinguins.
Dan heb je het erg zwaar momenteel
www.xi-online.nl
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:13:01 #111
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44827113
* mensen met niet uitgeklapte kinderwagens in het OV (wordt iets aan gedaan)

* mensen die zo nodig een smerige bak koffie bij albert heijn moeten halen, hetgeen uren duurt terwijl de rest van rij ook graag de trein wil halen.

* mensen die voordringen (dan gaat pappie in ieder geval verbaal meteen met de botte bijl... stiekem geniet ik dan)

* mensen die hun kinderen niet in bedwang houden

* mensen die 3 artikelen willen kopen en deze rustig één voor één bestellen.

* mensen die in de winkel nadat ze weten wat ze moeten betalen eens rustig hun tas van hun rug halen, een uurtje zoeken naar hun portemonnee, deze rustig open maken, eens effe kijken of ze 9 euro 63 met kleingeld kunnen afrekenen - effe kijkuhhhhhhhhhhhhh, 9 euro 60, 9 euro 61, 9 euro 62.... nee, helaas, tientje dan maar? - en dit hele fokking toneelstuk weer achterstevoren opvoeren als ze hun wisselgeld krijgen.

Overigens spreek ik mensen hier ook gewoon op aan, oprotten.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_44827903
Ik erger me aan mensen die met hun kinderwagen tegen je enkels aanbotsen.
Verder erger ik me aan de mensen die bij ons op de braderie vooraan een plant kopen (meestal van die grote) en dan heel de braderie nog over moeten met die plant en dan die plant maar in je gezicht drukken om er langs te kunnen.
pi_44828093
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens spreek ik mensen hier ook gewoon op aan, oprotten.
Zouden meer mensen moeten doen. Ik heb het lef niet helaas.
pi_44828102
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
Want ? Dat zijn de enige die de verkeersregels volgen.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_44828128
Mensen die 10/20 rijden waar je 30 mag

Mensen die 30/40 rijden waar je 50 mag

Mensen die 50/60 rijden waar je 80 mag

Mensen die 80/90 rijden waar je 120 mag
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44828153
Brrr, eetgeluiden
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:52:37 #117
154880 Bolter
Awesomeness
pi_44828306
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef Jodocus1 het volgende:

[..]

Want ? Dat zijn de enige die de verkeersregels volgen.
Inderdaad, waarschijnlijk snapt ie niet dat mensen aangeven dat zij naar links willen...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44828541
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 00:33 schreef base3ball het volgende:
Mensen die met zijn twaalven naast elkaar gaan fietsen en dat blijven doen.
Op zich vind ik dat best knap, waar heb je zulke brede wegen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_44828805
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Op zich vind ik dat best knap, waar heb je zulke brede wegen?
A16
pi_44828906
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Ik ben benieuwd naar dingen waar jullie je aan irriteren in het openbaar.

Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....
Ik erger me helemaal nergens aan!

Weet je waarom, zodra iets mij niet bevalt dan zorg ik ervoor dat het ophoudt. Daarnaast, erger ik me dus gewoon niet. Tenzij er een stel jongeren lastig doen in de trein met hun muziek, dan maak ik even duidelijk wie de baas is.
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:14:55 #121
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44828937
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Zouden meer mensen moeten doen. Ik heb het lef niet helaas.
Ach, meestal schrikken ze er van en soms hou je er een leuke bekvechtpartij aan over met een verstrooide wortelbroek mama of een sandalenpappa... je kent het wel.
pi_44834181
Vandaag in de trein zaten er in het gangpad naast me een griet en een gozer. Die griet ging opeens helemaal op die gozer zitten en vet handtastelijk doen enzo, ga elkaar thuis lekker opgeilen, niet in de trein.
Tok.
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:07:24 #123
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44834274
gewoon gaan zitten filmen met je telefoon, zo afgelopen
pi_44834350
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
gewoon gaan zitten filmen met je telefoon, zo afgelopen
Geheugen is vol.
Tok.
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:11:09 #125
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44834411
hannes... koop dan een nieuwe!
pi_44834588
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
hannes... koop dan een nieuwe!
Ik ben al aan het sparen.
Tok.
pi_44840522
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:13 schreef honderd het volgende:

[..]

Ik erger me helemaal nergens aan!

Weet je waarom, zodra iets mij niet bevalt dan zorg ik ervoor dat het ophoudt. Daarnaast, erger ik me dus gewoon niet. Tenzij er een stel jongeren lastig doen in de trein met hun muziek, dan maak ik even duidelijk wie de baas is.
Ik wil net zo als jou worden als ik groot ben
Ignorance is bliss.....
pi_44840891
Ook zo verschrikkelijk ergelijk: conducteurs die ontzettend lange verhalen vertellen door de intercom om uiteindelijk te laten weten dat we Utrecht centraal binnen rijden.

En dan zijn er nog mensen die dan zeggen: "Is dit Utrecht centraal?"
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:15:48 #129
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_44842791
Ik erger me dood aan mensen die tikken, of wiebelen.......... (meestal in combinatie met muziek die je meestal niet hoort omdat iemand oortjes inheeft). Ik weet niet of meer mensen dit irritant vinden maar mijn zusje heeft precies hetzelfde en hoor het ook wel eens bij andere vrouwen...

Meer mensen?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:17:02 #130
154880 Bolter
Awesomeness
pi_44842828
Nope, enkel bij vrouwen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:19:24 #131
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_44842908
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:17 schreef Bolter het volgende:
Nope, enkel bij vrouwen.
Toch een vrouwenkwaal dus? Heb het me al een hele tijd afgevraagd Zijn er ook vrouwen hier die het kunnen ontkennen/bevestigen?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_44843066
Klote koters van 12tm 18 die hun telefoon/Psp als stereo gebruiken !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_44843077
Mensen die hoesten, met hun mond wijd open en het liefst nog met hun tong naar buiten. Why?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:25:05 #134
154880 Bolter
Awesomeness
pi_44843105
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

Toch een vrouwenkwaal dus? Heb het me al een hele tijd afgevraagd Zijn er ook vrouwen hier die het kunnen ontkennen/bevestigen?
Nee joh, ik lul maar wat. Zoiets kan behoorlijk irritant zijn! Hangt er een beetje vanaf, wat voor bui ik ben enzo En of ik zelf wil trommelen!
pi_44843467
Vandaag een gesprek tussen drie vrouwen gehoord terwijl ik m`n mp3-speler aan had staan. In dat gesprek hoorde ik een stuk of 5 keer dezelfde zin langs komen ('dat kan toch niet?') waar ik me best wel aan ergerde, zeg eens iets anders! Ook werd door het gepraat van de vrouwen met hoog volume het geluister naar mijn muziek verpest.
Tok.
pi_44843737
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:04 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag in de trein zaten er in het gangpad naast me een griet en een gozer. Die griet ging opeens helemaal op die gozer zitten en vet handtastelijk doen enzo, ga elkaar thuis lekker opgeilen, niet in de trein.
Ik zag tijdje geleden wel 2 meiden die dat deden. Ik zag het in mijn ooghoek en dacht van: maar dat waren toch 2 meiden of zag ik het niet goed? Ik beetje sneaky de trein rondkijken en ff mijn blik die kant ook op. Ene meid was echt een meisje (lang blond haar, laag make-up, hakken) en die andere was gewoon beetje mannelijker (kort donker haar, pet, wijdbeens zitten).
Waren 2 jonge meiden van 18 ofzo. Dat zie je toch niet snel.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:43:43 #137
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44843748
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag een gesprek tussen drie vrouwen gehoord terwijl ik m`n mp3-speler aan had staan. In dat gesprek hoorde ik een stuk of 5 keer dezelfde zin langs komen ('dat kan toch niet?') waar ik me best wel aan ergerde, zeg eens iets anders! Ook werd door het gepraat van de vrouwen met hoog volume het geluister naar mijn muziek verpest.
Dan had jij eigenlijk kunnen reageren: 'dat kan toch niet?' En die vrouwen dan vragen: wat?
En jij dan: dat jullie zo hard praten, dat ik mijn eigen muziek niet eens kan horen.
www.xi-online.nl
pi_44843776
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zag tijdje geleden wel 2 meiden die dat deden. Ik zag het in mijn ooghoek en dacht van: maar dat waren toch 2 meiden of zag ik het niet goed? Ik beetje sneaky de trein rondkijken en ff mijn blik die kant ook op. Ene meid was echt een meisje (lang blond haar, laag make-up, hakken) en die andere was gewoon beetje mannelijker (kort donker haar, pet, wijdbeens zitten).
Waren 2 jonge meiden van 18 ofzo. Dat zie je toch niet snel.
Als 2 meiden het doen heb ik er geen problemen mee!
Tok.
pi_44843803
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef base3ball het volgende:

[..]

Dan had jij eigenlijk kunnen reageren: 'dat kan toch niet?' En die vrouwen dan vragen: wat?
En jij dan: dat jullie zo hard praten, dat ik mijn eigen muziek niet eens kan horen.
Mjah, als ik er het lef voor had.
Tok.
pi_44843822

[ Bericht 100% gewijzigd door vencodark op 29-12-2006 23:46:40 ]
pi_44843835
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Als 2 meiden het doen heb ik er geen problemen mee!
2 mooie meiden is nog 1 ding maar 1tje die echt het stereotype pot is? No thx. Dat heeft toch iets minder charmant. Maar ik val niet op vrouwen, ben er wel 1.
pi_44863194
Nog irritanter: jongetjes van 12 - 16 jaar die ieder meisje op straat nafluiten en dan waarschijnlijk denken dat ze met hun 12 jaar veel kans maken deze meiden.... triest!
pi_44863264
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:03 schreef flucy het volgende:
Nog irritanter: jongetjes van 12 - 16 jaar die ieder meisje op straat nafluiten en dan waarschijnlijk denken dat ze met hun 12 jaar veel kans maken deze meiden.... triest!
En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloos " willen ze meestal nog vechten ook
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:11:42 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44863521
Van die wijven die direct denken dat je achter hun vent aan zit als je iets te lang zijn kant op kijkt. Soms ken ik die jongen, maar dan ziet hij mij niet en als zijn vriendin ziet dat ik kijk, dan kijkt ze direct zo van: hey hij is van mij, je blijft van hem af. Net als die Amerikaanse negervrouwen . Ik ben een pot, je vent interesseert me niet eens .
Niet meer actief op Fok!
pi_44863614
Ik erger me aan mensen die altijd een kaartje kopen bij de bus en dan een briefje van 20 ofzo geven
pi_44863976
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

En als je dan naar zo naar ze kijkt "Wat ben jij kansloos " willen ze meestal nog vechten ook
Of ze vinden je arrogant en beginnen in allerlei talen (vaak dat vreselijke straattaaltje) te blaten.
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:49:41 #147
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44869036
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Nou daar heb ik nooit last van, wel van die irritante gastjes . Maar niet dat als ik ze kansloos (lees dodelijk ) aankijk dat ze willen vechten. Meestal doen ze een stapje opzij

Heel wat anders dan gister de man die zijn hond aan t uitlaten was. Ging gister eindelijk maar eens mijn OV jaarkaart ophalen en bij dat postkantoor is het makkelijk om een stukje over de stoep te fietsen, omdat je dan niet af hoeft te stappen oid. Oke dat mag niet, maar er was nog ruimte zat en die man liep heel demonstratief tegen me aan

Alsof die vent zelf altijd netjes de stront van zijn hond opruimt (ik heb zelf een hond, en doe dat altijd als die op een plek poept waar het niet mag). Ik ga dan toch ook niet demonstratief een hondendrol naar zijn hoofd gooien
www.xi-online.nl
pi_44873915
Nog iets wat alweer een hele tijd geleden gebeurt was.
Ik liep gewoon op straat toen er een meisje van een jaar of 10 'hoi' riep, maar dat echt op een hele irritante wijze, dus ik zei niks terug. Daarop bleef ze nog een paar keer achter elkaar 'hoi' zeggen en toen ik nog niet reageerde kreeg ik gewoon een grote bek van haar. Ik bepaal zelf wel of ik je gedag zeg.
Tok.
pi_44874134
Ook irritant: meisjes van 10 die herhaaldelijk hoi zeggen EN zich kleden alsof ze 25 zijn. FOUT
pi_44877092
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef _Arual_ het volgende:
- Kinderen die in de supermarkt achter zo'n miniwinkelwagentje lopen, en dan heel hard rond gaan racen. Het kan haast niets anders, of er zijn mensen die zo een gebroken enkel hebben opgelopen - zijn daar geen statistieken van?
* Vendris meldt zich.

Dankzij zo'n kind heb ik een "dislocated" knieschijf opgelopen nadat er een in volle vaart de hoek om kwam en vol, via de zijkant op me knieschijf knalde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')