abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44764873
Ik ben benieuwd naar dingen waar jullie je aan irriteren in het openbaar.

Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....
pi_44764893
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:

Ik kan me bijvoorbeeld irriteren aan mensen die breed uit op de roltrap staan bij een station en dan net je trein missen omdat je niet optijd op het perron kon zijn....
je kunt vragen of je er ff langs mag hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_44764898
Je zou wat eerder van huis kunnen gaan!
  woensdag 27 december 2006 @ 11:53:34 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44764934
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef MissyMirjaM het volgende:

je kunt vragen of je er ff langs mag hoor
Inderdaad, een beetje meer assertiviteit, een beetje minder ergernis.
En waarom in LIF en niet in KLB?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_44764981
Waarom een komma als er maar een kernzin is?
  woensdag 27 december 2006 @ 11:57:23 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44765016
Ook dat ja!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_44765023
Een drukke winkelstraat met mensen die slenteren zodat je zelf ook gedwongen wordt om in dat slakkengangetje te gaan lopen..
It's not going to stop 'till you wise up
pi_44765084
Mensen die strippen afdingen bij de buschaufeur.
pi_44765143
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:55 schreef AffenStrudel het volgende:
Waarom een komma als er maar een kernzin is?
Omdat er tweemaal het woord 'je' staat
pi_44765160
quote:

Hier heb ik juist een hekel aan,mensen die er langs willen niks zeggen en je alleen gaan staan aankijken of kreunen en steunen.Heel veel mensen met een kinderwagen doen dat ook.....vraag gewoon of je er langs mag zeg!!!
01-08-2008
pi_44765304
Vaak gaat dat bij mijn station erg lastig (veel touristen met grote koffers). En ik ben echt niet te bang om het te vragen en doe dat ook altijd. Maar het kost deze mensen veel moeite die grote koffers op zij te zetten om er dan langs te kunnen!!

En trouwens, er zijn 'roltrapregels' RECHTS STAAN, LINKS VOORBIJGAAN. werkt prima!!!

Nog andere irritaties???
pi_44765402
Turkse (en andere nationaliteiten maar die zie je het meest) met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein
pi_44765431
Ik erger me aan mensen die schijven "Ik irriteer me aan." Iets irriteert je of je ergert je aan iets, maar je irriteert je niet aan iets.

Ik erger me aan mensen bij de kassa die de hele tijd zitten zuchten dat de persoon voor hun zo traag is, maar als ze eenmaal zelf aan de beurt zijn, zich er niets meer van aantrekken en zelf ook zo traag zijn als dikke stront door een dunne trechter.

Ik erger me aan mensen die het op een rotonde waar het verkeer op de rotonde voorrang heeft, vertrikken even een knipperlicht naar rechts aan te zetten, zodra ze de rotonde verlaten.

Ik erger me aan mensen die links rijden met de zelfde snelheid als de mensen die rechts rijden.

Ik erger me aan het feit dat iedereen voor een verkeerslicht wacht totdat zijn voorganger gas geeft. Waarom niet gewoon met zijn allen meteen op het gas als dat ding op groen springt? Kunnen er wel drie keer zoveel auto's door voordat het weer rood is.

Ik erger me aan mensen die het nodig vinden de rotonde vanaf de tweede baan te verlaten en vervolgens gaan toeteren naar mensen die netjes op de buitenste baan rijden en er niet bij die afslag vanaf moeten.

Verder erger ik me nergens aan hoor.
pi_44765438
quote:

Ik vraag het en als ze niet reageren anders duw ik ze gewoon opzij. Ik ga niet mn trein missen door zo'n iemand. .

Mensen die in hun neus zitten in t openbaar. Echt te vies gewoon, of lopen te rochelen. Daar ga ik echt van over mn nek zowat. .
Whatever I want.
pi_44765488
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef PeRi het volgende:
Mensen die in hun neus zitten in t openbaar. Echt te vies gewoon, of lopen te rochelen. Daar ga ik echt van over mn nek zowat. .
Mensen die over hun nek gaan in het ov erger ik me trouwens ook aan.
  woensdag 27 december 2006 @ 12:20:32 #16
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_44765519
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
  woensdag 27 december 2006 @ 12:22:47 #17
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_44765579
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)[/b]
En dan ondertussen ook nog praten waardoor je de chips gemalen ziet worden en naar buiten ziet vliegen.
pi_44765581
quote:
Ik iriteer met aan mensen die soep slurpen, chips op een belachelijke manier naar binnen weten te brengen (met onwijs veel gekraak, super ranzig gewoon)
Oh ja. Daar erger ik me ook aan. Gewoon maalgeluiden. Heb er ooit eens een topic over geopend.
pi_44765680
Waarom staat dit in LIF?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_44765755
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:26 schreef El_Rolando het volgende:
Waarom staat dit in LIF?
Chips eten en het daarbij kwijlend uitspugen is een soort van llifestyle.
  woensdag 27 december 2006 @ 12:31:00 #21
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_44765759
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:16 schreef GoodspeeD het volgende:

Ik erger me aan mensen die het nodig vinden de rotonde vanaf de tweede baan te verlaten en vervolgens gaan toeteren naar mensen die netjes op de buitenste baan rijden en er niet bij die afslag vanaf moeten.
Sorry?

Indien er twee banen zijn, en je 3/4 rond wil, MOET je op de linkerbaan rijden en halverwege terug naar rechts komen.
3/4 rond en dan op de buitenste baan blijven hangen is FOUT,
Deze ruimte niet beschrijven
  woensdag 27 december 2006 @ 12:33:00 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44765798
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:57 schreef _Magnolia_ het volgende:
Een drukke winkelstraat met mensen die slenteren zodat je zelf ook gedwongen wordt om in dat slakkengangetje te gaan lopen..
ik erger me er ook aan, maar dan bedenk ik me dat die mensen net zoveel recht hebben om er te lopen als ik en dat ik maar een minder druk tijdstip moet uitkiezen als ik haast heb. Winkelstraten worden nu eenmaal bevolkt door slenterende etalagekijkers. Neemt niet weg dat ik af en toe even net iets te hard tegen zo'n slenteraar aan loop en dan natuurlijk heel oprecht 'sorry!' roep
Niet meer actief op Fok!
pi_44765924
Mensen die de rotonde oprijden en dan het knipperlicht naar links aandoen....
  woensdag 27 december 2006 @ 12:43:37 #24
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_44766055
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
Als je 3/4 rond gaat, moet je je richtingaanwijzer naar links aanzetten.
Bij het verlaten van de rotonde moet je naar de buitenste baan gaan en je richtingaanwijzer naar rechts aanzetten.
Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
Or have you already answered, have you already said to the world.
Here is justice, here is punishment. Here.... In me...
pi_44766087
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:31 schreef bosgorilla het volgende:

[..]

Sorry?

Indien er twee banen zijn, en je 3/4 rond wil, MOET je op de linkerbaan rijden en halverwege terug naar rechts komen.
3/4 rond en dan op de buitenste baan blijven hangen is FOUT,
Klopt helemaal. Maar wat ik bedoel zijn mensen die dan de hele rotonde op de linkerbaan rijden en dan ineens vanaf de linkerbaan de rotonde verlaten.

De mensen die vervolgens een afslag daarvoor de rotonde op zijn gekomen en maar 2/4e rond moeten, zijn netjes op de rechterbaan gaan rijden, zoals het hoort. Alleen die komen vervolgens in de knoei met de auto die het nodig vindt vanaf de linkerbaan ineens de rotonde te verlaten.
pi_44766226
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:43 schreef The_Punisher het volgende:

[..]

Als je 3/4 rond gaat, moet mag je je richtingaanwijzer naar links aanzetten.
Bij het verlaten van de rotonde moet je naar de buitenste baan gaan en je richtingaanwijzer naar rechts aanzetten.
ik erger me dood... om een of andere vage reden...
  woensdag 27 december 2006 @ 13:48:17 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44766263
quote:

dat nog niemand (ikzelf incluis) iets gezegd heeft van de fout in de OP.

Je ergert je aan iets
Iets irriteert je
Niet meer actief op Fok!
pi_44766439
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat nog niemand (ikzelf incluis) iets gezegd heeft van de fout in de OP.

Je ergert je aan iets
Iets irriteert je
quote:
Ik erger me aan mensen die schijven "Ik irriteer me aan." Iets irriteert je of je ergert je aan iets, maar je irriteert je niet aan iets.
  woensdag 27 december 2006 @ 13:59:48 #29
81237 releaze
best of both worlds
pi_44766543
Mensen die in het openbaar rochelen of hun neus legen, en dan niet peuteren, maar met een vinger een gaatje dichten, voorover leunen en dan FLATS Doe dat verdomme in een zakdoek, of peuter desnoods!
Maar dat rochelen/tuffen ook.. blergh.. En ik kan het nog moeilijker hebben wanneer vrouwen dat doen om de een of andere manier. Het staat zo asociaal!
  woensdag 27 december 2006 @ 14:10:45 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44766793
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:55 schreef heaven7 het volgende:

[..]

[..]
jaja, een mens kan eens ergens overheen lezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_44766853
Mensen die je niet laten uitstappen in de trein/tram/metro maar gelijk naar binnen willen.
Mensen die ineens stil gaan staan midden op straat.
Kinderwagens.
Kinderen.
  Moderator woensdag 27 december 2006 @ 14:37:15 #32
155227 crew  Guppy
dus
pi_44767470
Kauwgom kauwen met je mond open
Eetgeluiden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 27 december 2006 @ 17:43:26 #33
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_44768538
Mensen die eten in de bus, waardoor t fucking gaat stinken
Mensen die fluiten, waar dan ook!
Kinderen, vooral de huilende, maar de moeders zijn net zo erg
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 27 december 2006 @ 17:54:57 #34
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_44768856
Ik erger me aan mensen die stinken
Ik erger me aan mensen die "sociaal"/luidruchtig doen
Ik erger me aan onopgevoede kinderen
Ik erger me aan honden
Ik erger me aan kinderwagens die uitgeklapt (het liefst met kind en al erin) in de bus staan
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_44769053
  • Gasten die rochelen,neuspeuteren en er fascinerend naar zitten te kijken
  • Gasten die een bepaalde richting aangeven en dan toch nog even besluiten de andere kant uit te moeten zodat je hard moet remmen
  • Gasten die zonder verlichting rijden en als je ze dan bijna aanrijdt omdat ze in eens voor je duiken, hondsbrutaal zijn en vragen of jij blind bent
  • En ik erger me aan mensen die in de stad plots voor je stil gaan staan
  • Mensen die het leuk vinden , lekker bij staan te kletsen voor een ingang

En zo kan ik wel even door gaan..*zucht*
  • Salsa Española
    pi_44769120
    enkeltje klaagbaak lijkt me op zijn plaats
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_44769260
    quote:
    hoe harder het kraakt des te beter het smaakt. zeg ik altijd
    Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
    pi_44769317
    ik erger mij overigens aan mensen die overdreven en nep lachen (vaak vrouwen van rond de 40 jaar)
    Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
      woensdag 27 december 2006 @ 18:10:46 #39
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_44769329
    Mensen die hun favoriete muziek beluisteren doormiddel van een gsm, luid in de trein zonder koptelefoon.
    Dat is niet alleen irritant maar ook vreselijk asociaal.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_44769503
    Gangsters die denken dat ik ze stoer vind als ze op straat spugen.

Mensen die hun kinderen niet opvoeden.

Mensen die ineens stil gaan staan. Bijvoorbeeld bovenaan een roltrap, of midden op straat.

En dan zijn er nog een paar vage kennissen van mij die zich fashionista's noemen, en die praten werkelijk zo. "O my Goooood! O echt! Wat erg! Wat vreselijk!!! O!!!" Nee, dan is er niemand dood, dan matcht een broek niet met de schoenen.
    pi_44769571
    ik erger me aan groepjes die niets te doen hebben
    pi_44769851
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 14:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

jaja, een mens kan eens ergens overheen lezen .
    Daar erger ik me maaaateloos aan
    pi_44769938
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 12:14 schreef heaven7 het volgende:
    Turkse (en andere nationaliteiten maar die zie je het meest) met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein

Dus als het 'blank' is met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein, mag het wel ?
      woensdag 27 december 2006 @ 18:36:41 #44
    55829 Mayadevi
    Illusie/desillusie*
    pi_44770000
    Ik erger me echt groen en geel aan mensen die de deur voor je neus dicht laten vallen of er juist tussendoor sneaken zonder de deur dan voor de volgende open te houden. En mensen die rotzooi op de grond gooien op straat. (bàh!)
    *Doorhalen wat niet van toepassing is
    Are we part of the solution or we part of the pollution
    pi_44770025
    Ik erger me aan mensen die niks te doen hebben en dan dit soort topics openen
    pi_44770037
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dus als het 'blank' is met kinderwagens in een toch al veel te volle bus of trein, mag het wel ?
    Zie de 'en andere nationaliteiten' tussen haakjes
      woensdag 27 december 2006 @ 18:39:34 #47
    55829 Mayadevi
    Illusie/desillusie*
    pi_44770094
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, inderdaad Dat er een nationaliteit ook steeds bij vermeld "moet" worden, daar erger ik me in het openbaar dus eigenlijk wel het allermeest aan. Dat vind ik niet eens ergerlijk, maar verwerpelijk (bàh bàh)
    *Doorhalen wat niet van toepassing is
    Are we part of the solution or we part of the pollution
    pi_44770122
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:39 schreef Mayadevi het volgende:

Ja, inderdaad Dat er een nationaliteit ook steeds bij vermeld "moet" worden, daar erger ik me in het openbaar dus eigenlijk wel het allermeest aan. Dat vind ik niet eens ergerlijk, maar verwerpelijk (bàh bàh)
    Verwerpelijk?
    Het zou verboden moeten worden

Ik erger me aan discriminatie.
    pi_44770146
    Mensen die om een of andere rede je nakijken, of gewoon stomweg aan lopen te staren.

"WATKIJKJENOU!!!!?????" .
    . : ] S T U D I O B E AT S [ : .
    pi_44770174
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Verwerpelijk?
    Het zou verboden moeten worden

Ik erger me aan discriminatie.
    Ik discrimineer niet! Maar je ziet turkse mensen het meest met kinderwagens in het openbaar vervoer. Ik vind blanke mensen, geel en rood net zo irritant In de spits tenminste.
    pi_44770217
    De NS.
      woensdag 27 december 2006 @ 18:43:50 #52
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_44770225
    Mensen die opzichtig gaan doen dat ze homo zijn. Daar erger ik me kapot aan. En dan vooral van die verwijfde types die je helpen in een winkel
    *** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
    pi_44770243
    Er zijn eigenlijk maar twee dingen die ik haat in het openbaar:

Discriminatie, en turken
    pi_44770281
    Kinderen, en van alle leeftijden. Kleine rot kinders die altijd herrie maken, aandacht vragen, lopen te ruziën. Ook aan pubers van 12 tot 15 jaar ofzo die zichzelf zooo cool vinden etc.
    Maar ik ben soms beetje te chaggie.
    pi_44770319
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:42 schreef heaven7 het volgende:

Ik discrimineer niet! Maar je ziet turkse mensen het meest met kinderwagens in het openbaar vervoer. Ik vind blanke mensen, geel en rood net zo irritant In de spits tenminste.
    Vraag maar eens voor de gein welke nationaliteit ze hebben dan
    Ook die kindjes

Maar ik hou er maar over op, anders ga je je aan mij ergeren, hier in het openbaar
    pi_44770343
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Mensen die hun favoriete muziek beluisteren doormiddel van een gsm, luid in de trein zonder koptelefoon.
    Dat is niet alleen irritant maar ook vreselijk asociaal.
    Heel erg irritant ja,dwars door mijn eigen muziek heen

-Mensen die je van alles proberen aan te smeren via de telefoon of op straat.
    -Mensen die denken dat ze dwars door je heen kunnen lopen als je aan het aan het winkelen bent.
    -Volle trams

zucht..
    Follow your heart and your dreams won't be far behind
    Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
    pi_44770381
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vraag maar eens voor de gein welke nationaliteit ze hebben dan
    Ook die kindjes

Maar ik hou er maar over op, anders ga je je aan mij ergeren, hier in het openbaar
    Nja, ik denk iig dat het turken zijn gezien de taal en de hoofddoeken e.d. Maar het is absoluut niet om te discrimineren in ieder geval.
      woensdag 27 december 2006 @ 18:52:47 #58
    59332 Little_Meanie
    Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
    pi_44770520
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
    Mensen die opzichtig gaan doen dat ze homo zijn. Daar erger ik me kapot aan. En dan vooral van die verwijfde types die je helpen in een winkel
    ja net of ze fier zijn om homo te zijn
    pi_44770890
    Ik erger me aan domme mensen in het openbaar vervoer die perse naar achteren willen als het bomvol is. Vooral mensen die dit doen tijdens het rijden zodat ik me nergens meer aan kan vasthouden.
    Eigenlijk erger ik me aan alles in het openbaar vervoer behalve mooie meisjes.
    Tok.
    pi_44771003
    Aan mensen die hun vingers aflikken tijdens het eten, met van die *smek* *smek* geluidjes er bij. Je kan ook een servet gebruiken .
      woensdag 27 december 2006 @ 19:08:57 #61
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_44771047
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:52 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

ja net of ze fier zijn om homo te zijn
    fier zijn
    *** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
      woensdag 27 december 2006 @ 19:16:00 #62
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_44771306
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 19:08 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

fier zijn
    Een Belgske .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_44786627
    Ik erger me aan:

- Mensen die met een kinderwagen lopen en denken dat ze alle voorrang van de wereld krijgen
    - Ouders die hun kind in het openbaar laten janken en er niets tegen doen
    - Mensen die op straat eten
    - Automobilisten die geen knipperlicht gebruiken als ze afslaan of als ze van baan veranderen
    - Automobilisten die niet stoppen voor een voorbijganger op een zebrapad
    - Mensen die i.p.v. achteraan de rij, naast je gaan staan
    - Mensen die denken dat ze alleen in de supermarkt lopen
    - Mensen die hun nagels knippen in het openbaar
    - Vrouwen die blijkbaar geen tijd hebben gehad make-up op te doen en het dan maar in de trein doen
    - Mensen die met een jaloerse/vuile blik naar andere mensen kijken
    - Pubertjes die de mode willen volgen, waardoor ze de meest onsmaakvolle kleding dragen, maar het hun niet lukt ergens bij te horen
    - Ouderen die ervanuit gaan dat ze standaard altijd voorrang krijgen
    - Mensen die proberen op te vallen d.m.v. hard te praten
    - Mensen die in het openbaar gorgelen
    - Mensen die in het openbaar hoesten zonder de hand voor de mond te doen

En ga zo maar door...

Kortom, de mens is simpelweg een onopgevoed, smerig volkje
    Rien ne sert de penser. Il faut réfléchir avant.
      donderdag 28 december 2006 @ 09:29:12 #64
    68988 Lexjuuuh
    Sarcast pur sang
    pi_44786689
    quote:

Ik erger me aan mensen die het op een rotonde waar het verkeer op de rotonde voorrang heeft, vertrikken even een knipperlicht naar rechts aan te zetten, zodra ze de rotonde verlaten.

Ik erger me aan mensen die links rijden met de zelfde snelheid als de mensen die rechts rijden.

Ik erger me aan het feit dat iedereen voor een verkeerslicht wacht totdat zijn voorganger gas geeft. Waarom niet gewoon met zijn allen meteen op het gas als dat ding op groen springt? Kunnen er wel drie keer zoveel auto's door voordat het weer rood is.
    "Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
    pi_44786691
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 11:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
    Je zou wat eerder van huis kunnen gaan!
    Krijgen we dat weer .

Je aansluiting missen heeft vaak genoeg totaal niks te maken met op tijd van huis gaan .

Ontopic:

Onnodig lang links blijven rijden in het verkeer .
    Verzuim gebruik van richtingaanwijzer/aanduiding in het verkeer (fietsers die het niet doen dus ook) .
    Extreem lawaaierige mensen .
    Het gros v/d Fok!Frontpage reacties .
    Links vs rechts, rechts vs links gejank .
    Totaal misplaatste standaard opmerkingen als "maar dat mag je weer niet zeggen"

Voorbeeld van dit laatste:

"En 99% v/d Moslims is crimineel, maar dat mag je weer niet zeggen!"
    "99%" ? Dat is wel erg overdreven."
    "Zie je! Linkse censuur#@%#!!!1111"

(Om het even enigszins te overdrijven).
    Krekker is de bom!
      donderdag 28 december 2006 @ 09:32:32 #66
    35623 PPL
    Autumnus Sempre
    pi_44786716
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 09:22 schreef travelwoman het volgende:
    Ik erger me aan:

- Mensen die met een kinderwagen lopen en denken dat ze alle voorrang van de wereld krijgen
    - Ouders die hun kind in het openbaar laten janken en er niets tegen doen
    - Mensen die op straat eten
    - Automobilisten die geen knipperlicht gebruiken als ze afslaan of als ze van baan veranderen
    - Automobilisten die niet stoppen voor een voorbijganger op een zebrapad
    - Mensen die i.p.v. achteraan de rij, naast je gaan staan
    - Mensen die denken dat ze alleen in de supermarkt lopen
    - Mensen die hun nagels knippen in het openbaar
    - Vrouwen die blijkbaar geen tijd hebben gehad make-up op te doen en het dan maar in de trein doen
    - Mensen die met een jaloerse/vuile blik naar andere mensen kijken
    - Pubertjes die de mode willen volgen, waardoor ze de meest onsmaakvolle kleding dragen, maar het hun niet lukt ergens bij te horen
    - Ouderen die ervanuit gaan dat ze standaard altijd voorrang krijgen
    - Mensen die proberen op te vallen d.m.v. hard te praten
    - Mensen die in het openbaar gorgelen
    - Mensen die in het openbaar hoesten zonder de hand voor de mond te doen

En ga zo maar door...

Kortom, de mens is simpelweg een onopgevoed, smerig volkje
    Amen.
    Burnt to the core but not broken
    pi_44787212
    Rochelen en spugen, papiertjes op straat gooien terwijl er 1 meter verder een vuilnisbak staat.
    Kinderwagens in de bus. Mensen met vieze grote stinkhonden in een buurt waar alleen kleine k.t woningen zijn. Mensen die de hond midden op de stoep laten schijten.
    Jonge meisjes van een jaar of 12 die eruit zien als hoeren.
    Mensen die voorkruipen en dan zeggen, maar ik heb haast
    Dat is eens wat anders...
    pi_44787529
    Dat mensen gaan dringen voor een zitplek in de bus.
    pi_44787567
    Ik erger mij aan mensen die denken dat ze de halve wereld hebben. Toen straks kwam ik aanfietsen met een tas vol boodschappen in mijn hand, behoorlijk zwaar. Gaat er zo'n auto midden op de weg stil staan omdat ie volgens mij niet goed wist waar ie heen moest en zo voor mij de weg versperde. Als je dan een zware tas bij je hebt en ineens op de rem moet gaan hangen, flikker je zelf zowat van de fiets.

Mensen die totaal geen inzicht hebben dat ze andere mensen belemmeren.. Daar kan ik dus niet zo goed tegen. Maja, sommige mensen zijn nou eenmaal niet wijzer.
    pi_44787811
    Mensen die lege blikjes, peuken, flesjes, enz na gebruik maar van zich af smijten terwijl er 5 meter verderop een prullenbak staat.

Slome mensen die op de roltrap lopen te slakken.

Mensen die in tram/metro/trein al proberen in te stappen voordat er mensen zijn uitgestapt / of die instappen bij de 1e klasse en dan snel doorlopen naar de 2e klasse .

Mensen met kinderwagens die bij voorkeur middenin de straat blijven staan en de weg versperren (erg populair op de markt!)

Irritante bejaarden die in de supermarkt met hun kar tegen je kont staan aan te duwen.

Mensen die niet even de moeite nemen om te vragen of ze er langs mogen, maar dan maar dwars door je heen proberen te lopen.

Rochelende / neusophalende mensen in het OV (erg fijn tijdens een 7 uur durende treinreis vanuit Berlijn naar Rotterdam )

Mensen die niet kijken als ze een fietspad oversteken omdat ze aan het smssen/bellen/whatever zijn en ik dus vol in de ankers moet op mn fietsje.

Nationale "plaats obstakels op fietspaden"-ochtenden waarin werkelijk iedereen denkt dat fietspaden bedoeld zijn om kranen / busjes / hekken / auto's / wegwerkzaamheden / borden / enz op te plaatsen en ik dus constant moet afstappen of moet zigzaggen.

Bumperklevers en mensen die met 1 km per uur verschil inhalen.

Automobilisten met verkeerd afgestelde koplampen zodat ik compleet verblind word als ze achter me rijden of me inhalen.

Mensen die in de trein hun schoenen uittrekken en dan teennagels / eeltstukjes van hun voeten gaan zitten peuteren .

Vrouwen die zich gaan zitten opmaken in de trein (doe dat thuis!!).
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_44789839
    Ik erger me aan het feit dat er meer mensen zijn die van het OV gebruik maken, kutvolk.
    Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
    pi_44789894
    Mensen in de winkel die de winkel-wagen midden op het pad laten staan als ze producten uitzoeken ergens anders, mensen die in de weg lopen. Mensen die spullen niet wegzetten waar ze thuis horen zoals winkelmandjes en nog meer.

Mensen die rotzooi op straat gooien en vieze graffiti gedaan door amateuren die de hele straten volkalken met domme leuzen.

Mensen die op straat kotsen midden op het voetgangerspad. Zelfs vaak voor deuren van bewoners van een huis zie je kots liggen. Dat ze even in de goot kotsen of zijn ze daar te bezopen voor?

En nog meer dat ik nu even vergeten ben.
    Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
    pi_44789910
    Mensen die tijdens de film op een kritiek moment (vaak stil) hun zakje chips moeten opmaken
    pi_44789931
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 12:50 schreef Marruk het volgende:
    Mensen die tijdens de film op een kritiek moment (vaak stil) hun zakje chips moeten opmaken

Mensen die tijdens een film vertellen hoe een scene afloopt.
    Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
      donderdag 28 december 2006 @ 13:12:26 #75
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_44790483
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Mensen die tijdens een film vertellen hoe een scene afloopt.
    broertjes die vragen hoe de film afloopt/wat er nou eigenlijk gebeurd is en hoe ze bepaalde scenes maken
    broertjes die 10x tijdens de film vragen wie er NU je lievelingsacteur is
    broertjes die maar door blijven kleppen waardoor je de helft van de film mist
      Moderator donderdag 28 december 2006 @ 13:17:01 #76
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_44790627
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:12 schreef releaze het volgende:

[..]

broertjes die vragen hoe de film afloopt/wat er nou eigenlijk gebeurd is en hoe ze bepaalde scenes maken
    broertjes die 10x tijdens de film vragen wie er NU je lievelingsacteur is
    broertjes die maar door blijven kleppen waardoor je de helft van de film mist
    en waardoor zij elke 3 min. moeten vragen waarom er iets gebeurd
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_44790695
    Mensen die teveel zeiken en daardoor een verhoogde kans op stressgerelateerde hart- en vaatziekten krijgen
      donderdag 28 december 2006 @ 13:24:14 #78
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_44790848
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

en waardoor zij elke 3 min. moeten vragen waarom er iets gebeurd
    daarop aansluitend, broertjes die na iedere 3 minuten de dvd ff op pauze willen zetten omdat ze ECHT EVEN over deze scene willen praten.

ach, ik lok het zelf uit, ik neem hem zelf mee naar de bios/videotheek
      Donald Duck held donderdag 28 december 2006 @ 13:26:02 #79
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_44790908
    treinergenissen:
    oude mensen die traag doen
    mensen die in de trein op een 2-zits zitten en niet ruimte maken
    onverstaanbare omroepberichten
    het geluid van die metalen prullenbakken die hard dichtklappen.
    mensen die anderen niet eerst laten uitstappen

[ Bericht 4% gewijzigd door __Saviour__ op 28-12-2006 13:31:14 ]
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_44790989
    Mensen die in hun neus zitten te peuteren...
      Donald Duck held donderdag 28 december 2006 @ 13:30:42 #81
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_44791075
    ook zeer irritant: frietje speciaal (met curry) in de trein
    als je het zelf eet is het heerlijk, maar als je het zelf niet hebt, vind ik die geur vreselijk doordringend.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      Moderator donderdag 28 december 2006 @ 13:31:48 #82
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_44791114
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
    ook zeer irritant: frietje speciaal (met curry) in de trein
    als je het zelf eet is het heerlijk, maar als je het zelf niet hebt, vind ik die geur vreselijk doordringend.
    ik weet t, ik maak me hier ook wel eens schuldig aan... maar dan met een frietje met!
    pi_44791235
    Knoflook etende benedenburen die een raam opendoen !
    pi_44791324
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Mensen die in de trein hun schoenen uittrekken en dan teennagels / eeltstukjes van hun voeten gaan zitten peuteren .
    Gatverdamme Ik blij dat ik de komende paar jaar nog niet van het OV gebruik hoef te maken
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
    Mensen die teveel zeiken en daardoor een verhoogde kans op stressgerelateerde hart- en vaatziekten krijgen
    Inderdaad
    Ignorance is bliss.....
    pi_44795687
    quote:
    Mensen die regelmatig spugen op straat

En aansluitingen vh OV op een paar minuten missen.
    Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
    pi_44796084
    Mensen die patat eten in de trein
    pi_44796608
    Ach ende wee, daar gaan we weer
    Lekker klagen met zijn allen! Ik erger me aan het volgende onopgevoede gedrag in het openbaar:

-Overal ''muzak'' muziek in de supermarkt, in het restaurant en weetikwaar nog meer. Stilte kan ook heel prettig zijn hoor
    -Mensen die luid zitten te kleppen in hun mobieltje/tegen hun partner in de STILTE coupé van de trein, van mij mag je best bellen en/of kletsen maar doe dat dan in de ruimtes die daarvoor bestemd zijn
    -Mensen die vijf tassen met twéé personen meenemen tijdens het spitsuur en daarmee in de trein twee bankjes bezetten
    -Mensen die bij het in en uitstappen uit de trein gaan duwen en trekken
    -Krijsende kinderen in de supermarkt, het OV en op straat. Ouders, voed je kinderen toch op!
    -Mensen die hun stereo meenemen in de trein en die vervolgens vol aanzetten
    -Mensen die patat/kroketten/alles wat warm is in de trein eten, ik hoef je frituurwalm niet in de trein. Een broodje vind ik oké, maar geen snacks. Dat stinkt gewoon.
    -Het geslenter door winkelstraten, waarom moet dat zo langzaam? Ik loop altijd op normaal tempo, maar kennelijk ben ik één van de weinigen.
    -Mensen die hun hand niet uitsteken, hun richting niet aangeven, niet voor rood licht stoppen, tegen het verkeer in rijden en keihard scheuren
    -Auto's met hun muziek op discovolume
    -Mensen in de bioscoop die door de film heen praten
    -Bouwvakkers die íedere passerende vrouw seksistische opmerkingen moeten naroepen
    There is nothing left to prove
    No use deny this simple truth
    Can’t find the reason to keep holding on
    Now that the love is gone
      donderdag 28 december 2006 @ 16:13:31 #88
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_44796617
    mensen die roken
    Mensen die patat eten in de trein
    Mensen die in de trein zo hard aan het bellen zijn dat de hele coupe mee kan genieten
    Mensen die over straat schreeuwen
    Mensen die dronken zijn en als een klein kind op de grond gaan liggen
    Mensen die regelmatig lopen te spugen op straat
    Mensen die kauwgom kauwen en als je een gesprek met ze hebt precies kan zien waar ze die kauwgom hebben zitten.

Moet ik doorgaan?
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_44796987
    Wel veel dezelfde ergernissen bij mensen die veel met de trein reizen.
    pi_44798614
    - Kinderen die in de supermarkt achter zo'n miniwinkelwagentje lopen, en dan heel hard rond gaan racen. Het kan haast niets anders, of er zijn mensen die zo een gebroken enkel hebben opgelopen - zijn daar geen statistieken van?

- Ouders die klagende kinderen volproppen met snoep, zodat de koters maar stil zijn. De Pavlovreactie is er niets bij: na twee minuten begint kindlief weer te krijsen, want dat levert immers een snoepje op. Dat vind ik werkelijk absurd.

- Ouders die ALLES accepteren van hun kinderen ' omdat het nu eenmaal kinderen zijn, en dan hoort dat erbij'. Tuurlijk. Pasgeleden vertelde een kennis van me dat ze het normaal vond dat haar zoon drugs gebruikte en hij haar sloeg 'Want ach, het is een puber, hij weet niet wat ie doet!' Ik op mijn beurt wist niet wat ik hoorde.

- Mensen die in een restaurant alles gaan ontleden, of bij voorbaar al zeggen dat de hoeveelheid eten veel te veel is. Of mensen die beweren iets niet te lusten, omdat ze het nooit eerder gegeten hebben. Hoe weet je dan dat je het niet lust?!

- Mensen die op dieet zijn, en dan op verjaardagen na een half gebakje al zeggen dat ze, in tegenstelling tot vroeger, zo'n enorm stuk taart niet eens meer wegkrijgen. Dat ze niet begrijpen dat ze ooit zo'n walgelijke hoeveelheid voedsel tot zich hebben kunnen nemen. Ze willen volgens mij alleen maar horen hoe geweldig het is dat ze minder eten dan eerst.

- Mensen die overal ongevraagd hun hond mee naar binnen nemen. Ik ben best wel hondengek, maar sommige mensen overdrijven het. Vorige week was ik jarig. Ik stond koffie in te schenken voor iedereen en gebak te snijden (was al voorgesneden, maar iedereen wilde dus maar een halve punt). En toen kwam mijn tante binnen met haar viervoeter. Eerste wat ze zegt" Oh, Laura, heb jij nu meteen water voor Puk? Die hond heeft zo'n dorst, dat kan echt niet wachten." Ze wilde dus serieus dat ik EERST water gaf aan die stinkhond van haar, en me daarna pas om de rest van de visite bekommerde.

AAAAAAAAAAARGH!!!
    pi_44798764
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
    treinergenissen:
    oude mensen die traag doen
    Hoe kun je je daar nou aan ergeren, die mensen kunnen toch niet anders. Die worden al weggejaagd uit het station.
    pi_44808687
    Dit topic is helaas een feest van bittere herkenning.
    pi_44810161
    - Als je de streekbus moet hebben, mensen achterin stappen zodat ze kunnen zitten, en de mensen die braaf in de rij wachten kunnen gaan staan
    - In de trein, mensen die via de ingang van 1e klas naar de 2e klas lopen zodat ze weer lekker voordringen
    - Mensen die voordringen en niet wachten op hun beurt
      donderdag 28 december 2006 @ 23:19:20 #94
    130077 Ivatje
    miuw, miauw...
    pi_44811165
    Trage oude dikke kortharige brildragende toppers, bauer, janes-vrouwen...

Ik vind het niet leuk als een vrouw naast me in de trein/bus gaat zitten in plaats van een man...

[ Bericht 15% gewijzigd door Ivatje op 28-12-2006 23:48:11 ]
    ha ha ha ha ha
      donderdag 28 december 2006 @ 23:48:55 #95
    59332 Little_Meanie
    Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
    pi_44812204
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 19:08 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

fier zijn
    trots dan
    pi_44812553
    ik erger me aan alles wat er hier in dit topic genoemd word
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
    pi_44812554
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef DuranK het volgende:
    - Als je de streekbus moet hebben, mensen achterin stappen zodat ze kunnen zitten, en de mensen die braaf in de rij wachten kunnen gaan staan
    Ja, dat heb ik ook vaak. Ik moet toegeven dat ik zelf ook weleens de neiging heb om achterin te stappen, maar ik durf het risico niet te nemen. Als je wordt teruggeroepen zou ik me best wel schamen.
    Tok.
    pi_44812561
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:44 schreef JediMindTricks het volgende:
    Er zijn eigenlijk maar twee dingen die ik haat in het openbaar:

Discriminatie, en turken
    ik vraag het me nu al dagen af, die avatar van jou, waar is die ook alweer van. Van zo'n afleidingsspel toch linkje ofzo?
    pi_44812575
    - ''Stinkers''
    - ''Stoners''
    - Breezer sletten
    - ''Mocro''s''
    - ''Frans Bauer vrouwen''
    - OV onderzoek schorem

Stoer en ruig maar net geen tuig
    pi_44812613
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 23:19 schreef Ivatje het volgende:
    Ik vind het niet leuk als een vrouw naast me in de trein/bus gaat zitten in plaats van een man...
    Ik erger me er aan als er een man naast me komt zitten.
    Tok.
      vrijdag 29 december 2006 @ 00:07:21 #101
    57506 TiMmS
    The Core Supremacy !
    pi_44812755
    mijn pas gewassen trui aantrekken, naar een cafe gaan en opnieuw moeten wassen omdat er een ontiegelijke niet te verwijderen rooklucht in hangt. En vervolgens beseffen dat dit de 3e keer is deze week!

ja, ik heb maar 1 trui, en ja ik kom vaak in het cafe de laatste tijd!
    "Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
      vrijdag 29 december 2006 @ 00:33:48 #102
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_44813621
    Ik herken veel van de irritaties.
    Nog een toevoeging: mensen die op een drukke plek persé net even voor je moeten duiken en vervolgens heel langzaam gaan lopen of stil gaan staan. Als je dan zo nodig me half omver loopt omdat je voor me wil gaan lopen, loop dan door. Dan hebben ze eerst haast en daarna opeens niet

Mensen die met zijn twaalven naast elkaar gaan fietsen en dat blijven doen.
    Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
    www.xi-online.nl
    pi_44813667
    Mensen die niet precies denken zoals ik zijn erg irritant, als iedereen dacht zoals ik zou deze wereld een veel betere plek zijn
    Transforming into a new existence...
    pi_44813887
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef DuranK het volgende:
    Ja das ook een goeie, die figuren kon ik ook wel schieten idd. Maar soms waren er ook chauffeurs die dat opvielen, en dus iedereen weer de bus uit stuurden en de achterdeuren dicht deden Maar gelukkig hoef ik al jaren niet meer met de bus. En idd voordringen en asociaal gedrag in het algemeen als er veel mensen bij elkaar zijn. Altijd een paar kansloze paupers die denken dat ze 'gelijker' zijn dan de anderen

Verder erger ik me ook vaak aan laks/slonzig gedrag. Bijv. een nieuw huisgenootje die het herhaaldelijk vertikt om de deur even goed in het slot te drukken als ze weggaat of de droogdoek gewoon in de gootsteen laat wegrotten na het afwassen Of mensen die afval zomaar op de grond gooien terwijl er 10 meter verder een prullenbak staat. Van die kleine dingetjes die totaal geen extra moeite kosten, maar als je er iets van zegt ben je meteen de boeman/zeikerd/waar maak je je druk om?? etc... etc...

[ Bericht 4% gewijzigd door Palomar op 29-12-2006 00:50:07 ]
    pi_44813938
    Nephuilende kinderen. Je kent het wel, brullen en miepen maar geen tranen ofzo. En wanneer er mensen kijken, nog ff een tandje hoger gaan. Ouders doen er geen flikker aan, alleen af en toe een "Nu even normaal doen, hoor!" en "Nu is het klaar hoooor!". Mnee, dat maakt indruk.

Paar weken geleden was ik in de H&M en daar zat zo'n kind nep te grienen voor de pashokjes. Hoor ik van het meisje dat daar stond te helpen dat dat kind vanaf binnenkomst al zo bezig was omdat ze de Bart Smith voorbij waren gelopen ofzo. Toppunt was nog dat dat kind aan voorbijlopende mensen liep te trekken en zich even extra hard aan ging stellen als er mensen in de rij stonden voor de pashokjes.

Ik vond het wel ok toen er een vrouwtje langskwam die het allemaal niet zo tof vond.
    "Zo hee, wat huil jij ongelooflijk nep zeg."
    Toen was het even stil.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_44824545
    quote:
    Omdat ik in dit topic ook ben 'aangesproken' op mijn verkeerde taalgebruik, waar men zich aan kon irriteren, zal ik even zeggen dat ik me irriteer aan mensen die denken dat het een knipperlicht is. Het is toch richtingaanwijzer???
    pi_44824566
    Irriteren
    pi_44826161
    Mensen die overdreven lopen te ijsberen bij de bushalte. Ik zag laatst een vent die elke keer een paar meter verderop ging staan; z'n koffer neerzette, heel overdreven ging kijken of de bus er al aankwam, op z'n horloge keek, diepe zucht, koffer oppakken, en een paar meter verderop precies weer datzelfde ritueel. Ongeveer zoals de gemiddelde soap-acteur een ijsberende man bij de bushalte zou uitbeelden, denk ik. En nee, het was niet Chris Zegers.

Ik heb sowieso al een hekel aan ijsberen. Pinguins zijn veel leuker.
    Mike Rotch? Has anybody seen Mike Rotch lately?
    pi_44826213
    Pinguins.
      vrijdag 29 december 2006 @ 15:06:42 #110
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_44826896
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 14:47 schreef HPoi het volgende:
    Pinguins.
    Dan heb je het erg zwaar momenteel
    Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
    www.xi-online.nl
      vrijdag 29 december 2006 @ 15:13:01 #111
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_44827113
    * mensen met niet uitgeklapte kinderwagens in het OV (wordt iets aan gedaan)

* mensen die zo nodig een smerige bak koffie bij albert heijn moeten halen, hetgeen uren duurt terwijl de rest van rij ook graag de trein wil halen.

* mensen die voordringen (dan gaat pappie in ieder geval verbaal meteen met de botte bijl... stiekem geniet ik dan)

* mensen die hun kinderen niet in bedwang houden

* mensen die 3 artikelen willen kopen en deze rustig één voor één bestellen.

* mensen die in de winkel nadat ze weten wat ze moeten betalen eens rustig hun tas van hun rug halen, een uurtje zoeken naar hun portemonnee, deze rustig open maken, eens effe kijken of ze 9 euro 63 met kleingeld kunnen afrekenen - effe kijkuhhhhhhhhhhhhh, 9 euro 60, 9 euro 61, 9 euro 62.... nee, helaas, tientje dan maar? - en dit hele fokking toneelstuk weer achterstevoren opvoeren als ze hun wisselgeld krijgen.

Overigens spreek ik mensen hier ook gewoon op aan, oprotten.
    Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
    pi_44827903
    Ik erger me aan mensen die met hun kinderwagen tegen je enkels aanbotsen.
    Verder erger ik me aan de mensen die bij ons op de braderie vooraan een plant kopen (meestal van die grote) en dan heel de braderie nog over moeten met die plant en dan die plant maar in je gezicht drukken om er langs te kunnen.
    pi_44828093
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
    Overigens spreek ik mensen hier ook gewoon op aan, oprotten.
    Zouden meer mensen moeten doen. Ik heb het lef niet helaas.
    pi_44828102
    quote:
    Want ? Dat zijn de enige die de verkeersregels volgen.
    Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
    pi_44828128
    Mensen die 10/20 rijden waar je 30 mag

Mensen die 30/40 rijden waar je 50 mag

Mensen die 50/60 rijden waar je 80 mag

Mensen die 80/90 rijden waar je 120 mag
    pi_44828153
    Brrr, eetgeluiden
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
      vrijdag 29 december 2006 @ 15:52:37 #117
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_44828306
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef Jodocus1 het volgende:

[..]

Want ? Dat zijn de enige die de verkeersregels volgen.
    Inderdaad, waarschijnlijk snapt ie niet dat mensen aangeven dat zij naar links willen...
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    pi_44828541
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 00:33 schreef base3ball het volgende:
    Mensen die met zijn twaalven naast elkaar gaan fietsen en dat blijven doen.
    Op zich vind ik dat best knap, waar heb je zulke brede wegen?
    Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
    pi_44828805
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Op zich vind ik dat best knap, waar heb je zulke brede wegen?
    A16
    pi_44828906
    quote:

Ik erger me helemaal nergens aan!

Weet je waarom, zodra iets mij niet bevalt dan zorg ik ervoor dat het ophoudt. Daarnaast, erger ik me dus gewoon niet. Tenzij er een stel jongeren lastig doen in de trein met hun muziek, dan maak ik even duidelijk wie de baas is.
      vrijdag 29 december 2006 @ 16:14:55 #121
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_44828937
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Zouden meer mensen moeten doen. Ik heb het lef niet helaas.
    Ach, meestal schrikken ze er van en soms hou je er een leuke bekvechtpartij aan over met een verstrooide wortelbroek mama of een sandalenpappa... je kent het wel.
    pi_44834181
    Vandaag in de trein zaten er in het gangpad naast me een griet en een gozer. Die griet ging opeens helemaal op die gozer zitten en vet handtastelijk doen enzo, ga elkaar thuis lekker opgeilen, niet in de trein.
    Tok.
      vrijdag 29 december 2006 @ 19:07:24 #123
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_44834274
    gewoon gaan zitten filmen met je telefoon, zo afgelopen
    pi_44834350
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 19:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
    gewoon gaan zitten filmen met je telefoon, zo afgelopen
    Geheugen is vol.
    Tok.
      vrijdag 29 december 2006 @ 19:11:09 #125
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_44834411
    hannes... koop dan een nieuwe!
    pi_44834588
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 19:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
    hannes... koop dan een nieuwe!
    Ik ben al aan het sparen.
    Tok.
    pi_44840522
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 16:13 schreef honderd het volgende:

[..]

Ik erger me helemaal nergens aan!

Weet je waarom, zodra iets mij niet bevalt dan zorg ik ervoor dat het ophoudt. Daarnaast, erger ik me dus gewoon niet. Tenzij er een stel jongeren lastig doen in de trein met hun muziek, dan maak ik even duidelijk wie de baas is.
    Ik wil net zo als jou worden als ik groot ben
    Ignorance is bliss.....
    pi_44840891
    Ook zo verschrikkelijk ergelijk: conducteurs die ontzettend lange verhalen vertellen door de intercom om uiteindelijk te laten weten dat we Utrecht centraal binnen rijden.

En dan zijn er nog mensen die dan zeggen: "Is dit Utrecht centraal?"
      vrijdag 29 december 2006 @ 23:15:48 #129
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_44842791
    Ik erger me dood aan mensen die tikken, of wiebelen.......... (meestal in combinatie met muziek die je meestal niet hoort omdat iemand oortjes inheeft). Ik weet niet of meer mensen dit irritant vinden maar mijn zusje heeft precies hetzelfde en hoor het ook wel eens bij andere vrouwen...

Meer mensen?
    Faber quisque fortunae suae.
    Uit Eindhoven
      vrijdag 29 december 2006 @ 23:17:02 #130
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_44842828
    Nope, enkel bij vrouwen.
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: